quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:37 schreef Syrena het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, quote nog even mijn rare gedachtenkronkels
Maarrrr McDreamy heh,sooooowwww. En ik die serie maar boycotten omdat ik dacht dat het stom was!
![]()
Heb ik datquote:
ik vond het echt zo belachelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Evenstar ze zouden die vrouw in een heftige storm aan een paal moeten binden. Wat een truttekop zeg
Het was rond 5 uur prachtig helder blauw, maar de lucht is nu in een paar minuten tijd weer aardedonker geworden dus ik denk dat die tweede piek nu hier is. En dat terwijl Slaapvriendje nog even snel naar de supermarkt heen en weer is om avondeten te halenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef poemojn het volgende:
Hier waait 't nu even weer wat minder maar er schijnt vanavond een tweede piek te komen..
waar ?!?! hier alleen rukwindenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:46 schreef Syrena het volgende:
Het begint hier ook. Keihard waaien, ik hoor dingen langssuizen en buiten mensen gillen![]()
't Bedrijf waar ik in dienst ben, zit inderdaad in Rotterdamquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:13 schreef m@x het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook in R'dam werkt Yoni
Ja, jij werkt daar he.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:04 schreef Saffier het volgende:
Hé Easy ik heb dezelfde lijn in tegenovergestelde richting
Ik was gelukkig vrij vandaag en mijn mannetje was om 15.30 al thuis gelukkig!
Op woensdag en vrijdag even zwaaien hoor, kan ik Sven (en jou natuurlijk) ook een keer in het echt zien!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, jij werkt daar he.
Ik was er een paar weken geleden nog met Sven, aan de overkant van waar jjj werkt het hij in het speelding gezeten. Toen dacht ik nog aan je
hmm valt toch wel mee? 3 jaar nadat we elkaar hebben ontmoetquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
diaanwat tof!!! dat is al snel zeg....
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
![]()
Nog geen tijd gehad om alles bij te lezen, dat ga ik morgen of vanavond na Wie is de Mol even doen... maarre even een klein nieuwtje van mijn kant: nee ik ben niet zwanger helaas, maar Peaceman en ik gaan trouwen. En wel dit jaar op 31 mei!!![]()
Dat zijn precies mijn vrije dagen, waarop ik dus weleens naar het Zpl ga.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:19 schreef Saffier het volgende:
[..]
Op woensdag en vrijdag even zwaaien hoor, kan ik Sven (en jou natuurlijk) ook een keer in het echt zien!
Nou er waren wat "vage" plannen, maar gisteren hebben we dingen op een rij gezet en knopen doorgehakt. Vanmorgen meteen naar de gemeente geweest om in ieder geval dat vast te leggen. Nu bezig met dingen uitzoeken e.d. omdat het al vrij snelquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zie je, dus je was toch niet 'zomaar' in het trouwtopic van de week!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Nou ga je wel heeeel cryptisch hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef Saffier het volgende:
Easy ik sta niet bij de S of de L, maar bij B. Lekker cryptisch he?Wel de goede kant op (z)waaien dus!
Diaaaaaaaaaan, wat doe je me aaaaaaaaaaan!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
![]()
Nog geen tijd gehad om alles bij te lezen, dat ga ik morgen of vanavond na Wie is de Mol even doen... maarre even een klein nieuwtje van mijn kant: nee ik ben niet zwanger helaas, maar Peaceman en ik gaan trouwen. En wel dit jaar op 31 mei!!![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukkig had Neuk toch een leuke dagwant ik was vanmiddag op visite
![]()
Ik hoefde ook niet te werken vanavond, maar toch... ach, Ik was niet alleen hequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:58 schreef Genuivere het volgende:
Overigens werden de winkels in de binnenstad zo'n beetje achter hem gesloten, niks geen koopavond vanavond :-)
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:12 schreef Sugar het volgende:
Snoop en Luchtbel, was gezéllig!!!!Wanneer weer?
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:44 schreef Luchtbel het volgende:
Wellicht zijn jullie gister eindelijk echt van Nederland losgekomen![]()
dr zat er ooit een in het naaitopic.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Vraagje: is er hier iemand die heel goed zelf kleding (lees: jurk) kan maken/naaien?
zie je MSNquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Vraagje: is er hier iemand die heel goed zelf kleding (lees: jurk) kan maken/naaien?
Het naaitopic? waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr zat er ooit een in het naaitopic.
misschien moet je die eens vragen.
Gezien en je hebt reactie, maar bent waarschijnlijk al weg...quote:
Maar wie gaan er dan ook precies op een dag dat het enorm stormt afsprekenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef phluphy het volgende:
Wat een toestand trouwens met die toer van jullie gisteren.... sjonge jonge.
Hier hebben we de storm verder goed overleefd. Oke, de otto's vlogen de oprit over, dus de buurvrouw kwam vragen of ze binnengezet konden worden omdat ze tegen de auto aangingen en de kat is met zijn buitenhokje over het terras gevlogen. Die heb ik dus maar tegen een andere muur gezet en verankerd met een grote stenen bloempot. Verder heb ik vannacht heerlijk geslapen met die bulderende wind, lekker diep onder het dekbed, zalig.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:43 schreef Neuk het volgende:
Genuivere, goed dat je weer opgeknapt bent. Hebben jullie de storm goed overleefd?Mijn vent is er pas net weer uit Arnhem.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef phluphy het volgende:
Snoopy jij bent ook niet echt bijgelezen hé, er werd jou herhaaldelijk gevraagd wat de huisarts had gezegd en zo.![]()
Wat een toestand trouwens met die toer van jullie gisteren.... sjonge jonge.
De dag op zich viel mee maar inderdaad een hele hoop onpraktische dingen. Bijvoorbeeld een deur met dranger doorkomen met in je ene hand een kruk en in je andere hand een kop hete koffie is best wel lastig, laat staan vijf deuren van het slot draaien terwijl je ook nog een stapel dossiers mee moet slepen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef phluphy het volgende:
En m@x, hoe is het nou, een hele dag op kantoor met een gipsbeen? Ben je veel onpraktische dingen tegengekomen?
Het is die eerste spuit die het engst is M@x. Idd, blik op oneindig, handje proberen stil te houden, en gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef m@x het volgende:
Heb ik net al mijn moed verzameld om zo'n stomme anti-trombose spuit te zetten, durf ik het uiteindelijk toch niet. Ik ben een ongelooflijke schijterd![]()
Ehm... dat zei mijn man vannacht ook, in een innige omhelzing.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:01 schreef Sugar het volgende:
Ja, gewoon hups erin en geleidelijk leegspuiten.
Niet meer te lang wachten, hop erinjassen!
aldus mijn man![]()
Omdat mijn kuit helemaal ingegipst zit en dus even niet met de rest mee kan bewegen (zegt de orthopeedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef jessie het volgende:
M@x waarom heb je die prikken eigenloijk nodig? Je beweegt toch nog wel?
Ik vind je een held sowieso
Wat? Het erin jassen of het leeg spuiten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ehm... dat zei mijn man vannacht ook, in een innige omhelzing.![]()
En het verdoofd ook nog, die alcohol, dus misschien gaat het dan wel!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef m@x het volgende:
Eigenlijk zit ik te wachten totthuiskomt (die zit te borrelen met collega's). Volgens de huisarts is het veel makkelijker om het door hem te laten doen. Maar alcohol werkt toch ook bloedverdunnend? Als ik nu gewoon heel veel ga drinken dan heb ik die spuitjes toch niet meer nodig?
![]()
![]()
![]()
Fluf, ik vond jou altijd zo'n nette damequote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ehm... dat zei mijn man vannacht ook, in een innige omhelzing.![]()
daar moet ik 'm nog steeds antwoord op geven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:15 schreef Syrena het volgende:
Wat? Het erin jassen of het leeg spuiten?![]()
Ik krijg altijd de schuld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:22 schreef m@x het volgende:
Fluf, ik vond jou altijd zo'n nette dameIk moet even mijn beeld van jou gaan bijstellen hoor.
Hier moet het mee lukkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Fluf, ik vond jou altijd zo'n nette dameIk moet even mijn beeld van jou gaan bijstellen hoor.
Doe maar een dubbele vodka Syrena![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Dank je Leah, maar dan wel light he?Of nee, ik heb zooooooo'n zin in een advocaatje met slagroom!
Is dat een onzedelijk voorstel?quote:
Ja hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:10 schreef easy-going het volgende:
Ah, we proosten op spuug dus
Je begint wel vroeg met hinten hoor![]()
quote:
Dat vind ik nou een mooie reden om weer eens een foto van de mysterieuze kinderen van Leah te postenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:08 schreef easy-going het volgende:
Wat vind je Leah, waar zulllen we eens op proosten?
Op dat Dreumes nu zo ongeveer wel gepromoveerd is tot Peuter?
![]()
Ja, ik mis het telkens.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een mooie reden om weer eens een foto van de mysterieuze kinderen van Leah te posten![]()
Ze moet nu wel op een andere catergorie gaan googelenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een mooie reden om weer eens een foto van de mysterieuze kinderen van Leah te posten![]()
Veel te vroeg op de avond M@xquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ken nog wel lekkerdere advocaatjes hoor Spuug
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze moet nu wel op een andere catergorie gaan googelen![]()
ik ben het aan het opnemen... leuke seriequote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Kom op Leah, google eens voor Ingrid en mij
![]()
Om half 10 op Net5 Spuug. Heeeeeeeele leuke advocaatjes.
Dat wel ja. Kom maar op met de wodka!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:18 schreef sjak het volgende:
Maar een virtueel drankje mag toch wel Ingrid.
Ik had deze aflevering volgens mij al gezien maar het verschilt per aflevering. De één is enger dan de ander.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:27 schreef sjak het volgende:
Oh men, wat vind ik medium toch een eng programma. waarom blijf ik er nou naar kijken![]()
Sorry, maar ik kom maar niet verder met bijlezen dan deze post. Ik ben al een paar uur aan het puzzelen wat otto's in vredesnaam zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef Genuivere het volgende:
[..]
Hier hebben we de storm verder goed overleefd. Oke, de otto's vlogen de oprit over, dus de buurvrouw kwam vragen of ze binnengezet konden worden omdat ze tegen de auto aangingen en de kat is met zijn buitenhokje over het terras gevlogen. Die heb ik dus maar tegen een andere muur gezet en verankerd met een grote stenen bloempot. Verder heb ik vannacht heerlijk geslapen met die bulderende wind, lekker diep onder het dekbed, zalig.....![]()
Hoefde je ventje vandaag niet meer te werken dan? Ik had toch gedacht dat zo'n echte bikkel gewoon verder aan het werk zou gaan![]()
Oeps livelink, heb ik je in verwarring gebrachtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kom maar niet verder met bijlezen dan deze post. Ik ben al een paar uur aan het puzzelen wat otto's in vredesnaam zijn![]()
Is dat Jennifer Love *paardenoog* Hewitt? Of ben ik nu in de war?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef m@x het volgende:
Ik vind die hoofdrolspeelster van de Ghostwhisperer zo stom. Ik kan zowiezo niet zo goed tegen mensen die continu fluisteren
Je bent niet in de war, zij is het inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Is dat Jennifer Love *paardenoog* Hewitt? Of ben ik nu in de war?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Is dat Jennifer Love *paardenoog* Hewitt? Of ben ik nu in de war?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:52 schreef livelink het volgende:
Ja, die heb ik niet en die ga ik ook maar niet kopen, denk ik. Ik heb nog een hele stapel DVD's die ik nog moet bekijken.
Kind tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
JaMijn collega was ook erg ontdaan toen ik dat vandaag bekende. Hij was meteen al fan, en we houden van dezelfde series enzo. Maar het werd zo gehyped enzo dus ik dacht
STOM! Ik had gelezen dat ze wat met d'r baas kreeg en dat niet wist...
![]()
Maar ik betrapte mezelf steeds vaker op "Hm. Nog even maar niet zappen...." en en en ja ze zijn al in seizoen drie, dus nu ben ik de schade maar aan het inhalenTwee afleveringen per dag.
Vind het wel jammer dat ik al ergens gelezen heb dat de acteur die George speelt echt homo is trouwens.
Dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
wij hebben ook een hele stapel DVD's liggen, maar als we willen gaan kijken, kan ik nooit een leuke vinden..
![]()
Het is opgenomen ook veel handiger om te kijken, doorspoelen bij reclame. Een serie duurt zo maar 45 minuten ofzo en dat is wel handig/lekker om tussendoor te kijken.
Dat zei mijn collega (zie boven) ook alquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:55 schreef Leah het volgende:
Men in trees (komt na GA) vind ik trouwens wel veelbelovend.
Yepsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:55 schreef Leah het volgende:
Ik ben net afgehaakt bij Justice hoor. Ik word helemaal dizzy van dat camera gedraai...
Leuke kindjes M@x.
Men in trees (komt na GA) vind ik trouwens wel veelbelovend.
Och. Computer is gisteravond stuk gegaan....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef teig het volgende:
het is ook niet dat ik het wil forceren, maar zijn zoon wil gewoon niks anders... wat er ook voorgesteld wordt! mijn vriend wil graag wat anders, maar als we dan effe weg gaan, dan loopt de kleine al te "zeuren" wanneer we weer naar huis naar de computers!
Inderdaad goed idee. Proberen die gewoonte te doorbreken. En soms is dat in het begin even huilen, want kinderen zijn vaak gewoontedieren, maar na een tijdje gaat het gewoon goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Och. Computer is gisteravond stuk gegaan....Kan pas maandag gemaakt worden!
Volhoudenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef teig het volgende:
het is ook niet dat ik het wil forceren, maar zijn zoon wil gewoon niks anders... wat er ook voorgesteld wordt! mijn vriend wil graag wat anders, maar als we dan effe weg gaan, dan loopt de kleine al te "zeuren" wanneer we weer naar huis naar de computers!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef Luchtbel het volgende:
En nog maar een week of zes en dan begint Lost weer.
Ik spreek even voor mijn beurtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef phluphy het volgende:
Spuug wat een lief kaartje van je moeder. Ben je echt zo'n dochter om trots op te zijn?![]()
Volgens mij zei mijn moeder zulke dingen ook vroeger tegen ons. Het komt me ergens erg bekend van voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:04 schreef m@x het volgende:
Ik ook hoor Syrena. Het was pk het eerste waar ik aan dacht
Slechte mannenquote:
quote:
Heb ik nou nooit last vanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:14 schreef livelink het volgende:
Niet in slaap vallen tijdens het kijken, Syrena en Diaan!
Ja, maar dat is juist zo mooi te combineren met X-factorquote:
quote:
Dat dacht ik ook... had er ook verder niet meer bij stil gestaan tot het dus net weer ter sprake kwam hier.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef phluphy het volgende:
Ik dacht dat er gewoon een heleboel Otto catalogi (Otto als in Wehkamp / Neckermann) door de straat gewaaid waren.![]()
Goeie zetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:34 schreef Igraine het volgende:
Ja bij Idols had ik het al heel erg, dus aan X factor ben ik nieteens begonnen
Truste LB! Ik zal om half twaalf nog ff kijken of je slaaptquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Goeie zet
Ik ga naar bed. M'n nieuwe slaapspul van de huisarts uittesten. Elf uur naar bed had ik mezelf beloofd. Vreselijk stom maar ik ben er nu helemaal hyper van. Misschien val ik wel in slaap.We shall see.... Trusten dames
goed weer eens bij jullie te zitten
[fluistermodus] ssssst, mijn reputatie![/fluistermodus]quote:
bakkie thee dan maar?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:51 schreef Leah het volgende:
[..]
[fluistermodus] ssssst, mijn reputatie![/fluistermodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |