abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:39:25 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45465640
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6
Deel 7: Marco van Basten moet ontslagen worden! #7
Deel 8: Marco van Basten moet ontslagen worden! #8
Deel 9: Marco van Basten moet ontslagen worden! #9
Deel 10: Marco van Basten moet ontslagen worden! #10
Deel 11: Marco van Basten moet ontslagen worden! #11

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballer was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen met een defensieve middenvelder, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Iedereen ziet toch dat Oranje beter zal presteren in een 4-4-2-systeem? Marco van Basten pretendeert bij het samenstellen van zijn selectie puur een alleen naar de voetbalkwaliteiten van een speler te kijken, maar dat geloof toch niemand meer? Maar waarom worden/werden Ruud van Nistelrooij, Edgar Davids, Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Roy Makaay dan steevast gepasseerd?

Moet de KNVB Marco van Basten ontslaan of niet?
» Ja.
» Nee.

Verdient middenvelder Clarence Seedorf een kans in Oranje?
» Ja.
» Nee.

Met het laatste San Marco- gerelateerde nieuws:
quote:
Woedende Louis van Gaal eist excuses CBV

17/1/2007 11:48

De belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) dreigt Louis van Gaal definitief te verliezen als prominent lid. De AZ-trainer heeft zijn lidmaatschap opgezegd en keert alleen terug na een flinke knieval.

Het Nederlandse trainersgilde staat op springen. Van Gaal heeft het lidmaatschap van de CBV opgezegd uit onvrede over de gang van zaken. Dat is extra pijnlijk, omdat de AZ-trainer een van de oprichters is van de belangenvereniging.

Van Gaal heeft de CBV nog niet definitief de rug toegekeerd. Maar dat gebeurt wel als het gesprek met CBV-directeur Jan Reker niet oplevert wat de AZ-coach eist. In ieder geval zal de berisping moeten worden ingetrokken die Van Gaal kreeg voor zijn kritiek op bondscoach Marco van Basten.

Maar wat Van Gaal betreft ligt er meer op tafel. Het zit hem bijzonder dwars dat VI hem afgelopen vrijdag al kon confronteren met de interne CBV-notitie. Woensdag zitten Van Gaal en Reker met elkaar om de tafel. Foppe de Haan is ook aanwezig bij dat onderhoud. De voorzitter van de CBV was al geen voorstander van de reprimande voor Van Gaal.

'Dit is natuurlijk waardeloos', aldus De Haan deze week in VI. 'Iedereen moet maar eens goed naar zichzelf kijken. Zelf heb ik zo mijn gedachten hierover. Ik vond de opmerkingen van Van Gaal genuanceerder dan die van Van Basten. Van Gaal had inhoudelijke opmerkingen, terwijl Van Basten op de man speelde.'
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:44:23 #2
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45465815
Alhoewel ik Van Gaal ook een twijfelachtig persoon vind qua uitspraken heeft hij wel gelijk dat de opmerkingen naar hem te ver gingen.
Ik had Van Basten wel n's met die groep willen zien.
pi_45466042
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef Grimm het volgende:
Alhoewel ik Van Gaal ook een twijfelachtig persoon vind qua uitspraken heeft hij wel gelijk dat de opmerkingen naar hem te ver gingen.
Ik had Van Basten wel n's met die groep willen zien.
Op de een of andere manier, denk ik dat dat beter geklikt had dan met van Gaal.
Wat uiteraard niet betekent dat van Basten een betere trainer is, want hij mag eigenlijk nog niet eens in dezelfde zin als van Gaal genoemd worden. (als trainer dan he)
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:57:41 #4
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45466297
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Op de een of andere manier, denk ik dat dat beter geklikt had dan met van Gaal.
Wat uiteraard niet betekent dat van Basten een betere trainer is, want hij mag eigenlijk nog niet eens in dezelfde zin als van Gaal genoemd worden. (als trainer dan he)
Ik had het over de groep waarmee Van Gaal het WK heeft gemist.
Als jonge jongens trainer had alleen Hiddink het beste uit deze ploeg kunnen halen.
pi_45466392
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik had het over de groep waarmee Van Gaal het WK heeft gemist.
Als jonge jongens trainer had alleen Hiddink het beste uit deze ploeg kunnen halen.
Ik heb het ook over die groep.
Van Gaal ging volgens mij de fout in, door het NL elfatal als clubteam te benaderen.
Die fout zou van Basten niet maken, vandaar dat ik dus denk dat dat beter had gewerkt.
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:03:04 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_45466455
Van Gaal had inhoudelijk volkomen gelijk met zijn kritiek op Van Basten.
Als dus zijn mening vergaad wordt over dit onderwerp, dan mag hij wat mij betreft die mening ook geven. Hij uitte zijn kritiek, maar onderbouwde die ook. Het was ook een genuanceerd verhaal wat hij vertelde.

Ow... ik heb op JA, Van Basten moet ontslagen worden gestemd...

en NEE, Seedorf verdient geen kans meer in Oranje (al heeft hij die kans inmiddels natuurlijk al gekregen).
pi_45466522
ja weg met die neus
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:07:16 #8
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45466587
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik heb het ook over die groep.
Van Gaal ging volgens mij de fout in, door het NL elfatal als clubteam te benaderen.
Die fout zou van Basten niet maken, vandaar dat ik dus denk dat dat beter had gewerkt.
Mwah Van Basten houd naar eigen zeggen niet van vedette's, maar die ploeg daar zat alleen maar vedette's in.
pi_45466629
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef Linkmiegel het volgende:
ja weg met die neus
Je zou net zo goed van Gaal kunnen bedoelen zowel door zijn verleden als de vorm van zijn "neus"
Maar een beetje jammer dat je zegt "weg met die neus".
Doet gelijk zoveel afbreuk aan de waarde van jouw mening.

Overigens vind ik ook dat hij weg moet.
pi_45466639
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef Grimm het volgende:

[..]

Mwah Van Basten houd naar eigen zeggen niet van vedette's, maar die ploeg daar zat alleen maar vedette's in.
Dat is waar . . .
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:43 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45466696
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Robar het volgende:

Goh, dat is weleens anders geweest.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45466765
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Goh, dat is weleens anders geweest.
jajajajaja, blijf je bezig
Ik heb hem ook een tijd lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar na het mislukte WK ben ik omgeslagen.
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:16:53 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45466909
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef Robar het volgende:

[..]

jajajajaja, blijf je bezig
Ik heb hem ook een tijd lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar na het mislukte WK ben ik omgeslagen.
Het was niet mislukt, het was een proeftoernooi
pi_45467128
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef Grimm het volgende:

[..]

Het was niet mislukt, het was een proeftoernooi
Ow, dan steun ik vanaf nu de bondscoach weer voor 100%
pi_45467260
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Robar het volgende:

[..]

Je zou net zo goed van Gaal kunnen bedoelen zowel door zijn verleden als de vorm van zijn "neus"
Maar een beetje jammer dat je zegt "weg met die neus".
Doet gelijk zoveel afbreuk aan de waarde van jouw mening.

ok ik zal het iets anders brengen dan.. ik ben dan wel feyenoorder maar ik ben geen ajacieden basher.. zeker niet als het om het NL elftal gaat..

weg met die ajaciedenknuffelaar!
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45467493
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

ok ik zal het iets anders brengen dan.. ik ben dan wel feyenoorder maar ik ben geen ajacieden basher.. zeker niet als het om het NL elftal gaat..

weg met die ajaciedenknuffelaar!
Inderdaad, dit is iets genuanceerder
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:00:19 #18
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_45492726
Ik kan het niet minder dan eens zijn met deze vraag.
Marco van Basten kan oprotten.Het hele gedoe over het niet selecteren van spelers zoals een Van Nistelrooij en vooral Van Bommel kan ik niet accepteren.Ik verwacht als dit niet gebeurd.En de KNVB stug blijft ontkennen over het gebrek aan kwaliteit van van Basten.Dat het wel eens heel verkeerd kan aflopen met Oranje.Wellicht niet in de kwalificatie maar wel in het EK.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_45520262
quote:
'Van Basten voor verzoening in Madrid'

19/1/2007 17:32

Ruud van Nistelrooy en Marco van Basten hebben vrijdag met elkaar gesproken. De KNVB wil geen mededelingen doen over de inhoud van het onderhoud, maar waarschijnlijk was een terugkeer bij Oranje onderwerp van discussie.

Van Basten en zijn assistent John van 't Schip waren donderdag aanwezig bij het bekerduel van Real Madrid tegen Betis Sevilla. Een dag later sprak de bondscoach met Van Nistelrooy. De KNVB noch Van Basten wilde details geven over het 'persoonlijke onderhoud'. Maar het heeft er alle schijn van dat er sprake was van een verzoeningspoging.

Van Basten liet Van Nistelrooy na het WK links liggen. De spits van Real Madrid reageerde geprikkeld over deze verbanning en beschuldigde de bondscoach van willekeur. Van Basten zou in de ogen van Van Nistelrooy selecteren op basis van een 'ik-mag-je-gehalte'.

Een gesprek in de aanloop naar de kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije en Albanië leverde geen toenadering op. De uitnodiging die Van Basten had voor Van Nistelrooy kreeg dan ook geen vervolg.
vi.nl

Wordt Van Basten toch weer wat wijzer?
pi_45520313
Zou een goede zaak zijn als Ruud terugkomt.

En vooral ook erg leerzaam voor Van Basten.
(eigenlijk hoort een bondscoach dit niet meer te leren, maar goed.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45526580
Ik vind het alleen maar van karakter tonen om zelf het gesprek aan te gaan. Hoeveel andere mensen zouden wel niet eigenwijs blijven doen en stug volhouden in wat ze zien?

RvN is op dit moment de meest logische spits in een aanval met Van Persie en Robben.
pi_45535176
Bassie probeert zich gewoon weer in te likken bij het Nederlandse volk, dit is een door de duistere mensen op de achtergrond (Jansma voorop) geregiseerd plan, want zij hebben ook wel door dat het enige wat een bondscoach nodig heeft, de steun van het Nederlandse volk is. En die is gekelderd na het WK.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_45560668
Ik hoop eigenlijk dat van Nistelrooij weer nee zegt, en dat van Basten d'ruit gegooid word, voordat hij voor het EK schade aanricht.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:33:56 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45587645
Ruud van Nistelrooij bedankt opnieuw voor Oranje, evenals Mark van Bommel. San Marco probeert zijn fouten goed te maken, schitterend dat deze twee voetballers hieraan niet meewerken! Hoop dat de bondscoach snel opstapt, dan maken we nog een kans op het EK.
pi_45587666
Marco het is leuk geweest opzouten!!!!!!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:38:34 #26
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_45587675
Marco blijf
pi_45589143
Marco moet veel leren, maar ik vind het toch wel wat hebben hoor, hem als coach! Ik vind het wel vermakelijk en Marco is een boeiend personage. Liever Marco dan Advocaat.
pi_45589323
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:11 schreef PPWB84 het volgende:
Marco moet veel leren, maar ik vind het toch wel wat hebben hoor, hem als coach! Ik vind het wel vermakelijk en Marco is een boeiend personage. Liever Marco dan Advocaat.
Omdat een boeiend personage ons aan de Europese titel helpt?
pi_45589479
quote:
Een geincarneerde Rudy Carrell zou ook boeiend zijn. Het heeft niks met voetbal te maken. Hij heeft vanaf dag 1 gefaald!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:06:38 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45590377
quote:
Liever Marco dan Advocaat? Ja, liever een schnitzel dan een frikadel, maar nóg liever een biefstuk!

Er zijn zóveel betere alternatieven dan San Marco en ik hoop dat de KNVB dit ook snel inziet, zodat we een bondscoach krijgen die wél de beste spelers oproept, die wél het beste systeem kiest en die wél over de vereisde kwaliteiten beschikt! Want zoals het nu gaat, stopt Marco van Basten na een mislukt EK in 2008 en kunnen we concluderen dat we vier verloren jaren achter de rug hebben. Vier jaren, waarin geoogst had kunnen worden, met een spelersgroep bestaande uit onder andere: Edwin van der Sar, Khalid Boulahrouz, André Ooijer, Giovanni van Bronckhorst, Edgar Davids, Clarence Seedorf, Mark van Bommel, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Arjen Robben, Robin van Persie, Ruud van Nistelrooij, Klaas Jan Huntelaar, Roy Makaay en Dirk Kuijt.
pi_45591240
quote:

CBV blijft erbij: Van Gaal is niet loyaal

23/1/2007 11:29

Louis van Gaal heeft geen genade gevonden bij de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV). Die blijft van mening dat Van Gaal de gedragscode heeft overtreden met zijn kritiek op bondscoach Marco van Basten.

Van Gaal, een van de oprichters van de CBV, staat een 'ernstige berisping' te wachten en hij wordt verzocht zijn excuses aan te bieden aan Van Basten, zo laat de CBV weten in een persbericht.

Gevraagd naar zijn mening liet Van Gaal meermaals weten het niet eens te zijn met Van Bastens selectiebeleid en diens tactische keuzes. Volgens de gedragscode zouden collega's elkaar niet in diskrediet mogen brengen.

'Het vak trainer/coach is al gecompliceerd genoeg, waardoor men het elkaar niet nog moeilijker moet maken', benadrukt CBV-directeur Jan Reker.

Vorige week had Van Gaal een gesprek met de CBV. Toen vertelde hij het niet eens te zijn met de berisping en mogelijk zijn lidmaatschap op te zeggen als de berisping zou worden gehandhaafd. Dat dreigement had geen invloed op de trainersvakbond, die maandag nog eens over het geval vergaderde.

Wat een onzinnige beslissing van een orgaan.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:45:11 #32
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45591532
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat een onzinnige beslissing van een orgaan.
Sloeg sowieso helemaal nergens op, zoals Foppe zei een storm in een glas water.
pi_45593605
Zelfs al heb je gelijk, de knvb blijft bij die beslissing omdat ze anders ook moeten toegeven dat zij een verkeerde keus hebben gemaakt. Daarnaast krijgen ze over het algemen weinig kritiek, omdat Van Basten lid is van het Cruijff front. Kessler vindt dat dus wel even prettig, ze boden hem niet voor niks zelfs contractverlenging aan tot 2010. Ze kozen voor Marco om even rust te creeren na een onstuimige periode. Pas na het wk neemt de kritiek wat toe, maar het valt allemaal nog reuze mee hoor. Daarnaast wil de KNVB geen ruzie met Marco of Johan, de iconen van het Nederlandse voetbal. Marco blijft sowieso nog wel een tijd zitten.

De resultaten zijn trouwens niet slecht (behalve 1/8 finale wk), maar ja het voetbal dat is afschuwelijk. Toegegeven, hij neemt vage beslissingen. Van der Vaart op rechts, niet met 4-4-2 spelen ook al kan dat meer opleveren het niet eens proberen. Beginnersfouten zoals de pers voortijdig inlichten zonder het te bespreken en hij is te ver gegaan met spelers als Van Bommel en Van Nistelrooy waardoor ie dat moest proberen recht te breien.

Van Basten had eerst bij een team als Sparta moeten gaan trainen, spelers begeleiden, beter maken, elke dag met ze werken. Ik geloof eirn dat hij een reusachtig potentiaal heeft, maar je bent niet gelijk een wereldtrainer. Dat heeft hij en iedereen onderschat. Maar dat is achteraf gepraat. Voortaan een meer ervaren coach nemen als nationaal manager.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:55:24 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45603342
Wilfred Bouma.
pi_45603424
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:55 schreef M0NTANA het volgende:
Wilfred Bouma.
Speelde recentelijk erg verdienstelijk tegen Man.U en Chelsea
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:59:05 #36
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45603478
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:57 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Speelde recentelijk erg verdienstelijk tegen Man.U en Chelsea
Dat is de 3e linksback...
pi_45603581
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:59 schreef Grimm het volgende:

[..]

Dat is de 3e linksback...
Ik weet niet in hoeverre Villa blessures heeft op die positie, maar hij pakt de laatste tijd echt wel z'n wedstrijden mee.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:05:38 #38
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45603691
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:02 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre Villa blessures heeft op die positie, maar hij pakt de laatste tijd echt wel z'n wedstrijden mee.
Wacht even dat is de 4e linksback het gaat me net om Bouma, maar om het selectiebeleid.
Ik zie liever Bouma dan Denneboom of Bobson
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:14:55 #39
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45625880
quote:
Kwestie van tijd voordat de Islamieten gaan protesteren dat alleen Khalid meespeelt.
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:15:22 #41
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_45625911
Zelfs een koter met een beetje voetbal kennis kan een betere selectie samenstellen dan marco en waarschijnlijk nog tot betere resultaten komen ook !
Be water my friend
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:16:42 #42
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_45625950
Weg met die xfactor knaap, het is een mooi plaatje voor de pers en hij weet zichzelf leuk te brengen via de media maar het is geen goeie bondscoach.
Be water my friend
pi_45625953
Wat doet die Landzaat eigenlijk dat ie alsmaar zonder morren geselecteerd wordt ? Die voetbalt toch echt niet goed of zie ik het verkeerd ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_45653660
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef PPWB84 het volgende:
Ik geloof eirn dat hij een reusachtig potentiaal heeft
Dat weet ik nog niet eens, als je ziet hoe hij steeds mensen vernederd in de media. Dan denk ik dat dat nog maar een voorproefje is van hoe hij zich in het team gedraagt. Als je zo met mensen omgaat zullen ze altijd en overal tegen je in opstand komen. Wat van Marwijk zegt over dat van Bommel vernederd is, wil ik best geloven. En dat spelers als van Nistelrooij, die met meer bezig zijn dan alleen hun eigen loopbaan dat niet pikken, snap ik ook best. Het is niet voor niks dat er geen enkele mondige speler, die er niet meer voor zijn carriere hoeft te zitten, wordt opgeroepen. Behalve nu Seedorf dan, maar die komt zo nederig over de laatste tijd dat ie hem ook wel niks in de weg zal leggen voorlopig.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:05:29 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45653983
San Marco heeft in zijn eerste tweeënhalf jaar al zóveel geleerd, maar een bondscoach zou toch alles al moeten weten? Want je stelt een bondscoach toch aan op basis van zijn kwaliteiten (als trainer/coach!) en niet op basis van zijn potentiële mogelijkheden?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:21:33 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45689977
Vooralsnog dus geen Van Persie, Van Bommel en Van Nistelrooij in Oranje, verliezen van Roemenië?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:13:55 #47
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_45691465
Robben ook niet?
Nu doe je het weer!
pi_45691638
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
Vooralsnog dus geen Van Persie, Van Bommel en Van Nistelrooij in Oranje, verliezen van Roemenië?
Ach we hebben nog Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, Kuyt, Huntelaar, etc.

Kortom, we hebben nog steeds meer kwaliteit dan Roemenië en moeten dus winnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_45719147
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:05 schreef M0NTANA het volgende:
San Marco heeft in zijn eerste tweeënhalf jaar al zóveel geleerd, maar een bondscoach zou toch alles al moeten weten? Want je stelt een bondscoach toch aan op basis van zijn kwaliteiten (als trainer/coach!) en niet op basis van zijn potentiële mogelijkheden?
Zelfde geld voor spelers.
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:13:40 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45875492
Wat vinden we ervan als San Marco besluit Leonardo (Ajax) op te roepen? (bron)
pi_45875535
Hoeland ies main land
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:36:38 #52
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_45875955
Trouwens, zou ie Davids nu ook weer oproepen?
Nu doe je het weer!
pi_45876064
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:36 schreef Crush65 het volgende:
Trouwens, zou ie Davids nu ook weer oproepen?
Je weet het echt nooit met Marcootje
Ik durf het niet tezeggen.
De mogelijkheden:

Ja, want hij speelt nu in Nederland, krijgt meer speeltijd en zal denk ik wel bewijzen nog op hoog niveau te kunnen voetballen.

Nee, Edgar wil niet vanwege de dingen die gezegd zijn.

Nee, Marco selecteert hem niet vanwege de dingen die gezegd zijn.

Ja, Marco gaat in op een nog komend charme offensief van Edgar
pi_45877051
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
Wat vinden we ervan als San Marco besluit Leonardo (Ajax) op te roepen? (bron)
Goede speler, maar geen Nederlander.

Niet in Oranje dus.
pi_45878438
Pfffff deel 12 al.

Is die kerstboom alweer opgeroepen, nu PSV ineens belangstelling heeft?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_45893217
Leonardo er misschien bij, Kiki Musampa kan niet meer. Die gaat voor DR Congo spelen. Gemiste kans Marco!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45893513
Ik verwacht dat hij binnekort Martijn Meerdink ook weer gaat oproepen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_45914227
quote:
Van Basten houdt Bouma en Kromkamp erbij
2/2/2007 12:30

Het Nederlands elftal begint met twintig spelers aan de voorbereiding op de oefeninterland met Rusland. Bondscoach Marco van Basten schrapte twee namen uit zijn voorlopige selectie en ruimde voor Wilfred Bouma en Jan Kromkamp een plaatsje in.

Feyenoord-doelman Henk Timmer (gepasseerd) en Chelsea-aanvaller Arjen Robben (geblesseerd) vielen af. Bouma en Kromkamp keren terug. De verdediger van Aston Villa speelde anderhalf jaar geleden voor het laatst in het Nederlands elftal, de rechtsback van PSV droeg het shirt van het Nederlands elftal het laatst tegen Australië in de aanloop naar het WK.

Oranje verzamelt maandag in Noordwijk, woensdag staat de wedstrijd tegen Rusland op het programma in de Amsterdam Arena.

Selectie Oranje voor oefenduel met Rusland
Doel: Van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax)

Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Jan Kromkamp (PSV) en Joris Mathijsen (HSV)

Middenveld: Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), David Mendes da Silva (AZ), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV)

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic)

Bouma
Van Basten
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:11:27 #59
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_45914355
Jahoor Marco heeft alweer aangekondigd dat Edgar Davids weer kans maakt op Oranje. Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld in het ajaks shirt maar is meteen weer vol in beeld
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_45914365
Uhm . . . . .

Ik hou mijn hart vast met de geselecteerde verdedigers.
pi_45914718
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef Robar het volgende:
Uhm . . . . .

Kromkamp - ???(heitinga ? - Bouma - Giovanni
pi_45914798
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef DenniZZ het volgende:
Jahoor Marco heeft alweer aangekondigd dat Edgar Davids weer kans maakt op Oranje. Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld in het ajaks shirt maar is meteen weer vol in beeld
Hij heeft trouwens alleen maar gezegd:

"zeg nooit, nooit".

Dat is heel wat anders dan vol in beeld zijn.
pi_45914932
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Leonardo er misschien bij, Kiki Musampa kan niet meer. Die gaat voor DR Congo spelen. Gemiste kans Marco!
Als je het over gemiste kansen hebt, vind ik het toch meer jammer dat Makaay, van Bommel, van Nistelrooij, Davids, Zenden, Boateng en Hofland niet opgeroepen worden. Misschien ook niet allemaal geweldige spelers, maar in ieder geval volwassen profs.
pi_45914972
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:30 schreef Solstice het volgende:

[..]

Als je het over gemiste kansen hebt, vind ik het toch meer jammer dat Makaay, van Bommel, van Nistelrooij, Davids, Zenden, Boateng en Hofland niet opgeroepen worden. Misschien ook niet allemaal geweldige spelers, maar in ieder geval volwassen profs.
Ze spelen in ieder geval wel in zware Europese competities.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:33:53 #65
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45915041
Iedereen is het er toch over eens dat San Marco onnavolgbaar is? Als spits is dat leuk, maar als nodscoach toch niet? De bondscoach moet toch wat voorstellen, niet één of andere ex-voetballer die nooit iets heeft gepresteerd als trainer/coach? Hoe lang moeten wij nog lijden?
pi_45915081
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:33 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen is het er toch over eens dat San Marco onnavolgbaar is? Als spits is dat leuk, maar als nodscoach toch niet? De bondscoach moet toch wat voorstellen, niet één of andere ex-voetballer die nooit iets heeft gepresteerd als trainer/coach? Hoe lang moeten wij nog lijden?
Wanneer zeg je nu eens iets fris en vernieuwends, je valt nu in herhaling
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:48:49 #67
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_45915442
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef Robar het volgende:
Uhm . . . . .

Ik vind vooral de voorhoede slap.
Babel
Huntelaar is uit vorm.
Vennegoor vind ik toch niet echt topniveau.

Kuyt niks op aan te merken.
Het is toch sneu, zonder Ruud en Roy. Zelfs Patje mag er van mij weer bij.

Het middenveld is ook weer hopeloos uit balans, maar dat is niet helemaal Marco's schuld, we hebben immers geen Gatusso's in Nederland.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_45915635
Weet je wat ik zo lomp vind, dat gewijs naar Marco...

Ga verdomme is zeiken op van Bommel, die zichzelf te belangrijk vind. Er zijn al genoeg verhalen over hem dat ie het niet kan vinden met Marco omdat Marco niet wil spelen zoals van Bommel het wil..

Nu ook van Nistelrooij weer.. Ik doe niet mee want speel mss niet, so what? Hele kwalifcatie rondes, een heel WK heeft ie kansen gehad maar net zoals van Bommel niet gegrepen, en dat was niet alleen onder van Basten.

Ja, Marco doet ook dingen fout.. Maar de onwil van heren zoals van Nistelrooij en van Bommel zijn vele malen erger.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_45915893
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik vind vooral de voorhoede slap.
Babel
Huntelaar is uit vorm.
Vennegoor vind ik toch niet echt topniveau.

Kuyt niks op aan te merken.
Het is toch sneu, zonder Ruud en Roy. Zelfs Patje mag er van mij weer bij.

Het middenveld is ook weer hopeloos uit balans, maar dat is niet helemaal Marco's schuld, we hebben immers geen Gatusso's in Nederland.
Georbe Boateng presteert op een Uefa Cup-finale na, toch al jaren goed als sloper en opbouwer op het middenveld van Middlesbrough. Wordt zelfs altijd een van de beste spelers van Middlesbrough genoemd, en een van de weinigen die constant voldoendes scoort. Davids kon bij Tottenham trouwens tot dit seizoen ook goed meekomen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:09:03 #70
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_45916040
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef Solstice het volgende:

[..]

Georbe Boateng presteert op een Uefa Cup-finale na, toch al jaren goed als sloper en opbouwer op het middenveld van Middlesbrough. Wordt zelfs altijd een van de beste spelers van Middlesbrough genoemd, en een van de weinigen die constant voldoendes scoort. Davids kon bij Tottenham trouwens tot dit seizoen ook goed meekomen.
Je hebt gelijk.

Maar Boateng speelde nooit bij Ajax he, vergeet dat niet .
Sowieso moet er een verdedigende middenvelder geselecteerd worden, ook al is deze niet van naam. Beter een degelijke verdedigende middenvelder dan een goede aanvallende middenvelder op een positie waar hij niet uit de voeten kan (Sneijder WK 2006). Aan de bondscoach om er één te zoeken. Hij heeft het altijd over bouwen. Nou, zo'n speler moet hij 'bouwen'.
pi_45916091
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Weet je wat ik zo lomp vind, dat gewijs naar Marco...

Ga verdomme is zeiken op van Bommel, die zichzelf te belangrijk vind. Er zijn al genoeg verhalen over hem dat ie het niet kan vinden met Marco omdat Marco niet wil spelen zoals van Bommel het wil..

Nu ook van Nistelrooij weer.. Ik doe niet mee want speel mss niet, so what? Hele kwalifcatie rondes, een heel WK heeft ie kansen gehad maar net zoals van Bommel niet gegrepen, en dat was niet alleen onder van Basten.

Ja, Marco doet ook dingen fout.. Maar de onwil van heren zoals van Nistelrooij en van Bommel zijn vele malen erger.
Dat heeft meer te maken, met z'n manier van omgaan met spelers. Even een paar voorbeeldjes in de paar minuten die wij hem zien praten, Davids vergeleken met Wouters, Seedorf een mindere speler genoemd als Hofs, v. Nistelrooij bekritiseert in de pers zonder hem persoonlijk wat te zeggen, van v. Bommel altijd alleen de zwakke punten genoemd, terwijl bij spelers als bijvoorbeeld Sneijder en Maduro altijd alleen de sterke punten worden genoemd. Het zwakke functioneren van het team wijten aan een paar spelers, terwijl hij, vooral op het middenveld, maar ook voor en achterin constant spelers op de verkeerde plek zet. En ik denk eigenlijk dat hoe hij in de pers met spelers omgaat nog maar het topje van de ijsberg is en dat ie constant spelers waar hij geen gezag over heeft, en gezag dwing je af trouwens door niet uit je nek te lullen, vernederd en kleineert, om toch maar de overhand op de groep te houden.
pi_45916459
Tegen Frankrijk op het WK '98

Van der Sar
Reiziger
Frank de Boer
Stam
Numan
Ronald de Boer
Jonk
Seedorf
Cocu
Kluivert
Bergkamp

en de wissels:

75. Seedorf - Overmars
80. Cocu - Van Bronckhorst

Dat waren nog eens tijden

pi_45916587
Ja, wat een geweldige backs toen trouwens nog, en ook zonder vleugelspitsen toen he.
pi_45916693
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:25 schreef Solstice het volgende:
Ja, wat een geweldige backs toen trouwens nog, en ook zonder vleugelspitsen toen he.
Stam zou zeker nog international zijn als Van Bommel, Makaay en consorten er nog bijwaren.

Boulah - Stam - Ooijer - Van Bronckhorst
pi_45916773
Ach een redelijke selectie hoor, weinig verassingen.

Het middenveld is prima, alleen liever Van Bommel i.p.v. Landzaat gezien.
De voorhoede is gewoon verzwakt zonder Van Persie, Robben en Van Nistelrooy.
De verdediging, tja, dat blijft het zorgenkindje. Nederlanders kunnen aanvallen als de beste, maar verdedigen ligt nou eenmaal niet in onze aard.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:34:54 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45916869
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:29 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Stam zou zeker nog international zijn als Van Bommel, Makaay en consorten er nog bijwaren.

Boulah - Stam - Ooijer - Van Bronckhorst
Beter Khalid Boulahrouz centraal en André Ooijer rechtsback.

Maar goed, Jaap Stam is gestopt en André Ooijer ligt er een tijdje uit.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:39:46 #77
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_45917020
Wilfred Bouma, John Heitinga, Joris Mathijsen

dat zijn dus onze beste centrale verdedigers
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:41:18 #78
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_45917059
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:39 schreef 9christensen het volgende:
Wilfred Bouma, John Heitinga, Joris Mathijsen

dat zijn dus onze beste centrale verdedigers
Die staan garant voor heel wat "foutjes".
  vrijdag 2 februari 2007 @ 15:34:15 #79
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_45918664
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tegen Frankrijk op het WK '98

Van der Sar
Reiziger
Frank de Boer
Stam
Numan
Ronald de Boer
Jonk
Seedorf
Cocu
Kluivert
Bergkamp

en de wissels:

75. Seedorf - Overmars
80. Cocu - Van Bronckhorst

Dat waren nog eens tijden

Volgens mij hebben we niet gespeeld tegen Frankrijk op het WK 98.
pi_45919228
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat heeft meer te maken, met z'n manier van omgaan met spelers. Even een paar voorbeeldjes in de paar minuten die wij hem zien praten, Davids vergeleken met Wouters, Seedorf een mindere speler genoemd als Hofs, v. Nistelrooij bekritiseert in de pers zonder hem persoonlijk wat te zeggen, van v. Bommel altijd alleen de zwakke punten genoemd, terwijl bij spelers als bijvoorbeeld Sneijder en Maduro altijd alleen de sterke punten worden genoemd. Het zwakke functioneren van het team wijten aan een paar spelers, terwijl hij, vooral op het middenveld, maar ook voor en achterin constant spelers op de verkeerde plek zet. En ik denk eigenlijk dat hoe hij in de pers met spelers omgaat nog maar het topje van de ijsberg is en dat ie constant spelers waar hij geen gezag over heeft, en gezag dwing je af trouwens door niet uit je nek te lullen, vernederd en kleineert, om toch maar de overhand op de groep te houden.
Met Davids, Seedorf en mss ook van Nistelrooij zit er zeker ook een beetje eigen schuld van Marco, en daar heeft ie ook zelf toegegeven. Maar ik vind dat van Bommel geheel het aan zich zelf te danken heeft.

En logisch dat van Basten alleen z'n zwake punten opnoemt, dat doet van Bommel sinds dag één al over van Basten. Ze zeggen wel eens dat van Basten aanhangers door een "Ajax bril" kijken terwijl ik ook niet Ajacieden ken die het redelijk met Marco eens zijn zoals mij.

Maar laten we het is omdraaien, de van Bommel fans kijken allemaal door hun PSV bril of hebben gewoon een hekel aan van Basten omdat ie Ajacied is..

van Bommel begon al met janken toen ie één keer was gepaseerd voor een oefenwedstrijd, daarvoor speelde ie gewoon altijd mee bij van Basten. Maar omdat van Bommel vind dat ie MOET spelen (zo heeft ie het zelfs een paar keer gezegd in de pers) was meneer toen over de zeik.

Ik vind dat GEEN enkele speler altijd mee hoeft te doen, op drie en nu eigenlijk twee namen na. Van der Sar en van Persie daarvoor vond ik dat Robben ook wel altijd mee moest doen maar die speelt uitermate kut de laatste tijd dus twijfelgeval.

En dat een van Bommel het verschil kan maken geloof ik ook niet in, ik bedoel in zijn Barca tijd deed ie het niet, nu bij Bayern ook niet. Sterker nog in de CL finale liet van Bommel zien waarom van Basten iig op één punt gelijk had, hij speelt niet mee in het team en gaat zijn eigen weg...

Twee keer kon ie toen met 0-1 achterstand voor Barca een medespeler vrij voor doel zetten, maar hij schoot zelf vanuit een onmogelijk positie...
pi_45919714
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:34 schreef ErikT het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we niet gespeeld tegen Frankrijk op het WK 98.
Nu je het zegt
pi_45919775
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:15 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Nu je het zegt
Waar heb ik dat dan nou weer weg?

Foutje dus
pi_45920215
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Ach een redelijke selectie hoor, weinig verassingen.

Het middenveld is prima, alleen liever Van Bommel i.p.v. Landzaat gezien.
De voorhoede is gewoon verzwakt zonder Van Persie, Robben en Van Nistelrooy.
De verdediging, tja, dat blijft het zorgenkindje. Nederlanders kunnen aanvallen als de beste, maar verdedigen ligt nou eenmaal niet in onze aard.
Niet meer dan toch. Vroeger had Nederland toch spijkerharde verdedigers?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:37:23 #84
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_45920354
Van Basten verziekt echt mijn hele Oranje gevoel. Vroeger vond ik wedstrijden van het Nederlands elftal leuk en Marco van Basten een soort god. Nu is van beiden niets meer over. Bah!
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:03:46 #85
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45921166
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Met Davids, Seedorf en mss ook van Nistelrooij zit er zeker ook een beetje eigen schuld van Marco, en daar heeft ie ook zelf toegegeven. Maar ik vind dat van Bommel geheel het aan zich zelf te danken heeft.

En logisch dat van Basten alleen z'n zwake punten opnoemt, dat doet van Bommel sinds dag één al over van Basten. Ze zeggen wel eens dat van Basten aanhangers door een "Ajax bril" kijken terwijl ik ook niet Ajacieden ken die het redelijk met Marco eens zijn zoals mij.

GEBLAAT
Bij iedereen zit er wel een beetje eigen schuld, alleen van Bommel heeft het aan zichzelf te danken

Wat een typische Joodse Jankzak ben jij zeg, niet te geloven
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_45921423
Wat moet die bagger-Babel toch elke keer erbij. Met dat eeuwig de hand boven het hoofd houden is ie al 2 jaar niet beter geworden. Zo'n debiele naarbinnentrek-actie trek je echt geen volle zalen mee in de europese top. Die jongen heeft niet eens 'Ajax-techniek'.

Valt me nog mee dat ie niet weer zijn lover Maduro erbij haalt. Dit 'extreem uitzonderlijke talent breedtikken' is inmiddels ook weer daar waar ie hoort in de beoordelingen : niet goed genoeg voor Oranje. En dan te bedenken dat dit soort spelers tijdens het WK nog een plek bevuilden.

Trap die van Basten toch eruit. Nu weer Van der vaart als rechtsbuiten lees ik, dan ben je toch een kneus met je 4-3-3 zonder ook maar 1 vleugelspeler. Neem dan Jenner en Beerens aan beide kanten, echte vleugelspelers, en nu al veel hoger van niveau dan v.d. Bergh en Bobson ooit zullen halen. Kan ie een keer vleugels erbij halen met zijn 4-3-3 fetish, durft ie het niet meer. Foppe gaat dus wederom voordoen hoe je echt 4-3-3 speelt met zijn Jong Oranje. Mijn voorspelling : Jong Oranje wint, Oranje gaat ten onder, en speelt weer oerslecht. Kritiek zwelt aan...
pi_45921987
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bij iedereen zit er wel een beetje eigen schuld, alleen van Bommel heeft het aan zichzelf te danken

Wat een typische Joodse Jankzak ben jij zeg, niet te geloven
Of jij een typischie jankboer...

Ik vind het jammer dat telkens als ik dit zeg ze gaan zeiken over dat ik voor Ajax ben.

Net zoals elke journalist die maar commentaar heeft op van Bommel "Ow Joods journalist" lekker makkelijk hoor!

Maar goed dat zijn de PSV supporters ook, lekker simpel...
pi_45932572
Van Basten laat zijn Ajax gezicht weer zien.

Zo hoeft hij Davids niet meer in zijn selectie te hebben en nu hij terug bij Ajax is staat de deur weer voor hem open !
pi_45960862
http://www.youtube.com/watch?v=c2TUsutC8GM

Overmars, Seedorf, Kluivert, Makaay, Nistelrooy, Cocu, Stam, Bommel, zo moet een elftal eruit zien
pi_45961323
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Basten laat zijn Ajax gezicht weer zien.

Zo hoeft hij Davids niet meer in zijn selectie te hebben en nu hij terug bij Ajax is staat de deur weer voor hem open !
Misschien maakt Jan Wouters nu ook weer kans
pi_45981813
Van der Sar heeft z'n neus gebroken, Timmer er dan toch bij?
pi_45982663
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van der Sar heeft z'n neus gebroken, Timmer er dan toch bij?
Gewoon Sar Je keept niet met je neus.
pi_45982747
Timmer laat er zowiezo al 4 door vandaag.
pi_45983190
quote:
Op zondag 4 februari 2007 02:19 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Misschien maakt Jan Wouters nu ook weer kans
Dat wou ik ook al in mijn post zetten
pi_46042257
quote:
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Rusland

Doel: Stekelenburg
Achterhoede: Kromkamp, Mathijsen, Bouma, Van Bronckhorst
Middenveld: Mendes da Silva, Landzaat, Sneijder
Aanval: Van der Vaart, Huntelaar, Babel
Zucht, van der Vaart rechtsbuiten in een vrije rol....
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:46:49 #96
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_46042450
Ongelooflijk. Is voor die jongen zelf toch ook niet leuk?
maar goed, dit kun je verwachten van een bondscoach die Sneijder in een verdedigende postie op het middenveld zette op het WK...

Geen seedorf in de basis btw. Dat is dan wel weer goed
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:14:29 #97
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_46043375
Hoor net op de radio dat Kromkamp het trainingsveld heeft verlaten..
I spoke proper England since I was a children.
pi_46046155
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:14 schreef Reneuh het volgende:
Hoor net op de radio dat Kromkamp het trainingsveld heeft verlaten..
Omdat van Basten nu Rudi Jansen heeft opgeroepen?
pi_46046347
Ik had voor Seedorf gekozen en niet voor Landzaat...
pi_46052506
Van Basten roept Sprockel op

Civard Sprockel is per direct opgeroepen voor de oefeninterland van het Nederlands elftal van morgenavond tegen Rusland. Dit heeft Vitesse zojuist via de officiële website aangekondigd.

Bondscoach Marco van Basten zag zich door de blessures van Johnny Heitinga, André Ooijer en Khalid Boulahrouz en het plotselinge afhaken van Jan Kromkamp wegens privé-omstandigheden genoodzaakt om een verdediger bij de selectie te halen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')