1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Merk Pagani Automobili Model Zonda C12 F Roadster Plaatsing motor Midden Aandrijving Achterwielen Gewicht 1230 kg. Motor Mercedes Benz AMG M180 V12 Inhoud 7291 cc Kleppen 36 Vermogen 650PK (478.4 KW) Koppel 780Nm Versnellingen 6 0-100 3.9 sec. 0-200 9.8 sec. 0-345 19.1 sec. Max. Snelheid 345km/u |
Of de gevelbouwer Scheldebouwquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. of het scheepsonderhouds/verbouwingsbedrijf er van, Scheldepoort.
quote:Jaar 2006
Merk Pagani Automobili
Model Zonda C12 F Roadster
Plaatsing motor Midden
Aandrijving Achterwielen
Gewicht 1280 kg.
Italiaansquote:
Schelde zelf lijkt me stukken leuker. Refit en onderhoud is weinig aan...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. of het scheepsonderhouds/verbouwingsbedrijf er van, Scheldepoort.
De enige die er wakker van ligt is M5quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nog net even op het laatste moment wat mensen op het verkeerde been gezet
Ik kon ze gewoon zien denken "omfg, wat voor een OP zal dat gaan worden.."![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De enige die er wakker van ligt is M5
ja mij ook. al zijn ze nu wel al geruime tijd bezig een of ander italiaanse kabellegger om te bouwen een pijpenlegger. redelijk klusje.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schelde zelf lijkt me stukken leuker. Refit en onderhoud is weinig aan...
niemand?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zie nu pas dat pw0n3d gifje in de OP..
iemand wat background info voor mij
goedzo opaquote:
Nee. ik probeer hem alleen maar te helpen. Dat hij 't als grap bedoelt.. ja jammer dan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De enige die er wakker van ligt is M5
Klopt. Maar is maar heel kort heel veel engineering en daarna hard werken op de vloer, maar weinig engineering nog verder...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef M5 het volgende:
[..]
ja mij ook. al zijn ze nu wel al geruime tijd bezig een of ander italiaanse kabellegger om te bouwen een pijpenlegger. redelijk klusje.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. ik probeer hem alleen maar te helpen. Dat hij 't als grap bedoelt.. ja jammer dan.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. ik probeer hem alleen maar te helpen. Dat hij 't als grap bedoelt.. ja jammer dan.
Van dat italiaanse merk je niets.quote:
Filmpjes? Hugo heeft er vast nog wel een paarquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Merk trouwens dat mijn filmpjes niet meer werken?![]()
Youtube does not love me long time.![]()
teringquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
Dat zal wel ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt. Maar is maar heel kort heel veel engineering en daarna hard werken op de vloer, maar weinig engineering nog verder...
Mzzlquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik kan nu iig met een gerust hart gaan slapen..![]()
Mzzls allemaal![]()
![]()
Hopen van wel ja, kan me voorstellen dat je je per dag dommer voelt worden met je huidige baanquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat zal wel ja.Maar goed, momenteel 3 solicitaties lopen en op zoek naar meer. Dus misschien zit er nog ééntje tussen die wat wordt.
Ja logisch..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En toen MOEST Sjoe even soepen natuurlijk
Dunno, ik was toen op vakantiequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja logisch..![]()
klopt die pic van die chick ook nog?
idd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hopen van wel ja, kan me voorstellen dat je je per dag dommer voelt worden met je huidige baan
dat is zeker hodver...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef Tjabbo het volgende:
hodver.
werden jullie ff nostalgisch zonder mij in het vorige topic
Vroomshoop Massive jeweetsquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef Tjabbo het volgende:
hodver.
werden jullie ff nostalgisch zonder mij in het vorige topic
de naam was qbus. En het was niet qbus die de pony had maar zijn alter ego goodluck.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
Qwibus met z'n hyundai pony en de z'n vw/opelbash topics tegen Broes
quote:
Weet je... soms mis ik die auto echt jongequote:
Ik had er ook bijna 1 gekocht, een GT. Helaas was de airco niet ok.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef Tjabbo het volgende:
Weet je... soms mis ik die auto echt jonge![]()
druk met zijn bedrijf nog steeds volgens mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
Waar is slash momenteel eigenlijk Tjab?
ah joh mietje. een airco is zo gefixedquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik had er ook bijna 1 gekocht, een GT. Helaas was de airco niet ok.
Geweldige auto's![]()
daar was ik in dit geval niet zo van overtuigd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah joh mietje. een airco is zo gefixed
dan was hij erg fubar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar was ik in dit geval niet zo van overtuigd.![]()
volgens de eigenaar was er iets lek en de comperssor defect..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan was hij erg fubar.
maar een pompje is toch zo te scoren ?
Hier staan net nieuwe DE automaten.... Dan denk je dat dat een vooruitgang is.... Nou, voor 35 cent blijft het TROEPquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
yeah wij hebbenautobar
gatverdegatver
die hebben we hier ook, wel gratis en met chocomelk enzo voor als je even geen koffie hoeft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hier staan net nieuwe DE automaten.... Dan denk je dat dat een vooruitgang is.... Nou, voor 35 cent blijft het TROEP
lucky bastard.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hier staan net nieuwe DE automaten.... Dan denk je dat dat een vooruitgang is.... Nou, voor 35 cent blijft het TROEP
Kom het 'ns proeven zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lucky bastard.
Die hadden wij ook eerst en vergeleken bij de autobar is de DE koffie gewoon puur zwart goud
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:01 schreef BoJo het volgende:
Deda, slikao sam ti kamijon iz BiH jutros![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Deda, slikao sam ti kamijon iz BiH jutros?
Nee ze wil vast aardbeitjes theequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kopje thee dan?
[afbeelding]
Met versgeplukte mint en veel suiker![]()
Daar zitten stukjes in. Stukjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kopje thee dan?
[afbeelding]
Met versgeplukte mint en veel suiker![]()
nee het was een nieuwere, zag er nog best goed uit voor een oostblokbarrelquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
Jel' FAP?
[afbeelding]
Fap 13![]()
Ik kan er wel een smoothie van maken voor je..quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar zitten stukjes in. Stukjes.
We gaan met onze tijd mee hequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het was een nieuwere, zag er nog best goed uit voor een oostblokbarrel![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:46 schreef Richboy het volgende:
Jezus wat ben jij een zeikwijf.
Niet dat dat wat nieuws is trouwens.
Basis premie blijft vrijwel gelijk, je krijgt de max. zorgtoeslag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:56 schreef ook_gek het volgende:
kort vraagje,
Stel je hebt geen werk, uitkering met andere woorden je doet helemaal niks.
Hoe zit dat dan met je ziektekosten. Je bent verplicht om een basis verzekering te hebben.
Is het dan zo dat je gewoon het zelfde blijft betalen of juist minder of erger juist meer?
Iemand een idee?
En nee ik vraag dit niet voor me zelf.
al vast bedankt
Die barrels trekken de reis nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
We gaan met onze tijd mee he
Wat doe jij dan zowiezo op een plek met koffie apparaten, werken is toch voor arbeiders?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:10 schreef Richboy het volgende:
[..]
Kom het 'ns proeven zou ik zeggen.
Doe 'ns een gok.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Wat doe jij dan zowiezo op een plek met koffie apparaten, werken is toch voor arbeiders?
Wat heeft dat te maken met een plek met koffieautomaten dromertje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:10 schreef HansU het volgende:
[..]
je papa geld proberen af te troggelen?
ik neem aan dat je pa werkt, een plek met koffieautomaten waarschijnlijk dus...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met een plek met koffieautomaten dromertje?
Dus volgens jou ben ik nu bij m'n vader....quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef HansU het volgende:
[..]
ik neem aan dat je pa werkt, een plek met koffieautomaten dus...
Je bent een nicht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dus volgens jou ben ik nu bij m'n vader....
Helaas, fout.
Doe nog 'ns een gok.
Als alle vrouwen zouden zijn zoals jij, dan zou ik me meteen bekeren ja.quote:
Je bent net wakker geworden, met een harde plak in je broek en bier en kots over je blouse op de societeit na afgelopen nacht lekker doorgezakt te hebben (in je eentje).quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dus volgens jou ben ik nu bij m'n vader....
Helaas, fout.
Doe nog 'ns een gok.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef HansU het volgende:
[..]
Je bent net wakker geworden, met een harde plak in je broek en bier en kots over je blouse op de societeit na afgelopen nacht lekker doorgezakt te hebben (in je eentje).
Zelfs daar heb je geen vrienden. Nu zit je gezellig in je eentje daar te computeren en te hopen dat er jaargenootjes komen die je vervolgens negeren.
Iets in die trent
Wat ben je ook een dom infantiel kinderachtig rukkertje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef HansU het volgende:
[..]
Je bent net wakker geworden, met een harde plak in je broek en bier en kots over je blouse op de societeit na afgelopen nacht lekker doorgezakt te hebben (in je eentje).
Zelfs daar heb je geen vrienden. Nu zit je gezellig in je eentje daar te computeren en te hopen dat er jaargenootjes komen die je vervolgens negeren.
Iets in die trent
Aangezien je reactie kom ik redelijk in de buurt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:25 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat ben je ook een dom infantiel kinderachtig rukkertje.
Ga maar proberen indruk te maken op dat zeikwijf. Misschien dat je dat wél kunt.
Qua locatie zit je inderdaad al iets meer in de buurt ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:27 schreef HansU het volgende:
[..]
Aangezien je reactie kom ik redelijk in de buurt.
Ik mocht gokken van je waar je zat, nou dat was ongeveer waar ik aan dacht.
Bron?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
Basis premie blijft vrijwel gelijk, je krijgt de max. zorgtoeslag.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef HansU het volgende:
Oeh trouwens over dromen gesproken, je noemde me net een dromer namelijk.
Afgelopen nacht was ie echt raar. Ik had een of ander super dom gesprek met een maat van me (ja ik heb zelfs vrienden in me dromen) over koekjes, ging echt helemaal nergens over. Het waren wel lekkere koekjes, een soort L vormige modelletjes met aardbeien smurie erop, boterkoek in het midden, van die lekkere vette. De randjes waren van een soort chocolade bastogne koek. Toen ik wakker werd had ik een partijtje honger…
M'n gezonde verstand.quote:
ik kan me enkel dromen herinneren als ik bruut uit me slaap wordt gehaald door de wekker. En dat gebeurt op normale werkdagen dus meestal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
Wat droom jij trouwens vaak zeg.
Ik droom alleen als ik koorts heb ofzo![]()
Koekjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef HansU het volgende:
Oeh trouwens over dromen gesproken, je noemde me net een dromer namelijk.
Afgelopen nacht was ie echt raar. Ik had een of ander super dom gesprek met een maat van me (ja ik heb zelfs vrienden in me dromen) over koekjes, ging echt helemaal nergens over. Het waren wel lekkere koekjes, een soort L vormige modelletjes met aardbeien smurie erop, boterkoek in het midden, van die lekkere vette. De randjes waren van een soort chocolade bastogne koek. Toen ik wakker werd had ik een partijtje honger…
nee, zinloos topic.quote:
En zie hier het bewijs dat HBO'ertjes niet kunnen spellen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef HansU het volgende:
[..]
nee, zinloos topic.
Dit was net m'n eerste droom die 100% echt gebeurd was, de vorige had ik ietjepietsje aangedikt, lees maar 90% uit me nek gelult.
vertel mij wat, ik ben nog één van de beste spellers uit de klas en ben letterlijk al een ramp.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
En zie hier het bewijs dat HBO'ertjes niet kunnen spellen.
Zitten er niet inquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:40 schreef HansU het volgende:
Zijn de vlekken al uit je kleren Richboy
Hoe weet jij dat zo goed jochie?quote:Die harde plekjes moet je snel behandelen hoor,
Sorry, ik draag geen tommy boxers...quote:anders moet je weer met je mama winkelen voor nieuwe Tommy onderbroeken.
Je bent hem zeker vergeten aan te doen nadat je vannacht dronken een opblaaspop besprong om stoer te doen voor al je "maten"quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef Richboy het volgende:
Sorry, ik draag geen tommy boxers...
Wat heb jij een heerlijk stereotype en simpel wereldbeeld.... Wordt maar 'ns een keer wakker zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:43 schreef HansU het volgende:
[..]
Je bent hem zeker vergeten aan te doen nadat je vannacht dronken een opblaaspop besprong om stoer te doen voor al je "maten"
soms is dat best makkelijk hoor, stereotypering. Een erg interessant persoon lijk jij mij niet te zijn dus het stereotypetje corps balletje is dan makkelijk op zijn plaats. Wat je voor de rest te zeggen hebt....quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat heb jij een heerlijk stereotype en simpel wereldbeeld.... Wordt maar 'ns een keer wakker zou ik zeggen.
Jij lijkt me wel interessant persoon.... Vertel 'ns wat meer over jezelf...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef HansU het volgende:
[..]
soms is dat best makkelijk hoor, stereotypering. Een erg interessant persoon lijk jij mij niet te zijn dus het stereotypetje corps balletje is dan makkelijk op zijn plaats. Wat je voor de rest te zeggen hebt....![]()
Je mag proberen terug te kaatsen, maar kom dan met iets beters dan een combinatie van jouw sexuele frustratie en het stereotype bal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:53 schreef HansU het volgende:
En om daar bij toe te voegen, jij bent al nogal neerbuigend gebleken naar andere mensen hier. Verwacht je dan niet dat de bal terug komt ofzo
Daar heb je enigzins nog wel gelijk in, maar het stereo type corpsbal is in mijn ogen niet breder dan pilzen, zuipen en praten over hockey sletjes en papa's rijkdom. Inspireer me eens om je op een ander aspect te kunnen bashen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je mag proberen terug te kaatsen, maar kom dan met iets beters dan een combinatie van jouw sexuele frustratie en het stereotype bal.
Dommerdje toch..... ik heb al meer dan genoeg verteld. Nu is het jouw beurt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Daar heb je enigzins nog wel gelijk in, maar het stereo type corpsbal is in mijn ogen niet breder dan pilzen, zuipen en praten over hockey sletjes en papa's rijkdom. Inspireer me eens om je op een ander aspect te kunnen bashen.
Dat was waarschijnlijk zo saai dat ik het me niet meer kan herinneren. Al weet ik wel dat we beiden ons interesseren voor Dakar en andere endurance events zoals de Camel Trophy.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dommerdje toch..... ik heb al meer dan genoeg verteld. Nu is het jouw beurt.
Eigenlijk wil ik helemaal niets van je weten, maar toch fijn om te weten dat je zo makkelijk te manipuleren bent.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk zo saai dat ik het me niet meer kan herinneren. Al weet ik wel dat we beiden ons interesseren voor Dakar en andere endurance events zoals de Camel Trophy.
Ik zal ff wat meer achtergrond info over mezelf geven dan.
Student,
op kamers,
24 jaar oud
opleiding: mavo, mbo daarna gewerkt nu hbo
(ex) banen: Systeembeheerder, nachtportier, afwasser, bell boy, technische dienst
hobbies: fotografie, auto's, (vooral autofotografie dus) films, stappen, europa beetje verkennen
Wat wil je nog meer weten ?
Als dat al jouw visie van manipulatie is, maargoed. Zo weet je dus ook dat er een persoon achter deze account zit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef Richboy het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik helemaal niets van je weten, maar toch fijn om te weten dat je zo makkelijk te manipuleren bent.
Goh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Als dat al jouw visie van manipulatie is, maargoed. Zo weet je dus ook dat er een persoon achter deze account zit.
Nou, ik heb d'r zin an.quote:Wanneer gaan we samen eens een biertjes drinken trouwens, zal gezellig worden denk ik![]()
Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fapquote:
Spash!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap Fap
![]()
Hmmm, dat is 20 februari, waar wil jij ergens?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:06 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:06 schreef HansU het volgende:
[..]
Hmmm, dat is 20 februari, waar wil jij ergens?
Je kan de liefde gewoon ruikenquote:
Het is lang geleden dat jij seks gehad hebt he? De frustratie is hier nog te ruiken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:29 schreef HansU het volgende:
[..]
Je kan de liefde gewoon ruiken![]()
Het is dat Richboy een jongetje is, anders had ie niet voor me moeten bukken.
Wat wou je daar nou mee zeggen? nou? Nou? NOU?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
Die frustratie vind je hier wel meer in het PTA
zolang het niet met elk glas bier gaat is het niet zo ergquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
Per Crash 1 er af.... Moet je na gaan wat je had![]()
Niks. Ik had er in het verleden ook wel eens last vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat wou je daar nou mee zeggen? nou? Nou? NOU? [afbeelding]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
zolang het niet met elk glas bier gaat is het niet zo erg
M'n kraan is omgewaaidquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Volgens mij waait het buiten ofzo..![]()
blijf maar thuisquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik straks tegen de wind in fietsen
Wees blij dat de suuz nog niet klaar isquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet strakkies ook over de snelweg en daar staat wel zo'n bordje:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd.
ik zit op me stage, moet dus eerst naar het station fietsen wil ik thuis gerakenquote:
nog even en je kan over de autowrakken naar de overkant van het Kanaal lopenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:10 schreef M5 het volgende:
voor de 2e keer binnen een week ligt er een schip van Grimaldi (van die autoboten) in de problemen. alleen niet op mijn werk
De auto waar ik nu mee rijdquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wees blij dat de suuz nog niet klaar is
Hier in de stad is het echt zelfmoord, de bloempotten en dakpannen vliegen je om de orenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zit op me stage, moet dus eerst naar het station fietsen wil ik thuis geraken
magoed zon storm is toch 3x nix, allemaal aanstellerij
dat maakt het alleen maar leukerquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hier in de stad is het echt zelfmoord, de bloempotten en dakpannen vliegen je om de oren
van zeeland naar belgie ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
nog even en je kan over de autowrakken naar de overkant van het Kanaal lopen
Je rijdt echt altijd in barrels ehquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De auto waar ik nu mee rijd![]()
. Daar gaan de ruitenwissers het heul snel van begeven. Ze maken al zo'n geluid van "wehhh ik wehhh wil wehhh niet wehhh meer wehhhh"
![]()
![]()
.
Darwinquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hier in de stad is het echt zelfmoord, de bloempotten en dakpannen vliegen je om de oren
Urban Survivalquote:
Die zijn juist tofquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je rijdt echt altijd in barrels eh
Mag je me uitleggen hoe een random vallende bouwkranen, bloempotten en dakpannen een bijdrage leveren aan de evolutiequote:
veel succesquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet strakkies ook over de snelweg en daar staat wel zo'n bordje:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd.
De slimste mensen overlevenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mag je me uitleggen hoe een random vallende bouwkranen, bloempotten en dakpannen een bijdrage leveren aan de evolutie![]()
Slimme mensen blijven binnen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mag je me uitleggen hoe een random vallende bouwkranen, bloempotten en dakpannen een bijdrage leveren aan de evolutie![]()
ja die snappen tenminste dat dat beetje wind geen zak uitmaakt, die nederlanders gaan allemaal huilenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is leuk met de Duitsers. Die roetsjen je dan nog steeds voorbij met 200.
Nou, soms rijden ze wel overdreven hard heurquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja die snappen tenminste dat dat beetje wind geen zak uitmaakt, die nederlanders gaan allemaal huilen
daarom ben ik ook maar met de trein gegaan, anders ga ik me weer doodergeren
Werkelozen, gehandicapten, rijke luis kindjes en luie studenten dusquote:
Dat zeg ik, Darwin.... Ga jij maar met je barrel lekker 160 rijden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja die snappen tenminste dat dat beetje wind geen zak uitmaakt, die nederlanders gaan allemaal huilen
Heb je de storingen pagina op ns.nl al gezien?quote:daarom ben ik ook maar met de trein gegaan, anders ga ik me weer doodergeren
Hier liggen er bomen op de railsquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
godver
mijn pa belde net. als ik nog thuis wil komen vandaag moet ik vast een auto charteren want de trein tussen hengelo en almelo is van de rails gewaaid ofzo :S
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Werkelozen, gehandicapten,[q]
die zijn altijd binnen, dus die planten zich toch niet voort.
[q] rijke luis kindjes en luie studenten dus
neuh, maar ik zal even kijken meneerquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Darwin.... Ga jij maar met je barrel lekker 160 rijden.
[..]
Heb je de storingen pagina op ns.nl al gezien?
Dat lijkt me de ideale basis voor een nieuwe samenleving inderdaadquote:
zal ik je anders ff komen halen met de Visa?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
godver
mijn pa belde net. als ik nog thuis wil komen vandaag moet ik vast een auto charteren want de trein tussen hengelo en almelo is van de rails gewaaid ofzo :S
Volgens mij kun jij met die Visa gaan vliegeren nu he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik je anders ff komen halen met de Visa?
eenschquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, soms rijden ze wel overdreven hard heur. Laatst ook een keer. Toen het regende het echt hárd en ik zag in ieder geval haast geen flikker. En dan komen ze je nog knetterhard voorbij.
Ik heb een pet van de visaclub gekregen, die ik op de hoedenplank ga leggen, om golfsjhonnen te parodiëren, maar ik durf de deuren niet open te doen, ik ben te bang dat ze er uit waaienquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij met die Visa gaan vliegeren nu he?
heb je armspieren of nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een pet van de visaclub gekregen, die ik op de hoedenplank ga leggen, om golfsjhonnen te parodiëren, maar ik durf de deuren niet open te doen, ik ben te bang dat ze er uit waaien
Toch wel een wit petje he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een pet van de visaclub gekregen, die ik op de hoedenplank ga leggen, om golfsjhonnen te parodiëren, maar ik durf de deuren niet open te doen, ik ben te bang dat ze er uit waaien
Nou, daar ben ik het dan niet mee eensquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eensch
duitsers houden nooooooooit ergens rekening mee....boeit ze totaal niet als het nou harstikke rot weer is of niet
ander deel van dld zekerquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het dan niet mee eens.
Duitsers houden op zich wel rekening met de medegebruikers: vrachtwagens die op de vluchtstrook gaan rijden zodat je makkelijker kan inhalen, ze remmen af en knipperen naar je dat je naar links mag, omdat er ineens een vrachtwagen voor je zit waardoor je zelf knetterhard op de rem zou moeten gaan, maar dan dus niet meer. En ze blijven nooit links rijden als ze zien dat er iemand achter hen (veel) harder rijdt. Dat soort toffe dingetjes zie ik bijna altijd bij de Duitsers.
ik heb maar nieuwe banden besteld aangezien het vanochtend al 1 slinger en slip partij wasquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eensch
duitsers houden nooooooooit ergens rekening mee....boeit ze totaal niet als het nou harstikke rot weer is of niet
Ik rijd altijd over de E34quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ander deel van dld zeker![]()
als ik hier de grens overga richting oberhause bv over de 31 is het enigste wat er telt bij die duitsers gas gas gas![]()
oe en knipperlichten constant aan dat ze er voorbij willen![]()
Valt best mee eigenlijk, ik ben niet ontevreden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:40 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat jij seks gehad hebt he? De frustratie is hier nog te ruiken.
hehehe dat zei ik eergisteren ook alquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef Metalfreak het volgende:
Kom hier te weinig volgens mij, sinds wanneer is Sjoewe mod geworden???![]()
ik had gister ook 0 grip met me winterbanden, of er was iets motorisch misquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb maar nieuwe banden besteld aangezien het vanochtend al 1 slinger en slip partij was![]()
Het is ook maar net hoe hoog je de lat legtquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Valt best mee eigenlijk, ik ben niet ontevreden.
De nederlanders hier die naar DLD gaan zijn niet anders.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ander deel van dld zeker![]()
als ik hier de grens overga richting oberhause bv over de 31 is het enigste wat er telt bij die duitsers gas gas gas![]()
oe en knipperlichten constant aan dat ze er voorbij willen![]()
welke latquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe hoog je de lat legt
Hoezo dat nouquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe dat zei ik eergisteren ook al
Sjoewe mod dat is net als dat alexxxx een vaste baan zou hebben.
motorisch bij jezelf?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had gister ook 0 grip met me winterbanden, of er was iets motorisch mis
Ik heb geen beertje nodig:quote:
En dan kan ie seksen en krijg ik nog een poessie en die kan dan ook weer seksen. Enzovoort. Seks Seks Seks.quote:Romance requirements
* Has eaten 1 ball of wool
* Has eaten 1 milk
* Has eaten 1 Mousemallow
* Have a Kittyfloss house in the garden
Nah, morgen gesprek, dus wie weetquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe dat zei ik eergisteren ook al
Sjoewe mod dat is net als dat alexxxx een vaste baan zou hebben.
nee in zijn 2 gas geven acceleerde den opel niet echt, pas na een paar tellen pakte hij opquote:
tdi met 170pkquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
Wat voor golf krijg je ervoor terug?
Hey, da's beter man!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef ThaFreak het volgende:
golf per februari eruit
![]()
lease net aan de tel
nu krijg ik per 1 feb tijdelijk een nieuwe polo en dan wordt gelijk de nieuwe golf besteld, zodra die binnen is kan ik de polo weer inleveren![]()
de verplichte km zitten er nog niet op maar ik denk dat ze die bak ook zat zijn![]()
Ga je weer om je pink slip racen met de KLPDquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tdi met 170pk![]()
eindelijk weer normaal rijden![]()
whehehequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je weer om je pink slip racen met de KLPD
Mag wel maar wat voor zin heeft het.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat het best irritant is wanneer leraren niet terug mailen en je toch best wel 'haast' hebt..
Moet ik m'n sig aanpassen? "Rukken is voor arbeiders"quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah rukken lijkt teveel op werken he![]()
*zegt*quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mag wel maar wat voor zin heeft het.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen winterbanden, maar dat had ik dus eergisteren ook.. Er lag olie op de weg, zat in de toerenbegrenzer, maar kwam nog niet vooruit...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had gister ook 0 grip met me winterbanden, of er was iets motorisch mis
Geef TF een dagje een R32 te leen en je kan lachenquote:
Ergens bij je eigenschappen van deze computer kun je de boot.ini aanpassen, zo uit de kop weet ik ff niet waar (alhoewel ik dit wel hoor te weten volgens de MCSE cursus...)quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg ik heb nog een technisch vraagje. Ik heb nu Windows XP pro in een dual boot met 2000 pro geinstalleerd. Dit omdat er op 2000 wat software staat die ik nog af en toe nodig heb, maar bij het OS select scherm krijg ik maar 0 seconde de tijd om m'n OS te selecteren
Daardoor werkt op F8 drukken om de opties te selecteren ook niet, valt dit te omzeilen
]quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg ik heb nog een technisch vraagje. Ik heb nu Windows XP pro in een dual boot met 2000 pro geinstalleerd. Dit omdat er op 2000 wat software staat die ik nog af en toe nodig heb, maar bij het OS select scherm krijg ik maar 0 seconde de tijd om m'n OS te selecteren
Daardoor werkt op F8 drukken om de opties te selecteren ook niet, valt dit te omzeilen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geef TF een dagje een R32 te leen en je kan lachen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef HansU het volgende:
[..]
]
in je systeem eigenschappen kan je dat veranderen. Waar precies weet ik niet, misschien staat het ook in de Boot.ini, van de 0 een 5 maken dan ofzo geeft je 5 seconden de tijd.
dat dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:17 schreef Fugie het volgende:
sjoewe moet je ff in uitvoeren msconfig intypen, vervolgens op het tabblad boot.ini de waarde time out veranderen.
my compuer-->rechtermuisknop-->eigenschappen.-->klik advancedquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
zowiezo een GT maar dat kan volgens mij niet anders bij 170pkquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, da's beter man!![]()
Welke uitvoering/kleur wordt het?
170hp TDi dus![]()
wedden dat ik verliesquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
is het eigelijk op video vastgelegdquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:19 schreef Richboy het volgende:
[..]
In de prak of auto/rijbewijs kwijt?
de grootste die ze bij de Bijenkorf hadden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
Welke heb je nu eigenlijk aan 't kindje gegeven?
Ja, maar hij heeft niet ingestemd met uitzenden aangezien er behoorlijk groot reclame van de dealer op de zijkant stondquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
is het eigelijk op video vastgelegd
later wil ik dat ook een keer hebben, lijkt me leukquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft niet ingestemd met uitzenden aangezien er behoorlijk groot reclame van de dealer op de zijkant stond![]()
Cool. Grote knuffels zijn stoerquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
de grootste die ze bij de Bijenkorf hadden. [afbeelding]
oh jeah baby dat was pas lachenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft niet ingestemd met uitzenden aangezien er behoorlijk groot reclame van de dealer op de zijkant stond![]()
hahahahahaaaaaaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
oh jeah baby dat was pas lachen
Sorry TF
Geef toe het was heel grappigquote:
he d'r was toch ook nog zo een verhaal van zo'n scooby die een andere scooby uitdaagde op de snelweg en dat was ook klpd.quote:
op moment niet echtquote:
Volgens mij kon je dit met "tweakui" instellen, pin me er niet op vast..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
De uitleg van Tjabbo was de handigstequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Volgens mij kon je dit met "tweakui" instellen, pin me er niet op vast..
Zit trouwens niet standaard in windows, zal je van de MS-site moeten downen.
Ooh die was ook mooi jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he d'r was toch ook nog zo een verhaal van zo'n scooby die een andere scooby uitdaagde op de snelweg en dat was ook klpd.
Was dat ook iemand van hier?
die subaru is er iig uitquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he d'r was toch ook nog zo een verhaal van zo'n scooby die een andere scooby uitdaagde op de snelweg en dat was ook klpd.
Was dat ook iemand van hier?
Jeah.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo online, retroverhalengarantie. Jammer dat ik er in 2003/2004 zo weinig was
Ik zou Blackmagic of Unitedgrey nemenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zowiezo een GT maar dat kan volgens mij niet anders bij 170pk
kleur ben ik nog niet over uitzat zelf aan wit te denken met gti front ipv GT
maar weet uberhaubt niet als dat wel mogelijk is, volgende week eens langs de dealer![]()
Nou het staat allemaal ergens in de slowchats.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef Richboy het volgende:
Ja, hoi, kan iemand dan ook even de verhalen vertellen, zodat ik ook weet waar het over gaat?
clue van alles:quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef Richboy het volgende:
Ja, hoi, kan iemand dan ook even de verhalen vertellen, zodat ik ook weet waar het over gaat?
Dat krijg je met 5 jaar gebruikersondersteuningquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De uitleg van Tjabbo was de handigste
He dude maar waar werk je nu dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
clue van alles:
nooit met een subaru gtt spelen terwijl het een vros auto is![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nou het staat allemaal ergens in de slowchats.
er is hier zo enorm veel gepost...
anyway ThaFreak wilde eens sporten tegen een subaru met een Golf R32 van de baas.
De scooby wilde wel, maar bleek later een KLPD auto.
inkoper voor de hema op hoofdkantoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
He dude maar waar werk je nu dan?
zwart gaat nog wel maar die grijze vind ik echtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik zou Blackmagic of Unitedgrey nemen![]()
Die was z'n rijbewijs ook kwijtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef Fugie het volgende:
wat heeft die brommerarear dan gedaan ?
Donkergrijsmetallic kan best mooi staan mits alles in de lak kleur is meegespoten. imo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zwart gaat nog wel maar die grijze vind ik echt![]()
denk dat ik toch voor wit ganadeel is vaak schoonmaken
![]()
heb hem al een paar keer gezien op verschillende modellen maarquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Donkergrijsmetallic kan best mooi staan mits alles in de lak kleur is meegespoten. imo.
Dat schoonmaken heb je met zwart ook. Heb zelf ook Blackmagic.. Deepblue is het mooiste op een golf, maar die kleur is dacht ik alleen voor de R32
ook zo'nquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef Fugie het volgende:
je moet die grijs van porsche hebben, sealgray ofzo, dat is porno grijs
iets ingestort ofzoquote:
http://www.nu.nl/news/949(...)hevig_ontregeld.htmlquote:
cool.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
inkoper voor de hema op hoofdkantoor![]()
superquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cool.
bevalt goed?
lekkere saucijsjes en worst
Gaaf man.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
super![]()
sta op nonfood![]()
veel naar producenten, vaak naar buitenland, veel onderweg maar ook best veel vrije tijd![]()
*geen commentaar*quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoop dat ik zelf nog thuis kom. Het is wel rustig op de weg.
half nl ligt straks platquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/949(...)hevig_ontregeld.html
Amsterdam ook
Ik hoop dat m'n lief nog thuiskomt uit Berlijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |