abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 30 januari 2007 @ 18:33:49 #101
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_45831115
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef taxibabe het volgende:
K&W is op ziekenbezoek geweest, foto's hiervan staan in vonkie's beterschapstopic!!
En een reactie door mijzelf is ook gegeven
pi_45836085
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Dat horrording hangt, en werkt ook nog zoals het hoort. Ik zal er morgen een foto van schieten.
Zie De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)
  vrijdag 2 februari 2007 @ 04:13:11 #103
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45906852
Zo he, genoeg geleerd voor vandaag, binnen enkele uren examen, het laatste gelukkig.
Vanmiddag heeft Leonidasje ook haar laatste examen.
Khoop dat het lukt, zowel bij haar als bij mij.
Nu even slapen toch
pi_45907111
Wil je snel nog ff veel geluk wensen mmach, en ook met de uitslag (net terug van et werk, fieuw)
Gaat er tegenaan met zn schatteke x10012010!
  Moderator vrijdag 2 februari 2007 @ 13:40:36 #105
92034 crew  Vonkenboer
pi_45915221
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 04:13 schreef MMach het volgende:
Zo he, genoeg geleerd voor vandaag, binnen enkele uren examen, het laatste gelukkig.
Vanmiddag heeft Leonidasje ook haar laatste examen.
Khoop dat het lukt, zowel bij haar als bij mij.
Nu even slapen toch
Hopelijk sluit je de examens spoedig af
En mogen we binnenkort ons kijkcijferkanon weer in actie verwachten ?
pi_45922483
MMach, hoe is het vandaag gegaan? En bij Leonidas?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:33:51 #107
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45926541
Het examen van Leonidas is goed gelukt, dat van mij minder. Twas echt moeilijk. Geen idee of ik gebuisd dan wel geslaagd ben. Nah ja, ik zie wel. Ik ben volkomen uitgeput voor vandaag, maar eindelijk zijn de examens afgelopen. Morgen naar het zeetje en de weken erna is het weer klussen geblazen normaal gezien.
pi_45929417
Zeetje als in: Zand en golven? Heerlijk dan, even lekker uitwaaien en genieten samen!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:34:28 #109
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45932857
Inderdaad , de trein stopt ook in Brugge, dus ook daar even een tussenstopje waarschijnlijk. Gewoon een dagje samen ontstressen na de lange mentale inspanningen.
pi_45936451
Nog een uurtje voor k trein neem naar Oostende/Brugge. Dat examen v me is idd goed gelukt. had toch beetje medelijden met Mmach, twas zo n gemakkelijk examen bij mij & hij maar blokken&blokken terwijl ik Harry Potters verslond &sjaals breidde

En gistrenavond heeft hij dan nog pannenkoeken staan bakken voor mijn vriendinnen&ik (en afgewassen ook, jaja). Dat verdient een extra JEEJ

Straks uitwaaien aan zee & dan vliegen we erin (Mmach in het klussen & ik in mn scriptie (en ook in het bewonderen van al dat geklus natuurlijk)
Vivez si m'en croyez, n'attendez à demain, ceuillez les aujourd'hui les roses de la vie (P. de Ronsard)
pi_45939380
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 09:12 schreef Leonidas het volgende:
Nog een uurtje voor k trein neem naar Oostende/Brugge. Dat examen v me is idd goed gelukt. had toch beetje medelijden met Mmach, twas zo n gemakkelijk examen bij mij & hij maar blokken&blokken terwijl ik Harry Potters verslond &sjaals breidde

En gistrenavond heeft hij dan nog pannenkoeken staan bakken voor mijn vriendinnen&ik (en afgewassen ook, jaja). Dat verdient een extra JEEJ

Straks uitwaaien aan zee & dan vliegen we erin (Mmach in het klussen & ik in mn scriptie (en ook in het bewonderen van al dat geklus natuurlijk)
This is your captain speaking : veiligheidsriemen vast !
pi_45996535
Teodels iedereen, sypo gaat met horizontale dienst Morgen om 09:00 weer het normale werkschema aan gaan houden , is wel ff wennen na een paar maanden betaald verlof natuurlijk
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 11:43:33 #113
92034 crew  Vonkenboer
pi_46002262
Zo en weer een dag die gevuld moet worden met het lezen van tijdschriften, het bezoeken van internetsites het spelen van spelletjes en het hangen in een stoel of op bed
pi_46002657
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo en weer een dag die gevuld moet worden met het lezen van tijdschriften, het bezoeken van internetsites het spelen van spelletjes en het hangen in een stoel of op bed
En wat is er mis met studieboeken doornemen, Topics over Elektra openen op FOK met duidelijke tekeningen. Je hele datacollectie eindelijk op cd/dvd branden en catagoriseren. Leren strijken en was vouwen. etc
pi_46005292
Goedemiddag allemaal!

Daar was ik weer, na een ruime week afwezigheid, ik heb ff lekker mezelf vermaakt op de lange latten in de sneeuw in Gerlos, het was erg relaxed.
Nu weer hard aant werk, ik was om 5 over 8 vanmorgen alweer aan vakantie toe, zoveel werk als er voor me ligt.
pi_46011131
Kan iemand me ff helpen (zoeken)?

Ik zoek een topic van iemand die in Amsterdam een flat had gekocht en daarvan de inrichting e.d liet zien. Ik weet dat ie iets van een alfa als icoon heeft/had, en als inrichting vrij donker laminaat en ook ergens lime-groen aan de muren.
Scheren is voor schapen!
  maandag 5 februari 2007 @ 18:34:49 #117
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_46014826
Tsk, te laat thuis en dan begint het te regenen ook nog, no klussing today , maar twas wel een leuke dag.
Btw, er rijdt in de buurt van gent een K&W bestelwagen rond
pi_46018722
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef MMach het volgende:
Tsk, te laat thuis en dan begint het te regenen ook nog, no klussing today , maar twas wel een leuke dag.
[afbeelding]
pi_46019581
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand me ff helpen (zoeken)?

Ik zoek een topic van iemand die in Amsterdam een flat had gekocht en daarvan de inrichting e.d liet zien. Ik weet dat ie iets van een alfa als icoon heeft/had, en als inrichting vrij donker laminaat en ook ergens lime-groen aan de muren.
BoJo's starterswoning

Gevonden met deze zoekopdracht.

[ Bericht 13% gewijzigd door Marsepein op 05-02-2007 20:49:46 ]
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:23:09 #120
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46031257
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Marsepein het volgende:

[..]

BoJo's starterswoning

En ik kon hem niet vinden
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 11:39:01 #121
92034 crew  Vonkenboer
pi_46035135
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
Grappig
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:39:51 #122
154795 remcoharmsen
wannabee molenaar
pi_46040279
Kan iemand me vertellen wat er wordt bekeken bij een technische keuring van een woning? Duur is anderhalf uur. De mogelijke kopers van ons huis willen graag een technische keuring doen ,maar wat kunnen ze nou in anderhalf uur bekijken? En moet ik de koffie klaar zetten om tijd te rekken?

Ik heb niets te verbergen en volgens mij is het gewoon een goed huis, al komt ieder huis met z'n gebreken. Een paar kleine dingetjes zijn er altijd en die weten de kopers ook. Ik hoop dus geen verrassingen tegen te komen, die ik zelf ook nog niet wist...
pi_46040792
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Marsepein het volgende:

[..]

BoJo's starterswoning

Top.
Scheren is voor schapen!
pi_46040910
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:39 schreef remcoharmsen het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er wordt bekeken bij een technische keuring van een woning? Duur is anderhalf uur. De mogelijke kopers van ons huis willen graag een technische keuring doen ,maar wat kunnen ze nou in anderhalf uur bekijken? En moet ik de koffie klaar zetten om tijd te rekken?

Ik heb niets te verbergen en volgens mij is het gewoon een goed huis, al komt ieder huis met z'n gebreken. Een paar kleine dingetjes zijn er altijd en die weten de kopers ook. Ik hoop dus geen verrassingen tegen te komen, die ik zelf ook nog niet wist...
Ik denk dat de makelaar, of anders vereniging eigen huis (www.veh.nl) je het je precies kunnen vertellen. Maar wat ik denk is dat de keuring inhoudt dat er iemand komt kijken naar:

- staat van hoofddraagconstructie
- staat van afwerking wand / vloer / plafond
- staat van gas / water / elektra installatie (incl meterkast en cv ketel)
- of er lekkages zijn geweest ergens, en hoe deze eventueel verholpen zijn
- hoe de woning geisoleerd is
- hoe het binnen en buiten schilderwerk is
- hoe het hang en sluitwerk en de draaiende delen zijn.

Oftewel een kleine check-up van de woning, zodat de belangstellenden weten hoe de woning eraantoe is, en dat ze de komende jaren geen grote verrassingen tegenkomen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:06:18 #125
154795 remcoharmsen
wannabee molenaar
pi_46041051
Dus als ik heb aangegeven dat het schilderwerk buiten wel moet gebeuren, er 1 schuurdeur rot is, er een gat in de dakgoot zit en dat voor de rest zo'n beetje alles in 2003 is vernieuwd (binnen alles dus) dan is er weinig te vrezen?

ik wil namelijk graaaaaag m'n huis verkopen en ik hoop niet dat hierdoor m'n huis "afgekeurd" wordt, omdat we (geen idee) iets vergeten zijn ofzo... kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet...

Deze mensen zijn wel erg serieus en willen wel graag geloof ik, maar afgelopen weekend toen ze zijn wezen kijken, vielen ze zo'n beetje over ieder gaatje in de muur, ieder dingetje wat enigzins niet helemaal meer nieuw was, viel ze op. Op zich natuurlijk goed dat ze het zien, maar het is zo moeilijk in te schatten hoeveel waarde ze daaraan hechten en of ze het daardoor zouden laten zitten...

plz, kan iedereen morgen even met z'n duimen draaien voor ons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')