Behalve op haar Engels dan... Dat is nog steeds bagger...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:38 schreef Toeps het volgende:
Ja, sommigen waren echt een stel n00bs, die liepen echt voor geen meter. Stonden ze daar als een zoutzak op het einde van de catwalk... Ze hebben flink geoefend met sanne.
Nou, het was antwoord op de vraag, en het was begrijpelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Droeke het volgende:
[..]
Behalve op haar Engels dan... Dat is nog steeds bagger...
Da's zeg maar de betekenis van het begrip "fashionmodel".quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:01 schreef kless het volgende:
ik vind het nogsteeds bewegende klerenhangers met luciferhoutjes er onder
oh .. kay... ik meende dat men daar vanaf wou. of was het eerder nog erger? Richting concentratie kamp figuurtje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's zeg maar de betekenis van het begrip "fashionmodel".
Dat zeggen ze wel, maar stiekem willen de modemannetjes toch gewoon dunne meisjes hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:42 schreef kless het volgende:
[..]
oh .. kay... ik meende dat men daar vanaf wou. of was het eerder nog erger? Richting concentratie kamp figuurtje?
Ik ben het wel met ze eens, die Wit-Russische heeft echt een mooie apart gezicht, een bijna letterlijke kloon van topmodel Gemma Ward, kvind Sanne niet onwijs mooi voor een model, denk niet dat we er onwijs veel van terug gaan zienquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef Toeps het volgende:
http://www.naviny.by/rubr(...)articles_259_149408/
"The jury said that the Belarusian contestant had a better defile than the winner, Olga Popova, director of Belarus' leading model agency Sergei Nagorny's Fashion Studio, told BelaPAN.
According to her, experts said that the Belarusian would have won the contest, which featured some 45 contestants, if she had been 16 years old."
De wit-russen kunnen het niet hebben hoor.(En goed lopende zinnen schrijven vinden ze ook lastig. Net Victoria Koblenko
)
Ik vind haar ook niet super mooi nee.. Beetje mainstrain zelfs.. Maar wat ze wél is is fotogeniek (waar het toch allemaal om draait in het modellenvak lijkt me) , én ze heeft ondanks dat mainstrainerigequote:Op zondag 21 januari 2007 12:25 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Ik ben het wel met ze eens, die Wit-Russische heeft echt een mooie apart gezicht, een bijna letterlijke kloon van topmodel Gemma Ward, kvind Sanne niet onwijs mooi voor een model, denk niet dat we er onwijs veel van terug gaan zien
Sylvia doet commercieel modellenwerk. Ik zag haar verleden week nog in de etalage van een Vet/Forecast-winkel, en heb haar recentelijk al meer van dat soort dingen zien doen. Eigenlijk is ze heel mooi, alleen jammer dat ze op zowat elke foto dezelfde kop trekt.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Trouwens: Wat is er eigenlijk met de rest gebeurd? Weet iemand dat? Sylvia bijvoorbeeld... die was toch tweede?? Die vond ik dan weer wel mooi, maar die had dan weer een vrij standaard modellenlook.. Niet heel vernieuwend, zoals Sanne wel kan zijn imho...
Je bedoelt haar botten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:32 schreef PeRi het volgende:
Stond ook allemaal vanochtend hier al Holland's Next Top Model 2007..
Maar wel tof, voor zover ik gezien heb, stak ze zeker uit tussen de overigen
Ze is dan ook geen 1m78. Bureaus maken hun modellen altijd langer. Ze zal rond de 1m74 vallen. Dan nog is het magertjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef postinggirl het volgende:
http://www.tctubantia.nl/voorpagina/article1033279.ece
Wtf? 52 of 53 kilo maar? Nog minder dan ik dacht.
Sylvia zit in de jury bij Revenge of the Nerdsquote:Op zondag 21 januari 2007 16:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Trouwens: Wat is er eigenlijk met de rest gebeurd? Weet iemand dat? Sylvia bijvoorbeeld... die was toch tweede?? Die vond ik dan weer wel mooi, maar die had dan weer een vrij standaard modellenlook.. Niet heel vernieuwend, zoals Sanne wel kan zijn imho...
Er is al één Gemma Ward... er is toch geen kloon nodig? Als er twee mensen precies op elkaar lijken is het niet speciaal meer. Modellen moeten er juist uit springenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:25 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Ik ben het wel met ze eens, die Wit-Russische heeft echt een mooie apart gezicht, een bijna letterlijke kloon van topmodel Gemma Ward, kvind Sanne niet onwijs mooi voor een model, denk niet dat we er onwijs veel van terug gaan zien
Ze zei in een interview met Celebrity Magazine dat ze al een Chanel opdracht binnen had...quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:16 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Sylvia zit in de jury bij Revenge of the Nerds.
En er is in het topmodellenwereldje al ene Sasha Pivovarova die er behoorlijk veel op lijkt, maar dan in een wat lelijker versie. Op foto's waarop Gemma voor haar doen slecht uit de verf komt, of Sasha juist góed voor haar doen, kan je ze niet eens van elkaar onderscheiden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:36 schreef Sharapova het volgende:
[..]
Er is al één Gemma Ward... er is toch geen kloon nodig? Als er twee mensen precies op elkaar lijken is het niet speciaal meer. Modellen moeten er juist uit springen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |