En een reactie door mijzelf is ook gegevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef taxibabe het volgende:
K&W is op ziekenbezoek geweest, foto's hiervan staan in vonkie's beterschapstopic!!
Zie De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)quote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat horrording hangt, en werkt ook nog zoals het hoort. Ik zal er morgen een foto van schieten.
Hopelijk sluit je de examens spoedig afquote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:13 schreef MMach het volgende:
Zo he, genoeg geleerd voor vandaag, binnen enkele uren examen, het laatste gelukkig.
Vanmiddag heeft Leonidasje ook haar laatste examen.
Khoop dat het lukt, zowel bij haar als bij mij.
Nu even slapen toch![]()
This is your captain speaking : veiligheidsriemen vast !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:12 schreef Leonidas het volgende:
Nog een uurtje voor k trein neem naar Oostende/Brugge. Dat examen v me is idd goed gelukt. had toch beetje medelijden met Mmach, twas zo n gemakkelijk examen bij mij & hij maar blokken&blokken terwijl ik Harry Potters verslond &sjaals breidde![]()
En gistrenavond heeft hij dan nog pannenkoeken staan bakken voor mijn vriendinnen&ik (en afgewassen ook, jaja). Dat verdient een extra JEEJ![]()
![]()
![]()
Straks uitwaaien aan zee & dan vliegen we erin (Mmach in het klussen & ik in mn scriptie (en ook in het bewonderen van al dat geklus natuurlijk)
En wat is er mis met studieboeken doornemen, Topics over Elektra openen op FOK met duidelijke tekeningen. Je hele datacollectie eindelijk op cd/dvd branden en catagoriseren. Leren strijken en was vouwen. etcquote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo en weer een dag die gevuld moet worden met het lezen van tijdschriften, het bezoeken van internetsites het spelen van spelletjes en het hangen in een stoel of op bed![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef MMach het volgende:
Tsk, te laat thuis en dan begint het te regenen ook nog, no klussing today, maar twas wel een leuke dag.
Btw, er rijdt in de buurt van gent een K&W bestelwagen rond
[afbeelding]
BoJo's starterswoningquote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand me ff helpen (zoeken)?
Ik zoek een topic van iemand die in Amsterdam een flat had gekocht en daarvan de inrichting e.d liet zien. Ik weet dat ie iets van een alfa als icoon heeft/had, en als inrichting vrij donker laminaat en ook ergens lime-groen aan de muren.
En ik kon hem niet vindenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
BoJo's starterswoning
Gevonden met deze zoekopdracht.
Grappigquote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef MMach het volgende:
Tsk, te laat thuis en dan begint het te regenen ook nog, no klussing today, maar twas wel een leuke dag.
Btw, er rijdt in de buurt van gent een K&W bestelwagen rond
[afbeelding]
Top.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
BoJo's starterswoning
Gevonden met deze zoekopdracht.
Ik denk dat de makelaar, of anders vereniging eigen huis (www.veh.nl) je het je precies kunnen vertellen. Maar wat ik denk is dat de keuring inhoudt dat er iemand komt kijken naar:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:39 schreef remcoharmsen het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er wordt bekeken bij een technische keuring van een woning? Duur is anderhalf uur. De mogelijke kopers van ons huis willen graag een technische keuring doen ,maar wat kunnen ze nou in anderhalf uur bekijken? En moet ik de koffie klaar zetten om tijd te rekken?
Ik heb niets te verbergen en volgens mij is het gewoon een goed huis, al komt ieder huis met z'n gebreken. Een paar kleine dingetjes zijn er altijd en die weten de kopers ook. Ik hoop dus geen verrassingen tegen te komen, die ik zelf ook nog niet wist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |