quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef Agorias het volgende:
[..]
ook schlimme mensen hebben humor schat.
Van Fok!ken wordt je slim blijkbaarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef Geeranne het volgende:
Ik geloof hier dus echt niet van he, bijna iedereen is hoogbegaafd hier.![]()
Het lijkt er op dat dit niet voor iedereen geldt... Volgende keer mag je die 't' weglaten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Van Fok!ken wordt word je slim blijkbaar![]()
Wel een goed idee!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef Fetai het volgende:
Waarom vraagt BNN niet om FOK!'ers als subgroep mee te laten doen? Die zijn zo slim![]()
Het is wel zo dat er Fok! bijna allemaal studenten zitten, dus HBO of WO, ik denk dat een gemiddeld IQ van 120 ofzo best wel zou kunnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Van Fok!ken wordt je slim blijkbaar![]()
ach, iedereen weet toch dat het maar een indicatie is?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef superhero87 het volgende:
onzin topic, mensen met een uitslag onder de 110 durven niet eens te posten...
1) 111quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:51 schreef Ikook het volgende:
Dus jullie raden het al......ik heb werkelijk geen idee hoe ik een poll zou moeten maken, dus ik doe het anders. Beantwoord de volgende vragen:
1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
2. Wat vond je lastig aan de test?
3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
TS begint:
1. 121
2. Dominostenen en een gedeelte van de woordjes in het taalgedeelte
3. Knippen en geheugentest
Als je de test nog niet gedaan hebt, kijk dan eens op http://www.omroep.nl/bnn/iq2007/ .
Dan heb je een schraal zooitje lelijke mensen op de tribune zitten. Dat trekt geen kijkers.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef Fetai het volgende:
Waarom vraagt BNN niet om FOK!'ers als subgroep mee te laten doen? Die zijn zo slim![]()
Volgens mij heb jij ook tentamenweek en vertoon je hier sterke mate van SOG.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:35 schreef Skv het volgende:
julie zijn gewoon stome tyfusnerds!!
met je hoge iq'tjes allemaal. ga toch leren ofzo!
Hmm ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:28 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook tentamenweek en vertoon je hier sterke mate van SOG.
Succes dan maar... ken het gevoel.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef Skv het volgende:
Hmm ja, eigenlijk wel.
Vrijdag pas. Maar heb geen enkel college van dat vak gevolgd, dus heb toch al geen al te hogen slagingskans
Weet ik niet meer, heb 'm vrijdagochtend gemaakt, na donderdag tot 5.00 uur wezen zuipen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Succes dan maar... ken het gevoel.
Maar OT, wat is je werkelijke score?
Om terug te komen op die woordenschat: aan de hand van een vijftal woorden / spreekwoorden kan je niet de gehele woordenschat van iemand beoordelen. Veel te weinig om een conclusie over de gehele woordenschat te trekken, dus dat onderdeel hadden ze er beter uit kunnen laten imho.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
Betekenis van woorden (verbaal IQ?) zegt natuurlijk ook wel wat. De test vond ik ook niet erg hoogdravend en met name bij de dominostenen misleidend in de zin dat de vraagstelling niet geheel klopte met de opgaven. Het was niet altijd een reeks van de dominostenen maar meer, 'groepen' of soorten.
Zie een van de voorgaande pagina's... 140
Geheel eens met dat punt! De test vond ik (erger dan anders) belabberd in elkaar steken. En dan te bedenken dat Bonnie st. Claire nog dommer dan een chimpansee is...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef Skv het volgende:
Om terug te komen op die woordenschat: aan de hand van een vijftal woorden / spreekwoorden kan je niet de gehele woordenschat van iemand beoordelen. Veel te weinig om een conclusie over de gehele woordenschat te trekken, dus dat onderdeel hadden ze er beter uit kunnen laten imho.
Even over 'onsch aller Bonnie': ze had de helft van de tijd ná de tijd pas op het knopje gedrukt.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Geheel eens met dat punt! De test vond ik (erger dan anders) belabberd in elkaar steken. En dan te bedenken dat Bonnie st. Claire nog dommer dan een chimpansee is...Evengoed ben ik wel onverminderd van mening dat woordenschat wel iets zegt over intelligentie. Maar goed, dat spreek je ook niet tegen
De winnaar van deze spannende finaledag wint de hoofdprijs: een jaar gratis studeren aan de Nyenrode Business Universiteit t.w.v. ¤ 15.800,- en twee KILROY tickets Around-the-World. Het begin voor een onvergetelijke reis om de wereld.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
Te laat drukken is omdat ze
a) of te traag is omdat ze het antwoord niet op tijd weet
b) omdat ze dan een excuus heeft om wel op tv te komen, maar achteraf kan zeggen dat haar IQ niet klopt omdat een deel van de antwoorden niet ingevoerd zijn. Zo wordt nooit haar echte IQ bekend.
In beide gevallen blijft ze een dom drankorgel
Assessment is in het kader van de Nobiles Q-masters finale waar ik een uitnodiging voor heb gekregen na het maken van een online IQ/EQ test en het opsturen van m'n cv. Die dag is niet zonder liflafjes... presentaties, test op algemene kennis etc. Is ook van 9 tot 5.
Joh... dat is zodat iedereen de kans krijgt om te begrijpen hoe de vragen werken. Die moet je dus ook niet te moeilijk gaan maken. Deze hebben als enig doel om het concept van de vraagstelling uit te leggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef Bartaz het volgende:
Ik vond wel dat de voorbeeldvragen makkelijker waren dan de gewone vragen...
Alternatieve van BNN hé... Zo kunnen ze de resultaten uitsplitsen naar moslims/niet-moslims, man/vrouw etc... leuk voor de populaire statistieken zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef M180 het volgende:
waar de fuck slaan die vragen op in het beginscherm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |