Leuke aflevering!
Natasha's make over vind ik het meest geslaagd, hoewel ik het blonde ook charmant vond.
Felicia is hands down het meest knappe meisje in ANTM-history, en met haar nieuwe coup komt dat extra goed uit.
Het lijkt erop dat Sarah eindelijk goed uit de verf komt, en ze maakt haar woorden (over haar ellenlange ervaring met de modewereld) met deze foto toch wel een beetje waar.
Van de twee plus-sizes hoop ik dat Diana het onderspit delft: ze is achterbaks, niet spannend en ze straalt gewoon veel minder dan Whitney.
Renee is volgens mij toch wel de grootste bitch in ANTM-history (ja ik zeg t nu al voor de 2e keer
![]()
). Ze overstijgt zelfs Robin cycle 1, Melrose cycle 7 en ons aller Jade. Waar Jade af en toe nog grappig uit de hoek kwam en meer arrogant was, is Renee downright nasty. En daarom mag ze er voorlopig nog in blijven.
Brittany is lievvv, ze komt zo klungelig over, maar heeft wel de beste shots tot nu toe.
Dionne wordt weinig geaired; ik hoop niet dat zij als de boring girl geportrayed wordt.
Little miss Cha Cha Jaslene needs to spice it up! Otherwise Tyra will pull a Molly on her!
Over Tyra gesproken, ze ziet er weer leuk uit! Dit haar staat haar zeer goed, houden zo!
[ Bericht 2% gewijzigd door Torio op 15-03-2007 19:25:18 ]