quote:
[CENTRAAL] [#91] - FOK!B&S lollerbank-topique. ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:37 schreef M3rcury het volgende:
Owowo.. ik mij hier ook melden
[afbeelding]
sinds juli 2006 mijn rijbewijs.. rij op een rs 125.. en ik heb wel zin in een leuke meeting ofzo
owwkan geen plaatjes van mf kopieren
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[CENTRAAL] [#91] - FOK!B&S lollerbank-topique. ?![]()
![]()
![]()
Welkom![]()
achja.. nog 1.5 jaar.. dan ben ik er gelukkig vanafquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
Toch nog maar even een bakkiemet een koekje genomen.
Phatzak.![]()
Brommerjosti.Bekende weg.
![]()
Ach ja... sommigen nemen een 125 cc 2 takt.. anderen beginnen gewoon met een ZX6R op 25 Kw.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:47 schreef M3rcury het volgende:
achja.. nog 1.5 jaar.. dan ben ik er gelukkig vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens een duidelijk piccie plaatsen, op deze val je bijna op de grond. Volgens mij lig je met je knie zelfs al op de grondquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doe eens een duidelijk piccie plaatsen, op deze val je bijna op de grond. Volgens mij lig je met je knie zelfs al op de grond
Is dat misschien voor het verplaatsen van onafgeveerd gewicht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:52 schreef worldpimber het volgende:
Doe eens een duidelijk piccie plaatsen, op deze val je bijna op de grond. Volgens mij lig je met je knie zelfs al op de grond
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:40 schreef worldpimber het volgende:
Eneeuh, sjeh .. ok. Stel dat +4 en +5 geen verschil maakt. Dan nog maak ik principiëel bezwaar tegen het feit dat mij zomaar een kleiner tandwiel wordt gegeven![]()
quote:
Je begon met -30 kuddo's (125cc), maar vanwege die ballon sta je nu op +20quote:
zit eigelijk niet zo veel op fok..quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]Sjah, ik zal het wel erover hebben met hem
[..]
Je begon met -30 kuddo's (125cc), maar vanwege die ballon sta je nu op +20[afbeelding]
En hoezo had u zichzelf niet eerder gemeld? [afbeelding]
Neh, je kuddohoogte wordt alleen bepaald door je rijstijl en debiel gedragquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:01 schreef M3rcury het volgende:
En als ik zeg dat ik over 1.5 jaar een gixxer 750 voor de deur heb staan.. ga ik dan nog verder omhoog met kuddo's![]()
doe ik niet..quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, je kuddohoogte wordt alleen bepaald door je rijstijl en debiel gedrag
Zorg er eerst maar voor dat je jezelf niet kapot rijdt.
iets met avatar herkennen.. en zoeken op mf..quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe heb je zo snel die conclusie getrokken, knap heur![]()
Ohja welkom
En ik heb mijn naam nog wel zo sterk veranderdquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
iets met avatar herkennen.. en zoeken op mf..
ik weet ook wie jij bent op mf
wel 1 hele halve letterquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik heb mijn naam nog wel zo sterk veranderd![]()
![]()
!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kwam gister niet binnenresultaat:
[afbeelding]
slot was blijkbaar 2-sterren, waardoor hij niet kon boren in de cilinder..koevoet was de enige oplossinghoop herrie en gebeuk, en geen enkele buur die ff komt kijken
De betreffende persoon die onbevoegd toegang wilde - is niet binnen gekomen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
slot was blijkbaar 2-sterren, waardoor hij niet kon boren in de cilinder..koevoet was de enige oplossinghoop herrie en gebeuk, en geen enkele buur die ff komt kijken
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bovendien zitten er rare stofjes in de muren waar je homo van wordt.![]()
ik wilde zelf graag mijn eigen huis inquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:26 schreef bvvt het volgende:
De betreffende persoon die onbevoegd toegang wilde - is niet binnen gekomen?
Klote man, als je ziet hoe snel ongenode gasten je huis binnen kunnen komen ...quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde zelf graag mijn eigen huis inwel superservice
zijn nu bezig met hakken en zagen
zo snel was die kerel echt niet binnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:51 schreef Rib-i het volgende:
Klote man, als je ziet hoe snel ongenode gasten je huis binnen kunnen komen ...
hij ging ff heen en weer voor materiaal, komt ie terugquote:Gelukkig dat het zo snel wordt verholpen, dan ben je hopelijk voor de storm dicht
quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Wat voor slot is het, ik heb ook een nieuw slot nodig voor mijn voordeur. Ik heb nog nergens gekeken en als die van jou goed is hoef ik geen marktonderzoek meer te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo snel was die kerel echt niet binnenhij wist het al maar waagde toch een poging met boren...tevergeefs
zelfs met koevoet moest ie serieus hakken voordat hij binnen was(andere sloten waren toen geopend uiteraard) dus zo makkelijk gaat dat niet. dat is wel weer prettig om te weten
[..]
hij ging ff heen en weer voor materiaal, komt ie terug
[afbeelding]
deel waar de cilinder in komt zit onderstebovendit heb ik nog nooit gezien hmph
verloren tijd mompelde ie en ging weer terug naar de zaak.
buurman kwam net ff een kijkje nemenquote:
zal het zo es vragen als ie klaar isquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef Rib-i het volgende:
Wat voor slot is het, ik heb ook een nieuw slot nodig voor mijn voordeur. Ik heb nog nergens gekeken en als die van jou goed is hoef ik geen marktonderzoek meer te doen![]()
Is een "Hier waak ik" stickertje niet genoeg danquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat voor slot is het, ik heb ook een nieuw slot nodig voor mijn voordeur. Ik heb nog nergens gekeken en als die van jou goed is hoef ik geen marktonderzoek meer te doen![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal het zo es vragen als ie klaar is
Als ik thuis ben maakt het niet uit, het is als ik niet thuis benquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is een "Hier waak ik" stickertje niet genoeg dan![]()
Een "Ik kan elk moment thuis komen" stickertje voor als je weg bentquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]Thnx
[..]
Als ik thuis ben maakt het niet uit, het is als ik niet thuis ben
Zodra ik de soes heb zal de voordeur regelmatig op de slot moeten![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een "Ik kan elk moment thuis komen" stickertje voor als je weg bentnogmaals
oops nog vergetenquote:
Hmmm, Ik heb hier zo'n super goedkoop slot in zitten. niet echt super veilig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oops nog vergetenmaar het is een compleet Nemef 2 sterren SKG slot (incl. cilinder, ook 2 sterren). met aan de binnenzijde een alu strip ter versteviging.
het is weer gefikst iigvolgende week komt ie terug voor de afwerking (deur, deurpost)
Ik heb het genoteerd, straks bellen met een slotenboerquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oops nog vergetenmaar het is een compleet Nemef 2 sterren SKG slot (incl. cilinder, ook 2 sterren). met aan de binnenzijde een alu strip ter versteviging.
het is weer gefikst iigvolgende week komt ie terug voor de afwerking (deur, deurpost)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:06 schreef BazzieK het volgende:
Hoe heb je zo snel die conclusie getrokken, knap heur![]()
Ohja welkom
Waarom.. ga je een foto van de wind maken buiten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:20 schreef -XX- het volgende:
Hoe is het hier!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Vanmiddag komt er weer een valwind in NHDus ik word vandaag weggewaait!
![]()
![]()
Anders komt de brikkenbende langs.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef Rib-i het volgende:
Als ik thuis ben maakt het niet uit, het is als ik niet thuis ben
Zodra ik de soes heb zal de voordeur regelmatig op de slot moeten![]()
Als'ie even had gewacht dan had ik er wel weer een motor in geplempt.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb het genoteerd, straks bellen met een slotenboer
@ koffiekoekje
Zal ook gelijk vragen of hij stickers heeft![]()
volgens mij mist hier nog een deel van een sleutelquote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Power: 260.00 HP (189.8 kW)) @ 5650 RPM
Torque: 295.00 Nm (30.1 kgf-m or 217.6 ft.lbs) @ 3500 RPM
Jeuj![]()
Wat een blok
Alsof er nooit dubbele OP's zijn geweestquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verneuk weer een OP dus.
Aan deze moest ik gisteren denken door die Arabier.![]()
Ik heb wel eens een slot gezien met garantie tegen kraken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:09 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb het genoteerd, straks bellen met een slotenboer
@ koffiekoekje
Zal ook gelijk vragen of hij stickers heeft![]()
Mijn ex schoonmoeder had gezworen hier de boel kort en klein komen te slaan. Familie vendatta.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:08 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, Ik heb hier zo'n super goedkoop slot in zitten. niet echt super veilig.
Misschien eens kijken of ik er ook zo iets in kan zetten
Mja, het verrassings effect is wel weg. Ik wacht wel weer een jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Alsof er nooit dubbele OP's zijn geweest![]()
Nu verneuk je zelf een OPquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mja, het verrassings effect is wel weg. Ik wacht wel weer een jaar.
-XX- had er pas zelfs vier achter elkaar.![]()
Oude reclame.....
[afbeelding]
Modelltje later.....
[afbeelding]
Die man is al heel lang bezig. Ondertussen gepensioneerd. Maar de Duitsse legende is overgenomen.![]()
Not that we know of in Holland.![]()
Ik weet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu verneuk je zelf een OP![]()
Verdammt
die zit nog in het oude slotquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Roderick2085 het volgende:
volgens mij mist hier nog een deel van een sleutel
er zijn wel 3 sterren sloten met certificaat maar dat gaat me te verquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb wel eens een slot gezien met garantie tegen kraken.
Was alleen direct bij de importeur te koop.![]()
Op de huishoudbeurs.![]()
![]()
zou t helpenquote:De hond was er helemaal niet... elektronisch truucje.
![]()
Ik was het alweer vergeten toen ik binnen was. Maar eenmaal thuis moest ik er weer aan denken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou t helpenmeeste inbrekers pooben wel voor honden
Ik vind het ook een beetje tricky. Can't trust a thing.quote:wel raar: toen ie klaar was vroeg ie of hij 1 sleutel bij zich mocht houden zodat hij zelf de afwerking kan doen volgende week, dan hoef ik geen vrij te nemenzal best normale gang van zaken zijn maar er gaat geen vreemde een dag toegang krijgen in mijn huis
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn ex schoonmoeder had gezworen hier de boel kort en klein komen te slaan. Familie vendatta.![]()
![]()
Dus de dag dat mijn ex uit huis ging, werden de deursloten voor en achter voor nieuwe en
geharde exemplaren ingewisseld.![]()
Gisteren bij dat bedrijf leek er helemaal niemand aanwezig. Ik was precies op tijd.Als ik op de deurbel drukte, dan ginghet rolluik links tekeer terwijl er hondengebalf klonk.
Pas na drie keer bellen, en terwijl ik wegliep werd de deur open gedaan..kantoor zit op de tweede verdieping, dus het duurt even voordat ze beneden zijn.
De hond was er helemaal niet... elektronisch truucje.
![]()
Niet te kraken zeiden ze zelfs. En goedkoper dan een wel te kraken gehard slot in de winkel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i heeft het stukje over de huishoudbeurs genegeerd
audio had ik wel es van gehoord maar bijkomend bewegende rolluikenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was het alweer vergeten toen ik binnen was. Maar eenmaal thuis moest ik er weer aan denken.
Die bolling in dat rolluik leek ook heel "natuurlijk" bedreigend.![]()
![]()
ja ik ook, hij is tenslotte binnen geweest en heeft goed kunnen rondkijken..je weet maar nooitquote:Ik vind het ook een beetje tricky. Can't trust a thing.
ja klopt is ook beter, maar als je halve deur+post in puin ligt en deze kosten voor de rekening vd verhuurder is heb ik er niet zo een moeite meequote:Ik had mijn slot gewoon bij de ijzerboer gehaald. Weet ook niemand waar die ingebouwd wordt.![]()
En het is een heel simpel klusje om zelf een slot in te bouwen.
Alleen het verwijderen van het oude slot met sleutel er in is een andere zaak.![]()
pff lekker danquote:En mijn ex had eens de sleutel aan de overbuurvrouw gegeven terwijl wij op vakantie waren.
Nou van die man wist ik dat het een inbreker was................ lekker dan.
Even namaken, en als we het niet verwachten het huis leeghalen.![]()
Probeer hicham, die gaat ook nog naar schoolquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Koffiekoekje... jij zit nog op school.![]()
Kan je dit even vertalen please?![]()
![]()
Bij mij in de buurt heeft een bewoner het hele huis voorzien van rolluiken behalve het wc-raampje. Toen ze op vakantie waren hebben inbrekers kans gezien om daar doorheen te kruipen, van binnen het rolluik geforceerd en zo de hele kiet leeggehaaldquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet te kraken zeiden ze zelfs. En goedkoper dan een wel te kraken gehard slot in de winkel.
Nice dreams.. beter en goedkoper... jaaaaaaaaaaH!![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om een klein stukje tekst te vertalen
ה-$50,000...
50.000 dollar
Het is een foeilelijke fiets die het waarschijnlijk wel gaat maken onder verzamelaarsquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Die overgang ook van het oude naar het nieuwe model. Een compleet andere wereld.
Daar had de stichter ook weinig meer mee te maken. Hij mocht wel komen kijken bij het bouwen.![]()
Het enige wat de oude Munch geinnoveerd heeft is het centrale kokerbalkframe.![]()
Verder was de beste man best wel lui.Zie het dikke kontzadel.
![]()
Dat is makkelijk als bouwer. Scheelt weer carrosserie.![]()
Tja, zoals de hond lijkt op zijn baasje..............quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:02 schreef Rib-i het volgende:
Het is een foeilelijke fiets die het waarschijnlijk wel gaat maken onder verzamelaars
Wat voor hond heeft Roderick dan..quote:
Oops, iemand vergeten de kraan in de vaan-stand te zettenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:03 schreef Worldbeater het volgende:
Er is gewoon een kraan neergewaaid op een universiteit.. gewonden etc..
In het pand zouden nog mensen zitten. Hulpdiensten zijn momenteel ter plaatse.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef Rib-i het volgende:
Oops, iemand vergeten de kraan in de vaan-stand te zetten
Je zal er maar bovenin zitten
2 boxersquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, zoals de hond lijkt op zijn baasje..............![]()
[..]
Wat voor hond heeft Roderick dan.. [afbeelding]
Hollander poste altijd plaatjes.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij krijgt er een franse teef voor terug die hij op zn hondjes pakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering... nu al vijf files van meer dan 5 kilometer elk.
Een paar geschaarde aanhangers met lading overal op de weg.... een gekantelde vrachtwagen..
En vanavond moet ik met vriendinnetje naar een musical. En dat was al krapjes uit haar werk.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
Die ga je dan wel missen..![]()
Maar de pics zaten dus al in je online fotoalbum.![]()
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze had ook geen vermoedens toen ze aandrongen op een spelletje kontebonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/keeper ADO]Makster zit met de handen in het haarquote:Tering... nu al vijf files van meer dan 5 kilometer elk.
Een paar geschaarde aanhangers met lading overal op de weg.... een gekantelde vrachtwagen..Net op het nieuws dat het aleen maar erger wordt met het weerquote:En vanavond moet ik met vriendinnetje naar een musical. En dat was al krapjes uit haar werk.![]()
![]()
[..]
Is wel sexy als een francaise engels spreektquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij gelukt heeft kan ze nog stofzuigen ook
T blijft natuurlijk makster hequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze had ook geen vermoedens toen ze aandrongen op een spelletje kontebonken
[/keeper ADO]
[..]
Makster zit met de handen in het haar om zijn penis
[..]
Net op het nieuws dat het aleen maar erger wordt met het weer
Makkie the man is mijn vriendquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
T blijft natuurlijk makster he![]()
Ceci n'est pas une pipuh moelsjeuj roderiekuhquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is wel sexy als een francaise engels spreekt
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ceci n'est pas une pipuh moelsjeuj roderiekuh![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Roderiekuh, plies, lissen kervullie. Ai will onlie tell ties wans
[afbeelding]
Misschien dat de logistiek aan de kant houden wel goedkoper is dan rijden.quote:
quote:Net op het nieuws dat het aleen maar erger wordt met het weer
Ik zoek een bepaalde smiley, maar kan deze gemiste post nog wel even quoten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef bvvt het volgende:
Je hebt dus een goed gesprek gehad merk ik.
Ik maak wel veel mee, maar hier een soort weblog van makken..quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja, hij makat zlef niks mee, dus verteld de verhalen van een ander maar
(Maar je kunt leuk vertellen hoor)
Zo lang moeten wachten, de financiele aderlating nog daargelaten.. de mentale pijn die je moest doorstaan..quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:41 schreef worldpimber het volgende:
Wat een weer jah
Potverdeurie, ik wilde de hele dag brak in bed liggen en daarna mijn motortje aaien. Nu is het afwachten tot ie omtieft![]()
Ik heb ook nog een verhaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zoek een bepaalde smiley, maar kan deze gemiste post nog wel even quoten.
Ik hoorde het hem tegen een ander vertellen.
Een ex collegaatje haar broer had ook altijd dit soort verhalen op verjaardagen.
Geen speld tussen te krijgen. En de dwaas reageerde ook nooit op wat wij vertelden op feestjes.
Een enkele huH kon er nog wel eens af, om vervolgens weer een nieuw verhaal af te steken.![]()
[..]
Ik maak wel veel mee, maar hier een soort weblog van makken..
Dat is meer iets van vroeger.Patrick281 tells it all.
Ja, wanneer houdt de geseling opquote:[..]
Zo lang moeten wachten, de financiele aderlating nog daargelaten.. de mentale pijn die je moest doorstaan..
En het houdt gewoon niet op..![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
de financiele aderlating nog daargelaten..
If true: picsquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:58 schreef Rib-i het volgende:
De kassamedewerkster met de nieuwe boobs heeft haar telefoonnummer achter op de kassabon geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |