abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45542066
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:49 schreef MrVVD het volgende:
en dat laatste is nodig voor een homogene maatschappij / natie.
Eng figuur
pi_45552222
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:10 schreef moussie het volgende:

[..]

nou nee, als jij er anders over dacht sorry,
maar de algemene consensus vanuit de maatschappij was dat het bij van Gogh ging om "vrijheid van meningsuiting", zeker nadat Hirsi Ali te kennen had gegeven dat er zoiets bestaat als een "recht op beledigen" en bij de imam om "oproepen tot geweld" .. waarom anders gaat Verdonk meteen roepen dat zij gaat kijken of die man kan worden uitgezet ?
[..]
TvG nam vele zaken zacht uitgedrukt op de hak. Mijn mening is dat het moet kunnen. Kritek MOET kunnen! Laten we wel wezen, als je ergens of op wat dan ook kritiek levert zijn er ALTIJD wel mensen op de ziel getrapt en om dan voor moslims een uitzondering te maken vind ik een bijzonder slechte zaak. AHA werd hoofdzakelijk gedemoniseerd door moslims omdat ze een "afvallige" was en het lef had kritiek te leveren op de islam en vooral opkwam voor de rechten van de vrouw binnen deze religie.
De uitspraken van de imam zijn niet alleen beledigend voor de homo's maar ook oproepen tot geweld. Terecht dat er wordt gekeken naar de uitzettingsmogelijkheden
quote:
en daar zijn we het dan over eens, zo'n recht bestaat niet, de gedachte alleen al .. neemt niet weg dat het er wel in ging als zoete koek en menige kaaskop (om het zo dan maar te noemen) er ruimschoots gebruik van heeft gemaakt en nog maakt ..
Ho even, ik ben zeker voor vrijheid van meningsuiting, ook al trap je weleens op de lange "moslimtenen".
Hoe vaak wordt niet op de tenen getrapt van andere religies? Nederland is nog steeds een seculier land waar best eens religies, politici en zelfs het koningshuis op de hak genomen mogen worden! Niets mis mee.
quote:
in dat nieuwjaarspeechtopic was jouw reactie een lichtpuntje in de duisternis
[..]
quote:
welke censuur .. als er censuur was was een film als submission nooit verschenen ?
Met censuur bedoelde ik de "roep om censuur". Denk even terug aan de persvrijheid om spotprentjes te verbieden vanwege boycots, ambassades in de fik steken, mensen hierom vermoorden, haast een 3e wereldoorlog om spotprentjes ontketenen en ook die spastische reacties van moslims vanwege een film, theaterstukken verbieden, Salman Rushdi's vogelvrijheidsverklaring. Hilarisch gewoon om de dienst uit te willen maken op de wereld vanwege een wreed historisch figuur.
pi_45558252
quote:
Op zondag 21 januari 2007 08:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
TvG nam vele zaken zacht uitgedrukt op de hak. Mijn mening is dat het moet kunnen. Kritek MOET kunnen! Laten we wel wezen, als je ergens of op wat dan ook kritiek levert zijn er ALTIJD wel mensen op de ziel getrapt en om dan voor moslims een uitzondering te maken vind ik een bijzonder slechte zaak. AHA werd hoofdzakelijk gedemoniseerd door moslims omdat ze een "afvallige" was en het lef had kritiek te leveren op de islam en vooral opkwam voor de rechten van de vrouw binnen deze religie.
De uitspraken van de imam zijn niet alleen beledigend voor de homo's maar ook oproepen tot geweld. Terecht dat er wordt gekeken naar de uitzettingsmogelijkheden
euhm, nu praten wij over 2 verschillende imams .. dat van die homo's kan idd niet, dat is mi wel oproepen tot het gebruiken van geweld .. maar al die juichende tumoren die elkaar over en weer toegewenst worden toch niet ?
en daar ging het dus om, dat als een imam het zegt wordt het uitgelegd als oproepen tot geweld, als theo het zegt is het zijn goed recht om te beledigen
quote:
Ho even, ik ben zeker voor vrijheid van meningsuiting, ook al trap je weleens op de lange "moslimtenen".
Hoe vaak wordt niet op de tenen getrapt van andere religies? Nederland is nog steeds een seculier land waar best eens religies, politici en zelfs het koningshuis op de hak genomen mogen worden! Niets mis mee.
er is ook niets mis met een beetje respect hebben voor heilige huisjes van een ander .. kritiek is okay, maar beledigen om het beledigen niet
quote:
dat was jij toch die dat wijze woorden vond van een wijze vrouw ?
quote:
Met censuur bedoelde ik de "roep om censuur". Denk even terug aan de persvrijheid om spotprentjes te verbieden vanwege boycots, ambassades in de fik steken, mensen hierom vermoorden, haast een 3e wereldoorlog om spotprentjes ontketenen en ook die spastische reacties van moslims vanwege een film, theaterstukken verbieden, Salman Rushdi's vogelvrijheidsverklaring. Hilarisch gewoon om de dienst uit te willen maken op de wereld vanwege een wreed historisch figuur.
mwah, nou doe je net alsof de moslims de enigen zijn die zulke problemen hebben .. de reacties zijn extremer, dat wel, maar ik kan me een aantal films herinneren waar de katholieke kerk behoorlijk van ging steigeren, en vorig jaar voor de zoveelste keer weer Madonna

Zo zag ik een tijdje terug de reacties van het amerikaanse publiek bij een vertoning van Submission .. ze waren geschokt door het gebrek aan respect, ze konden uitstekend begrijpen dat de moslims furieus waren
pleased to meet you
  zondag 21 januari 2007 @ 14:44:31 #104
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_45559522
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:05 schreef moussie het volgende:

[..]

euhm, nu praten wij over 2 verschillende imams .. dat van die homo's kan idd niet, dat is mi wel oproepen tot het gebruiken van geweld .. maar al die juichende tumoren die elkaar over en weer toegewenst worden toch niet ?
en daar ging het dus om, dat als een imam het zegt wordt het uitgelegd als oproepen tot geweld, als theo het zegt is het zijn goed recht om te beledigen
Het recht van beledigen bestaat niet.
Ik begrijp nog steeds niet, dat op een plaats waar geestelijke bezinning een centrale rol speelt verwensingen van de religieuze voorganger als normaal worden geacht.
Dat is ook de reden dat er, in mijn ogen terecht, gewezen wordt op de onvergelijkbaarheid van beide gevallen (imam versus TvG).
quote:
er is ook niets mis met een beetje respect hebben voor heilige huisjes van een ander .. kritiek is okay, maar beledigen om het beledigen niet
De heilige huisjes van een ander is dat katholieken en protestanten, maar bijvoorbeeld ook boedisten en anglicisten steevast als ’ongelovigen’ worden bestempeld, simpelweg omdat zij niet het moslimgeloof aanhangen. Zo’n stigma is uitermate neerbuigend, nu we het toch over respect hebben.

[..]
quote:
mwah, nou doe je net alsof de moslims de enigen zijn die zulke problemen hebben .. de reacties zijn extremer, dat wel, maar ik kan me een aantal films herinneren waar de katholieke kerk behoorlijk van ging steigeren, en vorig jaar voor de zoveelste keer weer Madonna

Zo zag ik een tijdje terug de reacties van het amerikaanse publiek bij een vertoning van Submission .. ze waren geschokt door het gebrek aan respect, ze konden uitstekend begrijpen dat de moslims furieus waren
Het gaat er niet om, dat aanhangers van een overtuiging zoveel mogelijk als een doofstomme moeten proberen te reageren wanneer kritiek wordt ontvouwd op elementen binnen die overtuiging, maar het valt extra tegen wanneer de ontstane gevoelens over die kritiek niet gekanaliseerd worden op een menselijke manier.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45559923
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ach, de nederlandse regering krijgt vanzelf de rekening gepresenteerd van de haatcampagnes die het de laatste jaren voerde.

De uittocht van opgeleide imams is jammer, maar geen grote ramp. Genoeg mensen die in ieder geval het gebed kunnen leiden, wat het belangrijkste is. Het zet wel de deur wagenwijd open voor extremistische invloeden als het aankomt op adviezen, samenwerking en sociale invloed.
nederland schiet zich in de voet inderdaad met dit beleid
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45570151
quote:
[[/b]

Veel imams blijken uit te wijken naar andere Europese landen als België en Spanje. "Daar hebben zij meer rechten en vrijheden", aldus Ousalah, die de exodus mede wijt aan een anti-islamstemming in Nederland.
Meer rechten en vrijheden om westerlingen honden te noemen? Meer rechten en vrijheden om achterin de moskee met een bot mes bij meisjes de clitoris en schaamlippen af te snijden? Meer rechten en vrijheden om hun hersenloze volgelingen aan te sporen homo's van de daken te gooien?

Good riddance, I say. Wijk maar lekker uit.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_45570173
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Eng figuur
Misschien heb je de rest van zijn post niet gelezen:

"Imams zijn nutteloze drempels en obstakels voor de integratie / assimilatie van mensen en dat laatste is nodig voor een homogene maatschappij / natie.

Een staat binnen een staat, een cultuur binnen een cultuur die averechts op elkaar staan zullen altijd mislukken."

Je bent behoorlijk dom als je dat wil ontkennen. Kijk maar eens goed naar landen waar een dergelijke situatie aan de orde was. Jij bent een fan van burgeroorlogen en tweespalt?

Nederland moet gewoon westers blijven, punt. Niet-integrerende, disproportioneel criminele en werkloze bevolkingsgroepen die westerlingen honden vinden en die hun eigen barbaarse, middeleeuwe religie c.q. cultuur aanhangen dienen het land te verlaten. Je integreert maar, of je begeeft je elders heen. En laat dat integreren nu een oefening zijn die voor moslims bij voorbaat al verloren is; ze beginnen er niet eens aan. Immigranten met andere etniciteiten heeft niemand last van, maar zodra je de groep moslims (of het nu Somaliers, Marokkanen of Turken zijn) neemt, heb je er een die werkelijk in elke opvatting haaks staat op de westerse. En dat past niet. Tenzij je moedwillig je kop in het zand steekt natuurlijk en doet alsof je neus bloedt. Tot de bom barst. Daar ben jij dus voorstander van?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 22 januari 2007 @ 10:42:29 #108
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45572537
laten we hopen dat tijdens deze schrijven de uittocht van imams onverminderd doorgaat en het liefst in polonaise uitvoering.

die nu beweren dat daarmee extremisme in de hand wordt gewerkt is natuurlijke kant en klare bullshit.

het gevaar van een imam is dat hij juist mensen kan beïnvloeden om zich te keren tegen de westerlingen. een amateur imam -huis tuin en keuken imam- die wordt minder serieus genomen en beschikt ook over minder kwaliteiten om juist mensen te kunnen beïnvloeden.

Een van de sterkste punten van de islam is het willen winnen van terrein op de wereld en de islam zo puur mogelijk te houden.

Het is dus een goede ontwikkeling. Alleen de overheid zou nog actiever moeten zijn in de uittocht van de imams.

Je zou bijvoorbeeld kunnen eisen dat iemand die de voerhoede wilt zijn van de islam minstens 20 jaar in Nederland moet zijn. dit is nu dus juist 100% andersom opgesteld door de moslims zelf want die stelt juist dat een imam uit het land van oorsprong moeten komen.

En waarom ?
pi_45576552
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef MrVVD het volgende:
En waarom ?
de taal hé, met haar fijne nuances die je in vertalingen verliest .. waardoor je dus die rare verbasteringen krijgt van extreme imams
zo staat bvb in de koran dat je het ongeloof van je medemens moet haten en niet dat je je ongelovige medemens moet haten .. een uiterst belangrijk verschil
pleased to meet you
pi_45577717
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:07 schreef moussie het volgende:

[..]

de taal hé, met haar fijne nuances die je in vertalingen verliest .. waardoor je dus die rare verbasteringen krijgt van extreme imams
zo staat bvb in de koran dat je het ongeloof van je medemens moet haten en niet dat je je ongelovige medemens moet haten .. een uiterst belangrijk verschil
Wat wel door diverse figuren op geheel eigen wijze geinterpreteerd word, je hoeft alleen maar om je heen te kijken om te zien dat het soms behoorlijk scheef gaat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:04:06 #111
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45578342
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef MrVVD het volgende:

Je zou bijvoorbeeld kunnen eisen dat iemand die de voerhoede wilt zijn van de islam minstens 20 jaar in Nederland moet zijn.
Dat gaat al in de goede richting dankzij de Nederlandse imamopleiding aan de universiteit.
quote:
dit is nu dus juist 100% andersom opgesteld door de moslims zelf want die stelt juist dat een imam uit het land van oorsprong moeten komen.
Welk "land van oorsprong"?
pi_45579897
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat wel door diverse figuren op geheel eigen wijze geinterpreteerd word, je hoeft alleen maar om je heen te kijken om te zien dat het soms behoorlijk scheef gaat.
ik begrijp dat het hier in Nederland ook al gebeurd op kleine schaal, maar wat dat aangaat zouden wij ons een voorbeeld kunnen nemen aan Oostenrijk, die leiden hun imams zelf op en weigeren import
pleased to meet you
  maandag 22 januari 2007 @ 15:42:49 #113
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45581264
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:07 schreef moussie het volgende:

nee natuurlijk niet. de reden is om te voorkomen dat de imams al besmet zijn met westerse gedachten en ideeen en dus nooit meer pure islam kunnen verkopen.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:48:50 #114
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45581458
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef Floripas het volgende:

Dat gaat al in de goede richting dankzij de Nederlandse imamopleiding aan de universiteit.

Welk "land van oorsprong"?
nou een Turkse imam uit Turkije en een Marokkaanse imam uit Marokko.

dit zijn toevallig nog de meest moderne islamitische landen die ik noem maar dat wil niet zeggen dat alle delen van deze landen zo zijn. er zijn grote groepen aanhangers in Turkije die radicaal zijn maar zij komen simpelweg niet aan de macht. doordat het leger de baas is in Turkije

dus een imam uit Turkije is niet zo zeer een modern goed ontwikkeld turk omdat Turkije als moderner gezien word de laatste jaren..
pi_45583964
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:42 schreef MrVVD het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet. de reden is om te voorkomen dat de imams al besmet zijn met westerse gedachten en ideeen en dus nooit meer pure islam kunnen verkopen.
wat een onzin .. het gaat erom dat je de opleiding moet volgen in een erkende school/universiteit en die bestonden hier dus niet

zoals ik al zei, in Oostenrijk houden ze het geheel in eigen hand, eigen opleidingsinstituut en geen imams uit andere landen toe laten en klaar is kees
pleased to meet you
pi_45586380
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:42 schreef MrVVD het volgende:

[..]

Dat wil dus zeggen dat alle in Europa wonende moslims zichzelf geen pure moslims meer kunnen noemen, ze zijn immers besmet met westerse gewoonten. Waarom zou een imam van de pure islam zich dan druk maken over een stel tweederangs moslims die toch niet meer te redden zijn ?

Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 01:39:57 #117
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45586517
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:13 schreef Hathor het volgende:

Dat wil dus zeggen dat alle in Europa wonende moslims zichzelf geen pure moslims meer kunnen noemen, ze zijn immers besmet met westerse gewoonten. Waarom zou een imam van de pure islam zich dan druk maken over een stel tweederangs moslims die toch niet meer te redden zijn ?

nou wat wilde ad AEL ? voorkomen dat mensen zouden integreren. goed nou noem ik me een flapdrol dat wel maar dat is ook het standpunt van de islam natuurlijk.
pi_45586850
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:39 schreef MrVVD het volgende:

[..]

nou wat wilde ad AEL ? voorkomen dat mensen zouden integreren. goed nou noem ik me een flapdrol dat wel maar dat is ook het standpunt van de islam natuurlijk.
quote:
De AEL is tegen gedwongen assimilatie, maar voor integratie op basis van de eigen identiteit. Ze benadrukt het concept 'Arabische identiteit' en kent daaraan een brede en grote betekenis toe.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabisch-Europese_Liga

misschien moest je je eens informeren over wat het verschil is tussen assimilatie en integratie
pleased to meet you
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:22:16 #119
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45589377
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 03:22 schreef moussie het volgende:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabisch-Europese_Liga

misschien moest je je eens informeren over wat het verschil is tussen assimilatie en integratie
dat hoef jij mij zeker niet te vertellen.

omdat jij er nou net bent achtergekomen wat het verschil nou precies is ga je adviezen uitbrengen?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:24:37 #120
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45589423
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:22 schreef MrVVD het volgende:
AEL
ze verbieden assimilatie maar integratie mag op basis van eigen inzicht. ongelofelijk zeg stelletje stumpers.
pi_45589484
DOEI!

Kan er niet mee zitten.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45593007
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:24 schreef MrVVD het volgende:

[..]

ze verbieden assimilatie maar integratie mag op basis van eigen inzicht. ongelofelijk zeg stelletje stumpers.
euhm, integratie gebeurd altijd op basis van eigen inzicht hoor, maar het houd niet in dat je je eigen identiteit moet opgeven
pleased to meet you
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:37:59 #123
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_45593073
dag sinterklaasjes daag daag daag daaag zwarte ali, dag sinterklaasjes daag daag daag daaag
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
pi_45603638
quote:
Op maandag 22 januari 2007 07:14 schreef StefanP het volgende:

[..]

Meer rechten en vrijheden om westerlingen honden te noemen? Meer rechten en vrijheden om achterin de moskee met een bot mes bij meisjes de clitoris en schaamlippen af te snijden? Meer rechten en vrijheden om hun hersenloze volgelingen aan te sporen homo's van de daken te gooien?

Good riddance, I say. Wijk maar lekker uit.
gaan mensen toch lekker hun heil zoeken op internet en in achterkamertjes preken met syrische imams, ipv de controleerbare moskeeen, duidelijk te zien ver jouw zicht reikt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45620534
quote:
Marokkaanse imams wijken uit naar buurlanden. Er dreigt een groot tekort. Surinaamse en Turkse moslims kennen die problemen niet.
Op een totaal van 150 Marokkaanse moskeeën zijn er tussen de 25 en 30 vacatures voor imams, aldus de vicevoorzitter van de overkoepelende organisatie Ummon, Driss Boujoufi.

Volgens hem vertrekken steeds meer imams naar buurlanden van Nederland.

De problemen zijn deels het gevolg van aangescherpt vreemdelingenbeleid en deels van de organisatiestructuur van Marokkaanse moslims.

Marokkaanse moskeeën zijn erg onafhankelijk, koepelorganisaties spelen een minder belangrijke rol dan bij de Turkse en Surinaamse moslims.

Dat maakt een Marokkaanse imam sterk afhankelijk van de plaatselijke moskeevereniging. Door het verscherpte vreemdelingenbeleid is die afhankelijkheid toegenomen, omdat de imam bij een conflict met zijn moskee ook meteen zijn verblijfsvereniging dreigt te verliezen. Vroeger kreeg de imam na vijf jaar een permanente verblijfsvergunning maar die regeling is afgeschaft.

Daardoor moet een imam elk jaar opnieuw een verblijfsvergunning aanvragen en blijft de afhankelijkheid van de moskeevereniging in stand.

Imams vinden dat onprettig en wijken daarom uit naar buurlanden met een soepeler beleid.

Boujoufi: „Je kunt het vergelijken met een huwelijk, waarbij de buitenlandse partner afhankelijk is van de Nederlandse partner voor de verblijfsvergunning. Maar bij een huwelijk duurt die periode maar drie jaar, bij een imam blijft het zo.”

Volgens Boujoufi snijdt het mes aan twee kanten: „Door de zwaardere toelatings- en inburgeringseisen is het al moeilijk om imams te krijgen. En je raakt ze nu ook snel weer kwijt.”

Bij Surinamers spelen deze problemen niet. Nasr Joeman van de World islamic Mission (WIM): „Wij hebben al sinds 20 jaar een eigen imamopleiding. Daar zijn we nu heel blij mee. We doen zelfs actief mee met de imamopleiding van de hogeschool InHolland.”

Turkse moslims hebben sterke koepelorganisaties, die bij een conflict tussen een imam en zijn moskeevereniging kunnen bemiddelen.

Yusuf Altuntas van Milli Görüs: „We kunnen zonodig iemand overplaatsen. We rouleren toch al vaak, ongeveer eenmaal in de twee jaar. Dat houdt de mensen fris.”

Altuntas benadrukt dat bij bemiddeling de oplossing van het probleem vooropstaat, niet de redding van een verblijfsvergunning.

De Vereniging van imams in Nederland (VIN) wil de kwestie bespreken met minister van integratiezaken Verdonk.
Artikel stond in Trouw
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:56:21 #126
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45623861
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 03:03 schreef damian5700 het volgende:

Boujoufi: „Je kunt het vergelijken met een huwelijk, waarbij de buitenlandse partner afhankelijk is van de Nederlandse partner voor de verblijfsvergunning. Maar bij een huwelijk duurt die periode maar drie jaar, bij een imam blijft het zo.”

Artikel stond in Trouw
typische vergelijking trouwens. blijkt gelukkig ook steeds moeilijk te gaan hoor ik zo in de praktijk. genoeg bitcha's en schooiers die rondlopen in de NL.

maar er zijn ook weinig tot geen Turkse imams in het nieuws geweest mbt radicale uitingen of wat dan ook. Turkse moslims zijn loyaler aan de omgeving waarin ze leven en zijn sowieso minder religieus. zij hebben weer het probleem dat ze rationalistischer zijn dat bleek weer met de moord op Dink.
pi_45624051
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:56 schreef MrVVD het volgende:

[..]

typische vergelijking trouwens. blijkt gelukkig ook steeds moeilijk te gaan hoor ik zo in de praktijk. genoeg bitcha's en schooiers die rondlopen in de NL.

maar er zijn ook weinig tot geen Turkse imams in het nieuws geweest mbt radicale uitingen of wat dan ook. Turkse moslims zijn loyaler aan de omgeving waarin ze leven en zijn sowieso minder religieus. zij hebben weer het probleem dat ze rationalistischer zijn dat bleek weer met de moord op Dink.
Ik plaatste dat bericht, omdat de OP met het artikel van de Telegraaf een heel ander beeld schetste.
Ook is door sommige in deze topic de indruk gewekt dat de problemen met de imams enkel veroorzaakt zouden worden door het regeringsbeleid, maar nu blijkt het een specifiek probleem te zijn met meerdere oorzaken.
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:08:52 #128
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45624181
ja ik bedoelde met een typische vergelijking wat meneer Boujoufi noemde
pi_45624232
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef MrVVD het volgende:
ja ik bedoelde met een typische vergelijking wat meneer Boujoufi noemde
Oké.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')