Had je anders verwachtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:13 schreef TJDoornbos het volgende:
128?? jezus das gewoon 15 meer dan mij
Idd!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef M180 het volgende:
waar de fuck slaan die vragen op in het beginscherm?
das dus ongeveer wat ik zeiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:01 schreef Okeuj het volgende:
[..]
Dat mag, ik lig er niet wakker van. 2006 editie had ik 148. Maar zoals ik al zei, deze BNN testen stellen weinig voorHeb er ook al een paar onder begeleiding gemaakt van een psycholoog. Eentje toen ik een jaar of 5 was, was echter wel redelijk omstreden test (WPPSI). Daar kwam als conclusie "Jorik komt uit deze gegevens naar voren als een jongen die op cognitief gebied zijn leeftijdsgenoten ver vooruit is. Sociaal-emotioneel reageert hij leeftijdsadequaat. ..."
Heb er begin vorig jaar nog een gedaan onder begeleding van een psycholoog. Deze test is nauwelijks te vergelijken met die zooi op BNN. Hier kwam als score 146 uit. Dus BNN komt opzich met hun test wel aardig in de buurt![]()
Heel grappigquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
2. Wat vond je lastig aan de test?
3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
1- 182
2- niks
3- alles wat met patronen te maken heeft.
Er was steeds duidelijk 1 eerst of laatst en daarvan stond dan ook maar 1 van bij de mogelijkheden. Dan deed de rest van de volgorde er al niet meer toe.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:46 schreef Verbal het volgende:
2) Die vier plaatjes in de juiste volgorde zetten. Ik vond ze niet duidelijk
Yo Arcee, jij ook hierquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er was steeds duidelijk 1 eerst of laatst en daarvan stond dan ook maar 1 van bij de mogelijkheden. Dan deed de rest van de volgorde er al niet meer toe.
Dat lijkt mij raar want ik mag toch hopen dat een officiele test moeilijker is dan die bij BNN of niet soms?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, iedereen weet toch dat het maar een indicatie is?
bij bnn is mijn IQ 121, bij een officiele test 142
Bij de test van BNN is de maximum score iets van 148..dan is 140 dus heel hoog. BNN heeft veel maffe vragen in de test, bij een echte iqtest krijg je geen filmpjes te zien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat lijkt mij raar want ik mag toch hopen dat een officiele test moeilijker is dan die bij BNN of niet soms?![]()
Zo niet dan is het echt om te janken!
Mirri.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:28 schreef Mirri het volgende:
Yo Arcee, jij ook hier![]()
Wat was je score?![]()
Aldus Mirri, die we in de toekomst hier terug gaan vinden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:03 schreef Mirri het volgende:
Het hangt gewoon af van de maximum score, dat is op de meeste iqtesten iets van 165 of 170, op zulke testen haal ik een score van ongeveer 160
Zelfde score, en zelfde geval met het 1ste filmpjequote:Op woensdag 24 januari 2007 14:06 schreef MaLo het volgende:
1. Ik had 128. Ik heb de test gisteren op internet gedaan.
2. De filmpjes, ik kwam er bij de vraag na het eerste filmpje achter dat ik het geluid op mijn pc aan had moeten zetten. En die vouwblaadjes vond ik ook lastig, ik had eerst niet begrepen dat het om knippen ging. Ik dacht dat ze gewoon een raar gevormd blaadje twee keer hadden gevouwen
.
3. De Sodoku's waren doodsimpel, de rebussen ook. Eigenlijk was alles behalve bovenstaande twee punten wel goed te doen.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mirri.
132.
[..]
Aldus Mirri, die we in de toekomst hier terug gaan vinden.
Die 3 getallen die steeds dezelfde som hadden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:02 schreef Jump het volgende:
het ?-getal
Ja, dat was makkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die 3 getallen die steeds dezelfde som hadden?
Ja.quote:
Die was echt wel héél simpel trouwens.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die 3 getallen die steeds dezelfde som hadden?
Elke keer als de camera rechts draaide deed ik +1, als die links draaide -1. Als je dan startte naar het Zuiden en ja had drie over op het einde, dan stond je naar Oosten te kijken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond die windrichtingen lastig. Oost, west, niet zo best.
Ja, en daar kreeg je dan 20 seconden voor, of zo, en voor makkelijke vragen 10.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:17 schreef arneaux het volgende:
Die was echt wel héél simpel trouwens.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:20 schreef Jump het volgende:
Elke keer als de camera rechts draaide deed ik +1, als die links draaide -1. Als je dan startte naar het Zuiden en ja had drie over op het einde, dan stond je naar Oosten te kijken.
Ik vond dat leuk. Als je maar lang genoeg oefent daarmee heb je het zo door. Dan weet je op een gegeven moment heel snel dat als je zuidwaarts gaat en je slaat linksaf, dat je dat weer bij oost zit. Maarja, dat verschilt maar net per persoon hoe snel je daarin bent..quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond die windrichtingen lastig. Oost, west, niet zo best.
Ik visualiseerde een kompasquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vond dat leuk. Als je maar lang genoeg oefent daarmee heb je het zo door. Dan weet je op een gegeven moment heel snel dat als je zuidwaarts gaat en je slaat linksaf, dat je dat weer bij oost zit. Maarja, dat verschilt maar net per persoon hoe snel je daarin bent..
Zijn 60 vragen. Vond alleen die vragen moeilijk met die figuren vouwen, de rest viel mee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:33 schreef MevrouwLili het volgende:
121...
Vond niet iets specifieks moeilijk. Vond wel die schilderijen nogal doodsimpel. Ook de taalvragen waren aan de eenvoudige kant.
dik makkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:33 schreef MevrouwLili het volgende:
die schilderijen nogal doodsimpel.
Mijn slimme heldquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Elseetje het volgende:
1. 130 (teleurstellend weinig, vorig jaar was het nog 143, maar toen was de format ook iets anders. Op eerdere IQ-tests altijd tussen de 145 en 160 gescoord. BNN sucks!)
2. synoniemen en optische illusies. ow, en was de mist ingegaan bij de plaatjes op volgorde zetten, omdat ik netzoals V. van 3 plaatjes uit was gegaan.
3. de rest, vooral ruimtelijk inzicht was makkelijk, en rekenen.
Is te merken aan je taalgebruik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:13 schreef TJDoornbos het volgende:
128?? jezus das gewoon 15 meer dan mij
Dat gemiddelde zal ongeveer hetzelfde zijn als hier. Zoals gezegd, als je dom bent doe je niet mee met zo'n test, en als je er slecht op hebt gescoord, dan post je dat niet hier...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:44 schreef Fetai het volgende:
Kunnen wij FOK!'ers ons niet aanmelden als subgroep voor de volgende keer, zou toch wel eens het IQ willen weten van de gemiddelde FOK!'er![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |