abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46044235
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef remcoharmsen het volgende:
Dus als ik heb aangegeven dat het schilderwerk buiten wel moet gebeuren, er 1 schuurdeur rot is, er een gat in de dakgoot zit en dat voor de rest zo'n beetje alles in 2003 is vernieuwd (binnen alles dus) dan is er weinig te vrezen?

ik wil namelijk graaaaaag m'n huis verkopen en ik hoop niet dat hierdoor m'n huis "afgekeurd" wordt, omdat we (geen idee) iets vergeten zijn ofzo... kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet...

Deze mensen zijn wel erg serieus en willen wel graag geloof ik, maar afgelopen weekend toen ze zijn wezen kijken, vielen ze zo'n beetje over ieder gaatje in de muur, ieder dingetje wat enigzins niet helemaal meer nieuw was, viel ze op. Op zich natuurlijk goed dat ze het zien, maar het is zo moeilijk in te schatten hoeveel waarde ze daaraan hechten en of ze het daardoor zouden laten zitten...

plz, kan iedereen morgen even met z'n duimen draaien voor ons
Je moet je eens verplaatsen in de huid van de kopers. Zij willen natuurlijk een zo laag mogelijke prijs voor het huis betalen, en zoeken daarom zoveel mogelijk minpuntjes. Wanneer zij ontzettend enthousiast door de woning lopen en alles alleen maar mooi vinden, zul jij in de prijs-onderhandelingen een stuk minder snel zakken, omdat je toch weet dat ze het mooi vinden.

En ik denk dat je de keuring en de taxatie niet door elkaar moet halen, een keurmeester zal niet zeggen wat het huis waard is, alleen wat de staat ervan is.
En ik zal morgen mijn duimen een keer ronddraaien
pi_46046700
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef remcoharmsen het volgende:
Dus als ik heb aangegeven dat het schilderwerk buiten wel moet gebeuren, er 1 schuurdeur rot is, er een gat in de dakgoot zit en dat voor de rest zo'n beetje alles in 2003 is vernieuwd (binnen alles dus) dan is er weinig te vrezen?

ik wil namelijk graaaaaag m'n huis verkopen en ik hoop niet dat hierdoor m'n huis "afgekeurd" wordt, omdat we (geen idee) iets vergeten zijn ofzo... kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet...

Deze mensen zijn wel erg serieus en willen wel graag geloof ik, maar afgelopen weekend toen ze zijn wezen kijken, vielen ze zo'n beetje over ieder gaatje in de muur, ieder dingetje wat enigzins niet helemaal meer nieuw was, viel ze op. Op zich natuurlijk goed dat ze het zien, maar het is zo moeilijk in te schatten hoeveel waarde ze daaraan hechten en of ze het daardoor zouden laten zitten...

plz, kan iedereen morgen even met z'n duimen draaien voor ons
Maak je niet dik, dun is de mode...

We hebben zoals vast wel bekend is ons huis net verkocht, ging van het zelfde laken een pak, hier te kort daar te lang, zelfs onze makelaar merkte nog op : "is er uberhaupt"wel iets goed aan deze woning??? ", maar is gewoon een manier om de prijs te drukken zal wel ingegeven zijn door iemand in hun omgeving

No worries mate
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:02:24 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46047041
Wij hadden mensen die gingen lopen zeuren over het feit dat er een kattenluik zat in de keukendeur naar de bijkeuken.
Toen ben ik hele hard gaan lachen toen mijn makelaar dat tegen me zei, dat ze dat zeiden.
Ze deden een idioot laag bod en ik heb gezegd dat ze m'n rug op konden.
Nooit meer iets van gehoord.

Ze zullen proberen de prijs naar beneden te halen maar jij hoeft natuurlijk niks.
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:17:50 #129
154795 remcoharmsen
wannabee molenaar
pi_46070376
Ik leef nog We hebben de keuring gehad en ik denk dat het wel goed heeft uitgepakt. ik heb nog even met de potentiele koper ovelegd en ze vond het niet tegenvallen. Er zijn altijd dingetjes die aangepakt moeten worden als je een huis koopt, was onze gezamelijke conclusie. Dus... morgen komt het rapport incl. een begroting. Daar zouden ze naar kijken en op basis daarvan beslissen of ze 't gaan kopen en 'n bod uitbrengen. Dus... nog even geduld, maar als het zover is, dan spring ik een gat in de lucht en laat ik het hier weten

tot die tijd... thumbs up
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:27:39 #130
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46070664
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef remcoharmsen het volgende:
Ik leef nog We hebben de keuring gehad en ik denk dat het wel goed heeft uitgepakt. ik heb nog even met de potentiele koper ovelegd en ze vond het niet tegenvallen. Er zijn altijd dingetjes die aangepakt moeten worden als je een huis koopt, was onze gezamelijke conclusie. Dus... morgen komt het rapport incl. een begroting. Daar zouden ze naar kijken en op basis daarvan beslissen of ze 't gaan kopen en 'n bod uitbrengen. Dus... nog even geduld, maar als het zover is, dan spring ik een gat in de lucht en laat ik het hier weten

tot die tijd... thumbs up
Je moet ook goed kijken naar hoe de formulering in zo een rapport is. En welke klussen genoemd zijn. Sommige klussen hebben te maken met persoonlijke voorkeuren ipv achterstallig onderhoud.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 08:57:35 #131
154795 remcoharmsen
wannabee molenaar
pi_46130434
aaahgrrr ... (ben een beetje ongeduldig)
vandaag krijgen we een bod op ons huis, heb ik van de kopers gehoord... moet nu alleen nog even wachten helaas... de makelaar is nog niet wakker :|
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 16:24:42 #132
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_46143576
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:57 schreef remcoharmsen het volgende:
aaahgrrr ... (ben een beetje ongeduldig)
vandaag krijgen we een bod op ons huis, heb ik van de kopers gehoord... moet nu alleen nog even wachten helaas... de makelaar is nog niet wakker :|
En hoe is het verlopen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:25:49 #133
154795 remcoharmsen
wannabee molenaar
pi_46143620
bod ontvangen en we zijn in onderhandeling... nog even door onderhandelen
d'r mag nog wel wat bij vinden we
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:40:07 #134
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46144101
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:25 schreef remcoharmsen het volgende:
bod ontvangen en we zijn in onderhandeling... nog even door onderhandelen
d'r mag nog wel wat bij vinden we
Groot verschil of is het idee dat het wel uit te onderhandelen is?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:23:46 #135
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_46147374
* MMach vloekt als een tierelier

Op een of andere manier zijn al m'n 3d tekeningen corrupt geraakt en kan ik ze niet meer openen. Even een hele zolder opnieuw tekenen, ajoehoe
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:50:10 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46148225
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:58:40 #137
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_46148558
En nog meer
Mijn broer wil niet dat ik de muur openkap om plaats genoeg te hebben voor een spoelbak. Hij zei nog, je hebt de breedte, en je zet daar een keuken in die je gewoon koopt in de winkel voor 1000¤...
Het probleem is namelijk dat hij dat muurtje gebouwd heeft een tijdje geleden, en dat hij het waarschijnlijk niet kan hebben dat ik een gat moet maken in zijn muur.
En nu is ie weg, en kmag er niet aan beginnen voor ik van hem mag. Maar aangezien hij niet is overtuigd van het nut dat die muur open beter zou zijn, hoop ik dat dit iets uithaalt:

Kan ie zien dat er over nagedacht is, en dat zijn muurtje niet gewoon wordt afgebroken. Maar of het zal mogen?

[ Bericht 29% gewijzigd door MMach op 09-02-2007 19:48:23 ]
pi_46151661
Tja, wat nu...

Hopelijk overtuigen je schetsen.
Vooral de maatvoering van het luik - als breedbeeldscherm - vond ik wel apart en steunend op zijn muur !

OF hij had zijn werk moeten afmaken en er een keuken van 1000 euro - waar te koop? - erin moeten zetten.

Ik vind wel eens dingen terug op de comp. door systeemherstel...

[ Bericht 18% gewijzigd door AnneX op 09-02-2007 20:16:24 ]
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:05:48 #139
114341 Gerjo
ME!!!! :) V1.2
pi_46158817
Hm, succes iig dan, vooral met het overtuigen van je broer... Komt wel goed, of hebben wij hier meer vertrouwen in jou dan je broer??
When dawn breaks,
and the sun is about to rise.
The time has come to open your eyes,
and let the world get in.
pi_46166632
zo gezegd, zo gedaan

m'n posters hangen eindelijk

en hier zijn de foto's

ze hangen niet aan de deur maar erboven

[ Bericht 3% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-02-2007 21:53:24 (foto verwisseld) ]
Werewolf
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:55:47 #141
114341 Gerjo
ME!!!! :) V1.2
pi_46177611
Die van Kiss blijft zo mooi he!!!

Maar dit moet wel met stip de meest letterlijke SLOW chat zijn, damn, dit gaat traag hier, of is iedereen aan t klussen
When dawn breaks,
and the sun is about to rise.
The time has come to open your eyes,
and let the world get in.
pi_46190691
Ik gok van wel Gerjo, Kijk net bij mmach zijn staus op msn staat gewoon nu net nog" out to lunch" op

Zal dus denk ik vandaag ook niet zoveel gedaan hebben, waarvan ik er een ben. kwam visite langs en ben zelf effe een rondje proletarisch aan het winkelen geweest in de bouwmarkt (betalen met bonnen) dus van hardcore inmeten van het perceel wat ik eigenlijk in gedachte had voor vandaag kwam ook niet veel meer. maar ach t was ook maar 1 graad celsius en met regen dus ben (stiekum) blij dat ik het niet gedaan heb(ben net een beetje over me verkoudheid heen zeg )

En idd die posyter is KEWL
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_46195326
Ik ben afgelopen week sowieso weinig online vanwege project werken. En mag zo dadelijk ook weer aan de slag... Jippie.
  zondag 11 februari 2007 @ 13:12:54 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 13:56:24 #145
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_46201316
Mjah er zijn slowchat topics op fok die natuurlijk wel veel harder lopen dan deze
Ik heb wel tijd zat maar om één topic nu helemaal zelf vol te gaan maken kan ook niet interesant zijn
pi_46201988
ik ben nog volop bezig met veranderingen in m'n studiootje
Werewolf
  zondag 11 februari 2007 @ 14:18:01 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46202494
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat dit een SC die niet zomaar vol gehouwehoerd wordt met goeiemorgen-welterusten posts.
  zondag 11 februari 2007 @ 14:20:48 #148
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_46202649
En ik ga morgen onder de vloer buizen leggen en bevestigen aan ...ehh...het plafond van de kruipruimte
Ik heb hulp van pa-lief, dus misschien is hij ook wel zo gek om een fotootje te maken van de actie onder de vloer
pi_46202722
quote:
Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef richie29 het volgende:
En ik ga morgen onder de vloer buizen leggen en bevestigen aan ...ehh...het plafond van de kruipruimte
Ik heb hulp van pa-lief, dus misschien is hij ook wel zo gek om een fotootje te maken van de actie onder de vloer
  zondag 11 februari 2007 @ 14:22:52 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46202772
Actiefoto's zijn altijd leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')