Net zoals Den Haag centraal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Amsterdam Centraal compleet gesloten
Stuur goed vasthouden, wegen met bomen ontwijken en goed kijken of er geen vrachtwagens langsgewaaid komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
straks nog terug naar huis in de auto, daar zie ik wel wat tegenop
mooi.. dat scheelt weer zoeken..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef kepler het volgende:
dat gebouw in Utrecht, is dat gebouw met die kraan. Al 'oud nieuws' dus
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef highway101 het volgende:
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07034/schutting2.jpg]afbeelding][/url]
daarom het plaatje wat ik plaatste.. 11 in een stukje zeeland, nu een 10..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
Lekker hypend gekmaak topic is dit zo geworden zeg. Alsof het overal windkracht 11 is en je niet naar buiten kunt zonder onthoofd te worden door een dakpan oid.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Stuur goed vasthouden, wegen met bomen ontwijken en goed kijken of er geen vrachtwagens langsgewaaid komen
Heerlijk he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
Lekker hypend gekmaak topic is dit zo geworden zeg. Alsof het overal windkracht 11 is en je niet naar buiten kunt zonder onthoofd te worden door een dakpan oid.
Vind je? Ik doe zo gewoon boodschappen hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
De meldingen komen steeds dichter in de buurt (Omg. Deventer)quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef bommel17 het volgende:
-07 19 G BRAN PRIO 1 Ov ongevallen (Inzet redvoertuig: ja) ZUTPHENSEWEG 6 LOCHEM ( LOCH ) 26749 26652
heb je wel betaaldquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht
Winkelcentrum walburg is op last van de politie en brandweer gesloten. Vanmiddag vielen platen van het plafond, ook ligt er het en der glas van gepsrongen ramen. De albert Heijn en de Jumbo bleven open, maar moesten later ook sluiten...Was net bezig de boodschappen, gelukkig nog snel alles kunnen pakken
Jeps, zoals was verwachtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef Gripper het volgende:
Nou, een topic terug (wat gaat dat hard trouwens) meldde ik nog dat een collega maar wat eerder wegging om z'n trein naar lelystad te halen, is ie nu alweer terug. Bovenleiding kapot, geen treinverkeer tussen Geldermalsen en Utrecht.
Ineens beginnen alle collega's die normaal met de trein gaan rond te mailen of ze een lift kunnen krijgen
Nee men pas op je gaat doooooood daarbuiten!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef anneja het volgende:
[..]
Vind je? Ik doe zo gewoon boodschappen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |