jazekerz kuukskequote:Op zondag 21 januari 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heujjjj NAC.
Edit: ff teletekst gechecked.. ze hebben het echt goed gedaan
De lange latten? schaam je! Alsof ik op twee verschillende planken zou gaan staanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:39 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
lul we gaan zaterdag ouderwets naar het graantje met IEDEREEN. en jij bent er dan niet omdat je op de lange latten ofzo staat
pwnd wie unne noob!!
Geen ideequote:Op maandag 22 januari 2007 15:12 schreef Frazz het volgende:
Wat was er vandaag allemaal bij het centrum? ik kwam van de meubelboulevard terug naar het centrum en ik kon er niet langs omdat er een politie afzetting was.
Vreemd jij weet dat soort dingen dus juist altijd?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee.
Traumaheli is ook langsgeweest, en ik zat op school!
VM weet allesquote:Op maandag 22 januari 2007 16:25 schreef Frazz het volgende:
[..]
Vreemd jij weet dat soort dingen dus juist altijd?
Ja het is toch zo zeker, ziekelijk.quote:
quote:Een 31-jarige vrouw uit Rotterdam is maandagmiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeval in Breda. Dat heeft de politie gemeld.
Volgens de politie werd de vrouw geschept toen ze rond 12.15 uur plotseling de Fellenoordstraat overstak. Een auto, bestuurd door een 48-jarige man uit Meerle (België), kon haar niet ontwijken. De vrouw is in een ziekenhuis bezweken aan haar verwondingen.
quote:Rotterdamse overlijdt na aanrijding
BREDA: Een 31-jarige vrouw uit Rotterdam is maandagmiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeval. De vrouw wandelde rond 12.15 uur met enkele collega’s over de Fellenoordstraat toen ze plotseling overstak. Een auto, bestuurd door een 48-jarige man uit Meerle (België), kon haar niet weer ontwijken. De Rotterdamse bezweek in het ziekenhuis aan haar verwondingen. De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht; de Fellenoordstraat is enige tijd afgesloten geweest in verband met het ongeval. De collega’s van het slachtoffer zijn op bureau Centrum opgevangen door medewerkers van Slachtofferhulp.
quote:Op maandag 22 januari 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja het is toch zo zeker, ziekelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |