Is dat zo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Respecteer onze mening, Bupa
Jij vindt Muse ook niksan (), ik wel
en daar steek ik mijn tong ook niet voor uit
![]()
quote:
14 plays sinds begin juni.quote:79ste plaats: Muse 14 plays
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
14 plays sinds begin juni.Je bent in ieder geval geen grote fan!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:02 schreef Paltos het volgende:
Ik vind niksan tof.
Lijkt me een beetje kort door de bocht van je.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Alsof zo'n last.fm-account representatief is voor mijn smaak.
Ja, in enige mate. Maar niet voldoende. Want ik blijf in feite naar telkens dezelfde artiesten luisteren. Terwijl er genoeg artiesten/liedjes zijn die ik wel wat aan vind (in plaats van niks an), maar die ik gewoon niet luister, omdat ik te lui ben. Ik heb vaak een korte playlist met maar enkele nummers, artiesten of albums.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje kort door de bocht van je.![]()
Tuurlijk is het in enige mate representatief, logisch, me dunkt. Zeker met 10k+ liedjes.
Wat stom!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, in enige mate. Maar niet voldoende. Want ik blijf in feite naar telkens dezelfde artiesten luisteren. Terwijl er genoeg artiesten/liedjes zijn die ik wel wat aan vind (in plaats van niks an), maar die ik gewoon niet luister, omdat ik te lui ben. Ik heb vaak een korte playlist met maar enkele nummers, artiesten of albums.
Tis niet engquote:
Nu luister ik dus al een week naar een playlist van 57 nummers met veel Samson en Gert, Spinvis en wat losse, Nederlandse nummers.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat stom!![]()
Maak dan gewoon wat nieuwe playlists.![]()
En dat natuurlijk!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:04 schreef Paltos het volgende:
Waarom laser je niet mee? Vette tactical moves uitvoeren, enzo.!!!
Nee, dank uquote:
Jaquote:
Ja.quote:
Bij voorkeur in Den Haag zekerquote:
Zodat de rest in Utrecht kan gaan lasergamen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij voorkeur in Den Haag zeker.
Goed planquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zodat de rest in Utrecht kan gaan lasergamen.
Ik bedoel dat 'ie niet meer op z'n plek zit. En het is pas sinds enkele dagen.quote:
Of je moet gewoon je arm niet meer zo houdenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 'ie niet meer op z'n plek zit. En het is pas sinds enkele dagen.
Volgens mij ga ik toch echt dood!
Lach er maar mee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je moet gewoon je arm niet meer zo houden.
Jaquote:
fansquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:02 schreef Paltos het volgende:
Ik vind niksan tof.
Dan Rammstein of Metallicaquote:
Houd je in!quote:
Anders help je mij even met m'n levensbedreigende situatie?quote:
Zo'n bal op je tenen is ook niet het leukste vooruitzicht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje Erik voor deze extra motivatie om niet te gaan lezerschieten.
Ik breek liever een teen dan m'n been, if you don't mindquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo'n bal op je tenen is ook niet het leukste vooruitzicht..
Ik liever geen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik breek liever een teen dan m'n been, if you don't mind.
Hoe dat dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder heeft met laserschieten haar been vrij ernstig gebroken ooit.
Ja, misschien de lasers van Dr. Evil.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die lasers zijn keigevaarlijk man!
Ze werd geschoten!quote:
Kijk, daardoor ga je scheef lopen, raak je uit balans en steekt nu je linker sleutelbeen uit! Dat heb je er nou vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik had een keer een bowlingbal per ongeluk in mijn broekzak laten zitten. Kwam ik pas achter toen ik die avond naar bed ging.
Hoe wil je dat doen dan, een bowlingbal is toch veel te groot om in je zak te stoppenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik had een keer een bowlingbal per ongeluk in mijn broekzak laten zitten. Kwam ik pas achter toen ik die avond naar bed ging.
OMG, zie mij reageren als de eerste de beste newbiequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen dan, een bowlingbal is toch veel te groot om in je zak te stoppen
Dát is het!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk, daardoor ga je scheef lopen, raak je uit balans en steekt nu je linker sleutelbeen uit! Dat heb je er nou van.
gegevens liggen op m'n werk, ik pm jullie morgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef Svensational het volgende:
Waar is het eigenlijk? En wat is de prijs?
En je kan wel FOK!kenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan geen PM's lezen op m'n werk.
Jep!quote:
En? Heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep!
Alleen zie ik geen smilies, dat zijn allemaal lege vierkantjes. En ik kan niet op de FP, Weblog, Fotoboek, enz. Alleen 't forum. Zonder smilies en PM. Als ik op het PM dingetje klik, krijg ik een melding dat de TOEGANG GEWEIGERD is door mijn werkgever en dat ik naar de webmaster moet mailen als ik denk dat ik de betreffende site voor werkdoeleinden nodig heb![]()
.
Neen.quote:
Dat is juist het grappigequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:18 schreef Gezondaar het volgende:
Denk ik altijd dat ik vet veel mensen heb geraakt en dan heb ik een negatieve score![]()
![]()
![]()
Doe eens niet zo begaafdquote:
Maar dan lacht iedereen mij uit! "Haa haa, jij hebt een negatieve scoooore!quote:
Dan wil ik niet met je gezien woordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar dan lacht iedereen mij uit! "Haa haa, jij hebt een negatieve scoooore!"
De vernedering!![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan wil ik niet met je gezien woorden.
Gewoon veel schelden op iedereen, vanachter besluipen en door hun hoofd knallen. Gewoon haantjesgedrag vertonen 14.gifquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef Gezondaar het volgende:
De vernedering!![]()
Jamaar je moet iedereen dus precies op een bepaald lichtgevend vlakje raken enzo; dat zit niet op het hoofdquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Gewoon veel schelden op iedereen, vanachter besluipen en door hun hoofd knallen. Gewoon haantjesgedrag vertonen 14.gif
Kun je ze niet knock out slaan dan? Dan bewegen ze ook niet meer zo hevig en is dat richten ook niet moeilijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:39 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jamaar je moet iedereen dus precies op een bepaald lichtgevend vlakje raken enzo; dat zit niet op het hoofdEn dat vlakje raak ik dus nooit
![]()
Juist ja! Heerlijk tochquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De vernedering!![]()
Nu kan ik eindelijk met een gerust hart gaan slapen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb PeRi geholpen met modden in US.
*fap fap*
Ik had niet goed naar het plaatje gekeken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb PeRi geholpen met modden in US.
*fap fap*
quote:
Is er een bowlingbal op je hoofd gevallen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef PeRi het volgende:
Ik werd wakker en dacht dat het zondag was. En toen dacht ik 'Huh nee ik ben niet gaan bowlen, dan is het zaterdag! Huh! Nee hey ik ben ook al gaan shoppen, welke dag is het nou'.
We gaan ook helemaal niet bowlen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef PeRi het volgende:
Ik werd wakker en dacht dat het zondag was. En toen dacht ik 'Huh nee ik ben niet gaan bowlen, dan is het zaterdag! Huh! Nee hey ik ben ook al gaan shoppen, welke dag is het nou'.
Mis ik weer iets?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
We gaan ook helemaal niet bowlen!![]()
Wat zeg je nou? Ik kan dat helemaal niet. Ik wil bowlen, dan heb ik nog enige kans. Dammitquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja, de bowlingbaan was volgeboekt, dus we gaanlasergamen
![]()
Ik ga ook niet mee met lasergamen, sluit me aan tijdens de borrel / foodquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Ik kan dat helemaal niet. Ik wil bowlen, dan heb ik nog enige kans. Dammit.
hm, daar hoef je nu alleen maar buiten voor te gaan staanquote:
Nog niet volgens mij... Maar hij moet landen rond 6/7 uur, als de storm het ergst is hoor ik netquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, daar hoef je nu alleen maar buiten voor te gaan staan
(maar eh, zonder gekheid, is schiphol nog niet gesloten?!)
XM wil ook al niet lasergamen.. dus misschien kunnen jullie samen kijken...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:09 schreef PeRi het volgende:
Ben ik een spelbreker als ik niet mee ga lasergamen? En dan niet vanwege het bedrag, want dat valt me mee. Ik vind het gewoon niet zo leuk ook. Is er niet iemand die ook wil toekijken vanuit de bar?
.
.
En als iedereen wel meedoet met lasergamen, dan haak ik wel af. Ik zit liever met Peri in de bar dan in zo'n darkroomquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
XM wil ook al niet lasergamen.. dus misschien kunnen jullie samen kijken...
Maar tis heel leuk hoor
Dan blijft er nog maar weinig over he? Als jij ook al niet meedoetquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
En als iedereen wel meedoet met lasergamen, dan haak ik wel af. Ik zit liever met Peri in de bar dan in zo'n darkroom![]()
Ik doe alleen niet mee als er niemand is om PeRi gezelschap te houden!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan blijft er nog maar weinig over he? Als jij ook al niet meedoet
Ik kom er wel langs vandaag, scheelt dat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:25 schreef MissBliss het volgende:
Godver! Vliegtuigen hebben vertraging of worden geannuleerd, treinen hebben vertraging! Nou dat zal gezellig worden in huize Re/MB vanavond, we zijn er ws allebei niet![]()
Als je even een biertje komt drinken welquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik kom er wel langs vandaag, scheelt dat?![]()
Naja, op zich duurt zo'n potje maar een minuut of 15 geloof ik... Zó lang kan Peri toch wel alleen zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet mee als er niemand is om PeRi gezelschap te houden!![]()
![]()
Maar anders wel, want ik vind het stiekem mega leuk![]()
Ja dan doe je gewoon mee natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet mee als er niemand is om PeRi gezelschap te houden!![]()
![]()
Maar anders wel, want ik vind het stiekem mega leuk![]()
Ik bedoel ik kom langs in de tram. En dan zwaai ik jullie richting uit enzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je even een biertje komt drinken wel
Mits er iemand thuis is dan he
Een attention whore als PeRi?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, op zich duurt zo'n potje maar een minuut of 15 geloof ik... Zó lang kan Peri toch wel alleen zijn?
Oh... tofquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik bedoel ik kom langs in de tram. En dan zwaai ik jullie richting uit enzo![]()
Niet echt spectaculair dus eigenlijk![]()
goh jij weet ook wel hoe je een zinnige bijdrage kan leveren in het enthousiasmeren (?) van Periquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan ook wel met PeRi meewachten hoor. Ik hoef niet pas bij het eten aan te schuiven, eerder vind ik ook gezellig, alleen ik ga niet lasergamen
.
Face it, lasergamen is gewoon kutquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
goh jij weet ook wel hoe je een zinnige bijdrage kan leveren in het enthousiasmeren (?) van Peri![]()
Oh sorryquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh sorry
Gezondaar: -13 punten
jaaaaaaaaa precies, dacht ik ook al!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef MissBliss het volgende:
Lasergamen is echt tof! je mag ook toffe namen kiezen, dus ik stel voor dat iedereen zn nickname opgeeft
Dan staat er zo:
MissBliss: 12506210 punten
babette21: 12365422 punten
Zhenar: -13 punten
etc..
Let's kick some assquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef babette21 het volgende:
en zo te zien laten de andere chicks 't allemaal afweten dus het is wij twee tegen de rest![]()
![]()
Ze wisten dat je eraan kwam?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en GODVER!! Nu is Amsterdam CS ook nog eens ontruimd
Laserstralen naar elkaar schieten in een donkere kamer met irritante obstakels waar je gecompliceerde beenbreuken bij kan oplopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsss jij weet niet eens waar je 't over hebt
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 06:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welk seksspeeltje zou je wel eens op de Frontpage willen winnen?
De FiPorator®.Wat doe jij aan een beter milieu?
Ik heb doelbewust heel wat huwelijken kapotgemaakt. Dan krijg je automatisch gescheiden afval.![]()
![]()
!
En dat negeer je zomaar?quote:en zo'n kneus van FOK!sport. Svennogwat...
quote:
quote:Beste collega
n.a.v. berichten als hieronder is er een bericht van de directie gekomen aan alle teamleiders, met het verzoek dit door te geven aan de medewerkers in hun team:
Medewerkers wordt gevraagd om een eigen verantwoordelijkheid te nemen met betrekking tot de keuze om wel of niet eerder naar huis te gaan in verband met de weersverwachtingen (rekening houdend met een redelijke bezetting op de afdeling) en ook m.b.t. de manier waarop zij naar huis gaan. Met name auto-gebruikers wordt gevraagd extra oplettend te zijn!
Geef even door aan je teamleider als je van plan bent eerder naar huis te gaan
dan ben je wel héél dom hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laserstralen naar elkaar schieten in een donkere kamer met irritante obstakels waar je gecompliceerde beenbreuken bij kan oplopen.
Nou ja, ze post in SC heh.quote:
Trek je conclusies! Zelfsquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:01 schreef Gezondaar het volgende:
LeBeau zeik eens niet over mijn ganz geile neue naam!![]()
![]()
dat zal ze zelf ook wel weten hequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:55 schreef Bupatih het volgende:
Dat moet je Eriks moeder vertellen.
Face it babette, je jat gewoon m'n stoere quotesquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef babette21 het volgende:
Face it, Zhen, 't is gewoon 'n kutnaam
Praat eensquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Trek je conclusies! ZelfsLeBeau
vind er niks aan!
Straks gaat ze ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Face it babette, je jat gewoon m'n stoere quotes.
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Straks gaat ze ookfancypancy
gebruiken.
.
Ja,quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Je leest de OP.
quote:
waar???quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Face it babette, je jat gewoon m'n stoere quotes.
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Face it babetteXM, je jat gewoon m'nHuub's stoere quotes.
Oh jee, ik ben een letter vergeten... Dan is het niet ineens een andere taal hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Zelfs LeBeau vind er niks aan" [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Face it, lasergamen is gewoon kut![]()
.
Daar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef babette21 het volgende:
Face it, Zhen, 't is gewoon 'n kutnaam
Correct Nederlands dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jee, ik ben een letter vergeten... Dan is het niet ineens een andere taal hoor
goh drie woorden die overeenkomen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar.
Ik ook, J. heeft het waanzinnige idee opgevat om een gestrande collega "even" naar Maassluis te rijden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef babette21 het volgende:
ik begin nu echt 'n beetje bangig voor die storm te worden![]()
![]()
Dan moet je onder de tafel schuilen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef babette21 het volgende:
![]()
Zussiequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
goh drie woorden die overeenkomen...![]()
![]()
Ga dan met het OVquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef babette21 het volgende:
![]()
Nee... the drama!quote:
En dat werkt wél denk je??quote:
al zou ik 't willen, 't ligt hier allemaal platquote:
ik vind er geen reet aanquote:Ik vind het wel kicken, dat natuurgeweld![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:37 schreef MissBliss het volgende:
En dat werkt wél denk je??Volgens mij kan je beter met de auto gaan hoor, de NS kan dit toch allemaal niet aan
quote:15:30 uur
Weersomstandigheden Nederland
Door de weersomstandigheden moeten
reizigers in West en- Midden Nederland
rekening houden met ernstige vertraging
en uitval van treinen.
Reizigers wordt geadviseerd in deze
regio's geen gebruik te maken van de
trein.
Houdt u ook op overige trajecten in
Nederland rekening met uitval van
treinen.
Prognose:
* Het is niet bekend hoelang deze
situatie gaat duren.
Nee, ik ga het ook niet wagen in de middle of nowehere stil te staan in zo'n kuttrein.. Heb er eens 4 uur over gedaan naar Amsterdam en dat record wil ik niet brekenquote:
Dank u.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, toch best een tof interviewtje, hoor.
dus wat is wijsheid?!quote:‘Het KNMI verwacht dat de aangekondigde storm in de middag en avond nog meer zal huishouden in ons land. Het weeralarm is vroeg in de morgen opgeschroefd. De meteorologen verwachten nu dat niet alleen in het noordelijk kustgebied windkracht 10 verwacht wordt, maar ook in andere gebieden langs de kust.
Rijkswaterstaat heeft het verkeeralarm afgekondigd. Weggebruikers krijgen via allerlei informatiekanalen het advies om in verband met de zware storm thuis te blijven en alleen in noodgevallen de weg op te gaan. Het is de eerste keer dat Rijkswaterstaat gebruik maakt van het verkeeralarm.’
Fietsen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:59 schreef babette21 het volgende:
het mooie is dat ze adviezeren om níet met de trein te gaan, maar ook om níet met de auto te gaan...
[..]
dus wat is wijsheid?!
Héél lang overwerken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:59 schreef babette21 het volgende:
het mooie is dat ze adviezeren om níet met de trein te gaan, maar ook om níet met de auto te gaan...
[..]
dus wat is wijsheid?!
Dat moet ik straks ook nog doen.quote:
WTF moest jij nou in de In De Bogaard?!?!? (wat wij uiteraard gewoon in de Bogaard noemenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:01 schreef LeBeau het volgende:
Ik was vandaag in de Bogaard (of is dat in de In De Bogaard? Kut Rijswijk.) en daar heb je zo'n soort verhoogde vijver aan de achterkant waar het water echt uitwaaide. En nog mensen die aan die kant langs gaan lopen.
En de bus ging echt heul zo van *wiebel* over de weg.
dat overweeg ik (vanaf 21.00 uur schijnt 't weer rustiger te wordenquote:
Zolang ie er maar opblijft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die vriend van mij is dus gewoon de weg opgegaan he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt een konijn? Ik had je nooit als het huisdierentypje (Ok, balkondierentypje) ingebeeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat overweeg ik (vanaf 21.00 uur schijnt 't weer rustiger te worden), maar ik wil ook wel graag m'n konijn gaan redden... als 't arme beest überhaupt nog niet van 't balkon gewaaid is...
Nou, ik moest even een contractje ondertekenen bij een bedrijf in Rijswijk, en op de terugweg moest ik overstappen bij de In De Bogaard. Vorige keer duurde het wel even, dus ben ik even naar de andere kant van het plein gehuppeld. Er is daar een zaakje waar je verdomd lekkere broodjes kip hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
WTF moest jij nou in de In De Bogaard?!?!? (wat wij uiteraard gewoon in de Bogaard noemen)
da's míjn shopgebied
terwijl ie zo übertof is (als ie geen herrie maakt of m'n halve balkon sloopt)... net als ik dus!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt een konijn? Ik had je nooit als het huisdierentypje (Ok, balkondierentypje) ingebeeld.
Hoe heet 'ie?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
terwijl ie zo übertof is (als ie geen herrie maakt of m'n halve balkon sloopt)... net als ik dus!!!!!
Nee.quote:
Ik gok op Bupatih, ze is gewoon geobsedeerd.quote:
Zie hem en passant zeggen hoe hij heel flex "even een contractje" heeft getekendquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, ik moest even een contractje ondertekenen bij een bedrijf in Rijswijk, en op de terugweg moest ik overstappen bij de In De Bogaard. Vorige keer duurde het wel even, dus ben ik even naar de andere kant van het plein gehuppeld. Er is daar een zaakje waar je verdomd lekkere broodjes kip hebt.
Wat doe ik toch geil interessant heh?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zie hem en passant zeggen hoe hij heel flex "even een contractje" heeft getekend![]()
![]()
Ik sloop ook altijd halve balkons.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik gok op Bupatih, ze is gewoon geobsedeerd.
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat doe ik toch geil interessant heh?![]()
Ik zou jou ook op het balkon opsluiten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sloop ook altijd halve balkons.
I KNOW!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef LeBeau het volgende:
Er is daar een zaakje waar je verdomd lekkere broodjes kip hebt.
Ik ging eerst op de McDonalds af (quote:
Sam... vernoemt naar mijn held uit LOTR...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heet 'ie?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sam... vernoemt naar mijn held uit LOTR...
is ie cool of is ie cool:
[afbeelding]
wij gaan daar met de lunch ook wel 's kip halen, en dan massaal met z'n allen zitten kluivenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik ging eerst op de McDonalds af (), maar ik vond dat zaakje met de kip toch wat aantrekkelijker. Er lagen echt zoveel lekkere dingen.
Pistoletje Griekse Kip.
![]()
Als Babs nog een konijn genaamd Frodo zou hebben, zou Sam hem de hele dag super irritant berijden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
.
Ik vind Sam een beetje een naar personage, eigenlijk.
hier heeft ie nog redelijk kort haar, 't is nu zeker 10 cm lang... ziet er niet uit haha!!quote:
ik niet... ik vind Frodo 'n enorme nerdquote:Ik vind Sam een beetje een naar personage, eigenlijk.
Frodo is ook stom. Ik ga toch voor Gimliquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier heeft ie nog redelijk kort haar, 't is nu zeker 10 cm lang... ziet er niet uit haha!!
[..]
ik niet... ik vind Frodo 'n enorme nerd
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij gaan daar met de lunch ook wel 's kip halen, en dan massaal met z'n allen zitten kluiven
Gimli is hilarisch ja! ze zijn eigenlijk allemaal tof, behalvequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Frodo is ook stom. Ik ga toch voor Gimli. En ik vind Gandalf ook erg tof.
Ik heb niks te klagen, maar ik wil even meekotsen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
mensen die niet willen lasergamen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Sam een beetje een naar personage, eigenlijk.
Misschien wel, maar vind ik 'm naar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:36 schreef Gezondaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Sam is de held van het verhaal![]()
Ik vind hem ook maar irritant hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel, maar vind ik 'm naar.
Ik heb helemaal niks met LOTR, maar ik vind Sam wel een mooie naam.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sam... vernoemt naar mijn held uit LOTR...
is ie cool of is ie cool:
[afbeelding]
je moet 'm ook lézer, suflul....quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb alleen het eerste uur van het eerste deel gezien.
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet 'm ook lézer, suflul....
in 't Engels!!
Lezen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet 'm ook lézer, suflul....
in 't Engels!!
Dat had ik niet gezienquote:
quote:Er zijn genoeg toffe crewleden: de mods in SHO, ONZ, US, TTK, ElisaB, een paar ONZ-modjes
Op het nieuws zeiden ze dat het advies voor gestrande reizigers was om "alternatieven te zoeken" En dat ze dat de reizigers nu ook konden vertellen dankzij de nieuwe media, dat kon bij die vorige grote storm niet, en daar waren ze erg trots opquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
dus wat is wijsheid?!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik niet gezien!
En waar slaat dit op?
[..]
Ik wens 'm veel succes met vliegenquote:
Je hebt twee keer de ONZ-mods er in staan, en laatst zei je nog dat je de ONZ-modjes helemaal niet tof vond en toen heb je ze zelfs uit je fotoboek gehaaldquote:
Die dubbele 'ONZ' had ik echt niet gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt twee keer de ONZ-mods er in staan, en laatst zei je nog dat je de ONZ-modjes helemaal niet tof vond en toen heb je ze zelfs uit je fotoboek gehaald!
Nee, ik ook niet. Maar beter dat dan stranden in Parijs. En het is maar een kort vluchtjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wens 'm veel succes met vliegen. Ik zou het lieverniet doen vandaag.
Nog wel. Soort van. Heeft 'ie zelf tegen mij gezegd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
NJ is heul geen mod meer.
Leukquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:20 schreef MissBliss het volgende:
Aaaawwww, mn pappie belde net bezorgd op of ik met de trein was gegaan![]()
Hij belt me nooit mobiel
Kan je niet zonder?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef MissBliss het volgende:
Lief ja
Hmmm, ik moet zo nog wel sigaretten gaan kopen
Nee.quote:
Ja. Je hebt gelijk.quote:
Dat wordt wiebelenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ga eens even bekijken of de metro's rijden. Mag fijn een stuk over een viaduct, open haventerrein, dat wordt leuk.
De stationshal van Utrecht CS stond echt bomvol, reed geen enkele trein. Toen had ik er al anderhalf uur bussen op zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Niks aan de hand hier. Mijn bussen kwamen op tijd. Ook geen schade gezien in mijn omgeving (Delft, Den haag).
Whehe, ze hebben wind mee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:07 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, Re zn vlucht wordt zelfs eerder verwacht op Schiphol! Wat nou vetraging?? Versnelling!![]()
Moet wel jaquote:
Ik heb even gemist waarom je niet gewoon naar de winkel kanquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:15 schreef MissBliss het volgende:
Sigaret-technisch wel, maar verder?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:34 schreef Q. het volgende:
Gezellig:
[afbeelding]
Daar was ik een uurtje geleden nog.
Zeg ik dat??quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom je niet gewoon naar de winkel kan
Nou, het komt op mij over dat je geen sigaretten meer hebt en dat je pas weer kan roken als Re daadwerkelijk naar Zwijndrecht komtquote:
Ik heb er nog een paar, maar niet genoeg dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het komt op mij over dat je geen sigaretten meer hebt en dat je pas weer kan roken als Re daadwerkelijk naar Zwijndrecht komt!
Als ik naar buiten ga, ga ik met de auto natuurlijk... als verzwaringquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermoed dat als MB één stap buiten de deur zet, ze wegwaait.
Hou er rekening mee dat je dan minstens 3 uur onderweg bentquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik naar buiten ga, ga ik met de auto natuurlijk... als verzwaring
Dan hoef ik straks niet naar de winkel natuurlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan sigaret-technisch handig?!?!?![]()
![]()
"Meer dan genoeg" zul je bedoelen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar, maar niet genoeg dus
Dan is de winkel dichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je dan minstens 3 uur onderweg bent.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Meer dan genoeg" zul je bedoelen!
[/stivoro]
Net beelden van Schiphol, ik hoop dat Re geen vliegangst heeftquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:45 schreef MissBliss het volgende:
Maar goed, op Teletekst staat er dus bij zn vlucht: verwacht 18.33... maar das al geweest.
Ik zag het ook ja... Heeft ie niet hij vliegt heel vaak... maar ik wordt wel een beetje nerveus nu, hij zou al meer dan een kwartier geland moeten zijn nu.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net beelden van Schiphol, ik hoop dat Re geen vliegangst heeft.
Bedoelen ze niet vrijdag 18.33 uur?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:45 schreef MissBliss het volgende:
Maar goed, op Teletekst staat er dus bij zn vlucht: verwacht 18.33... maar das al geweest.
Er is maar 1 baan beschikbaar he, misschien moeten ze cirkelen voordat ze kunnen landen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja... Heeft ie niet hij vliegt heel vaak... maar ik wordt wel een beetje nerveus nu, hij zou al meer dan een kwartier geland moeten zijn nu.
Nee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet vrijdag 18.33 uur?![]()
Mja, wie weet... Cirkelen met dit weerquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is maar 1 baan beschikbaar he, misschien moeten ze cirkelen voordat ze kunnen landen?
Zn auto staat op Schiphol.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
De komende uren rijden er ook geen treinen whatsoever volgens het nieuws.
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zeker een sigaretje aan het roken van de opluchting![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zeker een sigaretje aan het roken van de opluchting![]()
![]()
Hoe lang is ie weggeweest?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Meneer staat er wel op naar Zwijndrecht te komen
Dat betekent wel stormachtige seksquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Meneer staat er wel op naar Zwijndrecht te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |