quote:Woedende Louis van Gaal eist excuses CBV
17/1/2007 11:48
De belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) dreigt Louis van Gaal definitief te verliezen als prominent lid. De AZ-trainer heeft zijn lidmaatschap opgezegd en keert alleen terug na een flinke knieval.
Het Nederlandse trainersgilde staat op springen. Van Gaal heeft het lidmaatschap van de CBV opgezegd uit onvrede over de gang van zaken. Dat is extra pijnlijk, omdat de AZ-trainer een van de oprichters is van de belangenvereniging.
Van Gaal heeft de CBV nog niet definitief de rug toegekeerd. Maar dat gebeurt wel als het gesprek met CBV-directeur Jan Reker niet oplevert wat de AZ-coach eist. In ieder geval zal de berisping moeten worden ingetrokken die Van Gaal kreeg voor zijn kritiek op bondscoach Marco van Basten.
Maar wat Van Gaal betreft ligt er meer op tafel. Het zit hem bijzonder dwars dat VI hem afgelopen vrijdag al kon confronteren met de interne CBV-notitie. Woensdag zitten Van Gaal en Reker met elkaar om de tafel. Foppe de Haan is ook aanwezig bij dat onderhoud. De voorzitter van de CBV was al geen voorstander van de reprimande voor Van Gaal.
'Dit is natuurlijk waardeloos', aldus De Haan deze week in VI. 'Iedereen moet maar eens goed naar zichzelf kijken. Zelf heb ik zo mijn gedachten hierover. Ik vond de opmerkingen van Van Gaal genuanceerder dan die van Van Basten. Van Gaal had inhoudelijke opmerkingen, terwijl Van Basten op de man speelde.'
Op de een of andere manier, denk ik dat dat beter geklikt had dan met van Gaal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef Grimm het volgende:
Alhoewel ik Van Gaal ook een twijfelachtig persoon vind qua uitspraken heeft hij wel gelijk dat de opmerkingen naar hem te ver gingen.
Ik had Van Basten wel n's met die groep willen zien.
Ik had het over de groep waarmee Van Gaal het WK heeft gemist.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Op de een of andere manier, denk ik dat dat beter geklikt had dan met van Gaal.
Wat uiteraard niet betekent dat van Basten een betere trainer is, want hij mag eigenlijk nog niet eens in dezelfde zin als van Gaal genoemd worden. (als trainer dan he)
Ik heb het ook over die groep.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik had het over de groep waarmee Van Gaal het WK heeft gemist.
Als jonge jongens trainer had alleen Hiddink het beste uit deze ploeg kunnen halen.
Mwah Van Basten houd naar eigen zeggen niet van vedette's, maar die ploeg daar zat alleen maar vedette's in.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb het ook over die groep.
Van Gaal ging volgens mij de fout in, door het NL elfatal als clubteam te benaderen.
Die fout zou van Basten niet maken, vandaar dat ik dus denk dat dat beter had gewerkt.
Je zou net zo goed van Gaal kunnen bedoelen zowel door zijn verleden als de vorm van zijn "neus"quote:
Dat is waar . . .quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah Van Basten houd naar eigen zeggen niet van vedette's, maar die ploeg daar zat alleen maar vedette's in.
Goh, dat is weleens anders geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Robar het volgende:
Overigens vind ik ook dat hij weg moet.
jajajajaja, blijf je bezigquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goh, dat is weleens anders geweest.
Het was niet mislukt, het was een proeftoernooiquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef Robar het volgende:
[..]
jajajajaja, blijf je bezig
Ik heb hem ook een tijd lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar na het mislukte WK ben ik omgeslagen.
Ow, dan steun ik vanaf nu de bondscoach weer voor 100%quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het was niet mislukt, het was een proeftoernooi
ok ik zal het iets anders brengen dan.. ik ben dan wel feyenoorder maar ik ben geen ajacieden basher.. zeker niet als het om het NL elftal gaat..quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Je zou net zo goed van Gaal kunnen bedoelen zowel door zijn verleden als de vorm van zijn "neus"
Maar een beetje jammer dat je zegt "weg met die neus".
Doet gelijk zoveel afbreuk aan de waarde van jouw mening.
Overigens vind ik ook dat hij weg moet.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ok ik zal het iets anders brengen dan.. ik ben dan wel feyenoorder maar ik ben geen ajacieden basher.. zeker niet als het om het NL elftal gaat..
weg met die ajaciedenknuffelaar!
vi.nlquote:'Van Basten voor verzoening in Madrid'
19/1/2007 17:32
Ruud van Nistelrooy en Marco van Basten hebben vrijdag met elkaar gesproken. De KNVB wil geen mededelingen doen over de inhoud van het onderhoud, maar waarschijnlijk was een terugkeer bij Oranje onderwerp van discussie.
Van Basten en zijn assistent John van 't Schip waren donderdag aanwezig bij het bekerduel van Real Madrid tegen Betis Sevilla. Een dag later sprak de bondscoach met Van Nistelrooy. De KNVB noch Van Basten wilde details geven over het 'persoonlijke onderhoud'. Maar het heeft er alle schijn van dat er sprake was van een verzoeningspoging.
Van Basten liet Van Nistelrooy na het WK links liggen. De spits van Real Madrid reageerde geprikkeld over deze verbanning en beschuldigde de bondscoach van willekeur. Van Basten zou in de ogen van Van Nistelrooy selecteren op basis van een 'ik-mag-je-gehalte'.
Een gesprek in de aanloop naar de kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije en Albanië leverde geen toenadering op. De uitnodiging die Van Basten had voor Van Nistelrooy kreeg dan ook geen vervolg.
Omdat een boeiend personage ons aan de Europese titel helpt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:11 schreef PPWB84 het volgende:
Marco moet veel leren, maar ik vind het toch wel wat hebben hoor, hem als coach! Ik vind het wel vermakelijk en Marco is een boeiend personage. Liever Marco dan Advocaat.
Een geincarneerde Rudy Carrell zou ook boeiend zijn. Het heeft niks met voetbal te maken. Hij heeft vanaf dag 1 gefaald!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:11 schreef PPWB84 het volgende:
Marco moet veel leren, maar ik vind het toch wel wat hebben hoor, hem als coach! Ik vind het wel vermakelijk en Marco is een boeiend personage. Liever Marco dan Advocaat.
Liever Marco dan Advocaat? Ja, liever een schnitzel dan een frikadel, maar nóg liever een biefstuk!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:11 schreef PPWB84 het volgende:
quote:
CBV blijft erbij: Van Gaal is niet loyaal
23/1/2007 11:29
Louis van Gaal heeft geen genade gevonden bij de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV). Die blijft van mening dat Van Gaal de gedragscode heeft overtreden met zijn kritiek op bondscoach Marco van Basten.
Van Gaal, een van de oprichters van de CBV, staat een 'ernstige berisping' te wachten en hij wordt verzocht zijn excuses aan te bieden aan Van Basten, zo laat de CBV weten in een persbericht.
Gevraagd naar zijn mening liet Van Gaal meermaals weten het niet eens te zijn met Van Bastens selectiebeleid en diens tactische keuzes. Volgens de gedragscode zouden collega's elkaar niet in diskrediet mogen brengen.
'Het vak trainer/coach is al gecompliceerd genoeg, waardoor men het elkaar niet nog moeilijker moet maken', benadrukt CBV-directeur Jan Reker.
Vorige week had Van Gaal een gesprek met de CBV. Toen vertelde hij het niet eens te zijn met de berisping en mogelijk zijn lidmaatschap op te zeggen als de berisping zou worden gehandhaafd. Dat dreigement had geen invloed op de trainersvakbond, die maandag nog eens over het geval vergaderde.
Sloeg sowieso helemaal nergens op, zoals Foppe zei een storm in een glas water.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Wat een onzinnige beslissing van een orgaan.
Speelde recentelijk erg verdienstelijk tegen Man.U en Chelseaquote:
Dat is de 3e linksback...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Speelde recentelijk erg verdienstelijk tegen Man.U en Chelsea![]()
Ik weet niet in hoeverre Villa blessures heeft op die positie, maar hij pakt de laatste tijd echt wel z'n wedstrijden mee.quote:
Wacht even dat is de 4e linksbackquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre Villa blessures heeft op die positie, maar hij pakt de laatste tijd echt wel z'n wedstrijden mee.
Kwestie van tijd voordat de Islamieten gaan protesteren dat alleen Khalid meespeelt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef Grimm het volgende:
http://nieuwnederlandsnie(...)-te-blank-marco.html
Dit is ook mooi
Dat weet ik nog niet eens, als je ziet hoe hij steeds mensen vernederd in de media. Dan denk ik dat dat nog maar een voorproefje is van hoe hij zich in het team gedraagt. Als je zo met mensen omgaat zullen ze altijd en overal tegen je in opstand komen. Wat van Marwijk zegt over dat van Bommel vernederd is, wil ik best geloven. En dat spelers als van Nistelrooij, die met meer bezig zijn dan alleen hun eigen loopbaan dat niet pikken, snap ik ook best. Het is niet voor niks dat er geen enkele mondige speler, die er niet meer voor zijn carriere hoeft te zitten, wordt opgeroepen. Behalve nu Seedorf dan, maar die komt zo nederig over de laatste tijd dat ie hem ook wel niks in de weg zal leggen voorlopig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef PPWB84 het volgende:
Ik geloof eirn dat hij een reusachtig potentiaal heeft
Ach we hebben nog Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, Kuyt, Huntelaar, etc.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
Vooralsnog dus geen Van Persie, Van Bommel en Van Nistelrooij in Oranje, verliezen van Roemenië?
Zelfde geld voor spelers.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:05 schreef M0NTANA het volgende:
San Marco heeft in zijn eerste tweeënhalf jaar al zóveel geleerd, maar een bondscoach zou toch alles al moeten weten? Want je stelt een bondscoach toch aan op basis van zijn kwaliteiten (als trainer/coach!) en niet op basis van zijn potentiële mogelijkheden?
Je weet het echt nooit met Marcootjequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:36 schreef Crush65 het volgende:
Trouwens, zou ie Davids nu ook weer oproepen?
Goede speler, maar geen Nederlander.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
Wat vinden we ervan als San Marco besluit Leonardo (Ajax) op te roepen? (bron)
quote:Van Basten houdt Bouma en Kromkamp erbij
2/2/2007 12:30
Het Nederlands elftal begint met twintig spelers aan de voorbereiding op de oefeninterland met Rusland. Bondscoach Marco van Basten schrapte twee namen uit zijn voorlopige selectie en ruimde voor Wilfred Bouma en Jan Kromkamp een plaatsje in.
Feyenoord-doelman Henk Timmer (gepasseerd) en Chelsea-aanvaller Arjen Robben (geblesseerd) vielen af. Bouma en Kromkamp keren terug. De verdediger van Aston Villa speelde anderhalf jaar geleden voor het laatst in het Nederlands elftal, de rechtsback van PSV droeg het shirt van het Nederlands elftal het laatst tegen Australië in de aanloop naar het WK.
Oranje verzamelt maandag in Noordwijk, woensdag staat de wedstrijd tegen Rusland op het programma in de Amsterdam Arena.
Selectie Oranje voor oefenduel met Rusland
Doel: Van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax)
Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Jan Kromkamp (PSV) en Joris Mathijsen (HSV)
Middenveld: Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), David Mendes da Silva (AZ), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV)
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic)
Kromkamp - ???(heitingaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef Robar het volgende:
Uhm . . . . .
Ik hou mijn hart vast met de geselecteerde verdedigers.
Hij heeft trouwens alleen maar gezegd:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef DenniZZ het volgende:
Jahoor Marcoheeft alweer aangekondigd dat Edgar Davids weer kans maakt op Oranje. Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld in het ajaks shirt maar is meteen weer vol in beeld
![]()
![]()
Als je het over gemiste kansen hebt, vind ik het toch meer jammer dat Makaay, van Bommel, van Nistelrooij, Davids, Zenden, Boateng en Hofland niet opgeroepen worden. Misschien ook niet allemaal geweldige spelers, maar in ieder geval volwassen profs.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Leonardo er misschien bij, Kiki Musampa kan niet meer. Die gaat voor DR Congo spelen. Gemiste kans Marco!
Ze spelen in ieder geval wel in zware Europese competities.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:30 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als je het over gemiste kansen hebt, vind ik het toch meer jammer dat Makaay, van Bommel, van Nistelrooij, Davids, Zenden, Boateng en Hofland niet opgeroepen worden. Misschien ook niet allemaal geweldige spelers, maar in ieder geval volwassen profs.
Wanneer zeg je nu eens iets fris en vernieuwends, je valt nu in herhalingquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:33 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen is het er toch over eens dat San Marco onnavolgbaar is? Als spits is dat leuk, maar als nodscoach toch niet? De bondscoach moet toch wat voorstellen, niet één of andere ex-voetballer die nooit iets heeft gepresteerd als trainer/coach? Hoe lang moeten wij nog lijden?
Ik vind vooral de voorhoede slap.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef Robar het volgende:
Uhm . . . . .
Ik hou mijn hart vast met de geselecteerde verdedigers.
Georbe Boateng presteert op een Uefa Cup-finale na, toch al jaren goed als sloper en opbouwer op het middenveld van Middlesbrough. Wordt zelfs altijd een van de beste spelers van Middlesbrough genoemd, en een van de weinigen die constant voldoendes scoort. Davids kon bij Tottenham trouwens tot dit seizoen ook goed meekomen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind vooral de voorhoede slap.
Babel![]()
Huntelaar is uit vorm.
Vennegoor vind ik toch niet echt topniveau.
Kuyt niks op aan te merken.
Het is toch sneu, zonder Ruud en Roy. Zelfs Patje mag er van mij weer bij.
Het middenveld is ook weer hopeloos uit balans, maar dat is niet helemaal Marco's schuld, we hebben immers geen Gatusso's in Nederland.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef Solstice het volgende:
[..]
Georbe Boateng presteert op een Uefa Cup-finale na, toch al jaren goed als sloper en opbouwer op het middenveld van Middlesbrough. Wordt zelfs altijd een van de beste spelers van Middlesbrough genoemd, en een van de weinigen die constant voldoendes scoort. Davids kon bij Tottenham trouwens tot dit seizoen ook goed meekomen.
Dat heeft meer te maken, met z'n manier van omgaan met spelers. Even een paar voorbeeldjes in de paar minuten die wij hem zien praten, Davids vergeleken met Wouters, Seedorf een mindere speler genoemd als Hofs, v. Nistelrooij bekritiseert in de pers zonder hem persoonlijk wat te zeggen, van v. Bommel altijd alleen de zwakke punten genoemd, terwijl bij spelers als bijvoorbeeld Sneijder en Maduro altijd alleen de sterke punten worden genoemd. Het zwakke functioneren van het team wijten aan een paar spelers, terwijl hij, vooral op het middenveld, maar ook voor en achterin constant spelers op de verkeerde plek zet. En ik denk eigenlijk dat hoe hij in de pers met spelers omgaat nog maar het topje van de ijsberg is en dat ie constant spelers waar hij geen gezag over heeft, en gezag dwing je af trouwens door niet uit je nek te lullen, vernederd en kleineert, om toch maar de overhand op de groep te houden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Weet je wat ik zo lomp vind, dat gewijs naar Marco...
Ga verdomme is zeiken op van Bommel, die zichzelf te belangrijk vind. Er zijn al genoeg verhalen over hem dat ie het niet kan vinden met Marco omdat Marco niet wil spelen zoals van Bommel het wil..
Nu ook van Nistelrooij weer.. Ik doe niet mee want speel mss niet, so what? Hele kwalifcatie rondes, een heel WK heeft ie kansen gehad maar net zoals van Bommel niet gegrepen, en dat was niet alleen onder van Basten.
Ja, Marco doet ook dingen fout.. Maar de onwil van heren zoals van Nistelrooij en van Bommel zijn vele malen erger.
Stam zou zeker nog international zijn als Van Bommel, Makaay en consorten er nog bijwaren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:25 schreef Solstice het volgende:
Ja, wat een geweldige backs toen trouwens nog, en ook zonder vleugelspitsen toen he.
Beter Khalid Boulahrouz centraal en André Ooijer rechtsback.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Stam zou zeker nog international zijn als Van Bommel, Makaay en consorten er nog bijwaren.
Boulah - Stam - Ooijer - Van Bronckhorst![]()
Die staan garant voor heel wat "foutjes".quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:39 schreef 9christensen het volgende:
Wilfred Bouma, John Heitinga, Joris Mathijsen
dat zijn dus onze beste centrale verdedigers
Volgens mij hebben we niet gespeeld tegen Frankrijk op het WK 98.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tegen Frankrijk op het WK '98
Van der Sar
Reiziger
Frank de Boer
Stam
Numan
Ronald de Boer
Jonk
Seedorf
Cocu
Kluivert
Bergkamp
![]()
en de wissels:
75. Seedorf - Overmars
80. Cocu - Van Bronckhorst
Dat waren nog eens tijden![]()
Met Davids, Seedorf en mss ook van Nistelrooij zit er zeker ook een beetje eigen schuld van Marco, en daar heeft ie ook zelf toegegeven. Maar ik vind dat van Bommel geheel het aan zich zelf te danken heeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken, met z'n manier van omgaan met spelers. Even een paar voorbeeldjes in de paar minuten die wij hem zien praten, Davids vergeleken met Wouters, Seedorf een mindere speler genoemd als Hofs, v. Nistelrooij bekritiseert in de pers zonder hem persoonlijk wat te zeggen, van v. Bommel altijd alleen de zwakke punten genoemd, terwijl bij spelers als bijvoorbeeld Sneijder en Maduro altijd alleen de sterke punten worden genoemd. Het zwakke functioneren van het team wijten aan een paar spelers, terwijl hij, vooral op het middenveld, maar ook voor en achterin constant spelers op de verkeerde plek zet. En ik denk eigenlijk dat hoe hij in de pers met spelers omgaat nog maar het topje van de ijsberg is en dat ie constant spelers waar hij geen gezag over heeft, en gezag dwing je af trouwens door niet uit je nek te lullen, vernederd en kleineert, om toch maar de overhand op de groep te houden.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we niet gespeeld tegen Frankrijk op het WK 98.
Niet meer dan toch. Vroeger had Nederland toch spijkerharde verdedigers?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Ach een redelijke selectie hoor, weinig verassingen.
Het middenveld is prima, alleen liever Van Bommel i.p.v. Landzaat gezien.
De voorhoede is gewoon verzwakt zonder Van Persie, Robben en Van Nistelrooy.
De verdediging, tja, dat blijft het zorgenkindje. Nederlanders kunnen aanvallen als de beste, maar verdedigen ligt nou eenmaal niet in onze aard.
Bij iedereen zit er wel een beetje eigen schuld, alleen van Bommel heeft het aan zichzelf te dankenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Met Davids, Seedorf en mss ook van Nistelrooij zit er zeker ook een beetje eigen schuld van Marco, en daar heeft ie ook zelf toegegeven. Maar ik vind dat van Bommel geheel het aan zich zelf te danken heeft.
En logisch dat van Basten alleen z'n zwake punten opnoemt, dat doet van Bommel sinds dag één al over van Basten. Ze zeggen wel eens dat van Basten aanhangers door een "Ajax bril" kijken terwijl ik ook niet Ajacieden ken die het redelijk met Marco eens zijn zoals mij.
GEBLAAT
Of jij een typischie jankboer...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij iedereen zit er wel een beetje eigen schuld, alleen van Bommel heeft het aan zichzelf te danken![]()
Wat een typische Joodse Jankzak ben jij zeg, niet te geloven![]()
Misschien maakt Jan Wouters nu ook weer kansquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Basten laat zijn Ajax gezicht weer zien.
Zo hoeft hij Davids niet meer in zijn selectie te hebben en nu hij terug bij Ajax is staat de deur weer voor hem open !
Gewoon Sarquote:Op zondag 4 februari 2007 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van der Sar heeft z'n neus gebroken, Timmer er dan toch bij?
Dat wou ik ook al in mijn post zettenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien maakt Jan Wouters nu ook weer kans![]()
Zucht, van der Vaart rechtsbuiten in een vrije rol....quote:Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Rusland
Doel: Stekelenburg
Achterhoede: Kromkamp, Mathijsen, Bouma, Van Bronckhorst
Middenveld: Mendes da Silva, Landzaat, Sneijder
Aanval: Van der Vaart, Huntelaar, Babel
Omdat van Basten nu Rudi Jansen heeft opgeroepen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:14 schreef Reneuh het volgende:
Hoor net op de radio dat Kromkamp het trainingsveld heeft verlaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |