Miss Jay in zn legershorts op die kar
![]()
! Whehehe die jaloerse krengen als Sarah de enige is die weet dat het om een fotograaf ging en Miss Jay die poses gaf ipv die push up
![]()
,
![]()
. De tattoo's van die Micheline , omg wat ontzettend veel en niet mooi meer. En blij dat die Jessica gauw terug is naar de streets waar ze vandaan komt en de gangmeesteres weer is gaan uithangen.
Nigel eerste fotoshoot
![]()
. Blijft toch een lekkere vent
![]()
. Brittany nailde toch wel de shoot, erg gave foto! Jaslenes was ook erg gaaf. De rest was niet boeiend.
De runaway voor Goodwill, zaten best wat beroemde mensen in het publiek.. Zag een dame uit Gilmore Girls en die in nog wat serie sheeft gespeeld in ieder geval, en verder nog wat bekende hoofden voorbij flitsen. Renee is wel een huillie, ze kan echt niet tegen dr verlies, ook in het bootcamp met Sarah.. Jael rockte die runway gewoon
![]()
.
Ik vind Sarah erg tof! Ze is echt heel mooi en nog echt intelligent ook. Ze weet wat ze wil. Heeft echt veel potentie, hoop dat ze in de top komt.
Brittany heeft iets heel bijzonders. Alleen af en toe lijkt ze zo'n boerin
![]()
.
Natasha is wel mooi, jammer dat ze zo ontzettend verwaand overkomt en een bimbo is. Ik mag haar niet.
Geklep van Dionne tijdens de casting
![]()
. Ze is wel mooi, heeft ook wel potentie, doet me denken aan Daniëlle.
Jasline vind ik nog steeds niks bijzonders.. Alhoewel ze in haar foto's wel érg sterk is.
Renee! All American girl
![]()
Whitney is ook mooi, evenals als Diana, ze zien er echt helemaal niet uit als plus size, maar gewoon wat voller.
Jael! Mooi! Veel potentie! Top! Ze komt zo ruig over, maar ze is zo ontzettend lief en slim volgens mij.
Felicia niks bijzonders. Heeft wel een Tyra look, maar baby Tyra?
![]()
!!
Kassandra heeft wel wat, maar niet echt boeiend (nog).
Samantha mooie oogopslag, heel ondeugend, maar toch mooi en sexy.
Kathleen was irritant. Moest ze nou echt zoveel schreeuwen constant? Ik voorzag een Jade.. Ben echt blij dat ze weg is.
Overall moet ik zeggen dat ik de blanke meiden veel mooier vind en meer potentie in ze zie dan in de donkeren. Maar misschien door de eps heen dat ze meer op de voorgrond gaan staan en we ze beter leren kennen. Heerlijk dat het weer begonnen is
![]()
.