quote:methodmich
Dirk verzucht na gemiste kans: "Ik denk dat ik liever pool"
quote:AirRaid
bij gebrek aan behang plakt Fernando Meira, Kuyt maar achter het doel
quote:-Vaduz-
Marco van Basten hangt de vuile was buiten
-2ptquote:dramslag
Meira werkt het balletje in het doel
en wij maar wachten totdat parijs dakar was afgelopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef pos het volgende:
Ik zie net in een vorige topic dat ik gewonnen hadWat leuk
![]()
Het spijt me was een paar dagen niet op Fok, dus ik wist het niet.
En bedankt Beschouw![]()
Sorry hoor, was de eerste keer dat ik mee deed....verwacht je toch niet te winnenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en wij maar wachten totdat parijs dakar was afgelopen![]()
maar doordat jij de uitslag niet deed, kreeg ik heeeeeeel onterecht de poedelprijsquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry hoor, was de eerste keer dat ik mee deed....verwacht je toch niet te winnen![]()
Ik kan het niet meer goed maken he...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar doordat jij de uitslag niet deed, kreeg ik heeeeeeel onterecht de poedelprijs
nee, moet slijtenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef pos het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer goed maken he...![]()
Laat maar, poedelprijs was terecht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef pos het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer goed maken he...![]()
daar zal je de boosdoener hebben die loopt als een olifant door een pos seleinkastquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Laat maar, poedelprijs was terecht.![]()
Blij dat je er weer bent, pos
Vaaaduzzzz!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en waar blijft de nieuwe foto ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |