Pardonquote:
quote:
misschien is het wijzer je hier niet mee te bemoeien en dat zeg ik uit bescherming voor jou.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
PardonHet lijkt me dat jullie nu wel genoeg opmerkingen hebben gemaakt, het is duidelijk hoe iedereen erover denkt. Klaar toch.
Overigens is dit het eerste wat ik zeg dus waar je het over hebt..
dan heb ik je post verkeerd gelezen excuus daarvoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:59 schreef heaven7 het volgende:
Hoho, ik neem het NIET voor Troel op! Ik weet niet eens wat er allemaal speelt. Ik voel me ook niet verbonden met haar omdat we toevallig allebei die naam hebben.
Het enige wat me opviel is dat jullie doorgaan met stekende opmerkingen, dat lijkt me niet nodig. Anders zijn jullie hetzelfde aan het doen als Troel.
Iedereen weet dat jullie haar uitkotsen, dat weet ze zelf ook, wrs komt ze hier niet meer terug, klaar toch?
Of heb ik geen recht van spreken omdat ik zelf geen kids heb en hier niet tenminste 2 jaar regelmatig heb gepost?
Overigens; iets wat ik simpelweg niet snap? Ik snap niet wat onnodig zuigen, zeiken en iemand kwetsen is?
Nouja, ik zag net een reactie van iemand in een ander topic; "en nu weer ontopic, anders haal ik Troel erbij'. Dat zijn opmerkingen die imho niet nodig zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Wat ik wel in de gaten hou is of we niet teveel offtopic afdwalen of dat er niet teveel grapjes komen te staan, het is nl. nog steeds wel een hele serieuze kwestie.
jij bent de enige die dat gevoel aan jezelf geeft. en dat kan niemand anders dan jij weg halen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik kan me niet inleven en aanpassen![]()
Ik heb heel vaak het idee dat ik hier niets te zeggen heb omdat [de door mij genoemde redenen]. Dat zal wellicht aan mij liggen, neemt niet weg dat dat wel vervelend voelt.
Maargoed, ik ben het met jullie eens. Ik dacht alleen dat iedereen z'n zegje wel gedaan had nu. Is het zinvol om 3 keer hetzelfde te zeggen d.m.v verschillende steken onder water? Nja, als dat zo is prima. Ik wilde het alleen even gezegd hebben.
Soms zijn wij het zelfs wel eens eensquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij bent de enige die dat gevoel aan jezelf geeft. en dat kan niemand anders dan jij weg halen.
Probeer gewoon eens wat mee te posten met waar jij ervaring mee hebt oid.
En verwacht niet altijd een reactie op je post. Die heb je simpelweg niet altijd.
Echt heus het is hier meestal wel fijn![]()
Val toch nog even over het feit dat jij denkt dat ik me niet kan inleven en aanpassen? Ik snap de onderste regel in je vorige post namelijk niet..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij bent de enige die dat gevoel aan jezelf geeft. en dat kan niemand anders dan jij weg halen.
Probeer gewoon eens wat mee te posten met waar jij ervaring mee hebt oid.
En verwacht niet altijd een reactie op je post. Die heb je simpelweg niet altijd.
Echt heus het is hier meestal wel fijn![]()
Denk dat evenstar daar eerder Troel mee bedoelt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik kan me niet inleven en aanpassen![]()
Ik heb heel vaak het idee dat ik hier niets te zeggen heb omdat [de door mij genoemde redenen]. Dat zal wellicht aan mij liggen, neemt niet weg dat dat wel vervelend voelt.
dat is niet als in dat jij dat niet kan, maar een algemene opmerking voor de mensen zoals mensen die geen kindjes hebben, maar wel interesse in dat soort zaken hebben ivm opleiding e.d. of gewoon als mens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Val toch nog even over het feit dat jij denkt dat ik me niet kan inleven en aanpassen? Ik snap de onderste regel in je vorige post namelijk niet..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Soms zijn wij het zelfs wel eens eens
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Troel heeft vaak gezuigd getroelt en gedaan
Zij is uitgetroeldquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef nebelung het volgende:
[..]
Nieuw werkwoord![]()
Ik troel
Jij troelt
Wij troelen
Nee hoor, ik heb weinig behoefte om haar hier nog tegen te komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Al vraag ik me af of er uberhaupt nog wel een reactie gaat komen van diegene waar we allemaal op zitten te wachten.....
misschien kan jij die plaat voor de jouwe ook even weghalen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
misschien is het wijzer je hier niet mee te bemoeien en dat zeg ik uit bescherming voor jou.
Troel heeft vaak gezuigd getroelt en gedaan, ze is echt onnodig gemeen hard geweest, iets wat je simpelweg niet zegt.
ik snap best jou reactie, omdat jullie beiden pdd-nos hebben of iets wat autisme aanverwant is en jou eerdere reacties gelezen te hebben over de tijd , bedoel je het wel goed ook.
Maar niemand heeft het recht om zoiets te zeggen wat voor gedragsstoornis/afwijking/gebreken of wat dan ook diegene heeft.
Dit is simpelweg niet goed te praten.
Troel heeft vaak en lang genoeg kansen gehad. Eens houdt dat op en die grens is hierdoor bereikt en dan mag best eens een keer flink gal gespuwd worden.
Misschien dat ze dan eens die plaat voor der kop weghaalt en inziet dat het echt niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |