SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door wizarddragon op 08-03-2007 18:14:08 ]
Renee is inderdaad enorm vervelend met haar onzekere gejank. 'Als ie die looks had, had ik ook zo'n mooie foto' oid. Astemblieft, zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef MissBliss het volgende:
Pffffft, Renee
Gezeik van dat wijf komt me nu al mn neus uit.
Mijn favorieten:
- Brittany
- Jael
- Jaslene (in het huis is ze niks, amar ze maakt prachtige foto's)
Mijn favorieten winnen nooit dus dan weet je dat alvastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Renee is inderdaad enorm vervelend met haar onzekere gejank. 'Als ie die looks had, had ik ook zo'n mooie foto' oid. Astemblieft, zeg.
Brittany zie ik ver komen, ze heeft het in zich. Jael is lekker vaag, hou ik wel van. Jaslene staat wederom prachtig op de foto, alleen haar attitude en loopje kunnen her en der wel wat geschaaf gebruiken.
Ben het dus gewoon qua anti- en sympathie met je eens.
Nee, Felicia is veel knapperquote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Renee is echt de knapste.. jammer dat ze zo'n huilie is.
Ook toen ze over Jaslene roddelde: 'people mad coz they aint on top no more' ?quote:
haha ja!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Felicia! You won girl! ... But she doesn't look like me at all!"![]()
Tyra
renee... argh, ik kan er niet met mijn hoofd bij dat zo'n MILF zo kinderlijk jaloers kan zijn! die heeft ndoig een dildo in dr vagina nodig wil ze leuker worden...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef Torio het volgende:
[..]
Ook toen ze over Jaslene roddelde: 'people mad coz they aint on top no more' ?
![]()
Ik vind deze cycle nu al leuker dan cycle 7.
miss Russia is gewoon grappig: 'so meni guls haf de meskoelin loek...waai ar deej hier?'
Jaslene is fierce, maar moet niet te cocky worden
Felicia is gewoon h0t
Brittany is een goof
Renee is een plain cunt
Jaelhaar stem, haar personality
![]()
Wát een taalgebruikquote:Op zondag 11 maart 2007 22:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
renee... argh, ik kan er niet met mijn hoofd bij dat zo'n MILF zo kinderlijk jaloers kan zijn! die heeft ndoig een dildo in dr vagina nodig wil ze leuker worden...
quote:
Felicia... die wenkbrouwenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef Torio het volgende:
[..]
Nee, Felicia is veel knapper![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |