En wat zou hij dan wel niet moeten lekken? Usernotes aantallen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
ik heb er ook geen moeite mee hoor![]()
Weer een potentieel lek erbij![]()
ik dacht dat ik ONZ ging moddenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:49 schreef murp het volgende:
ik dacht dat je ONZ ging modden.....
nou, veel succes!
ik ben de volgendequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik dacht dat ik ONZ ging moddendat werd het niet
Eigenlijk ben ik haar blindedarmquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
Surveillance-Fiets mod en yvonne in het ziekenhuis.....
toeval.....? DACHT 'T NIE!
Sterkte met ons![]()
Dankjullie allenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef Rekkie het volgende:
S_F nu ook al geïnfecteerd?
Sterkte jong
Ik heb geen anderquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eensch. Nu moet die die eeuwige zelfde PI nog loslaten, staat nog wat beter.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nosh stopt op KLB, Surveillance-Fiets neemt het stokje over.
Nosh.. dag..![]()
quote:Verwelkom hier Surveillance-Fiets!
Succes op KLB, en maak er wat leuks van
Mwah... Het was al een weekje of anderhalf achter de schermen bekend dat Nosh weg zou gaan. Maar leuk dat je er meteen aan denkt.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah... Het was al een weekje of anderhalf achter de schermen bekend dat Nosh weg zou gaan. Maar leuk dat je er meteen aan denkt.
Doe eens lief tegen de modjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:33 schreef Mirage het volgende:
Ontopic jongens, als die luie kolere KLB mods er niets van zeggen doe ik het wel even...
Beetje offtopic gaan baggeren in iemand z'n welkomstopic,... pffffff
Welkom smurveillancefiets!!!!
Dat is tegenwoordig geen must meer om mod te worden. Zie FBquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:36 schreef Maisnon het volgende:
Jesweets S-Fkwam je hier ook zo vaak dan?
Klopt, je kan je competenties ook op andere manieren showen of in andere foraquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig geen must meer om mod te worden. Zie FB
3 keer raden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg
Waarom ben ik nog geen MOD geworden ?
Die was al blauwquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:50 schreef e-wok het volgende:
Heb je je fiets al blauw geverfd?
Ik heb met Danny gepraat en ik word binnenkort rood op Fok!quote:
Kon ie je verstaan of was er een tolk bij?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb met Danny gepraat en ik word binnenkort rood op Fok!
Top manquote:
Mijn modschap is op dit moment nog het enige blauwquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:11 schreef sjimz het volgende:
Ben jij nu ook blauw-blauw?
KMAR Blauw is geen blauwquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn modschap is op dit moment nog het enige blauw![]()
Klopt tis iets donkerderquote:
Ja wschijnlijk wel. Maar dan moet ik tussen half 5 en half 6 in Mtricht zijn om omwisselbiljet te kopen....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:47 schreef postmortum het volgende:
-sandstorm ga je vrijdag ook naar de clash of the titans in Zitterd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |