Ja, maar ik heb nu alle antwoorden al gezien. Ik heb er normaal al niet zoveel moeite mee, maar dan wordt het wel érg makkelijk!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef toenie het volgende:
@rompompom: Je kunt hem ook online doen
1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van gisteravond?
125
2. Wat vond je lastig aan de test?
Bepalen van de betekenis van het woord in het begin van de test.
3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
Knippen
Waarom zou je vermelden dat je 2 vragen niet had door tijdgebrek? IQ tests werken ook op basis van snelheid en zitten derhalve al in je IQ verwerkt. Een opmerking dat je tijdgebrek had heeft dus geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef Asskicker14 het volgende:
1. 123. Met 2 vragen niet ingevuld i.v.m. tijd gebrek.
Elke vraag herhaalden ze... "We vouwen het van boven naar beneden en van links naar rechts". Niet echt onduidelijk te noemen dus.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef koekjesmonstertje het volgende:
2. dat knippen allemaal fout. het ligt eraan hoe je het fout. had niet door dat ze dat 1x voordeden voor alle vragen. Want waar zit het dichte hoekje?
het ligt eraan hoe je het foutquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef koekjesmonstertje het volgende:
1. 125
2. dat knippen allemaal fout. . het ligt eraan hoe je het fout had niet door dat ze dat 1x voordeden voor alle vragen. Want waar zit het dichte hoekje?
3. rekenen
Ja, het is altijd even wennen in januari he?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben niet zo slim, ik had die van 2006 gemaakt
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:01 schreef Haushofer het volgende:
Ik had een score van 52. Maar dat komt omdat mijn kastje kapot was. Echt waar. Wijn overheen gemorst.
je verslaat me ;'(quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Okeuj het volgende:
1. 147
2. Wist zon spreekwoord niet.
3. Reeksen en rekenen
Vind het trouwens wel steeds meer een algemene kennisquiz worden dan een iqtest![]()
Ik geloof er geen ruk van...zelfs professoren hebben dit niet gehaald tijdens de live-uitzending.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Okeuj het volgende:
1. 147
2. Wist zon spreekwoord niet.
3. Reeksen en rekenen
Vind het trouwens wel steeds meer een algemene kennisquiz worden dan een iqtest![]()
Dat mag, ik lig er niet wakker van. 2006 editie had ik 148. Maar zoals ik al zei, deze BNN testen stellen weinig voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van...zelfs professoren hebben dit niet gehaald tijdens de live-uitzending.![]()
Dat had ik nu ook!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:19 schreef Agorias het volgende:
1. 143
2. paar woorden kende ik niet
3. de rest
Dat heb ik vandaag moeten doen. Vooral dat tien tallen omgekeerd nazeggen in combinatie met cijfers en letters op volgorde plaatsen is ontzettend moeilijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:04 schreef Mirri het volgende:
puzzels in elkaar leggen, getallen van 10 cijfers omgekeerd nazeggen enzo, lachen man.![]()
Ja, ik kan me voorstellen dat het lastig is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:06 schreef Blivox het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag moeten doen. Vooral dat tien tallen omgekeerd nazeggen in combinatie met cijfers en letters op volgorde plaatsen is ontzettend moeilijk.
Knap als je het foutloos doet, ik vond het schijtmoeilijk vandaag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat het lastig is.![]()
Fotografische geheugens bestaan natuurlijk niet in werkelijkheid, maar ik zit daar tegen aan. Zo'n test was voor mij erg makkelijk destijds. Ik was toen 12 jaar, ben benieuwd of ik het nu nog steeds zo goed kan.![]()
Waar was het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:10 schreef Blivox het volgende:
[..]
Knap als je het foutloos doet, ik vond het schijtmoeilijk vandaag.
Professioneel onderzoek naar mijn sterke en zwakke punten.quote:
Alsof deelnemen in een hectische live-uitzending hetzelfde is als in alle rust zo'n test maken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van...zelfs professoren hebben dit niet gehaald tijdens de live-uitzending.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:29 schreef Blivox het volgende:
[..]
Professioneel onderzoek naar mijn sterke en zwakke punten.
Precies zeggen voor wat ga ik niet doen, mij te vertrouwelijk [afbeelding].
Je hebt een PM.quote:
like i carequote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:52 schreef Vampier het volgende:
Ik had net zo goed kunnen zeggen dat ik een IQ heb van 150... zonder screenshot zal het allemaal wel.
Aangezien jij piem0ls eet.... moet ik je nog serieus nemen?quote:
ook schlimme mensen hebben humor schat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:44 schreef Vampier het volgende:
[..]
Aangezien jij piem0ls eet.... moet ik je nog serieus nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |