Emmertje cocktail voor 10 Euro. Tig biersoorten en alle andere dranken die je ook in een goed cafe vind voor weinig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:43 schreef -skippybal- het volgende:
60 podia![]()
En hoe goedkoop is het daar zuipen dan?
Nu heb ik er nog meer zin inquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Emmertje cocktail voor 10 Euro. Tig biersoorten en alle andere dranken die je ook in een goed cafe vind voor weinig.
Allerlei soorten eettenten, loungeareas.....pinpongen, kabelbaan, chilltent.....te veel om op te noemen.
Ben er 1 dag geweest, maar het is het coolste festival dat ik ooit heb gezien.
Pff.....voor 5 Euro kan je al goed eenvoudig eten en een halve liter bier vanaf 1,50 dacht ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nu heb ik er nog meer zin in. Hoe duur is het eten/drinken ongeveer?
Een biertje (halve liter lekker bier) kost omgerekend ¤ 1,20, een flesje water kost ¤ 0,80 en een Bacardi-cola kost ¤ 2,50. Ook het eten is erg gevarieerd en goedkoop. Voor ¤ 4,- krijg je een vol bord eten zoals bijvoorbeeld friet met een groot stuk vlees, chinees of vegetarische pasta. Een pizza-slice of broodje Hotdog kost zelfs maar ¤ 2,-quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Pff.....voor 5 Euro kan je al goed eenvoudig eten en een halve liter bier vanaf 1,50 dacht ik.
Ze hebben eten van allerlei soorten verspreid over het hele terrein, van chinees tot een enkele belg met een frietkot......you name it en ze hebben het wel geloof ik.
Je kan jezelf daar goed een week vermaken.....en de vrouwen zijn erg lekker en willig heb ik me laten vertellen door een paar Nlers die daar zaten.
Heb trouwens foto,s......zal eens kijken of ik die kan posten...zijn nogal grote files.( vanavond iig niet )
Is echt een dikke vette aanraderquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef ThE_ED het volgende:
Misschien toch wel leuk want het is niet zo duur voor wat ze bieden...
bedankt voor de tip matequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef ruud.nl het volgende:
Ben vorig jaar voor de eerste keer geweest, helemaal te gek!![]()
Sinds september vliegt Wizz Air trouwens rechtstreeks van Eindhoven naar Boedapest, als je op tijd boekt, kost dat geen drol.![]()
Ik dacht dat het 40 euro kostte. Dus inderdaad geen drol.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef ruud.nl het volgende:
Ben vorig jaar voor de eerste keer geweest, helemaal te gek!![]()
Sinds september vliegt Wizz Air trouwens rechtstreeks van Eindhoven naar Boedapest, als je op tijd boekt, kost dat geen drol.![]()
Sinds wanneer zit mevrouw op Fok?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef SophieBro het volgende:
Jonapot,
Ben afgelopen 2 jaar naar Lowlands geweest en een paar keer in Boedapest sightseeing (ook niet verkeerd, het is echt een sprookjesstad, vergelijkbaar met Droomvlucht)....
Toevallig kwamen we in 2005 (mijn vriendje Koen vd Pijl en ik) op het Hongaarse vliegveld een foldertje tegen van Sziget met bands als Franz Ferdinand, die datzelfde jaar ook kwam op Lowlands.... Het foldertje is een beetje in de vergetelheid geraakt.... tótdat we op Lowlands bij de ''ingangrij'' een gast zagen met een Sziget-tshirt aan die net daarvoor op Sziget geweest was! Effe met um gepraat en nu is er geen weg meer terug .... WIJ GAAN NAAR SZIGET.
Heb al een boothotelletje geboekt (36 euro per nacht voor 2 personen): het romantische Fortuna Youth Hostel met uitzicht op het eiland! Geweldig moet het haast wel worden!
En Hongaars leren is trouwens best lollig.
Vislat!
Jó utat!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:37 schreef SophieBro het volgende:
Sinds een paar minuten Koentje Woentje Poentje XXXXXX ;P
Die brug is mooi om s avonds overheen te lopen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
De laatste keer dat ik in Droomvlucht was waren er niet tig miljoen auto's die de hele sfeer in een donkere walm hulden, maar verder is Budapest best mooi hoor.
Ook datquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
En er komen hele toffe mensen uit Hongarije natuurlijk.
Spreek dan af met een paar FOK!kers daar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:48 schreef super-muffin het volgende:
Jammer dan niemand uit mijn vrienden groep wilt. Om nou in je eentje naar Budapest te gaan.
Hmm, lekker toeristisch, al voor dat het ijzeren gordijn weg was was dat 1 groot toeristenoord. Op zich wel mooi, maar het meer is geloofik half zonnebrandcrême, half water.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef SophieBro het volgende:
Een andere bezienswaardigheid is het Balatonmeer en omgeving in de zomer.
En jij hoeft niet alles te deleten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:55 schreef SophieBro het volgende:
hey koen, je hoeft niet meteen alles wat ik gezegd heb te kopieren...onnodige opvulling....
Ga jij trouwens mee doen met die wet t shirt wedstrijden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:06 schreef SophieBro het volgende:
Heb je btw de ondergrondse metrostations gezien!?
Ongelooflijk....als je kijkt naar onze stations.
Die lijn met de gele treinstellen is heel oud hè, ik geloof de oudste van het Europese vasteland. En verder liggen veel stations heel diep, vandaar die lange roltrappen. Die vond ik als kind altijd een beetje eng. Onze stations hier zijn veel strakker, maar Wilhelminaplein hier vind ik ook wel tof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:06 schreef SophieBro het volgende:
Heb je btw de ondergrondse metrostations gezien!?
Ongelooflijk....als je kijkt naar onze stations.
Vrouwenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:09 schreef SophieBro het volgende:
Ja, maar je zit toch in Boedapest, HongarijeBoeiend dat ik het per ongeluk ter sprake heb gebracht tss
Inderdaad neit echt bijster groot maar misschien ligt er nog een deel verscholen wat wij niet hebben gezien. ( Ik kon trouwens geen Hongarije topic vinden maar dat kan je zelf openen in Travel)quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef SophieBro het volgende:
Raar dat Sziget door iedereen die er geweest is, zo groot wordt voorgesteld... want toen we er langs liepen en reden (in het voorjaar), viel dat best mee..... ik schat het op 6 voetbalvelden.
160 hectare festival terein volgens de sitequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef SophieBro het volgende:
Raar dat Sziget door iedereen die er geweest is, zo groot wordt voorgesteld... want toen we er langs liepen en reden (in het voorjaar), viel dat best mee..... ik schat het op 6 voetbalvelden.
Komt waarschijnlijk door de drukte. Het is makkelijker om te lopen als er geen hond op de weg is dan wanneer er duizenden mensen op dezelfde weg lopen en er ook nog auto's proberen tussendoor te wringen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef SophieBro het volgende:
Zie het shirt in mijn fotoboek heh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ook dat
Échte Kerels, die naar Anathema luisteren
Ik zou 'm dumpen hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:34 schreef SophieBro het volgende:
koen, zit je me steeds aan te vallen / af te kraken ofzo?
Ik zit je helemaal niet aftekrakenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef SophieBro het volgende:
het eiland heet natuurlijk geen sziget (want dat is Hongaars voor eiland), maar heeft de naam Obudai
Het verkeerde eiland is die met die trimbaan er om heenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:38 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik zit je helemaal niet aftekraken.
Hebben we in het voorjaar niet het verkeerde eiland bekeken dan?
die dan ook de Margit híd heet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef SophieBro het volgende:
Margitsziget ligt onder die witte brug door
Dat eilandje waar we ook die boten op zagen liggen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef SophieBro het volgende:
Margitsziget ligt onder die witte brug door (met dat groene puntje) en verderop ligt Obudai ("Sziget'') richting noorden, waar je vlak langs rijdt met de tram aan de Buda-kant, richting dat Romeinse opgegraven museum.
Ik ben Nederlandser dan Hongaars, maar tegenwoordig is het mode je niet Nederlandse kanten te benadrukken heh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:46 schreef SophieBro het volgende:
@ The Ed : ben jij Hongaars ofzo?... laat maar
Kan ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben Nederlandser dan Hongaars, maar tegenwoordig is het mode je niet Nederlandse kanten te benadrukken heh.
Ik kan verder alleen tellen in het Hongaars.
Was zo soort haventje Die lag tussen het eiland en de kant waar ook die Romeinse opgravingen waren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:49 schreef SophieBro het volgende:
Boten?.... Er waren volgens mij wel veel bomen
Ik heb ze vorig jaar via http://www.szigetfestival.nl/ besteld, inclusief hostel. Prima geregeld!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:09 schreef SophieBro het volgende:
Waarom kan je die kaartjes pas in mei kopen?....
Heeft er iemand verstand van het kaartjes kopen voor Sziget? Waar, hoe, wanneer kan je dat het beste doen? Mogelijkheden waren via de officiële sites (hongaars en nederlands) en via Plato.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:37 schreef Sukilove het volgende:
Ooooooh ik krijg weer kriebels als ik die foto's alleen al zie!
Nee! Ik kreeg al kriebels toen ik de topictitel zag!
Ik ben afgelopen jaar geweest en het was overweldigend en práchtig, práchtig!
Maar deze zomer wil ik iets anders. Een ander festival in Europa. Maar ik weet niet niet welk.
Iemand suggesties?
Reading? Roskilde?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:37 schreef Sukilove het volgende:
Ooooooh ik krijg weer kriebels als ik die foto's alleen al zie!
Nee! Ik kreeg al kriebels toen ik de topictitel zag!
Ik ben afgelopen jaar geweest en het was overweldigend en práchtig, práchtig!
Maar deze zomer wil ik iets anders. Een ander festival in Europa. Maar ik weet niet niet welk.
Iemand suggesties?
Ik had ook al gereageerd in hun gastenboek maar dat is weer verwijderdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef koen_pijl het volgende:
Volgens Hoppa-Collective draaien ze op Sziget 2007.
Dit zeggen ze op het weblog van Maok.
Ik had ze bij de Plato in Leiden gehaald, ik hoefde alleen mijn naam en het aantal kaartjes door te geven en een week later werd ik gebeld dat ze er waren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:18 schreef SophieBro het volgende:
Ja, volgens die rode site welMaar misschien heeft iemand goede of slechte ervaring met zijn manier van aan het kaartje komen?
Op het festival misschien niet, maar op de weg erheen wil je niet aangehouden worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef denka het volgende:
Voor de drugsgebruikers onder ons:
Neem je eigen zooi mee. Hongaarse wiet is wel te doen alleen je betaald je er rot aan en de kosten kunnen dan erg hoog worden voor die 7 dagen.
Voor de gebruikers die van een pilletje of een snuif houden:
Neem ook je eigen zooi mee of je moet een goede dealer vinden. Dit laatste is erg moeilijk, het is duur en vaak zooi. Hongaarse speed is niet echt veel en pillen tsja..niet echt een aanrader na mijn ervaring van vorig jaar..![]()
![]()
![]()
Op het festival kun je met een gerust hart blowen, je hoeft echt geen verstoppertje te spelen..
Dat is je eigen risicoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef BOKA het volgende:
[..]
Op het festival misschien niet, maar op de weg erheen wil je niet aangehouden worden.
Je moet het zelf weten maar ik zou gewoon je blok meenemen..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:44 schreef Toolshed het volgende:
fuck ben echt in dubio of ik wat hasj ga meenemen of niet... zie er wel erg tegen om de grens daar over te gaan met een nederlands kenteken
Toen was het ook wel heel ergquote:
Je bent Pablo Escobar niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:11 schreef denka het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten maar ik zou gewoon je blok meenemen..
Dreher is fantastisch.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:12 schreef GFA het volgende:
Dreher daar? Dat is echt niet te zuipen, vorige week nog ondervonden met weekendje Budapest
en nog tig andere bieren..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:12 schreef GFA het volgende:
Dreher daar? Dat is echt niet te zuipen, vorige week nog ondervonden met weekendje Budapest
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:42 schreef BOKA het volgende:
En zoals eerder gezegd ook cocktails.
[afbeelding]
Niet zo veel bekende artiesten?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:55 schreef mooiewereld het volgende:
[..]
Niet zo veel bekende artiesten maar elke avond 2 of drie internationale artiesten, maar mocht je willen meebrullen dan zijn er covertenten waar bands internationale bands coveren.
afsluiten met een filmpje in de openlucht bioscoop, slaapzak en drank mee.
Zeker gaan zou ik zeggen.
Die wet-tshirt contest heb ik eigenlijk gemist, welke tent was dat?
Deze info nemen we weer mee voor dit jaarquote:Op maandag 22 januari 2007 11:15 schreef BOKA het volgende:
[..]
Overigens was de wet t-shirt contest elke avond om 23.00 uur, na de coverband op het linkerpodium van die tent.
Ik geloof dat ie bedoelt dat het aantal bekende artiesten in geen verhouding staat met dat op andere festivals van vergelijkbare omvang.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:15 schreef BOKA het volgende:
[..]
Niet zo veel bekende artiesten?Okee, ik vind ze niet allemaal even leuk, maar onbekend zou ik oa:
Afro Celts
dEUS
Evergrey
Exploited, The
Fear Factory
Flogging Molly
Franz Ferdinand
Gogol Bordello
Goran Bregovic
Ministry
Plant, Robert
Radiohead
Scissor Sisters
Sick Of It All
Wir Sind Helden
Cradle Of Filth
Iggy & The Stooges
Roger Sanchez
Prodigy, The
Niet willen noemen.
Overigens was de wet t-shirt contest elke avond om 23.00 uur, na de coverband op het linkerpodium van die tent.
Dat is waar, maar je gaat ook niet voor de bands naar Sziget.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie bedoelt dat het aantal bekende artiesten in geen verhouding staat met dat op andere festivals van vergelijkbare omvang.![]()
Waarom gaan wij niet samen? Dan heb je geen last van mijn vervelende kliek!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:48 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Sziget, ooit ga ik daar eens heen!![]()
(En als ik nou es heul snel mijn rijbewijs haal, een nieuwe baan krijg en zin om naar Budapest af te reizen, misschien wel dit jaar.)
Ik snap je helemaal...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef VisStick het volgende:
Er komen elk jaar meer Nederlanders naar Sziget. Of dat leuk is laat ik maar even in het midden
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:39 schreef Querk het volgende:
Fok meet!!!!!!!!! Bij huh... naja hebben we het nog over....
En derde post op een rij.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef Querk het volgende:
Derde keer dit jaar voor mij... SZIGET!!!
Ik heb die verhalen ook gehoord. Maar ook met Lowlands is mijn tent wel eens overhoop gehaald en de tent van vrienden die naast ons stonden vernielt (wat de laatste nacht heel knus was met 2 mensen extra in de tent). Op Sziget is in de 2 jaar dat ik er was alleen een metalen waterfles gejat, maar ik vermoet dat die buiten het tentzeil heeft uitgestoken 's nachts.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:55 schreef hermanniet het volgende:
ik ben in 2005 geweest en dit jaar weer!!![]()
het enige waar ik tegenop zie zijn de 'roofbendes' die daar toch wel goed vertegenwoordigd zijn..
ik heb veel mensen gesproken van wie iets uit de tent gejat was, maar ook mensen van wie de gehele tent plus inhoud verdwenen waren![]()
die laat je toch niet in je tent liggenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als ze nou ook je telefoon gejat hebben?
Ik leg altijd alle waardevolle dingen achter in de slaapcabine neer als ik aan het slapen ben. Van die fles weet ik ook niet zeker of die wel IN de tent lag. (vond ik ook niet waardevol genoeg om in de slaapcabine neer te leggen.)quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef super-muffin het volgende:
Afgelopen jaar is mijn telefoon uit mijn tent (schoen eigenlijk) gejat op Lowlands toen ik aan het slapen was. Maar het kan ook zijn geweest dat ik mijn schoenen buiten heb laten staan, dat weet ik niet meer precies.
Dat had mijn vriendin vorig jaar wel gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:26 schreef maok het volgende:
[..]
die laat je toch niet in je tent liggen![]()
KLEP DICHT! Wanneer het een paar dagen geleden gepost is kan het blijkbaar niet meer!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef crossover het volgende:
[..]
En derde post op een rij.
Fokken voor beginners:
Quote knop: [afbeelding]
Edit knop: [afbeelding]
nou..nou..nou.nou..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:36 schreef Querk het volgende:
[..]
KLEP DICHT! Wanneer het een paar dagen geleden gepost is kan het blijkbaar niet meer!
Ja, sorry... kan gewoon niet tegen als mensen zoooooo reageren...en ben trouwens geen beginner....quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:36 schreef Querk het volgende:
[..]
KLEP DICHT! Wanneer het een paar dagen geleden gepost is kan het blijkbaar niet meer!
PMS?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef Querk het volgende:
[..]
Ja, sorry... kan gewoon niet tegen als mensen zoooooo reageren...en ben trouwens geen beginner........Maar goed..Sziget he
quote:
Whahahaha...man wie is er nou serieusquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
[..]
PMS?
Anders ga je d'r ff serieus op in:
[..]
jijquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:50 schreef Querk het volgende:
[..]
Whahahaha...man wie is er nou serieus![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:36 schreef Querk het volgende:
[..]
En niet te vergeten de post uit m'n fotoboek:quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef Querk het volgende:
[..]
Ja, sorry... kan gewoon niet tegen als mensen zoooooo reageren...en ben trouwens geen beginner........Maar goed..Sziget he
quote:
Het ging om een andere post van een paar dagen geleden..... en die wou ik verbeteren...en toen heb ik idd 3 dingen achter elkaar gezegd, maar dat was ook de bedoeling..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dude, je posts waren binnen 2 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |