abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:59:04 #51
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46148574
Dan wachten we nog ff geduldig af tot pagina 7

[troll mode

Of zal ik 'm zelf vol trollen

[/trollmode
pi_46158288
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:39 schreef proteus het volgende:

[..]

Die link had ik al lang bekeken, maar dat zal je wel weer niet geloven. Net zoals je niet wilde geloven dat ik Out of the Blue jaren geleden al had gezien. Jij moet eens ophouden met anderen aan te raden wat te doen. Waarom moet we ons iets van jou aantrekken? Wat heb jij voor opleiding/diploma's? De meeste skeptics hier hebben universiteit, en ik heb de indruk dat jij nog staat te vakkenvullen of zo.
@ Mods, aub deze viezigheid verwijderen, voordat ik er wat van zeg en ik het vervolgens gedaan heb... bvd.
pi_46158315
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

@ Mods, aub deze viezigheid verwijderen, voordat ik er wat van zeg en ik het vervolgens gedaan heb... bvd.
jah vin ik ook deze is echt onder den gordel hoor
dit kannie!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_46159478
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

jah vin ik ook deze is echt onder den gordel hoor
dit kannie!
Dit aso gedrag tolereren we hier op Fok! echt niet hoor.

Die gasten zouden gestraft moeten worden.
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 08:37:36 #55
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46164967
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Ik had het gister wel gezien maar in eerste instantie laten staan omdat ik het zo'n idiote uitspraak vond en iemand daar eerder zichzelf ietwat belachelijk mee maakt imo.
"Wij hebben gelijk omdat we een studie hebben gevolgt".

Je zou er gemakkelijk boven kunnen staan.

Het is inmiddels aangepast (omdat het op de persoon spelen is en het het topic verstoort).
pi_46165044
De opmerking was niet geheel correct, maar aanpassen vind ik overdreven, vooral ook omdat er toch niemand op inging.

Als je dat soort opmerkingen gaat editten, doe dan deze ook:
Out Of The Blue
Die is nl. van hetzelfde niveau, maar dan de andere kant op.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2007 08:51:24 ]
pi_46165304
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:49 schreef Wombcat het volgende:
De opmerking was niet geheel correct, maar aanpassen vind ik overdreven, vooral ook omdat er toch niemand op inging.

Als je dat soort opmerkingen gaat editten, doe dan deze ook:
Out Of The Blue
Die is nl. van hetzelfde niveau, maar dan de andere kant op.
Mijn opmerking was geheel to the point, aangezien believers erg veel waarde hechten aan titels en geloofwaardigheid.
pi_46165356
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:21 schreef proteus het volgende:

[..]

Mijn opmerking was geheel to the point, aangezien believers erg veel waarde hechten aan titels en geloofwaardigheid.
Da's ook weer waar.
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 09:49:25 #59
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46165495
quote:

[..]

Jij weet helemaal niet welke opleiding andere users hebben genoten. En dan nog, scholing als argument gebruiken is imo gewoon een flame. Dat zou je moeten aanvoelen met je universitaire achtergrond.

TS vraagt netjes hier in fb of de opmerking weg mag om te voorkomen dat het verder verstoort en daar kan ik in meegaan. Anders had ik hem laten staan. Ook omdat we ook weer niet te kleinzeerig moeten worden.
pi_46168784
Mooi, bedankt.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:45:54 #61
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46170585
quote:

[..]

het is een argument van niks.

ik heb in een ouder ufo topic al een keer bewezen dat er zat ufo onderzoekers zijn met een academische titel

dus niet alleen skeppies
pi_46171038
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:45 schreef huupia het volgende:

[..]

het is een argument van niks.

ik heb in een ouder ufo topic al een keer bewezen dat er zat ufo onderzoekers zijn met een academische titel

dus niet alleen skeppies
Ja en? Daarmee bevestig je mijn punt dat je waarde hecht aan een academische titel. Logica is niet jouw en zeker niet Dizzy's sterkste punt.
pi_46171447
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:02 schreef proteus het volgende:

[..]

Ja en? Daarmee bevestig je mijn punt dat je waarde hecht aan een academische titel. Logica is niet jouw en zeker niet Dizzy's sterkste punt.
Waarde aan een titel? Jouw titel is 'ontkenner', niet iets om trots op te zijn. Over logica gesproken, dat is iets wat in jouw hoofd met betonnen plaat ervoor niet voorkomt. En je weet inderdaad niet wat voor opleiding ik heb gehad dus dat maakt jou eigenlijk een hele grote kneus om er maar vanuit te gaan dat ik iets laags gedaan zou hebben. Jij komt imo zo dom over dat je misschien wel bij op de sociale werkplaats zit te internetten. Ja, dat is een flame, en eentje die op hetzelfde neerkomt als die domme kutflame van jou. Dan kan je er ff over nadenken hoe dom je bezig bent. Vraag jezelf af waarom. Ik weet wel waarom, omdat de discussie zelf je te moeilijk wordt, dan is een veelgebruikte taktiek van ontkenners om op de man te spelen. Dan maar beledigen en proberen ze pissig te maken als er niets anders meer opzit, he? Staat dat niet in de handleiding van stichting Skepsis? Beetje normaal leren discussieren anders ga ik jou negeren. Veel zinnigs heb je toch niet te zeggen.
pi_46171685
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Waarde aan een titel? Jouw titel is 'ontkenner', niet iets om trots op te zijn. Over logica gesproken, dat is iets wat in jouw hoofd met betonnen plaat ervoor niet voorkomt. En je weet inderdaad niet wat voor opleiding ik heb gehad dus dat maakt jou eigenlijk een hele grote kneus om er maar vanuit te gaan dat ik iets laags gedaan zou hebben. Jij komt imo zo dom over dat je misschien wel bij op de sociale werkplaats zit te internetten. Ja, dat is een flame, en eentje die op hetzelfde neerkomt als die domme kutflame van jou. Dan kan je er ff over nadenken hoe dom je bezig bent. Vraag jezelf af waarom. Ik weet wel waarom, omdat de discussie zelf je te moeilijk wordt, dan is een veelgebruikte taktiek van ontkenners om op de man te spelen. Dan maar beledigen en proberen ze pissig te maken als er niets anders meer opzit, he? Staat dat niet in de handleiding van stichting Skepsis? Beetje normaal leren discussieren anders ga ik jou negeren. Veel zinnigs heb je toch niet te zeggen.
Wat maakt mij het nou uit of jij mij ontkenner noemt of skeptic. Als je de discussies (ook op andere topics) ziet ben jij telkens degene die niet kan discussieren. Ik kan je zelfs op internet vinden. Gebanned op een sekssite. Verbaast me niets. En als je wil kan ik mijn titel komen laten zien bij de supermarkt waar jij vakken aan het vullen bent.
pi_46172550
Kom maar langs dan om je dipoma'tje te laten zien waar geen hond interesse in heeft.
pi_46172634
PS ga maar fijn door met op de man spelen wanneer je een discussie niet kan winnen en probeer mij zwart te maken hoeveel je wilt. Ik zorg er wel voor dat de topics schoon blijven, de eerste beste belediging komt weer hier te staan.
  Admin zaterdag 10 februari 2007 @ 15:05:11 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46172722
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:59 schreef DizzyDizzer het volgende:
Kom maar langs dan om je dipoma'tje te laten zien waar geen hond interesse in heeft.
Ben jij er nou alweer?!
Wegwezen, ik blijf niet bezig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:57:49 #68
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46174140
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:02 schreef proteus het volgende:

[..]

begrijpend lezen is zo moeilijk he proteus laatstaan redeneren.( over sterke punten gesproken)

nergens hoor je mij zeggen dat ik er waarde aan hecht.

een collega skeptic van je beweerde in een oud ufo topic dat ufo believers alleen simpele lui waren die geen hoog onderwijs hadden genoten in tegenstelling tot skeptics.

dit heb ik als bullshit bewezen door een aantal "believers" te noemen die wel academisch geschoold zijn : oa stanton friedman en nog een paar
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:00:13 #69
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46174205
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 15:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ben jij er nou alweer?!
Wegwezen, ik blijf niet bezig.
hij heeft anders wel een punt
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:02:00 #70
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46174268
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:25 schreef proteus het volgende:

[..]

Wat maakt mij het nou uit of jij mij ontkenner noemt of skeptic. Als je de discussies (ook op andere topics) ziet ben jij telkens degene die niet kan discussieren. Ik kan je zelfs op internet vinden. Gebanned op een sekssite. Verbaast me niets. En als je wil kan ik mijn titel komen laten zien bij de supermarkt waar jij vakken aan het vullen bent.
( skeptic mode )

diploma's zijn overal op het net te koop
pi_46174338
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef huupia het volgende:

[..]

hij heeft anders wel een punt
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:18:03 #72
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46174770
Zou een moderator hier (nu al) wat op willen ruimen en duidelijk maken dat er serieus gediscuseerd dient te worden en het onzvolk eens moet opflikkeren.
Backmashing, zoek met mij mee.

En de TT moet Backmasking heten, foute typo.

Ik denk dat er zowieso een mod in truth bij moet trouwens, en ik meld me daar voor aan.
Want er moet echt veel harder gemodereerd worden om relschoppers duidelijk te maken dat mensen het niet op prijs stellen dat ze elk topic een onz topic maken.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_46174957
Ik had me ook al aangeboden maar het was niet nodig vonden ze
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:30:07 #74
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46175094
Ik denk dat ik wat meer ervaring heb.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:31:44 #75
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46175130
quote:
bespottelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')