quote:
[CENTRAAL] [#91] - FOK!B&S lollerbank-topique. ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:37 schreef M3rcury het volgende:
Owowo.. ik mij hier ook melden
[afbeelding]
sinds juli 2006 mijn rijbewijs.. rij op een rs 125.. en ik heb wel zin in een leuke meeting ofzo
owwkan geen plaatjes van mf kopieren
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[CENTRAAL] [#91] - FOK!B&S lollerbank-topique. ?![]()
![]()
![]()
Welkom![]()
achja.. nog 1.5 jaar.. dan ben ik er gelukkig vanafquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
Toch nog maar even een bakkiemet een koekje genomen.
Phatzak.![]()
Brommerjosti.Bekende weg.
![]()
Ach ja... sommigen nemen een 125 cc 2 takt.. anderen beginnen gewoon met een ZX6R op 25 Kw.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:47 schreef M3rcury het volgende:
achja.. nog 1.5 jaar.. dan ben ik er gelukkig vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens een duidelijk piccie plaatsen, op deze val je bijna op de grond. Volgens mij lig je met je knie zelfs al op de grondquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doe eens een duidelijk piccie plaatsen, op deze val je bijna op de grond. Volgens mij lig je met je knie zelfs al op de grond
Is dat misschien voor het verplaatsen van onafgeveerd gewicht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:52 schreef worldpimber het volgende:
Doe eens een duidelijk piccie plaatsen, op deze val je bijna op de grond. Volgens mij lig je met je knie zelfs al op de grond
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:40 schreef worldpimber het volgende:
Eneeuh, sjeh .. ok. Stel dat +4 en +5 geen verschil maakt. Dan nog maak ik principiëel bezwaar tegen het feit dat mij zomaar een kleiner tandwiel wordt gegeven![]()
quote:
Je begon met -30 kuddo's (125cc), maar vanwege die ballon sta je nu op +20quote:
zit eigelijk niet zo veel op fok..quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]Sjah, ik zal het wel erover hebben met hem
[..]
Je begon met -30 kuddo's (125cc), maar vanwege die ballon sta je nu op +20[afbeelding]
En hoezo had u zichzelf niet eerder gemeld? [afbeelding]
Neh, je kuddohoogte wordt alleen bepaald door je rijstijl en debiel gedragquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:01 schreef M3rcury het volgende:
En als ik zeg dat ik over 1.5 jaar een gixxer 750 voor de deur heb staan.. ga ik dan nog verder omhoog met kuddo's![]()
doe ik niet..quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, je kuddohoogte wordt alleen bepaald door je rijstijl en debiel gedrag
Zorg er eerst maar voor dat je jezelf niet kapot rijdt.
iets met avatar herkennen.. en zoeken op mf..quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe heb je zo snel die conclusie getrokken, knap heur![]()
Ohja welkom
En ik heb mijn naam nog wel zo sterk veranderdquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
iets met avatar herkennen.. en zoeken op mf..
ik weet ook wie jij bent op mf
wel 1 hele halve letterquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik heb mijn naam nog wel zo sterk veranderd![]()
![]()
!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kwam gister niet binnenresultaat:
[afbeelding]
slot was blijkbaar 2-sterren, waardoor hij niet kon boren in de cilinder..koevoet was de enige oplossinghoop herrie en gebeuk, en geen enkele buur die ff komt kijken
De betreffende persoon die onbevoegd toegang wilde - is niet binnen gekomen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
slot was blijkbaar 2-sterren, waardoor hij niet kon boren in de cilinder..koevoet was de enige oplossinghoop herrie en gebeuk, en geen enkele buur die ff komt kijken
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bovendien zitten er rare stofjes in de muren waar je homo van wordt.![]()
ik wilde zelf graag mijn eigen huis inquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:26 schreef bvvt het volgende:
De betreffende persoon die onbevoegd toegang wilde - is niet binnen gekomen?
Klote man, als je ziet hoe snel ongenode gasten je huis binnen kunnen komen ...quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde zelf graag mijn eigen huis inwel superservice
zijn nu bezig met hakken en zagen
zo snel was die kerel echt niet binnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:51 schreef Rib-i het volgende:
Klote man, als je ziet hoe snel ongenode gasten je huis binnen kunnen komen ...
hij ging ff heen en weer voor materiaal, komt ie terugquote:Gelukkig dat het zo snel wordt verholpen, dan ben je hopelijk voor de storm dicht
quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Wat voor slot is het, ik heb ook een nieuw slot nodig voor mijn voordeur. Ik heb nog nergens gekeken en als die van jou goed is hoef ik geen marktonderzoek meer te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo snel was die kerel echt niet binnenhij wist het al maar waagde toch een poging met boren...tevergeefs
zelfs met koevoet moest ie serieus hakken voordat hij binnen was(andere sloten waren toen geopend uiteraard) dus zo makkelijk gaat dat niet. dat is wel weer prettig om te weten
[..]
hij ging ff heen en weer voor materiaal, komt ie terug
[afbeelding]
deel waar de cilinder in komt zit onderstebovendit heb ik nog nooit gezien hmph
verloren tijd mompelde ie en ging weer terug naar de zaak.
buurman kwam net ff een kijkje nemenquote:
zal het zo es vragen als ie klaar isquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef Rib-i het volgende:
Wat voor slot is het, ik heb ook een nieuw slot nodig voor mijn voordeur. Ik heb nog nergens gekeken en als die van jou goed is hoef ik geen marktonderzoek meer te doen![]()
Is een "Hier waak ik" stickertje niet genoeg danquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat voor slot is het, ik heb ook een nieuw slot nodig voor mijn voordeur. Ik heb nog nergens gekeken en als die van jou goed is hoef ik geen marktonderzoek meer te doen![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal het zo es vragen als ie klaar is
Als ik thuis ben maakt het niet uit, het is als ik niet thuis benquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is een "Hier waak ik" stickertje niet genoeg dan![]()
Een "Ik kan elk moment thuis komen" stickertje voor als je weg bentquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]Thnx
[..]
Als ik thuis ben maakt het niet uit, het is als ik niet thuis ben
Zodra ik de soes heb zal de voordeur regelmatig op de slot moeten![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een "Ik kan elk moment thuis komen" stickertje voor als je weg bentnogmaals
oops nog vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |