dat was wel heeeel ergquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef fallrite het volgende:
Het grote Bonnie St. Clair fantopic.
Post jij dan eens je score, slimmiequote:Op donderdag 18 januari 2007 00:31 schreef arneaux het volgende:
Ah, dit is weer zon topic waarin blijkt dat er enkel (hoog)begaafde mensen op Fok posten.
1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond? 127quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Post jij dan eens je score, slimmie![]()
Wat een gelul. Volgens mij ging dat precies gelijk op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
2. Wat vond je lastig aan de test?
3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
1. 137
2. Filmpjes+vraag. Te visueel ingesteld en te weinig gelet op dialoog. Juist die vragen had ik fout
3. Die vouwvragen, plaatjes, domino's en rekenvragen waren wel heel simpel..
ONZ is een deur verderquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:54 schreef 7th_wave het volgende:post anders ook ff de penislengte of cupmaat erbij
Dr waren er geloof ik 2 die over visuele dingen gingen (kleur tweede auto, aantal pakjes wat de man droeg), die had ik wel goed. Die andere 2 (hoe lang het oude vrouwtje er al zat, beveiligings-suggesties níet aangedragen door post-vrouwtje), die had ik fout (ook niet gegokt).quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een gelul. Volgens mij ging dat precies gelijk op.
Ah, ramkoersquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:53 schreef arneaux het volgende:
Wat een gelul. Volgens mij ging dat precies gelijk op.
Nou dan ging dat toch precies gelijk op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr waren er geloof ik 2 die over visuele dingen gingen (kleur tweede auto, aantal pakjes wat de man vroeg), die had ik wel goed. Die andere 2 (hoe lang het oude vrouwtje er al zat, beveiligings-suggesties níet aangedragen door post-vrouwtje), die had ik fout (ook niet gegokt).
Grillig van karakter.quote:
En dan zeggen ze iets over vrouwenquote:
Dat ontken ik toch ook niet? Ik meld alleen ff dat ik die dialoog-gerelateerde filmpjesvragen fout had en daarom lastig vondquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dan ging dat toch precies gelijk op.
Ga jij je frustraties over mannen even lekker ergens anders afreageren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zeggen ze iets over vrouwen![]()
Ik heb mannelijke collega's die de godganse maand pms'en![]()
![]()
Dus omdat jij die vragen lastig vond werd er te weinig gelet op dialoog.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? Ik meld alleen ff dat ik die dialoog-gerelateerde filmpjesvragen fout had en daarom lastig vond
Nee, omdat ik meer vísueel ben ingesteld let ik automatisch minder op dialoog, en dáárom vond ík het (voor de helft) lastigquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga jij je frustraties over mannen even lekker ergens anders afreageren..
[..]
Dus omdat jij die vragen lastig vond werd er te weinig gelet op dialoog..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:09 schreef arneaux het volgende:
Ga jij je frustraties over mannen even lekker ergens anders afreageren.
Ah. Ik interpeteerde je tekst anders.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik meer vísueel ben ingesteld let ik automatisch minder op dialoog, en dáárom vond ík het (voor de helft) lastig
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Collega's dus. Mannen met wie ik moet werken![]()
Die puntjes achter je smileys zijn echt héél raar. Maar dat is verder off topicquote:
Ik vind t altijd wel netjes staan? Je sluit je zin toch ook af met een leesteken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die puntjes achter je smileys zijn echt héél raar. Maar dat is verder off topic![]()
Het staat enorm debiel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t altijd wel netjes staan? Je sluit je zin toch ook af met een leesteken.
Nee, ik sluit mijn zinnen af met een smiley, als ik 'm gebruikquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:22 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t altijd wel netjes staan? Je sluit je zin toch ook af met een leesteken.
Nou en.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het staat enorm debiel.
Groetjes,
Maxime Verhagen
Ja, en ik niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik sluit mijn zinnen af met een smiley, als ik 'm gebruik![]()
Anders gewoon met een punt.
Jij bent goddomme een genie!quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:31 schreef Ole het volgende:
20 jaar geleden getest en uitkomst was 131.
Ik durf niet meer![]()
Voor wat?quote:
Ach so.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De chicks komen weer op je af, Arneaux![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |