Is dat zo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Respecteer onze mening, Bupa
Jij vindt Muse ook niksan (), ik wel
en daar steek ik mijn tong ook niet voor uit
![]()
quote:
14 plays sinds begin juni.quote:79ste plaats: Muse 14 plays
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
14 plays sinds begin juni.Je bent in ieder geval geen grote fan!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:02 schreef Paltos het volgende:
Ik vind niksan tof.
Lijkt me een beetje kort door de bocht van je.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Alsof zo'n last.fm-account representatief is voor mijn smaak.
Ja, in enige mate. Maar niet voldoende. Want ik blijf in feite naar telkens dezelfde artiesten luisteren. Terwijl er genoeg artiesten/liedjes zijn die ik wel wat aan vind (in plaats van niks an), maar die ik gewoon niet luister, omdat ik te lui ben. Ik heb vaak een korte playlist met maar enkele nummers, artiesten of albums.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje kort door de bocht van je.![]()
Tuurlijk is het in enige mate representatief, logisch, me dunkt. Zeker met 10k+ liedjes.
Wat stom!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, in enige mate. Maar niet voldoende. Want ik blijf in feite naar telkens dezelfde artiesten luisteren. Terwijl er genoeg artiesten/liedjes zijn die ik wel wat aan vind (in plaats van niks an), maar die ik gewoon niet luister, omdat ik te lui ben. Ik heb vaak een korte playlist met maar enkele nummers, artiesten of albums.
Tis niet engquote:
Nu luister ik dus al een week naar een playlist van 57 nummers met veel Samson en Gert, Spinvis en wat losse, Nederlandse nummers.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat stom!![]()
Maak dan gewoon wat nieuwe playlists.![]()
En dat natuurlijk!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:04 schreef Paltos het volgende:
Waarom laser je niet mee? Vette tactical moves uitvoeren, enzo.!!!
Nee, dank uquote:
Jaquote:
Ja.quote:
Bij voorkeur in Den Haag zekerquote:
Zodat de rest in Utrecht kan gaan lasergamen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij voorkeur in Den Haag zeker.
Goed planquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zodat de rest in Utrecht kan gaan lasergamen.
Ik bedoel dat 'ie niet meer op z'n plek zit. En het is pas sinds enkele dagen.quote:
Of je moet gewoon je arm niet meer zo houdenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 'ie niet meer op z'n plek zit. En het is pas sinds enkele dagen.
Volgens mij ga ik toch echt dood!
Lach er maar mee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je moet gewoon je arm niet meer zo houden.
Jaquote:
fansquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:02 schreef Paltos het volgende:
Ik vind niksan tof.
Dan Rammstein of Metallicaquote:
Houd je in!quote:
Anders help je mij even met m'n levensbedreigende situatie?quote:
Zo'n bal op je tenen is ook niet het leukste vooruitzicht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje Erik voor deze extra motivatie om niet te gaan lezerschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |