Emmertje cocktail voor 10 Euro. Tig biersoorten en alle andere dranken die je ook in een goed cafe vind voor weinig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:43 schreef -skippybal- het volgende:
60 podia![]()
En hoe goedkoop is het daar zuipen dan?
Nu heb ik er nog meer zin inquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Emmertje cocktail voor 10 Euro. Tig biersoorten en alle andere dranken die je ook in een goed cafe vind voor weinig.
Allerlei soorten eettenten, loungeareas.....pinpongen, kabelbaan, chilltent.....te veel om op te noemen.
Ben er 1 dag geweest, maar het is het coolste festival dat ik ooit heb gezien.
Pff.....voor 5 Euro kan je al goed eenvoudig eten en een halve liter bier vanaf 1,50 dacht ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nu heb ik er nog meer zin in. Hoe duur is het eten/drinken ongeveer?
Een biertje (halve liter lekker bier) kost omgerekend ¤ 1,20, een flesje water kost ¤ 0,80 en een Bacardi-cola kost ¤ 2,50. Ook het eten is erg gevarieerd en goedkoop. Voor ¤ 4,- krijg je een vol bord eten zoals bijvoorbeeld friet met een groot stuk vlees, chinees of vegetarische pasta. Een pizza-slice of broodje Hotdog kost zelfs maar ¤ 2,-quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Pff.....voor 5 Euro kan je al goed eenvoudig eten en een halve liter bier vanaf 1,50 dacht ik.
Ze hebben eten van allerlei soorten verspreid over het hele terrein, van chinees tot een enkele belg met een frietkot......you name it en ze hebben het wel geloof ik.
Je kan jezelf daar goed een week vermaken.....en de vrouwen zijn erg lekker en willig heb ik me laten vertellen door een paar Nlers die daar zaten.
Heb trouwens foto,s......zal eens kijken of ik die kan posten...zijn nogal grote files.( vanavond iig niet )
Is echt een dikke vette aanraderquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef ThE_ED het volgende:
Misschien toch wel leuk want het is niet zo duur voor wat ze bieden...
bedankt voor de tip matequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef ruud.nl het volgende:
Ben vorig jaar voor de eerste keer geweest, helemaal te gek!![]()
Sinds september vliegt Wizz Air trouwens rechtstreeks van Eindhoven naar Boedapest, als je op tijd boekt, kost dat geen drol.![]()
Ik dacht dat het 40 euro kostte. Dus inderdaad geen drol.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef ruud.nl het volgende:
Ben vorig jaar voor de eerste keer geweest, helemaal te gek!![]()
Sinds september vliegt Wizz Air trouwens rechtstreeks van Eindhoven naar Boedapest, als je op tijd boekt, kost dat geen drol.![]()
Sinds wanneer zit mevrouw op Fok?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef SophieBro het volgende:
Jonapot,
Ben afgelopen 2 jaar naar Lowlands geweest en een paar keer in Boedapest sightseeing (ook niet verkeerd, het is echt een sprookjesstad, vergelijkbaar met Droomvlucht)....
Toevallig kwamen we in 2005 (mijn vriendje Koen vd Pijl en ik) op het Hongaarse vliegveld een foldertje tegen van Sziget met bands als Franz Ferdinand, die datzelfde jaar ook kwam op Lowlands.... Het foldertje is een beetje in de vergetelheid geraakt.... tótdat we op Lowlands bij de ''ingangrij'' een gast zagen met een Sziget-tshirt aan die net daarvoor op Sziget geweest was! Effe met um gepraat en nu is er geen weg meer terug .... WIJ GAAN NAAR SZIGET.
Heb al een boothotelletje geboekt (36 euro per nacht voor 2 personen): het romantische Fortuna Youth Hostel met uitzicht op het eiland! Geweldig moet het haast wel worden!
En Hongaars leren is trouwens best lollig.
Vislat!
Jó utat!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:37 schreef SophieBro het volgende:
Sinds een paar minuten Koentje Woentje Poentje XXXXXX ;P
Die brug is mooi om s avonds overheen te lopen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
De laatste keer dat ik in Droomvlucht was waren er niet tig miljoen auto's die de hele sfeer in een donkere walm hulden, maar verder is Budapest best mooi hoor.
Ook datquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
En er komen hele toffe mensen uit Hongarije natuurlijk.
Spreek dan af met een paar FOK!kers daar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:48 schreef super-muffin het volgende:
Jammer dan niemand uit mijn vrienden groep wilt. Om nou in je eentje naar Budapest te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |