Als je dat zo wilt houden zou ik geen chili con carne eten als ik jou wasquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
Kutweer, slotje.
Serieus???quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Neuh, alle lessen op school vervielen omdat het kutweer is![]()
omgquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef Ipho het volgende:
Wij waren allemaal om 2 uur vrij vanwegen het weer.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef Laniboekje het volgende:
Tentamen van de week toch nog gehaald, een zesje. Ben flink gematst maar nu wel erg blij, moet nog steeds die andere student erop aanspreken.
Net ook even de nationale IQ-test gedaan, score van 131. Best netjes.
Kan ze wel hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Maar lanikoekje is liefNiet pesten
![]()
Inderdaad, ik ben wel erger gewend hoor.quote:
* Poit haalt opgelucht adem bij het lezen van het berichtjequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben wel erger gewend hoor.
45 minuten langer onderweg naar huisquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef peristilius het volgende:
Kut weer, zou vandaag een oud klasgenote uit Delft langskomen, treinen werken dus mooi niet mee.
Ik had 135quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef Laniboekje het volgende:
Tentamen van de week toch nog gehaald, een zesje. Ben flink gematst maar nu wel erg blij, moet nog steeds die andere student erop aanspreken.
Net ook even de nationale IQ-test gedaan, score van 131. Best netjes.
Daarom bewust ook niet meegedaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:40 schreef Laniboekje het volgende:
Best slimme mensen hier dan dus in de GAM SC!
Ach, dakpannen terugkoppen is toch niet echt een hobby van me...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:02 schreef Gamer_V het volgende:
Watjes! Half Nederland is bang voor een beetje wind.
Geluksvogelquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef mordradead het volgende:
ik zit lekker op school
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:39 schreef Poit het volgende:
Haha, nu een pizza bestellen en dan die vent terugsturen alsof je niet gebeld hebt
Hehehe, geniaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:39 schreef Poit het volgende:
Haha, nu een pizza bestellen en dan die vent terugsturen alsof je niet gebeld hebt
Dat ziet er beter uit als mijne uit een doos.quote:
BETER DOE JE DAT NIET ROI!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:34 schreef Roi het volgende:
ik zou nu een melig garpje over een doos waar niets uit moet maar alleen wat in kunnen maken..
Maar dat doe ik niet.
Nee oké, dat we het niet over iets anders hebben.quote:
ik heb je toevoegd op Xbox Live, dat je niet schrik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:37 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee oké, dat we het niet over iets anders hebben.
Had je dat vanmiddag al gedaan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:43 schreef taart het volgende:
[..]
ik heb je toevoegd op Xbox Live, dat je niet schrik.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:43 schreef mordradead het volgende:
xbox live is gay
Je staat naakt in de tuin te wachten op een rukwind?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:49 schreef Poit het volgende:
*fab*
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je staat naakt in de tuin te wachten op een rukwind?
Fuck.. Hoe zie je me?? Dacht dat GD de ninja was...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je staat naakt in de tuin te wachten op een rukwind?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuck.. Hoe zie je me?? Dacht dat GD de ninja was...
Je maakte me misselijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuck.. Hoe zie je me?? Dacht dat GD de ninja was...
ik zag deel 1 nog in de mediamarkt liggen vorige week voor 5 euro, ik had em nog bijna gekocht ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:52 schreef Poit het volgende:
Ninja schildpadden!! Ergens in maart in de US. Weet niet wanneer die hier uit komt.. 2e trailer is weer heerlijk
Die mag je wel aan mij geven heur!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:55 schreef Chanty87 het volgende:
Heb ooit een videoband daarvan gewonnenWas er niet echt blij mee moet ik zeggen...
Bij jou ook alquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:49 schreef Tain het volgende:
Oh god bij de ABN AMRO hebben ze een zooi afschrijvingen gestorneerd en weer afgeschreven, zal me niks verbazen als T-A dan denkt dat ik ze heb gestorneerd
Bij iedereen denk ik... Ook bij mijn gewone betaalrekening en bij de gezamelijke rekeningquote:
Hmm, ABN doet wel raar de laatste tijd dan. Pasje werkt niet meer bij de Albert Heijn bij mij tegenwoordig, sinds die nieuwe pinautomaten en nu dit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij iedereen denk ik... Ook bij mijn gewone betaalrekening en bij de gezamelijke rekening
Er zijn ergere dingen. My Little Pony, Care Bears, etc.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:55 schreef Chanty87 het volgende:
Heb ooit een videoband daarvan gewonnenWas er niet echt blij mee moet ik zeggen...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen. My Little Pony, Care Bears, etc.![]()
Mijn pasje werkt prima bij de Appiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, ABN doet wel raar de laatste tijd dan. Pasje werkt niet meer bij de Albert Heijn bij mij tegenwoordig, sinds die nieuwe pinautomaten en nu dit.
Mijne dus niet >_< Naja, ga binnenkort gewoon even langs de ABN om het te checken enzo.quote:
*Troetelberen straal!*quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe durf je?!!!
Care Bears![]()
![]()
![]()
My Little Pony![]()
![]()
![]()
Over een kwartiertje gaat de bus mij fijn naar school voeren voor laatste twee tentamens van deze week en dan heb ik weeeeeekend! Sort of dan, volgende week hertentamens.
Tis ook geen probleem, het staat alleen raar en ik denk dat iemand denkt dat ik die dingen aan het storneren benquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ook hier een vage afschrijving en bijschrijving van ABN. Maar goed heb verder nog nooit problemen met ze gehad ofzo.
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er moet zeker een verband zijn tussen Care Bears en die pedobearclub van MMrSu ofzo.
Je vriendin?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
Dat mijn naam niet goed kunnen spellen grapje is echt grappig nog
....
[afbeelding]
Ah nu je het zegt, ik herkende haar al nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:44 schreef MMaRsu het volgende:
Nee TA
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah nu je het zegt, ik herkende haar al niet
Ik ga zeker onthouden hoe ik alle users hier moet spellen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
Dat mijn naam niet goed kunnen spellen grapje is echt grappig nog
....
[afbeelding]
<- ondertitel en de meeste vrouwen zijn wel lief iddquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
de hoer
vrouwen
( sommige zijn wel lief)
Heb je geluk dat Tain en ik je het lekker makkelijk makenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga zeker onthouden hoe ik alle users hier moet spellen.![]()
Hoop idd dat dat niet te moeilijk gaat worden voor Shrakdgogiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je geluk dat Tain en ik je het lekker makkelijk maken
neequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:34 schreef Poit het volgende:
Oeh, trouwens.. Beerfest! Bij iemand bekend? Niet? Nou, quote uit de film:"Holy cameltoe"
Deze zit inmiddels in m'n standaard verbazinguitdrukkingslijstje!
Beerfest!, geweldige film als je een beetje van dronken humor houd. Heb dubbel gelegen (en m'n bierdrink tempo steeg aanzienlijk tijdens het kijken van deze filmquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef Tain het volgende:
nee
Lijkt me een superflauwe film eigenlijk die wel leuk is als je niet nuchter bentquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Beerfest!, geweldige film als je een beetje van dronken humor houd. Heb dubbel gelegen (en m'n bierdrink tempo steeg aanzienlijk tijdens het kijken van deze film)!
De film is trouwens van de makers van Super Troopers.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me een superflauwe film eigenlijk die wel leuk is als je niet nuchter bent
Super Troopers was geweldigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Beerfest!, geweldige film als je een beetje van dronken humor houd. Heb dubbel gelegen (en m'n bierdrink tempo steeg aanzienlijk tijdens het kijken van deze film)!
De film is trouwens van de makers van Super Troopers.
de standaard stoner films zijn wel te grappigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:15 schreef peristilius het volgende:
Anders komen hier echt gewoon de standaard stoner films voorbij.
Ze zijn wel tof, Clerks en vooral Clerks II zijn ook leuk trouwens.
Ja dat zeg ik toch ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:17 schreef Tain het volgende:
[..]
de standaard stoner films zijn wel te grappig
Ken ik niet, ook eens kijken dan.quote:Army of Darkness is ook erg cool
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens, jullie vergeten de topper: Fear and Loathing in las vegas
[afbeelding]
Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Roi het volgende:
Ik snap het niet meer
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef Tain het volgende:
How High
[afbeelding]
Harold & Kumar go to White Castle
[afbeelding]
Stoerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef Poit het volgende:
Ja, kunnen is nooit een probleem maar durven is wat anders.. Stoere Tain met z'n nog stoerdere webicon
quote:stoer (bn.)
1 opzichtig flink
Kquote:
Die kan je alleen beter wel nuchter kijken als je er uberhaupt iets van wilt volgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens, jullie vergeten de topper: Fear and Loathing in las vegas
[afbeelding]
Dan moet ik hem nog een keer zien volgens mij...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die kan je alleen beter wel nuchter kijken als je er uberhaupt iets van wilt volgen.
Klopt..stoned volgde ik echt geen fuuuuuuuck van die filmquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die kan je alleen beter wel nuchter kijken als je er uberhaupt iets van wilt volgen.
Ik moet wel zeggen dat ik hem nuchter ook niet helemaal volgde.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt..stoned volgde ik echt geen fuuuuuuuck van die film
This is batcountry
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:38 schreef Poit het volgende:
Als je iets niet kan moet je het ook niet doen
Nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:41 schreef Poit het volgende:
Hmm.. gezellig.. Was je in Gouda toevallig??
neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:36 schreef Poit het volgende:
Oeh, scannen, mailen, posten, nieuwsgierig.
zomaar een paar woorden die willekeurig in m'n hoofd stijgen
Ik welquote:
Ja precies tvp.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
Goed topic.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
Goed topic.
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef Roi het volgende:
Zometeen ff een paar Utregters in elkaar slaan!
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef Roi het volgende:
Tsjek!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:04 schreef Roi het volgende:
Mocht ik het niet overleven. jullie zijjn allemaal uitgenodigt op mijn begrafenis!
Kunnen we er gelijk een SC meet van maken
Gezelligquote:Op zondag 21 januari 2007 11:04 schreef Roi het volgende:
Mocht ik het niet overleven. jullie zijjn allemaal uitgenodigt op mijn begrafenis!
Ik doe niet aan meetsquote:Op zondag 21 januari 2007 11:04 schreef Roi het volgende:
Hela wat is er mis met Utrechtersquote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef Roi het volgende:
quote:
iieeeewquote:
Hmm, het had niet per se met het mod zijn te maken denk ik, had het gewoon een tijdje behoorlijk druk, nu ook nog, maar ik verzaak wat meer.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
Bert had jij dat nou ook dat toen je mod was minder zin had om te posten
Hij werd helaas niet opgegeten he? Dat zou wel puik geweest zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
zat ik gister Critters 3 te kijken, (had een paar films gedownload als jeugdsentiment...)
kom ik er gewoon achter dat Leonardo DiCaprio er in speelt... vond het in 1 keer een kutfilm
nee heb netelroos, dus pilletjes gehad (jeej mag weer niet autorijden enzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:01 schreef Poit het volgende:
Mogguuh.. Weer beter Tain?
na 20 minuten viel ik in slaapquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij werd helaas niet opgegeten he? Dat zou wel puik geweest zijn.
Voor mensen met netelroos hebben ze de NS uitgevonden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Tain het volgende:
[..]
nee heb netelroos, dus pilletjes gehad (jeej mag weer niet autorijden enzo) en zalf tegen de jeuk
Ik kan ook geen reden verzinnen om het wel te doen als je netelroos hebtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voor mensen met netelroos hebben ze de NS uitgevonden.
Kan me geen reden verzinnen waarom je zonder netelroos de trein zou willen pakken!
Ga dat nog eens doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:38 schreef Ipho het volgende:
Net 4 uur lang halo 2 co-op gedaan op die moeilijkste moeilijkheids grade
quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef Roi het volgende:
ja
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef Poit het volgende:
Zegt iemand die regelmatig in een SC topic te vinden is...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef Poit het volgende:
Oeh, en Teenage Mutant Ninja Turtles natuurlijk ook!!!
Transformers ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef Poit het volgende:
Oeh, en Teenage Mutant Ninja Turtles natuurlijk ook!!!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:05 schreef Tain het volgende:
Ik zit thuis
hij overleeft het idd...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij werd helaas niet opgegeten he? Dat zou wel puik geweest zijn.
Ik weet ook niet wat het is. Lijkt wel of mensen het opeens druk hebben ensauw...quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:09 schreef Tain het volgende:
waarom is het hier zo saai trouwens?
Woord, fucking lineaire algebra.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het is. Lijkt wel of mensen het opeens druk hebben ensauw...
Moet je maar een echt vak lerenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Woord, fucking lineaire algebra.
Matrix vergelijkingen.
Ja, dat is zon leuk blokje met getallen waar je lineaire vergelijkingen mee kunt oplossen. Snap nog steeds niet hoe je er een wereld van kan maken.quote:
Zoals? Computers repareren?quote:
Ik doe niet aan schoonmaken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef mordradead het volgende:
je moet je hoek even schoonmaken allemaal stof enzo
Heb het druk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:09 schreef Tain het volgende:
waarom is het hier zo saai trouwens?
moet je daar wat voor leren dan?quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:54 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, eindelijk klaar voor vandaag. Tenminste, op school dan. Vanavond weer leren voor vrijdag.![]()
![]()
Nee dat je moet lerenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar schrik je van Tain? Mijn verschijning? Dat snap ik.
Ja, daar schrik ik af en toe ook nog wel eens van. Maar als het goed is, is het vrijdag weer even afgelopen met leren. Tot de volgende tentamenperiode that is.quote:
Wordt het hier wel lekker rustigquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:50 schreef Ipho het volgende:
Misschien vries ik dan wel dood.
Stel je niet aan, ik moest gisteren om half 11 een wedstrijd spelen.quote:
Lekker op tijd zeg...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik moest gisteren om half 11 een wedstrijd spelen.
Mja, interne competitie hier op de universiteit, spelen altijd om 21.15 of 22.15, maar was gisteren een beetje uitgelopen dus begonnen we pas om 22.30.quote:
Altijd leukquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk weer 2 uur lang gratis bier kunnen drinken vandaag, vervolgens maar gezellig met andere half-dronke mensen View from the Top zitten kijken
Met basketbal ook nog gehad trouwens, gewoon een competitie wedstrijd die om 22:30 begint en dan in Haarlem Noord...quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, interne competitie hier op de universiteit, spelen altijd om 21.15 of 22.15, maar was gisteren een beetje uitgelopen dus begonnen we pas om 22.30.
Moet kunnen al is het wel lastigquote:En nu ben ik al 3 dagen non stop lineaire algebra aan het leren, morgen laatste dag, en dan vrijdag ondervinden of het mogelijk is om een heel vak in 1 week te halen.
JIJ BENT HEMquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef Roi het volgende:
kom laten we Saddametje spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |