Hier ook weerquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef flugeltje het volgende:
De wind begint hier weer behoorlijk toe te nemen...
Niet alleen in Zoetermeer vermoed ik zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Jodelaar het volgende:
Als morgen ochtend treinen niet rijden wordt dat echt een zwaar drama in zoetermeer.. Randstadrail die niet rijdt, trein die niet rijdt en dan heb je alleen de bussen wordt druk op ZC
Zoetermeer is bijna standaard een drama op het moment.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Jodelaar het volgende:
Als morgen ochtend treinen niet rijden wordt dat echt een zwaar drama in zoetermeer.. Randstadrail die niet rijdt, trein die niet rijdt en dan heb je alleen de bussen wordt druk op ZC
Als je dan verder geluisterd had, morgen is hetw eer rustigquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Qwea het volgende:
bleh, de storm houdt aan tot begin v/d nacht. Ik hoop toch echt dat het morgen aaf om 20u weg is hoor
dat is nog 20 uur later dan 'begin van de nacht'quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Qwea het volgende:
bleh, de storm houdt aan tot begin v/d nacht. Ik hoop toch echt dat het morgen aaf om 20u weg is hoor
nee inderdaad maar zonder de ranstadrail vielen er al gewonden.. hoe moet dat morgen zijn danquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet alleen in Zoetermeer vermoed ik zo.
ooh,dat hoorde ik dan weer niequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je dan verder geluisterd had, morgen is hetw eer rustig. Of het moet alweer aangepast zijn ondertussen...
Of 4 uur eerder.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is nog 20 uur later dan 'begin van de nacht'
goed bezig inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef i2Them2 het volgende:
KNMI site ligt weer eens plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |