Hij deed ook totaal niet lief dubbelzinnig in het andere topic.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik dacht het wel. Welkom in het blauw S-F.
Nee hoor, sf kan iedereen wel uitspreken toch? :pquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Danku danku![]()
Zo moeilijk is ie toch niet![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:24 schreef sunshine het volgende:
[..]
Nee hoor, sf kan iedereen wel uitspreken toch? :p
Feli!![]()
Je had eerst een ander topic over geen treinverkeer ofzo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Mensen met een moeilijke nickname
Feli SF
Dat ben ik niet van plan nee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef TwyLight het volgende:
Als je maar geen gastslotjes zet in ONZ, vuile rat
Mja, ik had perongelijk de 0 er achter weg gehaaldquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je had eerst een ander topic over geen treinverkeer ofzo?!
Omdat je het zo lief vraagt.?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Post eens in het speciale topic ontremt mijn komst![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:34 schreef sunshine het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.?
Of omdat ik in een goede bui ben?
Maar wanneer ben je ontremt? Als je hard getrapt hebt op je pedalen?
Zo wordt het niks met die ontgroening he?quote:
Ja waar denk je aan... wat voor ontgroening heb je ingedachtenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:37 schreef sunshine het volgende:
[..]
Zo wordt het niks met die ontgroening he?
Ik ben weer veel te aardig vanavond
Ik denk helemaal nergens meer aan sinds ik besloten heb dat ik in een goede bui ben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja waar denk je aan... wat voor ontgroening heb je ingedachten![]()
* remlof zet vast een trechter in SuF's mondquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja waar denk je aan... wat voor ontgroening heb je ingedachten![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:42 schreef sunshine het volgende:
[..]
Ik denk helemaal nergens meer aan sinds ik besloten heb dat ik in een goede bui ben.
Voordien dacht ik toch minstens aan het openen van een stuk of tig topics die jij allemaal mocht sluiten, waarna er een intensief mailcontact zou ontstaan met daarin een pittige discussie over jouw rechten om mijn topics te sluiten en mijn rechten om dan weer nieuwe te openen en dan zouden we het weer goed maken onder het genot van een of ander drankje.
Maja, dat gaat nu allemaal niet door
Hoezo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk ben je vaker in zo'n goede bui![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof zet vast een trechter in SuF's mond
ow succes trouwens!
Ik heul wel email en drinken mag ik ook graag doen en een goede discussie is altijd welkom.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:46 schreef sunshine het volgende:
[..]
Hoezo?
Je hebt geen email?
Je hebt geen internet?
Je drinkt niet?
Of durf je niet?![]()
Topic diaree is niet echt fantastischquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:51 schreef sunshine het volgende:
Nah, waarom hoop je dan dat ik vaker een goede bui heb?
Hebben ze je nog geen zak slotjes gegeven dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topic diaree is niet echt fantastisch![]()
Oja?quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Danku Danku
Ik heb nu nog een oneindige hoeveelheid slotjes dus uitproberen hoeveel iker precies heb is zinloos
Tja, waarom niet... Iedereen verdient de kans om mod te kunnen worden. Bovendien heb ik wel vertrouwen in S_F, dat is vantevoren allang besproken en we waren het allen met de keuze eens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:35 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst Siemen en nu S-FHet moet niet gekker worden...
ik heb er ook geen moeite mee hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, waarom niet... Iedereen verdient de kans om mod te kunnen worden. Bovendien heb ik wel vertrouwen in S_F, dat is vantevoren allang besproken en we waren het allen met de keuze eens.
En wat zou hij dan wel niet moeten lekken? Usernotes aantallen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
ik heb er ook geen moeite mee hoor![]()
Weer een potentieel lek erbij![]()
ik dacht dat ik ONZ ging moddenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:49 schreef murp het volgende:
ik dacht dat je ONZ ging modden.....
nou, veel succes!
ik ben de volgendequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik dacht dat ik ONZ ging moddendat werd het niet
Eigenlijk ben ik haar blindedarmquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
Surveillance-Fiets mod en yvonne in het ziekenhuis.....
toeval.....? DACHT 'T NIE!
Sterkte met ons![]()
Dankjullie allenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef Rekkie het volgende:
S_F nu ook al geïnfecteerd?
Sterkte jong
Ik heb geen anderquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eensch. Nu moet die die eeuwige zelfde PI nog loslaten, staat nog wat beter.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nosh stopt op KLB, Surveillance-Fiets neemt het stokje over.
Nosh.. dag..![]()
quote:Verwelkom hier Surveillance-Fiets!
Succes op KLB, en maak er wat leuks van
Mwah... Het was al een weekje of anderhalf achter de schermen bekend dat Nosh weg zou gaan. Maar leuk dat je er meteen aan denkt.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah... Het was al een weekje of anderhalf achter de schermen bekend dat Nosh weg zou gaan. Maar leuk dat je er meteen aan denkt.
Doe eens lief tegen de modjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:33 schreef Mirage het volgende:
Ontopic jongens, als die luie kolere KLB mods er niets van zeggen doe ik het wel even...
Beetje offtopic gaan baggeren in iemand z'n welkomstopic,... pffffff
Welkom smurveillancefiets!!!!
Dat is tegenwoordig geen must meer om mod te worden. Zie FBquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:36 schreef Maisnon het volgende:
Jesweets S-Fkwam je hier ook zo vaak dan?
Klopt, je kan je competenties ook op andere manieren showen of in andere foraquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig geen must meer om mod te worden. Zie FB
3 keer raden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg
Waarom ben ik nog geen MOD geworden ?
Die was al blauwquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:50 schreef e-wok het volgende:
Heb je je fiets al blauw geverfd?
Ik heb met Danny gepraat en ik word binnenkort rood op Fok!quote:
Kon ie je verstaan of was er een tolk bij?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb met Danny gepraat en ik word binnenkort rood op Fok!
Top manquote:
Mijn modschap is op dit moment nog het enige blauwquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:11 schreef sjimz het volgende:
Ben jij nu ook blauw-blauw?
KMAR Blauw is geen blauwquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn modschap is op dit moment nog het enige blauw![]()
Klopt tis iets donkerderquote:
Ja wschijnlijk wel. Maar dan moet ik tussen half 5 en half 6 in Mtricht zijn om omwisselbiljet te kopen....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:47 schreef postmortum het volgende:
-sandstorm ga je vrijdag ook naar de clash of the titans in Zitterd?
het is toch vrije verkoop dit jaarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja wschijnlijk wel. Maar dan moet ik tussen half 5 en half 6 in Mtricht zijn om omwisselbiljet te kopen....
Dus ga ik op Hoofd zitten, net als afgelopen jaar. Pal naast het uitvak.
dacht al bijna dat ik moest gaan rellenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee PM. Fortuna heeft het weer omgegooid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |