Je moet je eens verplaatsen in de huid van de kopers. Zij willen natuurlijk een zo laag mogelijke prijs voor het huis betalen, en zoeken daarom zoveel mogelijk minpuntjes. Wanneer zij ontzettend enthousiast door de woning lopen en alles alleen maar mooi vinden, zul jij in de prijs-onderhandelingen een stuk minder snel zakken, omdat je toch weet dat ze het mooi vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef remcoharmsen het volgende:
Dus als ik heb aangegeven dat het schilderwerk buiten wel moet gebeuren, er 1 schuurdeur rot is, er een gat in de dakgoot zit en dat voor de rest zo'n beetje alles in 2003 is vernieuwd (binnen alles dus) dan is er weinig te vrezen?![]()
ik wil namelijk graaaaaagm'n huis verkopen en ik hoop niet dat hierdoor m'n huis "afgekeurd" wordt, omdat we (geen idee) iets vergeten zijn ofzo... kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet...
Deze mensen zijn wel erg serieus en willen wel graag geloof ik, maar afgelopen weekend toen ze zijn wezen kijken, vielen ze zo'n beetje over ieder gaatje in de muur, ieder dingetje wat enigzins niet helemaal meer nieuw was, viel ze op. Op zich natuurlijk goed dat ze het zien, maar het is zo moeilijk in te schatten hoeveel waarde ze daaraan hechten en of ze het daardoor zouden laten zitten...![]()
plz, kan iedereen morgen even met z'n duimen draaien voor ons
Maak je niet dik, dun is de mode...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef remcoharmsen het volgende:
Dus als ik heb aangegeven dat het schilderwerk buiten wel moet gebeuren, er 1 schuurdeur rot is, er een gat in de dakgoot zit en dat voor de rest zo'n beetje alles in 2003 is vernieuwd (binnen alles dus) dan is er weinig te vrezen?![]()
ik wil namelijk graaaaaagm'n huis verkopen en ik hoop niet dat hierdoor m'n huis "afgekeurd" wordt, omdat we (geen idee) iets vergeten zijn ofzo... kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet...
Deze mensen zijn wel erg serieus en willen wel graag geloof ik, maar afgelopen weekend toen ze zijn wezen kijken, vielen ze zo'n beetje over ieder gaatje in de muur, ieder dingetje wat enigzins niet helemaal meer nieuw was, viel ze op. Op zich natuurlijk goed dat ze het zien, maar het is zo moeilijk in te schatten hoeveel waarde ze daaraan hechten en of ze het daardoor zouden laten zitten...![]()
plz, kan iedereen morgen even met z'n duimen draaien voor ons
Je moet ook goed kijken naar hoe de formulering in zo een rapport is. En welke klussen genoemd zijn. Sommige klussen hebben te maken met persoonlijke voorkeuren ipv achterstallig onderhoud.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef remcoharmsen het volgende:
Ik leef nogWe hebben de keuring gehad en ik denk dat het wel goed heeft uitgepakt. ik heb nog even met de potentiele koper ovelegd en ze vond het niet tegenvallen. Er zijn altijd dingetjes die aangepakt moeten worden als je een huis koopt, was onze gezamelijke conclusie. Dus... morgen komt het rapport incl. een begroting. Daar zouden ze naar kijken en op basis daarvan beslissen of ze 't gaan kopen en 'n bod uitbrengen. Dus... nog even geduld, maar als het zover is, dan spring ik een gat in de lucht en laat ik het hier weten
![]()
tot die tijd... thumbs up
En hoe is het verlopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:57 schreef remcoharmsen het volgende:
aaahgrrr ... (ben een beetje ongeduldig)![]()
vandaag krijgen we een bod op ons huis, heb ik van de kopers gehoord... moet nu alleen nog even wachten helaas... de makelaar is nog niet wakker :|
Groot verschil of is het idee dat het wel uit te onderhandelen is?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:25 schreef remcoharmsen het volgende:
bod ontvangen en we zijn in onderhandeling... nog even door onderhandelen![]()
d'r mag nog wel wat bij vinden we![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef richie29 het volgende:
En ik ga morgen onder de vloer buizen leggen en bevestigen aan ...ehh...het plafond van de kruipruimte
Ik heb hulp van pa-lief, dus misschien is hij ook wel zo gek om een fotootje te maken van de actie onder de vloer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |