quote:methodmich
Dirk verzucht na gemiste kans: "Ik denk dat ik liever pool"
quote:AirRaid
bij gebrek aan behang plakt Fernando Meira, Kuyt maar achter het doel
quote:-Vaduz-
Marco van Basten hangt de vuile was buiten
-2ptquote:dramslag
Meira werkt het balletje in het doel
en wij maar wachten totdat parijs dakar was afgelopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef pos het volgende:
Ik zie net in een vorige topic dat ik gewonnen hadWat leuk
![]()
Het spijt me was een paar dagen niet op Fok, dus ik wist het niet.
En bedankt Beschouw![]()
Sorry hoor, was de eerste keer dat ik mee deed....verwacht je toch niet te winnenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en wij maar wachten totdat parijs dakar was afgelopen![]()
maar doordat jij de uitslag niet deed, kreeg ik heeeeeeel onterecht de poedelprijsquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry hoor, was de eerste keer dat ik mee deed....verwacht je toch niet te winnen![]()
Ik kan het niet meer goed maken he...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar doordat jij de uitslag niet deed, kreeg ik heeeeeeel onterecht de poedelprijs
nee, moet slijtenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef pos het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer goed maken he...![]()
Laat maar, poedelprijs was terecht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef pos het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer goed maken he...![]()
daar zal je de boosdoener hebben die loopt als een olifant door een pos seleinkastquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Laat maar, poedelprijs was terecht.![]()
Blij dat je er weer bent, pos
Vaaaduzzzz!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en waar blijft de nieuwe foto ?
Het is maar net wat de jury waardeert inderdaad. En in de krant staan soms ook verhalen van 3-4 regels onder een plaatje, dus het moet kunnen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef existenz het volgende:
Persoonlijk probeer ik altijd voor one liners te gaan en niet strips zoals jij ze noemt. Maar dat is soms wel erg moeilijk en veel mensen blijken de one liners toch minder grappig te vinden
Al schrijf je een boek onder de foto, het is en blijft ter beoordeling van de dienstdoende jury.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
nog even een vraagje tussendoor.
Gaat het hier nu om de onderschriften, of is het een stripverhaal competitie geworden?
Ik zie de laatste tijd steeds meer inzenden zoals :persoon a zegt : blablabla, persoon b zegt: blabalbaat. en dan komt de grap door iets wat persoon c zegt.
Kun je bijna wel op de je vingers natellen dat dat binnenkort gaat gebeurenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Een enkele smiley als onderschrift hebben we nog niet gehad nochtans
Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je bijna wel op de je vingers natellen dat dat binnenkort gaat gebeuren![]()
quote:Supporter: "Hey Schaaf, kijk eens uit je ogen, daar is de bal!"
"Schaaf: Ja, ik weet het, maar het is allemaal zo ingewikkeld"
quote:Yo Adrian, I DID IT!!!!!
quote:supporter: "He Remco, waarom heb je dat verband om je hoofd?"
Remco: "Heb een schaafwond!"
-2ptquote:Na Stefan Postma's filmpje nu ook een poepsex-filmpje van vd Schaaf op het net te vinden. Als grap gooien supporters gebruikte stukken wc-papier naar de woedende speler.
toma is een beste kerel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef toma het volgende:
ik vond die van Beschouw het beste
quote:
dat was toen Adriaanse er nog zatquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:52 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"En je vertelt me nu pas dat er geen paaseieren liggen? Ik dacht dat dat de traditie was bij AZ!"
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
En toma, sorry. Ik vond je onderschrift maar niks.
I know, daarom maak ik er ook AZ van en niet Van Gaal... In die tijd zat Cziommer ook nog niet bij AZ he.quote:
Je moet je foto er nog boven zetten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Cziommer te laat voor auditie''Sterren dansen op het ijs''
Hoho, mijn inzending is er wel! Ik heb een andere post weggehaaldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mwana, waarom heb je jouw inzending weggehaald? Kom je nog wel op tijd met een nieuwe??
Sorry! Ik maakte me een beetje ongerust!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoho, mijn inzending is er wel! Ik heb een andere post weggehaald
Haha, niet doen hoor, wij kakkerlakken overleven zelfs een nucleaire holocaustquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sorry! Ik maakte me een beetje ongerust!![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Iets eerder dan aangegeven maar ik heb zometeen mijn verjaardagsfeestje![]()
Tijd voor de uitslag
quote:gebruikersnaam
Cziommer probeerd de verder onzichtbaar spelende wesley sneijder op te vangen
quote:Maikalo
Cziommer het spelletje eindelijk onder de knie
quote:existenz
"I'm too sexy for my paars hesje... Too sexy for my hesje.. Too sexy for sure"
-2ptquote:SocialDisorder
"Louistje, pest die gemene verslaggevermeneer je? Kom maar hier hoor!"
was vorige week al jarig maar toch bedanktquote:
je was vorige week al jarig, maar toch gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
was vorige week al jarig maar toch bedankt
"Disordertje, pest die gemene jurymeneer je? Kom maar hier hoor!"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:02 schreef SocialDisorder het volgende:
nou ja zeg!
in elk geval gefeli met je vejaardag.
Heel scherp Mwana!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Disordertje, pest die gemene jurymeneer je? Kom maar hier hoor!"
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Disordertje, pest die gemene jurymeneer je? Kom maar hier hoor!"
Ik was eerder met feliciterenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Omdat het waarschijnlijk goed is voor de punten:
Nog gefeliciteerd TheVulture!
Ik was te laatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik was eerder met feliciteren![]()
volgens mij zit ie nog steeds vast in dat gat wat ie in het plafond sprongquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Is die existenz al klaar met zijn vreugde dansje? dan kan die een nieuwe foto plaatsen.
Die was World of Warcraft aan het spelenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:28 schreef AirRaid het volgende:
[..]
volgens mij zit ie nog steeds vast in dat gat wat ie in het plafond sprong
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
"Ik voel me net een neger met zo'n grote lul tussen me benen"
quote:~SocialDisorder~
~vdLem bereikt hoogtepunt in z'n carriëre~
quote:~AirRaid~
~Danoontje Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~
quote:~dramslag~
~"Ik voel me net een neger met zo'n grote lul tussen me benen"~
-2ptquote:~TheVulture~
~Van Gaal op het punt om incontinentieprobleem Van der Lem te ontdekken~
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:25 schreef existenz het volgende:
Poedel was wat lastig. Dat was een moeilijke keuze...
quote:
quote:
Sexy is ie welquote:
Jij en Beschouw heb ik ook even overwogen voor de poedel hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu weten we ook weer hoe existenz zijn vrienden behandelt...![]()
Dat was mijn tweede gokquote:Op zondag 21 januari 2007 13:07 schreef --Globe-- het volgende:
De Bayernspeler is Roque Santa Cruz.
Vuil kloonkonijn!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bovenstaande gezegd door mij, niet door m'n zus.
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:25 schreef meetie het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v255/Vaduz/vdschaaf.jpg
Wederom patient ontsnapt uit het psychiatrisch ziekenhuis te Arnhem
quote:rompompom
Dortmund kanonnenvoer voor Bayern
quote:Deoxyribonucleic
Santa Cruz Geeft Ewerton een schop in de goede richting
quote:vitessezuid113
Waar is de bal ? SMS NU A , B of C naar FOK !
-2ptquote:EnGCatjuh
Santa Cruz en Ewerthon geven een eigen interpretatie van het begrip Kickstart
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:26 schreef toma het volgende:
origineel onderschrift van vitesse maar zoals altijd heb ik weer iets te zeiken over de beoordeling
ik vond die van engcatjuh toch best goed
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
vitessezuid gewonnen.
ik sla maar een ronde over, want dat kost mij minder punten
quote:waterreus23
Mourinho: 'Dat Chelsea zo slecht draait, komt doordat ik ben omgekocht'
quote:ruud_fr
Mourinho praat niet meer met Andy Houtkamp
quote:Maikalo
Stil maar Arjen, ik kom zo bij je
-2ptquote:Zjakkie
Ziehier een van de weinige dingen die Mourinho nog omhoog krijgt
quote:Op maandag 22 januari 2007 19:55 schreef WeebI het volgende:
De enige reden dat dat onderschrift derde werd is omdat vitessezuid dezelfde humor heeft
Me tooquote:Op maandag 22 januari 2007 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Pfff. Fok is zo traag als dikke stront door een trechter... vandaag gemist
succesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Is dit iets? Hopelijk ben ik op tijd thuis om de uitslag te doen. Moet namelijk op sollicitatiegesprek voor m'n afsluitende stage![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:17 schreef toma het volgende:
Danny Blind wie kent m niet .....
Danny Blind Danny Blind is een echt dronken Ajacied!![]()
Ben benieuwd wie daar allemaal over gaan vallen straks!quote:
Het is vriendjespolitiek! Telkens dezelfde winnaars en grapjes!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie daar allemaal over gaan vallen straks!
Om even in de onderschrift-sfeer te blijven:quote:Wanneer doe je weer eens foto'tje plaatsen van Mwana Jr.?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is vriendjespolitiek! Telkens dezelfde winnaars en grapjes!
[..]
Om even in de onderschrift-sfeer te blijven:
[afbeelding]
Ook Mwana Junior niet onder de indruk van vertoonde spel Feyenoord na de winterstop
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:00 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
wat zong ie afgelope weekend? Als de lente komt ....
Ja joh, ze was er net een aan het kauwen, vandaar die wangenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:02 schreef Beschouw het volgende:
Bolle toet zeg. Je geeft hem toch nog geen frikandellen hè?
Is onzin om hierover te vallen... Jury moet/mag t ook niet zo beoordelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie daar allemaal over gaan vallen straks!
Hahahaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Dronken Danny Blind ziet het niet meer helder: "he Bob, zing nog een keertje "No Woman No Cry"
bij je tandarts-assistentequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja joh, ze was er net een aan het kauwen, vandaar die wangen
Enne...die lente he, waar kan ik die bestellen?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hahaha...zo heeft mijn neef nog es bijna klappen gevangen door een net zo dronken Surinamer te achtervolgen. Dat was immers duidelijk Stanley Menzo
("Hee Stanley jonge, blijf nou es staat, doe nou es man...")
Ik vond die van mezelf best origineelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:02 schreef rompompom het volgende:
Het zal wel héél moeilijk zijn. Is het ook, om tussen alle dronken-Blind grappen een originele te vinden.
In die categorie is het nog wel een aardige, ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die van mezelf best origineel![]()
Tis inderdaad weer behoorlijk eenheidsworst.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:02 schreef rompompom het volgende:
Het zal wel héél moeilijk zijn. Is het ook, om tussen alle dronken-Blind grappen een originele te vinden.
Maar ja, een foto met een naar de grond gaande Blind, wat had jij verwacht?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tis inderdaad weer behoorlijk eenheidsworst.
ik niksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ja, een foto met een naar de grond gaande Blind, wat had jij verwacht?
quote:EnGCatjuh
Nieuwste super-stijve-rasta-gel Wella blijkt in Zweden al jaren in de winkels te liggen
quote:toma
Blind zoekt zijn weg in Rotterdam.
quote:TheVulture
Dronken Danny Blind ziet het niet meer helder: "he Bob, zing nog een keertje "No Woman No Cry"
-2ptquote:rompompom
Larsson ontmantelt als valsspelende alien: Ingebouwde zender controleert bal via antennehaar
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het is een complot en vriendjes politiek
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het is een complot en vriendjes politiek
ik denk t laatstequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het niet Gilberto Silva? Of ben ik nou dom?
Dat laatste.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sinds wanneer is Silva captain dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Henry: 'Zo sleurde je dus dat meisje mee je hotelkamer in'
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is vaak captain geweest dit seizoen, bij afwezigheid van Henry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |