Melige filmpjes van Joanie en Lisaquote:Jeremy Piven Has a New Girl. The Piv’s new mystery woman is none other than (drumroll, please): Melrose Bickerstaff, the runner-up from the most recent season of America’s Next Top Model!
The two were extremely close all night, holding hands, flirting, smooching and displaying all sorts of couple-like behavior. Jeremy’s official date was his mother, but she spent most of the night hanging out with Perrey Reeves.
Oh, lekker snel alquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
February 28, 2007 begint de nieuwe cycle schijnbaar!
Joanie had cycle 6 moeten winnen..quote:
Ohhhh ja lekker snelquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.off the wall
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:58 schreef jors het volgende:Die zullen snel genoeg komen zodra de nieuwe cycle begint, maak je maar geen zorgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zie de OP!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:30 schreef Michellee het volgende:
Linkje naar de vorige topics?
Woeiquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog een klein maandje!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en veel van die monique-negerinnenquote:
Statistisch gezien moet dat wel ja, na Caridee de vorige keer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en veel van die monique-negerinnen!
er gaat weer een black queen winnen dit keer, ik zeg het je!
quote:In part one of the eighth season premiere, 32 aspiring models are flown to Los Angeles, where they are immediately thrust into model boot-camp with J. Alexander and Jay Manuel. Later, the girls get a chance to meet Tyra, who gives them a military-style talk, and the catfights erupt as different personalities clash. Finally, the final 13 are selected.
In part two of the eighth season premiere, the final 13 girls move into their flamboyant Hollywood Hills mansion and are off to their first, and quite controversial, photo shoot with Nigel Barker, which has one model very confused.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:27 schreef PeRi het volgende:
28 februari een dubbele aflevering van ANTM #8!
[..]
Ik heb serieus nog geen enkel mooi meisje gezien in deze cycle..hopelijk zijn het egwoon slechte foto's enz en komen er goede make-oversquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Shit, die post van 2 feb zie ik nu pas! Op zich wel mooie meisjes, mooier dan vorige keer. Heb er echt zin in
.
Leuk!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Torio het volgende:
YesBlack Bitches
Altijd leuker dat white whiners
![]()
Twee dames zijn trouwens van beroep 'stay at home-mom'...dat zijn Renee en Natasha.
Hier een paar uitgelekte stukjes:
Casting
Tyra introduceert de models
Drama
Boot camp
Idd, de eerste 2 winaressen waren allebei blank.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef Torio het volgende:
ik snap niet waarom er per se deze cycle een gekleurd iemand moet winnen![]()
ja dan zou de 'stand' op 4-4 komen
ze kunnen ook gewoon een blanke laten winnen, en daarna 2 keer achter elkaar een donkere, dan is het ook gelijk.
dus dat deze cycle een gekleurde dame zou moeten winnen slaat nergens op
Die Russische zit er anders nog steeds in...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:30 schreef octopussy het volgende:
en ze hebben die domme doos er maar meteen uitgeflikkerd![]()
Die er nu uit is, was anders nog een graadje dommerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:52 schreef Happel het volgende:
Die Russische zit er anders nog steeds in...
Elyse? Daar heeft iedereen op FORT het steeds over. Al vind ik van niet. Ik vind 'r wel enigszins lijken op die griet uit The Da Vinci Code, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:27 schreef Torio het volgende:
Mijn favorieten tot nu toe zijn Jaslene en Jael. Van die laatste had ik trouwens echt niet gedacht dat ze een mix wasDie Samantha doet me sterk aan iemand denken, ik kan alleen niet op de naam komen
ze zijn binnen hierquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:31 schreef PeRi het volgende:
Ik ben 'm aan het binnenhalen (eindelijk!) en ga morgenochtend smullen en een reactie tikken.
Dat is nou precies wie ik bedoelde! Thxquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Elyse? Daar heeft iedereen op FORT het steeds over. Al vind ik van niet. Ik vind 'r wel enigszins lijken op die griet uit The Da Vinci Code, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
he Apestaartje, ik wil me inschrijven voor fashionspot, maar het gaat alleen op invitatie...quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:37 schreef apestaartje het volgende:
Zie hier voor onder andere de eerste foto's uit Cycle 8:
http://www.thefashionspot(...)models-4136-475.html
En dit is het blog van Joanie uit de huidige cycle:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=55820153&MyToken=b649e715-3558-4d12-9ff8-fa4409ae4e42
Ze is wel mooi ja, maar ze heeft zo een korte nekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:30 schreef emss het volgende:
Ik vind die Russische wel mooi. Wel grappig dat ze zo'n mail-order bruidje is (denk ik).
Ik denk het niet. Ik mag dan heel erg geïnteresseerd zijn in dat gedoe, mijn ínvloed in de modewereld (wat je nodig hebt als je je wilt registreren) is echt nul. De enige reden waarom ik er lid van kan zijn, is omdat ik me geregistreerd heb in een periode waarin iederéén dat nog mocht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:49 schreef ellos het volgende:
[..]
he Apestaartje, ik wil me inschrijven voor fashionspot, maar het gaat alleen op invitatie...
kun je mij misschien een uitnodiging sturen?![]()
ze zaten echt overal!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:10 schreef Copycat het volgende:
Te veel te lelijke tatoeages, gok ik.
Die op haar borstbeen is echt té lelijk.
ze zag er in ieder geval goed uit hoor, lekker suicide girlquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze zaten echt overal!
als je haar zou moeten retoucheren, ben je dagen bezig.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:28 schreef Re het volgende:
[..]
ze zag er in ieder geval goed uit hoor, lekker suicide girl
Ja, dat zal het zijn... Maar ik vond haar zo leukquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:10 schreef Copycat het volgende:
Te veel te lelijke tatoeages, gok ik.
Die op haar borstbeen is echt té lelijk.
Ja! Heel de tijd dat gezeur, hoop dat ze er snel uitgaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:47 schreef Jerruh het volgende:
pfff ik vind renee eigenlijk best wel irritant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |