ik zie het gevaar met de passages in emmen niet zo. De Vlinder is goed afgesloten qua wind. Het kan er maar van 1 kant 1, en daar staan nog winkels voor ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:24 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Het centrum van R'dam was aan het begin van de middag ook al grotendeels gesloten, sommige delen ook afgezet.![]()
Wel vreemd om zo'n leeg centrum te zien.
Wellicht iets van vallende takken/glasplaten? Of ander losgekomen spul.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zie het gevaar met de passages in emmen niet zo. De Vlinder is goed afgesloten qua wind. Het kan er maar van 1 kant 1, en daar staan nog winkels voor ook.
als de trein binnen is, zal ie wellicht stoppen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef egilio het volgende:
Treinnet plat? Mn vriendin zit nog gewoon in de trein naar nijmegen vanaf Den Bosch.
En ik moet vanavond eigenlijk nog vanaf Den Haag naar Wageningen met de auto...
COOL!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Lantaarnpalen uitgevallen in Vriezenveen.
Aardedonker.![]()
Tijd om daar eens electrische verlichting aan te schaffen, in plaats van die 18e eeuwse gaslampen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Aardedonker.![]()
stroom is opquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Aardedonker.![]()
of 3x zoveel eist.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:23 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie nee heeft gezegd...![]()
Is ook zo lullig als ie door blijft rijden...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als de trein binnen is, zal ie wellicht stoppen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tijd om daar eens electrische verlichting aan te schaffen, in plaats van die 18e eeuwse gaslampen?.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:30 schreef kalinho het volgende:
[..]
of 3x zoveel eist.
Hij is gek genoeg om ook voor hetzelfde salaris te gaan![]()
Nog net niet. Na alle natuurgeweld op TV gezien te hebben heeft ze toch maar besloten thuis te blijvenquote:
Er is een advies uitgegeven om de straat niet op te gaan.. das toch niet zo gek dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:33 schreef Jodelaar het volgende:
Me broertje kreeg net telefoontje waarom de kranten niet bezorgd zijn.. Ze hadden 4 klachten.. Me vader pakte telefoon en schreeuwde in de telefoon "LOOP MAAR LEKKER ZELF".. wss is hij morgen ontslagen
Ik zag bij een bushokje een vuilnisbak met 7 paraplu's erinquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:33 schreef Schorpioen het volgende:
Wat ik erg grappig vond vandaag om te zien is dat er nog steeds idioten zijn die een paraplu proberen op te steken
Ik hoop het voor dr, ik hoop dat ie niet ergens onderweg bij een of ander klein kutstation stopt. Dan ben je lekker de pineut met de NS met hun opvang in de Jaarbeurs in Utrecht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als de trein binnen is, zal ie wellicht stoppen.
Vragen waar die klachten vandaan komen. Morgen ff het huis in de fik steken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:33 schreef Jodelaar het volgende:
Me broertje kreeg net telefoontje waarom de kranten niet bezorgd zijn.. Ze hadden 4 klachten.. Me vader pakte telefoon en schreeuwde in de telefoon "LOOP MAAR LEKKER ZELF".. wss is hij morgen ontslagen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:33 schreef Jodelaar het volgende:
nee, ze rijden wel door tot een hoofdstation.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef egilio het volgende:
[..]
Ik hoop het voor dr, ik hoop dat ie niet ergens onderweg bij een of ander klein kutstation stopt. Dan ben je lekker de pineut met de NS met hun opvang in de Jaarbeurs in Utrecht.
of de bomen voor de deur ff een klein beetje inzagen (wel van je afzagen dan)quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vragen waar die klachten vandaan komen. Morgen ff het huis in de fik steken.
Jep, hier ook! Hoor de dakpannen weer klapperen. Toenstraks samen met m'n vader en broer groot deel teruggelegd, maar hoor er weer volop klappen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef flugeltje het volgende:
De wind begint hier weer behoorlijk toe te nemen...
Behalve als er een boom op het spoor ligt voor Tilburg en je dus in Gilze vast zitquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ze rijden wel door tot een hoofdstation.
Als alles opgeruimd is, jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:38 schreef AbeSapien het volgende:
Rijden morgen de treinen weer?
Ligt er natuurlijk aan hoeveel bomen er nog op het spoor liggen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:38 schreef AbeSapien het volgende:
EIndhoven ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef flugeltje het volgende:
dan niet inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Behalve als er een boom op het spoor ligt voor Tilburg en je dus in Gilze vast zit. Arm vriendje
Er liggen veel, heel veel bomen op het spoor.. en de NS moet er voor zorgen dat alles opgeruimd is. Wat denk je zelfquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef Schorpioen het volgende:
He, maar deze grap is morgen toch gewoon weer over he? Dan rijden de treinen gewoon weer, toch? Ik kan het verdorie echt niet gebruiken als ik morgen niet naar Rotterdam kan komen!
Laten we het hopen.. ik heb morgen inlevertentamens.. als de treinen niet rijden houden ze daar wel rekening mee, maar dan heb ik vandaag voor niets zo hard gewerktquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:38 schreef AbeSapien het volgende:
Hier ook weerquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Niet alleen in Zoetermeer vermoed ik zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Jodelaar het volgende:
Als morgen ochtend treinen niet rijden wordt dat echt een zwaar drama in zoetermeer.. Randstadrail die niet rijdt, trein die niet rijdt en dan heb je alleen de bussen wordt druk op ZC
Zoetermeer is bijna standaard een drama op het moment.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Jodelaar het volgende:
Als morgen ochtend treinen niet rijden wordt dat echt een zwaar drama in zoetermeer.. Randstadrail die niet rijdt, trein die niet rijdt en dan heb je alleen de bussen wordt druk op ZC
Als je dan verder geluisterd had, morgen is hetw eer rustigquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Qwea het volgende:
bleh, de storm houdt aan tot begin v/d nacht. Ik hoop toch echt dat het morgen aaf om 20u weg is hoor
dat is nog 20 uur later dan 'begin van de nacht'quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Qwea het volgende:
bleh, de storm houdt aan tot begin v/d nacht. Ik hoop toch echt dat het morgen aaf om 20u weg is hoor
nee inderdaad maar zonder de ranstadrail vielen er al gewonden.. hoe moet dat morgen zijn danquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet alleen in Zoetermeer vermoed ik zo.
ooh,dat hoorde ik dan weer niequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je dan verder geluisterd had, morgen is hetw eer rustig. Of het moet alweer aangepast zijn ondertussen...
Of 4 uur eerder.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is nog 20 uur later dan 'begin van de nacht'
goed bezig inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef i2Them2 het volgende:
KNMI site ligt weer eens plat.
Daar kan ik straks mee beginnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef Qwea het volgende:
De buren zijn hun prullen van de schutting aant halen
Dat is niet leukquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Geweldige verhalen van mensen die al sinds drie uur onderweg zijn..
Treksnelheid was zeer onverwacht iets vertraagd, en het was wat zwaarder geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Samson het volgende:
Ik begrijp de weersvoorpellers niet echt goed meer. Eerst zouden de heftigste momenten rond de middag zijn, later zou dat rond 7 uur of zoiets zijn en zou het aan het eind van de avond voorbij zijn. Nu hoor ik ineens dat het in het begin van de nacht gewoon nog doorgaat?
Zijn alle radarbeelden dan ineens veranderd of zo. Je weet met de huidige apparatuur toch wat je te wachten staat en dat verandert toch niet zomaar van tijd tot tijd? Of wel dus?
Dit zeggen ze al een hele tijd hoor. In de middag een piek. Daarna draaiende wind en nog een piek.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Samson het volgende:
Ik begrijp de weersvoorpellers niet echt goed meer. Eerst zouden de heftigste momenten rond de middag zijn, later zou dat rond 7 uur of zoiets zijn en zou het aan het eind van de avond voorbij zijn. Nu hoor ik ineens dat het in het begin van de nacht gewoon nog doorgaat?
Zijn alle radarbeelden dan ineens veranderd of zo. Je weet met de huidige apparatuur toch wat je te wachten staat en dat verandert toch niet zomaar van tijd tot tijd? Of wel dus?
Oh, zo had ik het niet begrepen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zeggen ze al een hele tijd hoor. In de middag een piek. Daarna draaiende wind en nog een piek.
huppakee...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef feessie het volgende:
De brandweer kwam net ... de dakplaten vlogen door de wijk heen .
ja, hier ook!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef JufJoop het volgende:
Ik hoorde net van iemand die in het enige hotel in het dorp werkt dat het dak eraf is gewaaid en nou is het overal nat![]()
Now reporting live from Rotterdam!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
trein? Je hebt niet in de gaten wat er om je heen gebeurd geloof ik.
Hoe was het in de stad?quote:
geluksvogelquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:55 schreef HPoi het volgende:
[..]
Now reporting live from Rotterdam!!
Ik had de landelijk laatste trein en ben nu fijn thuis!! Nou effe![]()
![]()
Daar rijdt me broetje altijd langs. Echt flinke schade, damn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef pekel het volgende:
Dode 4: http://rtvoost.nl/main_nieuws.asp?id=69230&res=800&extraheight=&showdate=1
En zoveel bakstenen wil je niet op je kop krijgen:
[afbeelding]
In Zwolle, FP, ©Yosander
Zou je denken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef fiedel het volgende:
[..]
kom je misschien wat hetzelfde dorp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |