Hmm, lekker toeristisch, al voor dat het ijzeren gordijn weg was was dat 1 groot toeristenoord. Op zich wel mooi, maar het meer is geloofik half zonnebrandcrême, half water.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef SophieBro het volgende:
Een andere bezienswaardigheid is het Balatonmeer en omgeving in de zomer.
En jij hoeft niet alles te deleten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:55 schreef SophieBro het volgende:
hey koen, je hoeft niet meteen alles wat ik gezegd heb te kopieren...onnodige opvulling....
Ga jij trouwens mee doen met die wet t shirt wedstrijden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:06 schreef SophieBro het volgende:
Heb je btw de ondergrondse metrostations gezien!?
Ongelooflijk....als je kijkt naar onze stations.
Die lijn met de gele treinstellen is heel oud hè, ik geloof de oudste van het Europese vasteland. En verder liggen veel stations heel diep, vandaar die lange roltrappen. Die vond ik als kind altijd een beetje eng. Onze stations hier zijn veel strakker, maar Wilhelminaplein hier vind ik ook wel tof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:06 schreef SophieBro het volgende:
Heb je btw de ondergrondse metrostations gezien!?
Ongelooflijk....als je kijkt naar onze stations.
Vrouwenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:09 schreef SophieBro het volgende:
Ja, maar je zit toch in Boedapest, HongarijeBoeiend dat ik het per ongeluk ter sprake heb gebracht tss
Inderdaad neit echt bijster groot maar misschien ligt er nog een deel verscholen wat wij niet hebben gezien. ( Ik kon trouwens geen Hongarije topic vinden maar dat kan je zelf openen in Travel)quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef SophieBro het volgende:
Raar dat Sziget door iedereen die er geweest is, zo groot wordt voorgesteld... want toen we er langs liepen en reden (in het voorjaar), viel dat best mee..... ik schat het op 6 voetbalvelden.
160 hectare festival terein volgens de sitequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef SophieBro het volgende:
Raar dat Sziget door iedereen die er geweest is, zo groot wordt voorgesteld... want toen we er langs liepen en reden (in het voorjaar), viel dat best mee..... ik schat het op 6 voetbalvelden.
Komt waarschijnlijk door de drukte. Het is makkelijker om te lopen als er geen hond op de weg is dan wanneer er duizenden mensen op dezelfde weg lopen en er ook nog auto's proberen tussendoor te wringen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef SophieBro het volgende:
Zie het shirt in mijn fotoboek heh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ook dat
Échte Kerels, die naar Anathema luisteren
Ik zou 'm dumpen hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:34 schreef SophieBro het volgende:
koen, zit je me steeds aan te vallen / af te kraken ofzo?
Ik zit je helemaal niet aftekrakenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef SophieBro het volgende:
het eiland heet natuurlijk geen sziget (want dat is Hongaars voor eiland), maar heeft de naam Obudai
Het verkeerde eiland is die met die trimbaan er om heenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:38 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik zit je helemaal niet aftekraken.
Hebben we in het voorjaar niet het verkeerde eiland bekeken dan?
die dan ook de Margit híd heet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef SophieBro het volgende:
Margitsziget ligt onder die witte brug door
Dat eilandje waar we ook die boten op zagen liggen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef SophieBro het volgende:
Margitsziget ligt onder die witte brug door (met dat groene puntje) en verderop ligt Obudai ("Sziget'') richting noorden, waar je vlak langs rijdt met de tram aan de Buda-kant, richting dat Romeinse opgegraven museum.
Ik ben Nederlandser dan Hongaars, maar tegenwoordig is het mode je niet Nederlandse kanten te benadrukken heh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:46 schreef SophieBro het volgende:
@ The Ed : ben jij Hongaars ofzo?... laat maar
Kan ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben Nederlandser dan Hongaars, maar tegenwoordig is het mode je niet Nederlandse kanten te benadrukken heh.
Ik kan verder alleen tellen in het Hongaars.
Was zo soort haventje Die lag tussen het eiland en de kant waar ook die Romeinse opgravingen waren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:49 schreef SophieBro het volgende:
Boten?.... Er waren volgens mij wel veel bomen
Ik heb ze vorig jaar via http://www.szigetfestival.nl/ besteld, inclusief hostel. Prima geregeld!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:09 schreef SophieBro het volgende:
Waarom kan je die kaartjes pas in mei kopen?....
Heeft er iemand verstand van het kaartjes kopen voor Sziget? Waar, hoe, wanneer kan je dat het beste doen? Mogelijkheden waren via de officiële sites (hongaars en nederlands) en via Plato.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:37 schreef Sukilove het volgende:
Ooooooh ik krijg weer kriebels als ik die foto's alleen al zie!
Nee! Ik kreeg al kriebels toen ik de topictitel zag!
Ik ben afgelopen jaar geweest en het was overweldigend en práchtig, práchtig!
Maar deze zomer wil ik iets anders. Een ander festival in Europa. Maar ik weet niet niet welk.
Iemand suggesties?
Reading? Roskilde?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:37 schreef Sukilove het volgende:
Ooooooh ik krijg weer kriebels als ik die foto's alleen al zie!
Nee! Ik kreeg al kriebels toen ik de topictitel zag!
Ik ben afgelopen jaar geweest en het was overweldigend en práchtig, práchtig!
Maar deze zomer wil ik iets anders. Een ander festival in Europa. Maar ik weet niet niet welk.
Iemand suggesties?
Ik had ook al gereageerd in hun gastenboek maar dat is weer verwijderdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef koen_pijl het volgende:
Volgens Hoppa-Collective draaien ze op Sziget 2007.
Dit zeggen ze op het weblog van Maok.
Ik had ze bij de Plato in Leiden gehaald, ik hoefde alleen mijn naam en het aantal kaartjes door te geven en een week later werd ik gebeld dat ze er waren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:18 schreef SophieBro het volgende:
Ja, volgens die rode site welMaar misschien heeft iemand goede of slechte ervaring met zijn manier van aan het kaartje komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |