1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Merk Pagani Automobili Model Zonda C12 F Roadster Plaatsing motor Midden Aandrijving Achterwielen Gewicht 1230 kg. Motor Mercedes Benz AMG M180 V12 Inhoud 7291 cc Kleppen 36 Vermogen 650PK (478.4 KW) Koppel 780Nm Versnellingen 6 0-100 3.9 sec. 0-200 9.8 sec. 0-345 19.1 sec. Max. Snelheid 345km/u |
Of de gevelbouwer Scheldebouwquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. of het scheepsonderhouds/verbouwingsbedrijf er van, Scheldepoort.
quote:Jaar 2006
Merk Pagani Automobili
Model Zonda C12 F Roadster
Plaatsing motor Midden
Aandrijving Achterwielen
Gewicht 1280 kg.
Italiaansquote:
Schelde zelf lijkt me stukken leuker. Refit en onderhoud is weinig aan...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. of het scheepsonderhouds/verbouwingsbedrijf er van, Scheldepoort.
De enige die er wakker van ligt is M5quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nog net even op het laatste moment wat mensen op het verkeerde been gezet
Ik kon ze gewoon zien denken "omfg, wat voor een OP zal dat gaan worden.."![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De enige die er wakker van ligt is M5
ja mij ook. al zijn ze nu wel al geruime tijd bezig een of ander italiaanse kabellegger om te bouwen een pijpenlegger. redelijk klusje.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schelde zelf lijkt me stukken leuker. Refit en onderhoud is weinig aan...
niemand?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zie nu pas dat pw0n3d gifje in de OP..
iemand wat background info voor mij
goedzo opaquote:
Nee. ik probeer hem alleen maar te helpen. Dat hij 't als grap bedoelt.. ja jammer dan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De enige die er wakker van ligt is M5
Klopt. Maar is maar heel kort heel veel engineering en daarna hard werken op de vloer, maar weinig engineering nog verder...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef M5 het volgende:
[..]
ja mij ook. al zijn ze nu wel al geruime tijd bezig een of ander italiaanse kabellegger om te bouwen een pijpenlegger. redelijk klusje.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. ik probeer hem alleen maar te helpen. Dat hij 't als grap bedoelt.. ja jammer dan.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. ik probeer hem alleen maar te helpen. Dat hij 't als grap bedoelt.. ja jammer dan.
Van dat italiaanse merk je niets.quote:
Filmpjes? Hugo heeft er vast nog wel een paarquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Merk trouwens dat mijn filmpjes niet meer werken?![]()
Youtube does not love me long time.![]()
teringquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
Dat zal wel ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt. Maar is maar heel kort heel veel engineering en daarna hard werken op de vloer, maar weinig engineering nog verder...
Mzzlquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik kan nu iig met een gerust hart gaan slapen..![]()
Mzzls allemaal![]()
![]()
Hopen van wel ja, kan me voorstellen dat je je per dag dommer voelt worden met je huidige baanquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat zal wel ja.Maar goed, momenteel 3 solicitaties lopen en op zoek naar meer. Dus misschien zit er nog ééntje tussen die wat wordt.
Ja logisch..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En toen MOEST Sjoe even soepen natuurlijk
Dunno, ik was toen op vakantiequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja logisch..![]()
klopt die pic van die chick ook nog?
idd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hopen van wel ja, kan me voorstellen dat je je per dag dommer voelt worden met je huidige baan
dat is zeker hodver...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef Tjabbo het volgende:
hodver.
werden jullie ff nostalgisch zonder mij in het vorige topic
Vroomshoop Massive jeweetsquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef Tjabbo het volgende:
hodver.
werden jullie ff nostalgisch zonder mij in het vorige topic
de naam was qbus. En het was niet qbus die de pony had maar zijn alter ego goodluck.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
Qwibus met z'n hyundai pony en de z'n vw/opelbash topics tegen Broes
quote:
Weet je... soms mis ik die auto echt jongequote:
Ik had er ook bijna 1 gekocht, een GT. Helaas was de airco niet ok.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef Tjabbo het volgende:
Weet je... soms mis ik die auto echt jonge![]()
druk met zijn bedrijf nog steeds volgens mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
Waar is slash momenteel eigenlijk Tjab?
ah joh mietje. een airco is zo gefixedquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik had er ook bijna 1 gekocht, een GT. Helaas was de airco niet ok.
Geweldige auto's![]()
daar was ik in dit geval niet zo van overtuigd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah joh mietje. een airco is zo gefixed
dan was hij erg fubar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar was ik in dit geval niet zo van overtuigd.![]()
volgens de eigenaar was er iets lek en de comperssor defect..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan was hij erg fubar.
maar een pompje is toch zo te scoren ?
Hier staan net nieuwe DE automaten.... Dan denk je dat dat een vooruitgang is.... Nou, voor 35 cent blijft het TROEPquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
yeah wij hebbenautobar
gatverdegatver
die hebben we hier ook, wel gratis en met chocomelk enzo voor als je even geen koffie hoeft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hier staan net nieuwe DE automaten.... Dan denk je dat dat een vooruitgang is.... Nou, voor 35 cent blijft het TROEP
lucky bastard.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hier staan net nieuwe DE automaten.... Dan denk je dat dat een vooruitgang is.... Nou, voor 35 cent blijft het TROEP
Kom het 'ns proeven zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lucky bastard.
Die hadden wij ook eerst en vergeleken bij de autobar is de DE koffie gewoon puur zwart goud
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:01 schreef BoJo het volgende:
Deda, slikao sam ti kamijon iz BiH jutros![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Deda, slikao sam ti kamijon iz BiH jutros?
Nee ze wil vast aardbeitjes theequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kopje thee dan?
[afbeelding]
Met versgeplukte mint en veel suiker![]()
Daar zitten stukjes in. Stukjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kopje thee dan?
[afbeelding]
Met versgeplukte mint en veel suiker![]()
nee het was een nieuwere, zag er nog best goed uit voor een oostblokbarrelquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
Jel' FAP?
[afbeelding]
Fap 13![]()
Ik kan er wel een smoothie van maken voor je..quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar zitten stukjes in. Stukjes.
We gaan met onze tijd mee hequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het was een nieuwere, zag er nog best goed uit voor een oostblokbarrel![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:46 schreef Richboy het volgende:
Jezus wat ben jij een zeikwijf.
Niet dat dat wat nieuws is trouwens.
Basis premie blijft vrijwel gelijk, je krijgt de max. zorgtoeslag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:56 schreef ook_gek het volgende:
kort vraagje,
Stel je hebt geen werk, uitkering met andere woorden je doet helemaal niks.
Hoe zit dat dan met je ziektekosten. Je bent verplicht om een basis verzekering te hebben.
Is het dan zo dat je gewoon het zelfde blijft betalen of juist minder of erger juist meer?
Iemand een idee?
En nee ik vraag dit niet voor me zelf.
al vast bedankt
Die barrels trekken de reis nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
We gaan met onze tijd mee he
Wat doe jij dan zowiezo op een plek met koffie apparaten, werken is toch voor arbeiders?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:10 schreef Richboy het volgende:
[..]
Kom het 'ns proeven zou ik zeggen.
Doe 'ns een gok.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:07 schreef HansU het volgende:
[..]
Wat doe jij dan zowiezo op een plek met koffie apparaten, werken is toch voor arbeiders?
Wat heeft dat te maken met een plek met koffieautomaten dromertje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:10 schreef HansU het volgende:
[..]
je papa geld proberen af te troggelen?
ik neem aan dat je pa werkt, een plek met koffieautomaten waarschijnlijk dus...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met een plek met koffieautomaten dromertje?
Dus volgens jou ben ik nu bij m'n vader....quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef HansU het volgende:
[..]
ik neem aan dat je pa werkt, een plek met koffieautomaten dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |