Is dat zo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Respecteer onze mening, Bupa
Jij vindt Muse ook niksan (), ik wel
en daar steek ik mijn tong ook niet voor uit
![]()
quote:
14 plays sinds begin juni.quote:79ste plaats: Muse 14 plays
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
14 plays sinds begin juni.Je bent in ieder geval geen grote fan!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:02 schreef Paltos het volgende:
Ik vind niksan tof.
Lijkt me een beetje kort door de bocht van je.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Alsof zo'n last.fm-account representatief is voor mijn smaak.
Ja, in enige mate. Maar niet voldoende. Want ik blijf in feite naar telkens dezelfde artiesten luisteren. Terwijl er genoeg artiesten/liedjes zijn die ik wel wat aan vind (in plaats van niks an), maar die ik gewoon niet luister, omdat ik te lui ben. Ik heb vaak een korte playlist met maar enkele nummers, artiesten of albums.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje kort door de bocht van je.![]()
Tuurlijk is het in enige mate representatief, logisch, me dunkt. Zeker met 10k+ liedjes.
Wat stom!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, in enige mate. Maar niet voldoende. Want ik blijf in feite naar telkens dezelfde artiesten luisteren. Terwijl er genoeg artiesten/liedjes zijn die ik wel wat aan vind (in plaats van niks an), maar die ik gewoon niet luister, omdat ik te lui ben. Ik heb vaak een korte playlist met maar enkele nummers, artiesten of albums.
Tis niet engquote:
Nu luister ik dus al een week naar een playlist van 57 nummers met veel Samson en Gert, Spinvis en wat losse, Nederlandse nummers.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat stom!![]()
Maak dan gewoon wat nieuwe playlists.![]()
En dat natuurlijk!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:04 schreef Paltos het volgende:
Waarom laser je niet mee? Vette tactical moves uitvoeren, enzo.!!!
Nee, dank uquote:
Jaquote:
Ja.quote:
Bij voorkeur in Den Haag zekerquote:
Zodat de rest in Utrecht kan gaan lasergamen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij voorkeur in Den Haag zeker.
Goed planquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zodat de rest in Utrecht kan gaan lasergamen.
Ik bedoel dat 'ie niet meer op z'n plek zit. En het is pas sinds enkele dagen.quote:
Of je moet gewoon je arm niet meer zo houdenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 'ie niet meer op z'n plek zit. En het is pas sinds enkele dagen.
Volgens mij ga ik toch echt dood!
Lach er maar mee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je moet gewoon je arm niet meer zo houden.
Jaquote:
fansquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:02 schreef Paltos het volgende:
Ik vind niksan tof.
Dan Rammstein of Metallicaquote:
Houd je in!quote:
Anders help je mij even met m'n levensbedreigende situatie?quote:
Zo'n bal op je tenen is ook niet het leukste vooruitzicht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje Erik voor deze extra motivatie om niet te gaan lezerschieten.
Ik breek liever een teen dan m'n been, if you don't mindquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo'n bal op je tenen is ook niet het leukste vooruitzicht..
Ik liever geen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik breek liever een teen dan m'n been, if you don't mind.
Hoe dat dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder heeft met laserschieten haar been vrij ernstig gebroken ooit.
Ja, misschien de lasers van Dr. Evil.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die lasers zijn keigevaarlijk man!
Ze werd geschoten!quote:
Kijk, daardoor ga je scheef lopen, raak je uit balans en steekt nu je linker sleutelbeen uit! Dat heb je er nou vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik had een keer een bowlingbal per ongeluk in mijn broekzak laten zitten. Kwam ik pas achter toen ik die avond naar bed ging.
Hoe wil je dat doen dan, een bowlingbal is toch veel te groot om in je zak te stoppenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik had een keer een bowlingbal per ongeluk in mijn broekzak laten zitten. Kwam ik pas achter toen ik die avond naar bed ging.
OMG, zie mij reageren als de eerste de beste newbiequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen dan, een bowlingbal is toch veel te groot om in je zak te stoppen
Dát is het!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk, daardoor ga je scheef lopen, raak je uit balans en steekt nu je linker sleutelbeen uit! Dat heb je er nou van.
gegevens liggen op m'n werk, ik pm jullie morgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef Svensational het volgende:
Waar is het eigenlijk? En wat is de prijs?
En je kan wel FOK!kenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan geen PM's lezen op m'n werk.
Jep!quote:
En? Heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep!
Alleen zie ik geen smilies, dat zijn allemaal lege vierkantjes. En ik kan niet op de FP, Weblog, Fotoboek, enz. Alleen 't forum. Zonder smilies en PM. Als ik op het PM dingetje klik, krijg ik een melding dat de TOEGANG GEWEIGERD is door mijn werkgever en dat ik naar de webmaster moet mailen als ik denk dat ik de betreffende site voor werkdoeleinden nodig heb![]()
.
Neen.quote:
Dat is juist het grappigequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:18 schreef Gezondaar het volgende:
Denk ik altijd dat ik vet veel mensen heb geraakt en dan heb ik een negatieve score![]()
![]()
![]()
Doe eens niet zo begaafdquote:
Maar dan lacht iedereen mij uit! "Haa haa, jij hebt een negatieve scoooore!quote:
Dan wil ik niet met je gezien woordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar dan lacht iedereen mij uit! "Haa haa, jij hebt een negatieve scoooore!"
De vernedering!![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan wil ik niet met je gezien woorden.
Gewoon veel schelden op iedereen, vanachter besluipen en door hun hoofd knallen. Gewoon haantjesgedrag vertonen 14.gifquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef Gezondaar het volgende:
De vernedering!![]()
Jamaar je moet iedereen dus precies op een bepaald lichtgevend vlakje raken enzo; dat zit niet op het hoofdquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Gewoon veel schelden op iedereen, vanachter besluipen en door hun hoofd knallen. Gewoon haantjesgedrag vertonen 14.gif
Kun je ze niet knock out slaan dan? Dan bewegen ze ook niet meer zo hevig en is dat richten ook niet moeilijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:39 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jamaar je moet iedereen dus precies op een bepaald lichtgevend vlakje raken enzo; dat zit niet op het hoofdEn dat vlakje raak ik dus nooit
![]()
Juist ja! Heerlijk tochquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De vernedering!![]()
Nu kan ik eindelijk met een gerust hart gaan slapen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb PeRi geholpen met modden in US.
*fap fap*
Ik had niet goed naar het plaatje gekeken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb PeRi geholpen met modden in US.
*fap fap*
quote:
Is er een bowlingbal op je hoofd gevallen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef PeRi het volgende:
Ik werd wakker en dacht dat het zondag was. En toen dacht ik 'Huh nee ik ben niet gaan bowlen, dan is het zaterdag! Huh! Nee hey ik ben ook al gaan shoppen, welke dag is het nou'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |