Een portemonnee is voor geld, een portefeuille is zo'n ding waar autopapieren en zooi in kunnen. Vind ik!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:33 schreef Little_Meanie het volgende:
het is portefeuille trouwens en geen portemonnee of beurs
boeiendquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:33 schreef Little_Meanie het volgende:
een portefeuille is zoiets wat wethouders en zo hebben...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:33 schreef Little_Meanie het volgende:
dan nog is het portemonnaiequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een portemonnee is voor geld, een portefeuille is zo'n ding waar autopapieren en zooi in kunnen. Vind ik!
huilebalkquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dan nog is het portemonnaie
In Frankrijk wellicht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemt men het gewoon een portemonnee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
het is een Frans woord, origineel is nog altijd het best
aaaaaarghh...!! )!()!() heb je hem weerquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:36 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Klopt
Fransen![]()
![]()
Franse woorden
portemonaiaiaiaiele![]()
je quote mij verkeerdquote:
Van Dale vindt van niet. Gelukkig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Ja en kanker is gewoon kut, net als een kankertopic een kuttopic is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
beurs1 (de ~, beurzen)
1 portemonnee
quote:kan·ker (de ~ (m.))
1 ziekte waarbij cellen zich ongeremd delen en zich door het lichaam verspreiden
2 voortwoekerend kwaad
3 ziekte bij dieren, planten of bomen
Als ik jou was zou ik 'synoniem' zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:26 schreef Bill_E het volgende:
ik zeg sinoniem.....
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 'synoniem' zeggen.
pabo , het nieuwe woord voor dyslexiequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:30 schreef Bill_E het volgende:
[..]
das met een y.. die worden snap ik niet. Ik zit op de pabo man
![]()
U hebt gezocht op copuleren:quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
U hebt gezocht op beurs:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
beurs1 (de ~, beurzen)
1 portemonnee
Ik ben het totaal met de TS oneens! Als je met een beurs je portemonnee bedoelt dan kan dit helemaal. Dus wat de TS zegt is onzin.
Als iedereen portemonnee zegt, betekent niet dat ik dat ook moet zeggen. Dus wat jij zegt is onzinquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:26 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
U hebt gezocht op copuleren:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
co·pu·le·ren1 (onov.ww.)
1 [form.] geslachtsgemeenschap hebben
Maar de meeste mensen hebben het ook gewoon over neuken. Het is niet wat de vandale zegt, maar wat het meest gebruikt wordt. Dus wat jij zegt is onzin.
Wat jij zegt is sowieso onzin.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Als iedereen portemonnee zegt, betekent niet dat ik dat ook moet zeggen. Dus wat jij zegt is onzin
weetje, op zich heb je een punt. Tot die laatste zin, in ieder geval.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:31 schreef veldmuis het volgende:
Er zijn nogsteeds mensen op deze aardbol die een 'beurs' in hun broekzak hebben, en daarmee hun portemonnee bedoelen! EEN BEURS IS ZEGMAAR WAAR JE ZAKEMENSEN HEBT EN GEEN PORTEMONNEE!
Als ik vragen mag, waarom is alles wat ik post onzin?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Wat jij zegt is sowieso onzin.
Omdat je elke keer je berichten edit?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, waarom is alles wat ik post onzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |