Wij wonnen er de afgelopen 7 jaren meer dan ajax dat deedquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
de baas, de baas, ik lees 4 gelijke spelen.
Denk dat het een spannende wedstrijd wordt dat eindigt in 2-2.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:11 schreef Salsagirl het volgende:
Hoe dan ook..Het word een spannende wedstrijd
En hoop dat Feyenoord wint.
Niet relevant voor dit topicquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:24 schreef Messenga het volgende:
Hoe is het omgekeerd eigenlijk? Ajax in de Kuip?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet relevant voor dit topic
Hoe kan je nou statistieken van 7 jaar nemen? Doe dan 5 of 10 en niet 7 jaar omdat Feyenoord dan ineens beter zou zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet relevant voor dit topic
Inderdaad beetje raar getal. Ik gok op een 2-3.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Hoe kan je nou statistieken van 7 jaar nemen? Doe dan 5 of 10 en niet 7 jaar omdat Feyenoord dan ineens beter zou zijn
Logisch dat hij de ontmoeting van 1998-1999 er niet bij zet. Toen werd het 6-0 voor onsquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef stame het volgende:
[..]
Inderdaad beetje raar getal. Ik gok op een 2-3.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Logisch dat hij de ontmoeting van 1998-1999 er niet bij zet. Toen werd het 6-0 voor ons![]()
vroeg valt zeker mee..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Wel erg vroeg weer dit topic (zoals bijna gebruikelijk). Ben dus benieuwd in welk deel we zitten als de wedstrijd daadwerkelijk begint.![]()
Natuurlijk wel een wedstrijd om goed te gaan volgen. Even afwachten hoe beide ploegen uit de "winterstop" komen, om te kijken wie de beste papieren voor de winst heeft.
Camplo, voed dat wijf van je eens normaal opquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:11 schreef Salsagirl het volgende:
Hoe dan ook..Het word een spannende wedstrijd
En hoop dat Feyenoord wint.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
0-1
Ajax mist 10 tal kansen door de ego van Leo
ahhh wat schattig, jullie weten nu zelfs wanneer een ander een topic opentquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:58 schreef BOYS1985 het volgende:
Vorig jaar heerlijke overwinning (1-2) ... tijdens nationale thuisshirtdag...
lief hequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
ahhh wat schattig, jullie weten nu zelfs wanneer een ander een topic opent![]()
Verder zou ik op dit moment zeggen dat het een gelijkspel word, ajax speelt kut, feyenoord is en speelt kut, misschien dat ik het een paar dagen voor de wedstrijd anders zie
Saai is het sowieso niet.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef Backdoorman het volgende:
en stiekem hoop ik ook nog op een dubbele beenbreuk voor leo-huilerdje-nardo....dat zou het feest wel compleet maken!![]()
![]()
onze grapjurkquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Feyenoord gaat winnen.
Of hij krijgt na 3minuten een doodschop van Buijs en je ziet hem de rest van de wedstrijd niet meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik denk trouwens dat Leonardo een hoofdrol kan gaan spelen.Die jongen heeft een slecht gevoel bij feyenoord en dat kan voor feyenoord weleens slecht uit gaan pakken, als je Leonardo een beetje kent.
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
En Stam geeft Kolkka een kopstoot.
quote:
door na 3 minuten 2x geel te krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik denk trouwens dat Leonardo een hoofdrol kan gaan spelen.
die zin klopt nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:38 schreef StarGazer het volgende:
Ajax wint in competitieverband maar weinig de laatste jaren van Feyenoord thuis, maar ik heb dit jaar goede hoop dat er gewoon gewonnen gaat worden. 2-0.
Nee, daar is Leonardo te snel voor, en Buijs te traag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Of hij krijgt na 3minuten een doodschop van Buijs en je ziet hem de rest van de wedstrijd niet meer![]()
Heey.. dat ik voor een echte club ben..laat me lekker!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Camplo, voed dat wijf van je eens normaal op
Ah, bij topic #10 begint de wedstrijd dan eindelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Over 16 dagen is het al zover
Ja en?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, bij topic #10 begint de wedstrijd dan eindelijk.
Voor mij hoeft dat niet zo. Is ook wel eens afgesproken dat een week van te voren meer dan genoeg is...quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:30 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Heey.. dat ik voor een echte club ben..laat me lekker!!![]()
Daar kan Camplo niets tegen doen..
Feyenoord![]()
![]()
Ok, maar ik vind het prachtigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat niet zo. Is ook wel eens afgesproken dat een week van te voren meer dan genoeg is...
Of dat die griekse kneus bij ons er ineens 5 inknalt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Een ruime overwinning zou leuk zijn, maar ik heb nog liever een vieze overwinning. Schwalbe van Leonardo in de laatste minuut van de wedstrijd of zo.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit en zou wat zijn..dat charisteas scoort paar keer..Dan kom ik hem persoonlijk omhelzenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel realistisch blijven.
En dat hij dan met rode kaart het veld word afgestuurd omdat het opgemerkt was..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Een ruime overwinning zou leuk zijn, maar ik heb nog liever een vieze overwinning. Schwalbe van Leonardo in de laatste minuut van de wedstrijd of zo.
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Nee man dit is prachtig, nu al een topic.Lekker opbouwen richting de klassieker.
Ja leuk dat je die laat zien, kan me een wedstrijd herinneren dat je opgepakt was.. en toen je terug kwamquote:
Fuck datquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja leuk dat je die laat zien, kan me een wedstrijd herinneren dat je opgepakt was.. en toen je terug kwam
Net kalou scoorde en je helemaal in een dip zat..
Feyenoord won toen wel ,...
Koop ik een Feijenoord-shirt met Charisteas achter op me rug.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit en zou wat zijn..dat charisteas scoort paar keer..Dan kom ik hem persoonlijk omhelzen![]()
Staan de 1-2 + 3-2 weer tegenover.quote:
DIe Houdini 2-3 in de Kuip bedoel je? Of ben ik nu in de war?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Koop ik een Feijenoord-shirt met Charisteas achter op me rug.
[..]
Staan de 1-2 + 3-2 weer tegenover.
Je bent in de warquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
DIe Houdini 2-3 in de Kuip bedoel je? Of ben ik nu in de war?.
Jah vond ik zo snel geen screens vanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Camplo, volgens mij vergeet jij een nog recentere wedstrijd tussen Ajax en feyenoord
Waar zijn de 3-0 of 0-4 overwinningen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Koop ik een Feijenoord-shirt met Charisteas achter op me rug.
[..]
Staan de 1-2 + 3-2 weer tegenover.
zulllen we het alleen over ajax-feyenoord hebben...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
DIe Houdini 2-3 in de Kuip bedoel je? Of ben ik nu in de war?.
Je bent wel vergeetachtig...als het om ajakkes gaat hea?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah vond ik zo snel geen screens van
0-4 in de kuip
Hoezo, is het te confronterend?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zulllen we het alleen over ajax-feyenoord hebben...
Ach psv supporters zijn geen supporters. Enige waar het hen om gaat is de 3e helft aangezien ze van voetballen nog nooit gehoord hebben in eindhoven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus dat gepronk met eerdere resultatenKan niet wachten tot het PSV-Ajax topic...
Ja anders wordt het wat pijnlijk hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zulllen we het alleen over ajax-feyenoord hebben...
Who gives a fuck om psv - Ajaxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus dat gepronk met eerdere resultatenKan niet wachten tot het PSV-Ajax topic...
Ehm kan me herinneren dat je eens met deuren smeet,omdat ajax verloor van psv..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ach psv supporters zijn geen supporters. Enige waar het hen om gaat is de 3e helft aangezien ze van voetballen nog nooit gehoord hebben in eindhoven.
Haha nou komt alles op internet terecht.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ehm kan me herinneren dat je eens met deuren smeet,omdat ajax verloor van psv..
Dus ze kunnen niet voetballen..maar wel scoren tegen jullie.. Damn dat ik iets positiefs zeg over psv
Nuff saidquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dus ze kunnen niet voetballen..maar wel scoren tegen jullie
shit!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Haha nou komt alles op internet terecht.
gaat over ajax-feyenoord niet over feyenoord-ajaxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoezo, is het te confronterend?
Dream on..en is de waarheid confronterend?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:17 schreef Camplo het volgende:
Echt heah de vrouw wordt morgen eens goed aangepakt want dit soort dingen over mij roddelen kan echt niet heah![]()
3-0quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dream on..en is de waarheid confronterend?
![]()
Hahaha dit is nog gekker dan naar Jerry Springer kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dream on..en is de waarheid confronterend?
![]()
Straks krijgen ze relatieproblemen dankzij fokquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:21 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hahaha dit is nog gekker dan naar Jerry Springer kijken
Krijg je met een jood en een Feijenoorder sowieso wel, valt me nog mee dat ze dat vol houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Straks krijgen ze relatieproblemen dankzij fok![]()
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Krijg je met een jood en een Feijenoorder sowieso wel, valt me nog mee dat ze dat vol houden
Als je er last van hebt, ken je het zelf ook doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
misschien kan iemand even een lijst posten met alle resultaten uit het verleden dan hebben we dat gegooi met cijfers en ge-ouwehoer daarover ook maar gehad
Het is nog te vroeg om te gaan schelden op elkaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
misschien kan iemand even een lijst posten met alle resultaten uit het verleden dan hebben we dat gegooi met cijfers en ge-ouwehoer daarover ook maar gehad
gaat over ajax-feyenoordquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat over ajax-feyenoord
laatste 7e jaar aan uitslagen staan er, verder terug in de tijd lijkt mij niet nodig
Ja als je die andere zondag er bij op moest tellen ging het natuurlijk gegarandeerd foutquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef Camplo het volgende:
Haha al 2 jaar 1 zondag en maandag beetje mot en daarna alles weer koek en ei
Tenzij het gelijk is
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:52 schreef denthemen het volgende:
het ziet er wat brak uit maar het klopt wel, ajax is de baas in A'dam (27 keer winst tegenover 11 keer winst voor Feyenoord). in Rotterdam is ajax ook de baas, 19 keer gewonnen tegenover 18 van Feyenoord![]()
dit heb ik van Ajax netwerkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ok, daar ging ik even vanuit aangezien op eredivisie.nl, bij de laatste 5 resultaten ook de playoffs werd vermeld.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als je de plee offs meetelt wordt het niet vrolijker voor feyenoord
Vanwege die spandoeken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:50 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Play offs tellen niet mee!
gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:51 schreef rubbereend het volgende:
hadden al die clubs maar niet voor die onzin moeten stemmengelukkig zijn er steeds meer clubs tegen!
Mee eens. Afgelopen seizoen kwam het voor ons dan wel goed uit (hoewel Kopenhagenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:50 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Play offs tellen niet mee!
Snap ik ook niet, het is oneerlijk en het levert nauwelijks wat op qua geld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:51 schreef rubbereend het volgende:
hadden al die clubs maar niet voor die onzin moeten stemmengelukkig zijn er steeds meer clubs tegen!
Ben je zo bekend dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik kan in het thuisvak zitten, maar heb daar eigk. geen zin.
Teveel ajacieden zullen me herkennen, vrees ik..
ze doen toch niks, durven ze niet. laf volkquote:Op zondag 21 januari 2007 11:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik kan in het thuisvak zitten, maar heb daar eigk. geen zin.
Teveel ajacieden zullen me herkennen, vrees ik..
En maarquote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze doen toch niks, durven ze niet. laf volk
is toch gewoon zoquote:Op zondag 21 januari 2007 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
En maar![]()
![]()
dat feyenoord is uitgesloten door de rellen.
Ik snap jou niet hoor![]()
Je vindt het stoer dat de Ajaxsupporters laf zijn en vindt het stoer dat de Feyenoord supporters dat niet zijn en durven te vechten, maar gaat wel als een huillie topics openen over de UEFA Mafiaquote:
Dat je nog op hem in gaat. Die reactie van hem zegt toch genoegquote:Op zondag 21 januari 2007 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vindt het stoer dat de Ajaxsupporters laf zijn en vindt het stoer dat de Feyenoord supporters dat niet zijn en durven te vechten, maar gaat wel als een huillie topics openen over de UEFA Mafia
Held!
Wat heeft je 2e clubje psv hier mee te maken?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Euh ?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heeft je 2e clubje psv hier mee te maken?
Kom maar naast mij zitten jorien!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja dan pakken ze een groep van 3 man ofzo. Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kom maar naast mij zitten jorien!
Vorig jaar werden er volgens mij ook kakkerlakken van de tribune geslagen in de arena.
Daarom spelen wij gelukkig nog steeds Uefa cup voetbalquote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals vorig jaar met die sukkeltjes die tegen het glas komen beukenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja dan pakken ze een groep van 3 man ofzo. Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...
Maarja zal wel 4-0 worden ofzo
Alsjeblieft zeg..quote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja dan pakken ze een groep van 3 man ofzo. Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...
ze doen tenminste iets, gebeurd dat andersom ook ?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals vorig jaar met die sukkeltjes die tegen het glas komen beuken![]()
Wat een held ben jijquote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze doen tenminste iets, gebeurd dat andersom ook ?
Tja, als je het daar van moet hebbenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ok 4 februari ga ik tegen het uitvak aanbeuken, dan krijg ik respect?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tof hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En als we buiten staan lekker op de trappen blijven staan. Nee jullie zijn helden.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals vorig jaar met die sukkeltjes die tegen het glas komen beuken![]()
gaaaaaaafquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:34 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
En als we buiten staan lekker op de trappen blijven staan. Nee jullie zijn helden.
Vooral geloven dat wij Den Haag nodig hebbenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
![]()
Grote bek over Ajax, maar wel den haag optrommelenIn hun eigen stad
![]()
010 is zo stoer, elk jaar los naar Amsterdam![]()
De echte slimme jongens doen dat soort dingen niet, het zou vrij dom zijn om gepakt te worden voor zoiets hopeloos als het beuken op een glazen wand waar je toch nooit doorheen komt. Alleen maar dom. Dapper ben je als je de avond vantevoren komt.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was ook geen actie, gewoon je frustraties kwijt. Hoor je niemand verder over opscheppen behalve vandenherik.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De echte slimme jongens doen dat soort dingen niet, het zou vrij dom zijn om gepakt te worden voor zoiets hopeloos als het beuken op een glazen wand waar je toch nooit doorheen komt. Alleen maar dom. Dapper ben je als je de avond vantevoren komt.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vermoed dat dit een makkie voor ajax gaat worden...
dat wel natuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De echte slimme jongens doen dat soort dingen niet, het zou vrij dom zijn om gepakt te worden voor zoiets hopeloos als het beuken op een glazen wand waar je toch nooit doorheen komt. Alleen maar dom. Dapper ben je als je de avond vantevoren komt.
Geloof dat 'jullie' al net zo min recht van spreken hebben als 'wij'. Vanwaar dat 'stoere' gedrag dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
![]()
Grote bek over Ajax, maar wel den haag optrommelenIn hun eigen stad
![]()
010 is zo stoer, elk jaar los naar Amsterdam![]()
Nog 1 oefenwedstrijd tegen groningen volgende week, hopelijk komt Leonardo dan goed tot zijn recht en dan maken ze de feyenoorders af!quote:
hoezoquote:Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Jorien je weet dat het het 2007 is?
Wij schreeuwen niet constant joden lopen altijd wegquote:Op zondag 21 januari 2007 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof dat 'jullie' al net zo min recht van spreken hebben als 'wij'. Vanwaar dat 'stoere' gedrag dan?
En Den Haag optrommelen? Geeft maar weer aan hoeveel je er vanaf weet.
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nog 1 oefenwedstrijd tegen groningen volgende week
Klassieker is altijd een wedstrijd op zichquote:Op zondag 21 januari 2007 18:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt weer een klassieker van niks. Als zelfs NAC al met 4-1 wint....
Het uitvak aanvallenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:03 schreef WEST het volgende:
ik zit ook in de Arena, leuk om dan als we voor staan met z'n allen naar dat homo legioen te zingen niets in rotterdam![]()
Hihi, volgens mij niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kom maar naast mij zitten jorien!
Vorig jaar werden er volgens mij ook kakkerlakken van de tribune geslagen in de arena.
Hieraan valt niets meer toe te voegen. Hooguit dat de uitslag nog hoger kan uitvallen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:57 schreef Robar het volgende:
Goede discussie hier, even zien of ik het goed begrijp?
- JvdH vind het stoer, wanneer je tegen een glazen wand opbeukt.
- Ajacieden gaan daar serieus op in en zeggen dat het echt stoer is
- JvdH noemt ajacieden mietjes
- Ajacieden noemen JvdH kansloos en een leeghoofd
- JvdH staat tijdens Ajax - Feyenoord tegen een glazen wand te beuken
- Ajax staat met 3-0 voor en maken kiekjes voor de kinderen
- JvdH komt na 3 uur beuken erachter dan het stadion leeg is en Ajax met 4-0 gewonnen heeft?
Zit ik in de buurt?
Hoger kan uitvallen?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hieraan valt niets meer toe te voegen. Hooguit dat de uitslag nog hoger kan uitvallen.
?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoger kan uitvallen?
Het gaat over Feijenoord - ajax, knurft.
Die uitslag had ook veel hoger dan 0-4 moeten zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoger kan uitvallen?
Het gaat over Feijenoord - ajax, knurft.
Niet relevant op dat stukjequote:Op maandag 22 januari 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die uitslag had ook veel hoger dan 0-4 moeten zijn![]()
Als je daar een strak plassertje van krijgt is het inderdaad een leuk feitje.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wel een leuk feitje tussendoor.
Ik denk, dat Huntelaar niet eens in actie komt.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit soort topics gaan dus altijd geheid fout.
Simpele 5-1 overwinning voor AJAX, rood voor Buijs en 3 keer Huntelaar.
Ik kan je vertellen dat dat wel is gebeurd.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij niet.
Volgens mij waren jullie vorig jaar nogal matjes.
Hihi.
Niets gezien of gehoord.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat wel degelijk is gebeurd.![]()
Zuid 2e ring, was tijdens de competitie.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niets gezien of gehoord.
Van welk vak zou dat dan gebeurd moeten zijn? Tijdens de competitie hebben we het over?
Ik denk het wel. Hij scoort altijd tegen feyenoordquote:Op maandag 22 januari 2007 13:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk, dat Huntelaar niet eens in actie komt.
415x Huntelaarquote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Erwtensoep het volgende:
415 in ieder geval.
Hihi, dat zou dan vlakbij mij geweest zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zuid 2e ring, was tijdens de competitie.
Waar zat jij dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hihi, dat zou dan vlakbij mij geweest zijn
EDIT:
Toch niet
je bedoelt dat ze dan beetje tegen t glas gaan slaanquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maarja zal wel 4-0 worden ofzo
Dus even vergist, als het goed is zat ik in vak 429 (schuin tegenover het uitvak).quote:Op maandag 22 januari 2007 13:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Waar zat jij dan?
En waar zit je deze editie?
Kun je gezellig naast mij en Jorien staanquote:Op maandag 22 januari 2007 13:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus even vergist, als het goed is zat ik in vak 429 (schuin tegenover het uitvak).
Dit jaar hoop ik in het uitvak te zitten, of hopen dat ik met een "familielid" meemag.. Maar dan zit ik ergens op de F-side
Toppie joppie, ken je bier voor me halen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kun je gezellig naast mij en Jorien staan![]()
Mjah, dan maar een fantaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je graag malt bier drinkt...
Kon het maar, is alleen alcoholvrij bier.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Toppie joppie, ken je bier voor me halen.
op 410 zeker, je moet immers 16 zijn om alchol te halenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kon het maar, is alleen alcoholvrij bier.
Hahaha?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
op 410 zeker, je moet immers 16 zijn om alchol te halen
Hoogmoed. Val.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef Silenus het volgende:
En dit slappe geouwehoer gaat dan nog een tweetal weken door. Ben benieuwd wanneer de eerste echt voetbalgerelateerde opmerking de lucht ingeslingerd wordt...![]()
Ik vind het wel mooi, weet toch wel dat we winnen. Gewoon een reguliere 3-0.
We zullen het zien. Er kan in twee weken nog veel veranderen, dus voorspellingen die nu al gedaan worden, neem ik niet serieus.quote:
Was al bezig het te veranderen, maar drukte eerst op "quote dit bericht" ipv "verander dit bericht".quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoogmoed. Kom op zeg, verkracht je eigen taal eens niet zo.
Ik zie niemand van ons zeggen dat we effe gaan winnen in de arena. Maar goed we zullen zien, ik verwacht er ieder geval niet veel van.quote:
Ik weet dat de verwachtingen erg hoog zijn bij ons, en bij jullie laag. Ik ga na de wedstrijd ook niet lopen kutten in deze of jullie topics, 'k weet dat het voor de échte Feyenoorders al erg genoeg is.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:05 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik zie niemand van ons zeggen dat we effe gaan winnen in de arena. Maar goed we zullen zien, ik verwacht er ieder geval niet veel van.
laten we het hopen, is het tenminste een spannende wedstrijdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ben bang dat Feyenoord er tegen Ajax ineens wél staat, dus niet zoals in de Kuip.
Ik heb toch liever dat Ajax de 10 -0 een keer haaltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laten we het hopen, is het tenminste een spannende wedstrijd![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef Camplo het volgende:
feyenoorders doe niet zo zielig.
Afstraffing ik voel het.
Knikkende knietjes in een bomvolle ArenA.
de arogantie wat die F'noorders hebben?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:18 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
![]()
Echt hé,
Ik heb er ook minder vertrouwen in dan een paar dagen geleden,maar toch!!
Ik hoop dat als ze een opleving hebben ,dat het tegen ajax is..
Alleen al om de arrogantie ...![]()
Hihi, zoek eerst eens op wat het is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
de arogantie wat die F'noorders hebben?
Ik hoop het, veegwedstrijden zijn ook weer een klassieker onwaardig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ben bang dat Feyenoord er tegen Ajax ineens wél staat, dus niet zoals in de Kuip.
feyenoord met een monsterscore vernederen vind ik veel leuker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies. Zo'n overwinning als een paar jaar geleden in de kuip (2-3) zou het leukst zijn.
ja dat heb ik liever ook, en dan afmaken wat ze in de kuip niet lukte gewoon een 8-0 van makenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
feyenoord met een monsterscore vernederen vind ik veel leuker.
of een 3-4, 3 man alleen op grim afquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies. Zo'n overwinning als een paar jaar geleden in de kuip (2-3) zou het leukst zijn.
Op de tribune?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
of een 3-4, 3 man alleen op grim af![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hihi, zoek eerst eens op wat het is.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:38 schreef Backdoorman het volgende:
zal wel een gelijkspelletje worden....feyenoord knokt zich er wel doorheen en ajax heeft te weinig kwaliteit om feyenoord onder de knie te krijgen met een 3 tje als logisch gevolg....1-1.
Goeie reactie trouwens, zo zie ik het ook welquote:Op maandag 22 januari 2007 17:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet dat de verwachtingen erg hoog zijn bij ons, en bij jullie laag. Ik ga na de wedstrijd ook niet lopen kutten in deze of jullie topics, 'k weet dat het voor de échte Feyenoorders al erg genoeg is.
En neem het niet persoonlijk op als ik tijdens de wedstrijd sta te zwaaien naar het uitvak..;) Respect voor de 1600 man die ondanks een aanstormende nederlaag gewoon meereizen. Ik lach dan symbolisch de Feyenoordmaten van me uit die constant lopen te eikelen (Hee, Buijs tegen Leonardo...ik zeg drie maanden blessureleed voor die Braziliaan!! whehehe) maar zelf ooit naar hun cluppie gaan..ho maar.
Zoals je er overigens ook genoeg van Ajax hebt.
Ik verwacht gewoon niets meer dan een makkelijke overwinning, mocht het niet zo zijn. Mijn felicitaties en ik kom van puur afgrijzen een week mijn nest niet uit.![]()
Is ook een vernederingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik hou ook niet van dat gelul vooraf over vernedering.Ik hoop er wel op maar hou er niet van.Daarom zeg ik:3-1.Lijkt me een realistische voorspelling.
Schitterend. Enige wat ik dan doe is balen dat ik vlakbij Eindhoven woon en niet bij rotterdamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat heb ik liever ook, en dan afmaken wat ze in de kuip niet lukte gewoon een 8-0 van maken
had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:03 schreef Suijk het volgende:
Nou, ik ben iedere dag weer blij dat ik niet in de buurt van Rotterdam woon.
Da's mooi, Jorien.quote:
3-1 verliezen bij Ajax is toch geen vernedering?5-0, maar 3-1 toch niet?quote:
Resultaten uit het verleden...quote:
Met maar 3-1 winnen is een vernedering voor Ajax.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
3-1 verliezen bij Ajax is toch geen vernedering?5-0, maar 3-1 toch niet?
Inderdaad. Als zelfs nec en nac al met 4-1 van feyenoord winnen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met maar 3-1 winnen is een vernedering voor Ajax.![]()
Hoezoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef Erwtensoep het volgende:
NAC heeft er inderdaad druk opgelegd.
als ajax moet, falen ze altijdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat we nu met minstens 3 doelpunten verschil moeten winnen.
In de play-offs lukte het anders wel..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ajax moet, falen ze altijd![]()
die heb ik niet mee gemaaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
In de play-offs lukte het anders wel..
Het kan jou misschien niet veel schelen, maar voor mij zijn dit de wedstrijden van het jaar. Verder zijn die play offs kut ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:17 schreef Backdoorman het volgende:
nogmaals who cares, het gaat enkel en alleen om de eerste plek en wat dat betreft ligt psv lichtjaren voor op zowel ajax als feyenoord. die steken er met kop en schouders bovenuit en is de enige echte overgebleven topclub van nederland en of je nou 3, 4 of 5 wordt in de stand: het gaat er pas om in de play-offs dus eigenlijk doet deze wedstrijd er niet eens toe...kutsysteem.
Ik heb de play offs wel geboycot. Maar de overwinningen bleven even lekker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Boycot?
Maar werd 3-0 en 2-4 in Ajax' voordeel iig.
wtf ben jij voor rare neusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef Cheiron het volgende:
Ja ja, je zult net zien dat Feyenoord er tegen Ajax op eens wel weer zin in heeft. Laten we eerlijk wezen, Utrecht kreeg wel een 100% kans of 2-3 tegen Ajax, en Feyenoord had ook best wat pech tegen NAC.
Ik vind het gevaarlijk om nu al van een overwinning uit te gaan.
Een dvd, wat moet je daar nou mee?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
Als we met 6-0 (of meer) winnen, dan vind ik dat Ajax niet kan achterblijven met een DVD.
tuurlijk die DVD komt er wel wel na de playoffsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
Als we met 6-0 (of meer) winnen, dan vind ik dat Ajax niet kan achterblijven met een DVD.
playoffs fuck offquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef WEST het volgende:
[..]
tuurlijk die DVD komt er wel wel na de playoffs
onee daar doet f'noord niet aan mee![]()
voor de CL plaats komt F'noord daar niet in aanmerking meerquote:
was er beide wedstrrijden, uitslag niet geteltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Boycot?
Maar werd 3-0 en 2-4 in Ajax' voordeel iig.
gelukkig verneukte ajax nog de play-offs door niet te winnen van kopenhagenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef WEST het volgende:
[..]
voor de CL plaats komt F'noord daar niet in aanmerking meer
Hebben we de Feyenoorders dit seizoen toch nog een keer laten juichen, sympathiek hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig verneukte ajax nog de play-offs door niet te winnen van kopenhagen![]()
Aardig van zequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hebben we de Feyenoorders dit seizoen toch nog een keer laten juichen, sympathiek he
Moet je daar geen DVD van uitbrengen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig verneukte ajax nog de play-offs door niet te winnen van kopenhagen![]()
Al was ik een jood dan moest ik er nog niet om lachenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Moet je daar geen DVD van uitbrengen?
Je ziet er wel uit als een jood anders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Al was ik een jood dan moest ik er nog niet om lachen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Haha ventjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:21 schreef Baklap het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit als een jood anders.
Heb je die nog niet gezien danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
ach slippertje kan gebeuren F'noord heeft de winter niet overleefd met uefa cup en dat voor de 2e jaar op rijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Playoffs speelt een beetje mee, ja. Seizoen ook. Zijn ergere dingen aan de hand. De wedstrijd en ajax 'interesseert' me niet op dit moment.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef mcyodogg het volgende:
Vanwege de playoffs dan? Of gewoon vanwege dit hele seizoen?
Gek, dat zeggen een hoop Feyenoorders uit m'n omgeving opeens ook al.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef Happel het volgende:
Die hele wedstrijd interesseert me, vreemd genoeg, niet. En dat is niet eens, omdat ik bang ben voor een afstraffing...
Pfff, zeg dan niks, stumper...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gek, dat zeggen een hoop Feyenoorders uit m'n omgeving opeens ook al.![]()
Feyenoord? Ah, k volg het niet meer zo, joh. Die wedstrijd? Boeiend.
Ben benieuwd of ze het nog steeds zo oninteressant vinden als Feyenoord onverhoopt weet te winnen.
"De klassieker" boeit me al jaren niet meer.De sfeer tijdens die wedstrijden is geen ene reet meer aan en dat zal alleen nog maar minder worden.Vroeger in 't Olympisch Stadion,maar ook bij ons in de Kuip was de sfeer veel beter.Was je al weken van te voren helemaal in de ban van de wedstrijd.Dat klapvee publiek tegenwoordig met hun vlaggetjes,het zal wel allemaal.Enige uitwedstrijd waar ik elk jaar naar uitkijk is Twente uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Playoffs speelt een beetje mee, ja. Seizoen ook. Zijn ergere dingen aan de hand. De wedstrijd en ajax 'interesseert' me niet op dit moment.
Problemen met/ binnen de club zijn vele malen groter/ belangrijker dan ajax en deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef mcyodogg het volgende:
Vanwege de playoffs dan? Of gewoon vanwege dit hele seizoen?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef footbal_lad het volgende:
"De klassieker" boeit me al jaren niet meer.De sfeer tijdens die wedstrijden is geen ene reet meer aan en dat zal alleen nog maar minder worden.Vroeger in 't Olympisch Stadion,maar ook bij ons in de Kuip was de sfeer veel beter.Was je al weken van te voren helemaal in de ban van de wedstrijd.Dat klapvee publiek tegenwoordig met hun vlaggetjes,het zal wel allemaal.Enige uitwedstrijd waar ik elk jaar naar uitkijk is Twente uit.
Same here, maar dan FCU-uit ipv FCT-uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
"De klassieker" boeit me al jaren niet meer.De sfeer tijdens die wedstrijden is geen ene reet meer aan en dat zal alleen nog maar minder worden.Vroeger in 't Olympisch Stadion,maar ook bij ons in de Kuip was de sfeer veel beter.Was je al weken van te voren helemaal in de ban van de wedstrijd.Dat klapvee publiek tegenwoordig met hun vlaggetjes,het zal wel allemaal.Enige uitwedstrijd waar ik elk jaar naar uitkijk is Twente uit.
Wel gewonnen, maar in de tweede helft zijn ze 1x op de helft van Ajax geweest. Laat dat net die goal zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:48 schreef Keltie het volgende:
Mjah, vorig jaar riep ook iedereen dat ajax wel even van Feijenoord zou winnen (ontmoeting in amsterdam), dat pakte toen ook gunstig uit voor ons.
Dit zijn wedstrijden waar je geen reet van kan zeggen, zijn soort van finales.
Pff.. Hoop dat ik zaterdag een kaart heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |