Het is maar net wat de jury waardeert inderdaad. En in de krant staan soms ook verhalen van 3-4 regels onder een plaatje, dus het moet kunnen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef existenz het volgende:
Persoonlijk probeer ik altijd voor one liners te gaan en niet strips zoals jij ze noemt. Maar dat is soms wel erg moeilijk en veel mensen blijken de one liners toch minder grappig te vinden
Al schrijf je een boek onder de foto, het is en blijft ter beoordeling van de dienstdoende jury.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
nog even een vraagje tussendoor.
Gaat het hier nu om de onderschriften, of is het een stripverhaal competitie geworden?
Ik zie de laatste tijd steeds meer inzenden zoals :persoon a zegt : blablabla, persoon b zegt: blabalbaat. en dan komt de grap door iets wat persoon c zegt.
Kun je bijna wel op de je vingers natellen dat dat binnenkort gaat gebeurenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Een enkele smiley als onderschrift hebben we nog niet gehad nochtans
Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je bijna wel op de je vingers natellen dat dat binnenkort gaat gebeuren![]()
quote:Supporter: "Hey Schaaf, kijk eens uit je ogen, daar is de bal!"
"Schaaf: Ja, ik weet het, maar het is allemaal zo ingewikkeld"
quote:Yo Adrian, I DID IT!!!!!
quote:supporter: "He Remco, waarom heb je dat verband om je hoofd?"
Remco: "Heb een schaafwond!"
-2ptquote:Na Stefan Postma's filmpje nu ook een poepsex-filmpje van vd Schaaf op het net te vinden. Als grap gooien supporters gebruikte stukken wc-papier naar de woedende speler.
toma is een beste kerel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef toma het volgende:
ik vond die van Beschouw het beste
quote:
dat was toen Adriaanse er nog zatquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:52 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"En je vertelt me nu pas dat er geen paaseieren liggen? Ik dacht dat dat de traditie was bij AZ!"
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
En toma, sorry. Ik vond je onderschrift maar niks.
I know, daarom maak ik er ook AZ van en niet Van Gaal... In die tijd zat Cziommer ook nog niet bij AZ he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |