Ik val onder de vrij-denkers
![]()
En ik kan je garanderen dat ik niet constant schrijf op de manier waarop ik schrijf hier. Je ziet slechts een deel van mijn berichten in truth. Ik kan schrijven over sport en nog meer zonder dat je gaat denken dat ik alleen maar met truth bezig ben.
Daarom zei ik van dat mensen een deel zien van het plaatje en daarna gaan ze het beeld zelf aanvullen. Je mag me zien als iemand waar de koekkoek niet helmaal in orde is L.Denninger
![]()
Maakt niet uit want zo is het niet helemaal.
Ik vind het gewoon prettig om eens de remmen los te gooien. Als ik films kijk die ook totaal niet van deze wereld zijn dan lig ik ook in een deuk. Dan kan ik nu voorbeelden gaan zoeken van films die niet helemaal realistisch zijn maar ik ben even te lui daarvoor. Doe ik later wel nog, even de imdb raadplegen en een aantal films opnoemen die ook niet sporen maar wel goed gewaardeerd worden
![]()
Ik vind de uitdaging van het in jullie ogen gestoord denken prettig, ik zoek het dus ook bewust op. Zodra ik er niet op zoek naar ga, zul je van mij ook niets te zien krijgen dat zo is zoals ik hier schrijf. Ik moet dus moeite doen om het te publiceren hier
![]()
Het gaat niet vanzelf, zou ik geen moeite doen dan zou ik ook de hele dag schrijven over kromme bananen en over de kleding die ze dragen als ze het nieuws voorlezen. Dan zou ik dus ook de hele dag schrijven over idols en X-factor maar nogmaals, omdat het me niet helemaal aanspreekt om zo bezig te zijn op fok, stort ik me hier binnen the truth ergens op. Bewustzijn en nog meer. Hoger en lager bewustzijn. De menselijke geest en ga zo door.
Denk je echt dat ik op straat en waar ik ook kom in het echt constant bezig ben met schrijven zoals in the truth? Ik pas me vaak genoeg aan mensen aan, als iemand wilt praten over een bepaald onderwerp dan praat ik mee met dat onderwerp dus.
En dan is het niet om in de verdediging te kruipen maar het is even aangeven dat je niet constant bezig hoeft te zijn met paranormale zaken als je hier in the truth post.
Het beeld dat mensen over mij hebben hier kan vreemd zijn inderdaad
![]()
Maar kennen die mensen mij wel helemaal? Ik heb vaak genoeg totaal vreemde visies laten zien jah, maar ook genoeg berichten die "normaal" zijn. En is het nodig dat ik constant over normale dingen schrijf?
Als ik naar schaatsen of tennissen of voetbal kijk, dan heb ik inderdaad niet zo de behoefte om een analyse te laten zien over de prestaties. Dat doe ik dus wel in mijn hoofd om te kijken wie nu de mooiste techniek heeft en wie de sterkste en snelste is. Erover schrijven doe ik dus niet omdat iedereen ongeveer dezelfde mening heeft erover.
Zodra mensen ongeveer dezelfde mening hebben over iets, dan hou ik me op fok! niet zo snel bezig ermee.
Maar zo schreef ik gisteren wel in het forum muziek over een gitarist die goed is. Dus ik schrijf dan wel degelijk eens over "normale" zaken.
Als ik in de lente ga hardlopen en ik verbeter mezelf, dan heb ik geen drang om dat hier te laten zien, vanzelf zie je de andere dromenvanger niet. Omdat ik liever qua schrijven bezig ben met een andere vorm.
Zo zie je maar, dan denk jij dat ik compleet gestoord ben en sociaal gezien niet kan functioneren terwijl ik met iedereen kan praten op een "normale" manier. Dan zie jij net dat gedeelte van mij dat anders is in jou ogen en dan kom jij tot de conclusie dat ik totaal niet spoor
![]()
Maar dat maakt niet uit
![]()
Een inschattingsfout gebeurt iedereen, gebeurt mij ook vaak genoeg. Zeker hier als je de mensen nog niet helemaal kent.