abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:41:27 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45484180
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef beefcake het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45484477
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef beefcake het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen?
Pardon Het lijkt me dat jullie nu wel genoeg opmerkingen hebben gemaakt, het is duidelijk hoe iedereen erover denkt. Klaar toch.
Overigens is dit het eerste wat ik zeg dus waar je het over hebt..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 19:49:03 ]
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:48:22 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45484528
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ja moeilijk grapje..
Ik zie NU pas dat dit EN in OUD staat, en dat dit van gisteren is
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:58:05 #129
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45485034
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Pardon Het lijkt me dat jullie nu wel genoeg opmerkingen hebben gemaakt, het is duidelijk hoe iedereen erover denkt. Klaar toch.
Overigens is dit het eerste wat ik zeg dus waar je het over hebt..
misschien is het wijzer je hier niet mee te bemoeien en dat zeg ik uit bescherming voor jou.
Troel heeft vaak gezuigd getroelt en gedaan, ze is echt onnodig gemeen hard geweest, iets wat je simpelweg niet zegt.
ik snap best jou reactie, omdat jullie beiden pdd-nos hebben of iets wat autisme aanverwant is en jou eerdere reacties gelezen te hebben over de tijd , bedoel je het wel goed ook.
Maar niemand heeft het recht om zoiets te zeggen wat voor gedragsstoornis/afwijking/gebreken of wat dan ook diegene heeft.
Dit is simpelweg niet goed te praten.
Troel heeft vaak en lang genoeg kansen gehad. Eens houdt dat op en die grens is hierdoor bereikt en dan mag best eens een keer flink gal gespuwd worden.
Misschien dat ze dan eens die plaat voor der kop weghaalt en inziet dat het echt niet kan.
pi_45485119
Hoho, ik neem het NIET voor Troel op! Ik weet niet eens wat er allemaal speelt. Ik voel me ook niet verbonden met haar omdat we toevallig allebei die naam hebben.

Het enige wat me opviel is dat jullie doorgaan met stekende opmerkingen, dat lijkt me niet nodig. Anders zijn jullie hetzelfde aan het doen als Troel.
Iedereen weet dat jullie haar uitkotsen, dat weet ze zelf ook, wrs komt ze hier niet meer terug, klaar toch?

Of heb ik geen recht van spreken omdat ik zelf geen kids heb en hier niet tenminste 2 jaar regelmatig heb gepost?

edit sorry, verkeerd gelezen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 20:02:53 ]
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:03:53 #131
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45485288
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:59 schreef heaven7 het volgende:
Hoho, ik neem het NIET voor Troel op! Ik weet niet eens wat er allemaal speelt. Ik voel me ook niet verbonden met haar omdat we toevallig allebei die naam hebben.

Het enige wat me opviel is dat jullie doorgaan met stekende opmerkingen, dat lijkt me niet nodig. Anders zijn jullie hetzelfde aan het doen als Troel.
Iedereen weet dat jullie haar uitkotsen, dat weet ze zelf ook, wrs komt ze hier niet meer terug, klaar toch?

Of heb ik geen recht van spreken omdat ik zelf geen kids heb en hier niet tenminste 2 jaar regelmatig heb gepost?

Overigens; iets wat ik simpelweg niet snap? Ik snap niet wat onnodig zuigen, zeiken en iemand kwetsen is?
dan heb ik je post verkeerd gelezen excuus daarvoor.
Maar troel mag wel eens een koekje van eigen deeg krijgen.
En waarom ophouden, laat de mensen beter zijn/haar frustraties even eruit gooien. dan dat dit een sidderent vuurtje blijft en het straks gewoon klaar is.

en onnodig zeiken zuigen is iemand onnnodig lopen etteren, op de persoon in spelen en ontzettend kwetsende opmerkignen plaatsen.

en ga asjeblieft niet de slachtofferrol in kruipen met oh omdat ik geen kinderen heb blablablaat der zijn er verschillende die dat ook niet hebben maar zich wel kunnen inleven en aanpassen.
  Jubileum moderator donderdag 18 januari 2007 @ 20:07:09 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45485452
Ik ga geen streep meer trekken Heaven, maar ik snap je goede bedoeling. Laat de boel maar eens uitfikken, zoals Yvonne vorige week al zei, dat is misschien weleens goed.

Wat ik wel in de gaten hou is of we niet teveel offtopic afdwalen of dat er niet teveel grapjes komen te staan, het is nl. nog steeds wel een hele serieuze kwestie.

Al vraag ik me af of er uberhaupt nog wel een reactie gaat komen van diegene waar we allemaal op zitten te wachten.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45485486
Ik kan me niet inleven en aanpassen
Ik heb heel vaak het idee dat ik hier niets te zeggen heb omdat [de door mij genoemde redenen]. Dat zal wellicht aan mij liggen, neemt niet weg dat dat wel vervelend voelt.

Maargoed, ik ben het met jullie eens. Ik dacht alleen dat iedereen z'n zegje wel gedaan had nu. Is het zinvol om 3 keer hetzelfde te zeggen d.m.v verschillende steken onder water? Nja, als dat zo is prima. Ik wilde het alleen even gezegd hebben.
pi_45485535
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:

Wat ik wel in de gaten hou is of we niet teveel offtopic afdwalen of dat er niet teveel grapjes komen te staan, het is nl. nog steeds wel een hele serieuze kwestie.
Nouja, ik zag net een reactie van iemand in een ander topic; "en nu weer ontopic, anders haal ik Troel erbij'. Dat zijn opmerkingen die imho niet nodig zijn.
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:09:56 #135
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45485575
Ik denk het niet hoor... ik las in het vorige topic namelijk dat ze er klaar mee was .

En gezien de reacties moet er zelfs bij Troel nu wel een lichtje gaan branden toch?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:10:07 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45485585
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb heel vaak het idee dat ik hier niets te zeggen heb omdat [de door mij genoemde redenen]. Dat zal wellicht aan mij liggen, neemt niet weg dat dat wel vervelend voelt.

Maargoed, ik ben het met jullie eens. Ik dacht alleen dat iedereen z'n zegje wel gedaan had nu. Is het zinvol om 3 keer hetzelfde te zeggen d.m.v verschillende steken onder water? Nja, als dat zo is prima. Ik wilde het alleen even gezegd hebben.
jij bent de enige die dat gevoel aan jezelf geeft. en dat kan niemand anders dan jij weg halen.
Probeer gewoon eens wat mee te posten met waar jij ervaring mee hebt oid.
En verwacht niet altijd een reactie op je post. Die heb je simpelweg niet altijd.
Echt heus het is hier meestal wel fijn
pi_45485725
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

jij bent de enige die dat gevoel aan jezelf geeft. en dat kan niemand anders dan jij weg halen.
En verwacht niet altijd een reactie op je post. Die heb je simpelweg niet altijd.
Soms zijn wij het zelfs wel eens eens
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_45485730
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Val toch nog even over het feit dat jij denkt dat ik me niet kan inleven en aanpassen? Ik snap de onderste regel in je vorige post namelijk niet..
pi_45485768
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Denk dat evenstar daar eerder Troel mee bedoelt.

Het irritante aan Troel is dat je je elke keer weer voorneemt haar te negeren maar dat ze dan weer zo'n statement neerzet dat je toch weer gaat reageren. Het woord excuses komt ook niet in haar woordenboek voor. Wat mij betreft houdt ze het lekker bij lurken hier en trekt ze d'r scheur vooral ergens anders op het forum open.
Syllables govern the world
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:18:19 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45485959
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Val toch nog even over het feit dat jij denkt dat ik me niet kan inleven en aanpassen? Ik snap de onderste regel in je vorige post namelijk niet..
dat is niet als in dat jij dat niet kan, maar een algemene opmerking voor de mensen zoals mensen die geen kindjes hebben, maar wel interesse in dat soort zaken hebben ivm opleiding e.d. of gewoon als mens.
Niet als commentaar naar jou dat je dat niet zou kunnen
Maar post niet elke keer die achterliggende gedachten die je hebt of bij elk commentaar dat iemand misschien ooit op je heeft, dat hebben ze op iedereen wel eens een wijs iemand hier zij mij ooit zie niet elke kritiek als iets negatiefs, maar als iets positiefs uiteindelijk zul je er van leren ook al is dat soms niet leuk om te lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door _evenstar_ op 18-01-2007 20:22:51 (spellingsfoutjes verbeterd voor M_V_P ;)) ]
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:19:26 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45486009
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef easy-going het volgende:

[..]

Soms zijn wij het zelfs wel eens eens
die gaat in me sig
pi_45486053
Dat zijn wijze woorden Ik kan me gelukkig wel inleven en aanpassen en doe m'n uiterste best hier ook voor.
Idd interesse door opleiding en kleine kindjes in de familie Begin er zelf van te rammelen dus vandaar meer lurken in OUD. Zolang je je overal buiten laat is het eigenlijk altijd leuk ja
pi_45486159
misschien helpt een knop... negeer hier ook prima voor bepaalde mensen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45487266
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef _evenstar_ het volgende:

Troel heeft vaak gezuigd getroelt en gedaan

Nieuw werkwoord

Ik troel
Jij troelt
Wij troelen
Variety is the spice of life
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:51:18 #145
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45487331
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef nebelung het volgende:

[..]

Nieuw werkwoord

Ik troel
Jij troelt
Wij troelen
Zij is uitgetroeld
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:09:42 #146
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45488088
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:

Al vraag ik me af of er uberhaupt nog wel een reactie gaat komen van diegene waar we allemaal op zitten te wachten.....
Nee hoor, ik heb weinig behoefte om haar hier nog tegen te komen.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 21:10:48 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45488136
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

misschien is het wijzer je hier niet mee te bemoeien en dat zeg ik uit bescherming voor jou.
Troel heeft vaak gezuigd getroelt en gedaan, ze is echt onnodig gemeen hard geweest, iets wat je simpelweg niet zegt.
ik snap best jou reactie, omdat jullie beiden pdd-nos hebben of iets wat autisme aanverwant is en jou eerdere reacties gelezen te hebben over de tijd , bedoel je het wel goed ook.
Maar niemand heeft het recht om zoiets te zeggen wat voor gedragsstoornis/afwijking/gebreken of wat dan ook diegene heeft.
Dit is simpelweg niet goed te praten.
Troel heeft vaak en lang genoeg kansen gehad. Eens houdt dat op en die grens is hierdoor bereikt en dan mag best eens een keer flink gal gespuwd worden.
Misschien dat ze dan eens die plaat voor der kop weghaalt en inziet dat het echt niet kan.
misschien kan jij die plaat voor de jouwe ook even weghalen?

ik ben net als heaven7 ook van mening dat het punt nu wel duidelijk is.
of gaat dit nog een paar dagen door tot iedereen zijn of haar zegje gedaan heeft?

enough is enough ja?

zo, de plaat mag weer terug.

game on!
  Jubileum moderator donderdag 18 januari 2007 @ 21:14:34 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45488297
Ik snap het niet lady, waarom heeft Evenstar nu ineens een plaat voor haar hoofdje?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:16:05 #149
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45488361
Ik snap uberhaupt even niet waarom nu alleen evenstar aangesproken moet worden, volgens mij wordt Troel hier nu even collectief afgefikt oid...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:19:59 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_45488530
nou, weet je lady wrb, onder normale omstandigheden zou ik dat ook zeggen, maar na dat jarenlange gezuig iedere keer weer, wat steeds maar weer de kop op stak, over and over, is het niet zo gek dat dit ook eens gewoon doorgaat. laat het haar maar eens flink voelen zou ik zeggen.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')