dat sport-centrum in Den Haag?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:43 schreef MrJones het volgende:
Zonder goede OP had ik 't zelf ook kunnen doen
Nogmaals hier dan....
Uithof:
[afbeelding]
quote:Vanwege de extreem harde wind zijn op last van de autoriteiten de
parkeerplaatsen voor de faculteit Civiele Techniek en Geowetenschappen
(CiTG) en de Mekelweg ter hoogte van het gebouw van CiTG/de faculteit
Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica afgesloten.
Due to extremely powerful gusts of wind, the autohorities have ordered
the immediate closing of the parking lots in front of the faculty of
Civil Engineering and Geosciences (CEG) and the Mekelweg near the
faculty of Electrical Engineering, Mathematics and Computer Science and
CEG.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:49 schreef space-kees het volgende:
Het water komt over de kade in Rotterdam
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef bommel17 het volgende:
mensen waaien weg in utrecht !! hoor ik net op de scanner !!
Met het dak en rondvliegend puin.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Amsterdam Centraal Station ontruimd, nog niet bekend waar het mee te maken heeft.
Lijkt me wel, paar keer gemeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Amsterdam Centraal Station ontruimd, nog niet bekend waar het mee te maken heeft.
quote:Door de harde wind is een deel van het dak kapot gegaan en zijn er delen van de glazen overkapping naar beneden gekomen.
Alle perrons op het station zijn logischerwijs gesloten en er is nauwelijks nog treinverkeer mogelijk.
Bouwmateriaal waait over de perronsquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Woh! Gelukkig zit ik 4 hoog, geen last van het water.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:49 schreef space-kees het volgende:
AMSTERDAM - Het spoor ondervindt donderdag grote hinder van de harde wind en regen. Station Amsterdam Centraal is op last van de politie ontruimd, zo heeft een woordvoerder van de Nederlandse Spoorwegen donderdagmiddag gemeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
"Misschien moeten wij ook maar eens gaan kijken hoe het gebouw er van buiten uitziet".quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:53 schreef SunChaser het volgende:
Luisteraars bellen met BNR over de schades
www.nederland.fm en dan BNR aanklikken, leuk om te horen wat er gebeurt in Nederland
AMSTERDAM - Het spoor ondervindt donderdag grote hinder van de harde wind en regen. Station Amsterdam Centraal is op last van de politie ontruimd, zo heeft een woordvoerder van de Nederlandse Spoorwegen donderdagmiddag gemeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Ga jij ook nog bellenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:53 schreef SunChaser het volgende:
Luisteraars bellen met BNR over de schades
www.nederland.fm en dan BNR aanklikken, leuk om te horen wat er gebeurt in Nederland
Echt te extreem. Ook niet verwonderlijk dat de Erasmusbrug nu is afgeslotenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:49 schreef space-kees het volgende:
De luisteraars van BNR maken het lekker sappig en dramatisch. Over motorrijders die plat op de weg liggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:57 schreef Impry het volgende:
BNR is wel mooi om te luisteren ja!
Hallooooo! Met Sunchaser van FOK uit een stormachtig Schagen!quote:
ze snappen het echt niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:57 schreef SunChaser het volgende:
Overal kantelen vrachtwagens, ook nu bij de A5.
Ik moest naar Bunnik vanaf Zaandam (a2 vinkeveen), maar niet gedaan
Amsterdam ook?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
Bij het Mariot-hotel iemand gewond geraakt door rondvliegende delen van een steiger. Steiger lijkt er nu helemaal vandoor te willen.
sterkte en wel thuisquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef Qwea het volgende:
ivm het vreselijke weer gaan wij hier zo aflsuiten en mag ik hopen dat ik thuis aan kom. Niels dropt me op Schagen vanaf daar moet ik het maar ff zien te redden
Kusje,
MM
__
Aldus een mailtje van MikeyMo. Het bedrijf in alkmaar gaat dus dicht. Tis dus wel serieus aan die kant van het land
Eigenlijk kan ik dus beter blijven zitten waar ik zit dan naar huis gaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef Qwea het volgende:
ivm het vreselijke weer gaan wij hier zo aflsuiten en mag ik hopen dat ik thuis aan kom. Niels dropt me op Schagen vanaf daar moet ik het maar ff zien te redden
Kusje,
MM
__
Aldus een mailtje van MikeyMo. Het bedrijf in alkmaar gaat dus dicht. Tis dus wel serieus aan die kant van het land
bron?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef bommel17 het volgende:
GEBOUW INGESTORT IN UTRECHT BRANDWEER EN POLITIE ONDERWEG !!! MOGELIJK NOG SLACHTOFFERS ONDER HET PUIN !!!
yep, neem maar aan dat alles wat ik meld uit Amsterdam komtquote:
waar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Impry het volgende:
Alle Intercity's gaan eruit!
Welk gebouw?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef bommel17 het volgende:
GEBOUW INGESTORT IN UTRECHT BRANDWEER EN POLITIE ONDERWEG !!! MOGELIJK NOG SLACHTOFFERS ONDER HET PUIN !!!
okquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, neem maar aan dat alles wat ik meld uit Amsterdam komt
Das alleen rond Amsterdam toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Impry het volgende:
Alle Intercity's gaan eruit! Worden allemaal stoptreinen.
Amsterdam niet hoor, niets gehoord.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef bommel17 het volgende:
Op een live scanner gehoord!! k weet niet of het amsterdam of utrecht is..
[..]
ik heb net ons transportbedrijf maar ff gebeld, die hebben gelukkig alle wagens nog. (ja ze rijden gewoonquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:57 schreef SunChaser het volgende:
Overal kantelen vrachtwagens, ook nu bij de A5.
Ik moest naar Bunnik vanaf Zaandam (a2 vinkeveen), maar niet gedaan
Waar is dat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef highway101 het volgende:
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07034/schutting2.jpg]afbeelding][/url]
Net zoals Den Haag centraal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Amsterdam Centraal compleet gesloten
Stuur goed vasthouden, wegen met bomen ontwijken en goed kijken of er geen vrachtwagens langsgewaaid komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
straks nog terug naar huis in de auto, daar zie ik wel wat tegenop
mooi.. dat scheelt weer zoeken..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef kepler het volgende:
dat gebouw in Utrecht, is dat gebouw met die kraan. Al 'oud nieuws' dus
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef highway101 het volgende:
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07034/schutting2.jpg]afbeelding][/url]
daarom het plaatje wat ik plaatste.. 11 in een stukje zeeland, nu een 10..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
Lekker hypend gekmaak topic is dit zo geworden zeg. Alsof het overal windkracht 11 is en je niet naar buiten kunt zonder onthoofd te worden door een dakpan oid.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Stuur goed vasthouden, wegen met bomen ontwijken en goed kijken of er geen vrachtwagens langsgewaaid komen
Heerlijk he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
Lekker hypend gekmaak topic is dit zo geworden zeg. Alsof het overal windkracht 11 is en je niet naar buiten kunt zonder onthoofd te worden door een dakpan oid.
Vind je? Ik doe zo gewoon boodschappen hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
De meldingen komen steeds dichter in de buurt (Omg. Deventer)quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef bommel17 het volgende:
-07 19 G BRAN PRIO 1 Ov ongevallen (Inzet redvoertuig: ja) ZUTPHENSEWEG 6 LOCHEM ( LOCH ) 26749 26652
heb je wel betaaldquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht
Winkelcentrum walburg is op last van de politie en brandweer gesloten. Vanmiddag vielen platen van het plafond, ook ligt er het en der glas van gepsrongen ramen. De albert Heijn en de Jumbo bleven open, maar moesten later ook sluiten...Was net bezig de boodschappen, gelukkig nog snel alles kunnen pakken
Jeps, zoals was verwachtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef Gripper het volgende:
Nou, een topic terug (wat gaat dat hard trouwens) meldde ik nog dat een collega maar wat eerder wegging om z'n trein naar lelystad te halen, is ie nu alweer terug. Bovenleiding kapot, geen treinverkeer tussen Geldermalsen en Utrecht.
Ineens beginnen alle collega's die normaal met de trein gaan rond te mailen of ze een lift kunnen krijgen
Nee men pas op je gaat doooooood daarbuiten!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef anneja het volgende:
[..]
Vind je? Ik doe zo gewoon boodschappen hoor.
OP BNR bellen mensen uit t land die t zoooooooo raar vinden dat vrachtwagens de weg op gaan, hoe kunnen zequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
komt nogquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef Jumbooh het volgende:
Oh damn, ik moet nog naar de winkel. Zit hier in Noord Limburg en ik vraag me af of het ergste al voorbij is of nog moet komen..
Er zijn al een heleboel meldingen geweest rond Deventer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:19 schreef SuperUli het volgende:
[..]
De meldingen komen steeds dichter in de buurt (Omg. Deventer)
gek he als t ontruimd isquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Flyduck het volgende:
check www.traphic.nl en dan treininfo, centraal station amsterdam. Rijd helemaal niets meer!
Echt, wij Nederlanders kunnen elkaar altijd zo lekker gek maken he.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
OP BNR bellen mensen uit t land die t zoooooooo raar vinden dat vrachtwagens de weg op gaan, hoe kunnen ze
Neequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef VoreG het volgende:
Valt er vanuit Eindhoven/Tilburg nog naar Utrecht te reizen?
iig niet via Den Bosch.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef VoreG het volgende:
nee niet echt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef VoreG het volgende:
Hé woon jij aan de Bosscheweg?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rUtOmC6Q9jA kleine indruk vanuit mijn voordeur hier in Tilburg!
aan de andere kant (waar de wind echt opstaat) kan ik niet echt komen, want waait echt wel gruwelijk met die slagregens erbij
nope korvelsewegquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé woon jij aan de Bosscheweg?
Ik dacht ff de bosscheweg te herkennenquote:
Ik ben er al, vrienden willen nog langskomen in Utrecht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef Impry het volgende:
Mja, Utrecht zelf is dicht, dus weet niet of je ver komt VoreG
Erg hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rUtOmC6Q9jA kleine indruk vanuit mijn voordeur hier in Tilburg!
aan de andere kant (waar de wind echt opstaat) kan ik niet echt komen, want waait echt wel gruwelijk met die slagregens erbij
de lidl zekerquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht ff de bosscheweg te herkennen
Maar ik zit in oud-noord bij de Diamantkruising, hier gaat het nog redelijk.
quote:
Ik dacht ook bosscheweg ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
Oude foto.. inmiddels 2 schottenquote:
Bedoel dat wij er ook 1 kwijt zijnquote:
Was een windsurfer die weer terecht schijnt te zijn..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:37 schreef Libris het volgende:
Waarschijnlijk iemand de Kralingse Plas in R'dam ingewaaid:
15:36:01 18-01-07 20 G BRAN PRIO 1 TS242 HV221 AL221 WO141 OD301 WO331 Kralingse Plas(Water) ROTTERDAM HV Water Personen
701181536011400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
701181536011400332 1400332 BRW Capelle aan de IJssel ( Korpsalarm )
701181536011400331 1400331 BRW Capelle a/d Ijssel ( Kazernealarm )
701181536011400303 1400303 BRW Rotterdam-Oost ( Ovd )
701181536011400221 1400221 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Frobenstraat )
701181536011400141 1400141 BRW Schiedam ( Kazernealarm )
Winkelcentrum Sterrenhof in Spijkenisse is wel afgesloten omdat de dakplaten naar beneden komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
Er zijn ook dingen die gewoon blijven staan. Mijn schoteltje staat nog fier overeind op mijn platte dak, in Spijkenisse. Ff volhouden nog!![]()
mooi te zien inderdaad.. hoe dom.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef 61neorej het volgende:
Die beelden op het journaal
Die man stond te vegen komt er ineens een enorme glasplaat naar beneden zetten.
nee, morgen niet meer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:46 schreef Aimeee het volgende:
jezus wat een wind... zou dat morgen ook nog zijn? dat alles zeg maar dicht is, en dat er geenscholen op gaan??? kzit namelijk net midden in een tentameweek:P
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Flyduck het volgende:
check www.traphic.nl en dan treininfo, centraal station amsterdam. Rijd helemaal niets meer!
iedereen keren op de weg lolquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef MrJones het volgende:
Mooie webcam, die Koningsplein. Sluiten nu net een deel van de straat daar af.
http://members.home.nl/rolfhobby/Koningsplein-Web-Cam.html
Met stabiel rood lint.
Als je met dit weer gaat windsurfen verdien je het stiekum ook wel om te verzuipen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef Libris het volgende:
[..]
Was een windsurfer die weer terecht schijnt te zijn..
alleen iets minder vochtigquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef assepoes het volgende:
Normaal ziet Kleinpolderplein er ook zo uit...
Idd, dat is echt niks bijzonders hoor om 4 uur 's middags op een werkdag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef assepoes het volgende:
5 min. geleden was het een stuk onstuimiger daar.. nu even een stilte moment (hoort sirene)quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd, dat is echt niks bijzonders hoor om 4 uur 's middags op een werkdag.
Echt waar joh? Ben ik blij dat ik daar nooit kom.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef assepoes het volgende:
bron ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Nationaal Crisiscentrum: "BLIJF BINNEN"
BNR nieuwsradioquote:
Ik zie remlichten branden. dat betekent dat er zojuist nog gereden is. Dan is het dus rustiger dan normaal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kleinpolderplein (Rotterdam)
Je zou er maar staan!
dat vermoed ik ook ja..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef Againzender het volgende:
zo, met die leuke regenstorm net is het water onder mijn voordeur door geslagen, en er zit een lekkage in ijn berging. Zal wel door de rare hoek zijn waarmee het water werd binnengeblazen.
Ben je net wakker ofzo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef VoreG het volgende:
In Utrecht schijnt het zonnetje en is er een blauwe lucht. Wat nou storm
* -_Tommy_- pakt swiffer super absorberend papierquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Adfundum het volgende:
1,6 Miljoen liter ruwe olie de Maashaven ingestroomd doordat een losgeslagen schip een pijpleiding vernielde op de Maasvlakte Rotterdam.
RTL nieuws
Gelukkig zwemmen daar niet zoveel eendjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Adfundum het volgende:
1,6 Miljoen liter ruwe olie de Maashaven ingestroomd doordat een losgeslagen schip een pijpleiding vernielde op de Maasvlakte Rotterdam.
RTL nieuws
is dat online of on air?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:00 schreef FritsBom het volgende:
Heerlijk die scanner (Utrecht). "De verkeerslichten vliegen door de lucht"
Geloof ik graag.. maar P2000 ging al zo snel dat ik het niet kon bijhouden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:03 schreef NordicBlue het volgende:
Er zijn veel meer meldingen dan gemeld op PD5HW
Dit omdat 112 een aparte meldkamer heeft geopend die alleen in geval van extreme drukte word gebruikt
Deze meldingen komen NIET op de website van pd5hw
onlinequote:
en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. nog een station dicht
ik BEN gelukkig thuis.. al lang...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet
Klopt! Ik ben net thuis, kantoor gaat het denk ik niet redden. Maar mn collega's moeten allemaal naar de regio Den Haag, en dat gaat nogal moeilijk als er vanaf Alkmaar geen enkele trein rijdt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet
Sterren waaien van het ijs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:09 schreef FJD het volgende:
Wegens de storm zijn de panden van mediabedrijf SBS donderdagmiddag grotendeels ontruimd.![]()
![]()
De uitzendingen van SBS (SBS6, Net5 en Veronica) gaan gewoon door![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:00 schreef FritsBom het volgende:
Heerlijk die scanner (Utrecht). "De verkeerslichten vliegen door de lucht"
Kijken naar de golven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:11 schreef Rikkert het volgende:
Wat een weer![]()
10:56:07 18-01-07 27 G KNRM Prio 1 Zuidelijk havenhoofd mensen vermist in zee Houtrustweg GV
701181056071500999 1500999 KNRM Scheveningen ( Monitorcode )
701181056071500995 1500995 KNRM Scheveningen ( KHV Wipperploeg )
701181056071500994 1500994 KNRM Scheveningen ( Reddingsboot Jan van Engelenburg )
Wie gaat er nou met deze wind daar staan![]()
Je hebt van die dingen die hangen altijd al IN de lucht..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hier in Amersfoort waait het ook wel hard, maar verkeerslichten door de lucht lijkt mij misschien wat overdreven.
dat kan er vandaag niet bij, morgen mag het weer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef Nol.. het volgende:
een ontvoering met een witte bus??(utrecht scan)
Of een feestje houdenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef Insomaniac het volgende:
Hier nu blauwe lucht, snel naar de super om peuken en eten te halen.. Als ik binnen een uur niet terug ben, moeten jullie een zoekactie starten.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef Flyduck het volgende:
ik was onderweg naar utrecht vanuit haarlem, maar ben weer omgekeerd.. niet te doen gewoon
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:13 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Neuh ik laat mij niet tegenhouden door een beetje wind..!
Oosten, zuiden en Groningen is redelijk rustig. De rest van Nederland daarentegen waait momenteel weg..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef tonks het volgende:
Weet iemand iets over omgeving Nijmegen?
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WHAHAHAHHHHHHAAAAAAAAAAAH!!!!!!11111
We zitten in dezelfde straat dus gelukkigquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rustig.
'T waait een beetje, maar weinig bijzonders. Alleen op P2000 een melding over kleine schade op Plein '44, maar ik zit hier thuis en vind 't heel erg meevallen.
bronquote:Bus tegen boom door zuidwesterstorm
Door de storm is donderdag rond 14.50
uur een bus van de weg geraakt op de
Oude Vossemeersedijk in Tholen.
Volgens officier van dienst Arco Kunst
van de brandweer zijn er zes
inzittenden gewond geraakt.
De bus is frontaal tegen een boom
gebotst. De boom heeft zich over een
lengte van twee meter in de bus
geboord. De chauffeur kwam met de
schrik vrij. De gewonden worden naar
ziekenhuizen in Bergen op Zoom
vervoerd
godzijdank... vanavond wel House kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:09 schreef FJD het volgende:
De uitzendingen van SBS (SBS6, Net5 en Veronica) gaan gewoon door![]()
![]()
Niks bijzonders te melden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef tonks het volgende:
Weet iemand iets over omgeving Nijmegen?
Oh het is bijna weer wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:17 schreef Nol.. het volgende:
www.buienradar.nl
I.v.m. grote drukte op onze servers ziet u alleen het laatste radarbeeld. Excuses voor het ongemak.
![]()
Post een pic van je tieten, dan kan ik je zoeken aan de hand van die foto.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef Insomaniac het volgende:
Hier nu blauwe lucht, snel naar de super om peuken en eten te halen.. Als ik binnen een uur niet terug ben, moeten jullie een zoekactie starten.
GKOquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja
Waar werk jij ook alweer dan?
Moet dadelijk naar het centrum, goedkope parkeerplek zonder veel bomen vinden, waar o waar?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef FJD het volgende:
Lieverd, wist je nog vorige week, toen je zo klaagde dat je het hele tuinhuis onderste boven moest halen om je spullen te vinden?
-Ja
Dat hoef je vanaf nu niet meer te doen
[afbeelding]
Lieverd, wist je nog vorige week, toen je zo klaagde dat je het hele tuinhuis onderste boven moest halen om je spullen te vinden?
-Ja
[afbeelding]
-Ja
[afbeelding]
Oh ja handig. Mijn auto staat onder een hele zooi bomenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja
Waar werk jij ook alweer dan?
Moet dadelijk naar het centrum, goedkope parkeerplek zonder veel bomen vinden, waar o waar?
Nou, ik zit hier vlakbij het station, dus ik zou even kunnen gaan kijken, maar als je het niet erg vindt blijf ik toch maar binnen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef swentibold het volgende:
weet iemand iets over van / naar naarden bussum en hilversum?
Parkeergarage, benedenvloer. Goedkoop lijkt me nu niet de juiste prioriteitquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |