Jahoor. En na afloop kan je wel in de kliko slapen!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
kom jij mij dan eigenlijk ophalen?
kan ik drinken enzo
lul we gaan zaterdag ouderwets naar het graantje met IEDEREEN. en jij bent er dan niet omdat je op de lange latten ofzo staatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sneeuw, lekker idd. Vrijdag heb ik al sneeuw![]()
Tuurlijk moet je vrij nemen voor carnaval. Het veiligste is om vrijdag avond tot en met dinsdag avond voor carnaval in te plannen, woensdag + donderdag om bij te komen en ja, de vrijdag is dan een logische brugdag naar het weekend.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ok thx, was al bang dat ik er vrij voor moest nemen![]()
Hmm dat was ik dus. Sorry!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:41 schreef JDude het volgende:
En dan zeggen jullie wat over die prachtige compressie van het vorige topic. Uche.
Goeiemorgen![]()
Gaat bier vanavond nog door??![]()
Of op de hoek van de Nieuwe Haagdijk en de Singel?quote:Op zondag 21 januari 2007 09:26 schreef veldmuis het volgende:
Is dat die kerk bij IJpelaar daar?
Ik wilde eigenlijk hetzelfde gaan postenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:23 schreef travelman het volgende:
het was gisteravond weer ouderwetsch gezellig in BredaVandaag maar even rustig aan doen
![]()
Wat voor Starbucks goodies moet ik me daarbij voorstellen? Ik heb hier namelijk ook Starbucks goodies liggen, maar wat is er zo tof aan?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Wij wijken vanavond uit naar Anvers![]()
Jullie willen toch niet meeten deze week, dus ik stel voor te wachten tot BassieVL terug is met Starbucks Goodies![]()
Anvers auch !!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
Koffie ist immer gut!
neej richting haagsepoortquote:Op zondag 21 januari 2007 09:26 schreef veldmuis het volgende:
Is dat die kerk bij IJpelaar daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |