quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:37 schreef Syrena het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, quote nog even mijn rare gedachtenkronkels
Maarrrr McDreamy heh,sooooowwww. En ik die serie maar boycotten omdat ik dacht dat het stom was!
![]()
Heb ik datquote:
ik vond het echt zo belachelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Evenstar ze zouden die vrouw in een heftige storm aan een paal moeten binden. Wat een truttekop zeg
Het was rond 5 uur prachtig helder blauw, maar de lucht is nu in een paar minuten tijd weer aardedonker geworden dus ik denk dat die tweede piek nu hier is. En dat terwijl Slaapvriendje nog even snel naar de supermarkt heen en weer is om avondeten te halenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef poemojn het volgende:
Hier waait 't nu even weer wat minder maar er schijnt vanavond een tweede piek te komen..
waar ?!?! hier alleen rukwindenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:46 schreef Syrena het volgende:
Het begint hier ook. Keihard waaien, ik hoor dingen langssuizen en buiten mensen gillen![]()
't Bedrijf waar ik in dienst ben, zit inderdaad in Rotterdamquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:13 schreef m@x het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook in R'dam werkt Yoni
Ja, jij werkt daar he.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:04 schreef Saffier het volgende:
Hé Easy ik heb dezelfde lijn in tegenovergestelde richting
Ik was gelukkig vrij vandaag en mijn mannetje was om 15.30 al thuis gelukkig!
Op woensdag en vrijdag even zwaaien hoor, kan ik Sven (en jou natuurlijk) ook een keer in het echt zien!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, jij werkt daar he.
Ik was er een paar weken geleden nog met Sven, aan de overkant van waar jjj werkt het hij in het speelding gezeten. Toen dacht ik nog aan je
hmm valt toch wel mee? 3 jaar nadat we elkaar hebben ontmoetquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
diaanwat tof!!! dat is al snel zeg....
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
![]()
Nog geen tijd gehad om alles bij te lezen, dat ga ik morgen of vanavond na Wie is de Mol even doen... maarre even een klein nieuwtje van mijn kant: nee ik ben niet zwanger helaas, maar Peaceman en ik gaan trouwen. En wel dit jaar op 31 mei!!![]()
Dat zijn precies mijn vrije dagen, waarop ik dus weleens naar het Zpl ga.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:19 schreef Saffier het volgende:
[..]
Op woensdag en vrijdag even zwaaien hoor, kan ik Sven (en jou natuurlijk) ook een keer in het echt zien!
Nou er waren wat "vage" plannen, maar gisteren hebben we dingen op een rij gezet en knopen doorgehakt. Vanmorgen meteen naar de gemeente geweest om in ieder geval dat vast te leggen. Nu bezig met dingen uitzoeken e.d. omdat het al vrij snelquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zie je, dus je was toch niet 'zomaar' in het trouwtopic van de week!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Nou ga je wel heeeel cryptisch hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef Saffier het volgende:
Easy ik sta niet bij de S of de L, maar bij B. Lekker cryptisch he?Wel de goede kant op (z)waaien dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |