Jaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja!
ik vind het erg frapant dat jaslene zo lelijk is maar zulke magische fotos maakt, want ik vind haar fotos echt de besten van ANTM ooit...
Meen je datquote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Felicia... die wenkbrouwen
Wat lelijk
i know na 7 seizoenenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Mooi betekend niet dat je een goed model bent.. daarom heb je miss universe verkiezingen..dat is heel wat anders dan modellenwerk. Bij modellen zijn vaak de proporties anders.
Die wenkbrouwen zijn echt afstotelijk, maar afgezien daarvan is ze echt prachtig. In haar twee foto's tot nu toe had ze zo'n mooi gezicht nadat ze er wenkbrouwen op gephotoshopped hadden.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Felicia... die wenkbrouwen
Wat lelijk
Ja, op die foto's zag je er niks meer van he?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die wenkbrouwen zijn echt afstotelijk, maar afgezien daarvan is ze echt prachtig. In haar twee foto's tot nu toe had ze zo'n mooi gezicht nadat ze er wenkbrouwen op gephotoshopped hadden.
ik denk dat dionne stiekem een underdog is...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef Torio het volgende:
[afbeelding]
Na deze foto ben ik ook een beetje fan van Dionne![]()
t'is een grote tyra show, was het al een tijdje ontzettend irritant gaan vinden (vanaf seizoen 4-5 ofzo), altijd maar weer dezelfd riedeltjes en dezelfde tyra foto's... ze moet gewoon lekker gaan fotograferen ofzo...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Jerruh het volgende:
eigenlijk is die tyra-show best wel... ehm... sneu :d
"so i;ve heeeard that your father is bliiiiiiiiind.."
en
"this is me normal..... *winkwink*...and this is me with my eyes smiiiiiling" *extravaganzawink*
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Jerruh het volgende:
eigenlijk is die tyra-show best wel... ehm... sneu :d
"so i;ve heeeard that your father is bliiiiiiiiind.."
en
"this is me normal..... *winkwink*...and this is me with my eyes smiiiiiling" *extravaganzawink*
TMNT, Teenage Mutant Ninja Turtles?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:
Dankjequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:29 schreef PeRi het volgende:
Zo jammer dat ze altijd die vreselijke mugshots gebruiken om het effect van de makeovers extra te versterken.
[..]
ik zou toch zweren dat ik die ertussen had geplakt. Ik fiks het meteen.
Klopt. Ze slaan echt heel erg door.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:35 schreef PeRi het volgende:
Ik vind sowieso dat ze af en toe beetje doorslaan met soepen. Als je er echt even voor gaat zitten en de foto's gaat bekijken, vallen er meerdere dingen op die niet kloppen en worden ze echt ineens mnider mooi.
Dan mochten ze Diana's buik ook wel soepenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:35 schreef PeRi het volgende:
Ik vind sowieso dat ze af en toe beetje doorslaan met soepen. Als je er echt even voor gaat zitten en de foto's gaat bekijken, vallen er meerdere dingen op die niet kloppen en worden ze echt ineens mnider mooi.
hmja, die komt daar toch echt nog niet in de buurt hoor, verder wel een grappig persoon (als je je ogen dicht doet hoor je gewoon Olga uit ER)quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:37 schreef PeRi het volgende:
Ik weet het! Natasha doet me zo denken aan Dita von Teese met dit haar op haar shootfoto!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |