Als je dat zo wilt houden zou ik geen chili con carne eten als ik jou wasquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
Kutweer, slotje.
Serieus???quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Neuh, alle lessen op school vervielen omdat het kutweer is![]()
omgquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef Ipho het volgende:
Wij waren allemaal om 2 uur vrij vanwegen het weer.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef Laniboekje het volgende:
Tentamen van de week toch nog gehaald, een zesje. Ben flink gematst maar nu wel erg blij, moet nog steeds die andere student erop aanspreken.
Net ook even de nationale IQ-test gedaan, score van 131. Best netjes.
Kan ze wel hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Maar lanikoekje is liefNiet pesten
![]()
Inderdaad, ik ben wel erger gewend hoor.quote:
* Poit haalt opgelucht adem bij het lezen van het berichtjequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben wel erger gewend hoor.
45 minuten langer onderweg naar huisquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef peristilius het volgende:
Kut weer, zou vandaag een oud klasgenote uit Delft langskomen, treinen werken dus mooi niet mee.
Ik had 135quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef Laniboekje het volgende:
Tentamen van de week toch nog gehaald, een zesje. Ben flink gematst maar nu wel erg blij, moet nog steeds die andere student erop aanspreken.
Net ook even de nationale IQ-test gedaan, score van 131. Best netjes.
Daarom bewust ook niet meegedaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:40 schreef Laniboekje het volgende:
Best slimme mensen hier dan dus in de GAM SC!
Ach, dakpannen terugkoppen is toch niet echt een hobby van me...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:02 schreef Gamer_V het volgende:
Watjes! Half Nederland is bang voor een beetje wind.
Geluksvogelquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef mordradead het volgende:
ik zit lekker op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |