Same herequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:31 schreef Leah het volgende:
[..]
D'r zit er van mij geen tussen. Ik hou het graag allemaal openbaar
.
denk het niet anders was ze wel mod af geweest , maar ze is nog wel mod op KWquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef Tazz het volgende:
Is dit nu het gevolg ervan:
Brighteyes stopt met LIF
Nee hoor, dat zat al eventjes in de pijplijn. DE is weer zo goed als terug op volle sterkte en dus hou ik het voorlopig lekker bij K&W.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef Tazz het volgende:
Is dit nu het gevolg ervan:
Brighteyes stopt met LIF
Meer hier dan daar zekerquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en een occasional lijstje hier ende daar.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Lois en Karin wilden graag wat hulp in OUD, ten eerste omdat ze het privé best druk hebben, maar ook omdat ze wel weer eens wat meer als 'gewone user' mee willen posten i.p.v. alleen maar aan het modereren toe te komen.
Ze stelden zelf Brighteyes voor, en dat leek ons ook een prima keuze. Vandaar dat ze inmiddels blauw is en per direct begint.
Wij wensen haar veel succes en vooral plezier als verse moderator.
quote:
dr is geen voorspelde storm van morgen middag/aafquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh mensen... Alsjeblieft! Als jullie er allemaal nou één nachtje over slapen, dan is het morgen weer zonneschijn. afgezien van de voorspelde storm van morgenmiddag/avond dan
Ja moeilijk grapje..quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
dr is geen voorspelde storm van morgen middag/aaf
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef heaven7 het volgende:
Wordt het nu niet eens tijd om te stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |