Moet dat niet in De Elementen: Storm in een kop koffiequote:
zat ff niet te luisteren, wie?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet dat niet in De Elementen: Storm in een kop koffie
OT: Ilona heeft weer iemand aan de lijn, maar ze willen niet meewerken
Is toch OT ? Ik zag echt regen op de streamsquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet dat niet in De Elementen: Storm in een kop koffie
OT: Ilona heeft weer iemand aan de lijn, maar ze willen niet meewerken
Kloptquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is toch OT ? Ik zag echt regen op de streams![]()
ja, ik ook.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is toch OT ? Ik zag echt regen op de streams![]()
dat zou idd erg mooi zijn!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze niet verplichten dat de bewoners vanavond de nationale IQ-test moetn doen?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:33 schreef farceman het volgende:
[..]
dat zou idd erg mooi zijn!
Of zijn er al andere plannen DGK_REDACTIE?
Ik heb het ff niet gevolgt, maar waarom deed natte nel niet mee. Kater ?????quote:
Dat vroeg ik me ook af ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik heb het ff niet gevolgt, maar waarom deed natte nel niet mee. Kater ?????![]()
Zou die zichzelf in de picture hebben willen werken door in zijn uppie op 1 stream te gaan zitten.?quote:
NL deed wel mee aan het schilderen, als je dat bedoelde.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik heb het ff niet gevolgt, maar waarom deed natte nel niet mee. Kater ?????![]()
Nee, hij heeft meegedaan. Maar stream 2 liep bij mij tussen 10:00 en 10:30 vast. En dat had ik net even te laat door.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Zou die zichzelf in de picture hebben willen werken door in zijn uppie op 1 stream te gaan zitten.?![]()
Dat is nou juist de enige waar ik mee om zou willen gaan in dat huis.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Ecila111 het volgende:
Gert - woensdag 17 januari 2007 @ 15:52
Waarom vinden zoveel bewoners Sylvia irritant?
Ik snap dat niet helemaal.
Dat je Nataaasia irritant zou vinden, OK. Maar Sylvia is toch niet zo storend?
Denk dat vooral vrouwen moeite hebben met Sylvia.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat is nou juist de enige waar ik mee om zou willen gaan in dat huis.![]()
Natas had ik allang een klets met een koekepan op der bek verkocht.
Praten met iemand die het altijd met mij eens is, zoals Ilona gaat mij op een gegeven moment irriteren.
Nena, lieve meid, maar als je op je 19 nog niet weet wat je wilt, ben je een aardig leeg persoontje.
Ja Syl vind ik wel oke, dat lijkt mij juist in de buitenwereld een meid waar je echt op kan bouwen.
Bij mensen die het altijd en alleen maar over anderen hebben, daarvan heb ik ziets ,dat doe je ook over mij als ik weg ben.
Dit kan ik bij haar niet ontdekken......let maar op 9 van de 10x heeft ze het altijd over zichzelf.
jaja, de boel een beetje te lopen manupileren heh......quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, hij heeft meegedaan. Maar stream 2 liep bij mij tussen 10:00 en 10:30 vast. En dat had ik net even te laat door.
![]()
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Praten met iemand die het altijd met mij eens is, zoals Ilona gaat mij op een gegeven moment irriteren.
Nena, lieve meid, maar als je op je 19 nog niet weet wat je wilt, ben je een aardig leeg persoontje.
Ja Syl vind ik wel oke, dat lijkt mij juist in de buitenwereld een meid waar je echt op kan bouwen.
Bij mensen die het altijd en alleen maar over anderen hebben, daarvan heb ik ziets ,dat doe je ook over mij als ik weg ben.
Dit kan ik bij haar niet ontdekken......let maar op 9 van de 10x heeft ze het altijd over zichzelf.
Waarom?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Ecila111 het volgende:
Gert - woensdag 17 januari 2007 @ 15:52
Waarom vinden zoveel bewoners Sylvia irritant?
Ik snap dat niet helemaal.
Dat je Nataaasia irritant zou vinden, OK. Maar Sylvia is toch niet zo storend?
Denk dat vooral vrouwen moeite hebben met Sylvia.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Miraaa het volgende:
[..]
jaja, de boel een beetje te lopen manupileren heh......![]()
Als die zin over een van de andere vrouwelijke bewoners zou gaan, dan zou er direct een negatieve lading aan zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:46 schreef Miraaa het volgende:
Echt niet, eerlijk niet.quote:
daar zeg je wat .. .welk team zitten ze ook alweer in?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Zal ik even een mailing maken voor huub en nl ?
stuur ik hem wel naar een paar duizend bedrijven ?
Oke het is je vergevenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
(huishoudelijke mededeling: ik start even me server opnieuw op)
Snap ik ook nietquote:
Sylvia is idd een oprechte meid en iemand waar je van op aan kunt. Ik denk alleen dat mensen zich aan haar storen als ze zich zo koel en zgn cool opstelt. Die kaartenactie kon zij niet warm ontvangen en dat is jammer. Ik denk dat ze dat wel graag wil maar niet kan. In plaats daarvan probeert ze grappig te doen tot vervelens aan toe.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
quote:
Weegt vast zwaar zo'n mooi koppie, heeft een stutje nodig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena!!?!?!?!? Haal die hand nu eens een keer onder je hoofd vandaan? PLEASE???
Oh ja iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jawel, wel leuk....die vrouw kat iedereen zo lekker af...
Ja jaloezie is ook het enige wat ik kan bedenken, syl kan inderdaad doen wat ze wil zonder toestemming of verantwoording geven. Wil ze naar barcelona, dan gaat ze naar barcelona.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die zin over een van de andere vrouwelijke bewoners zou gaan, dan zou er direct een negatieve lading aan zitten.
Maar Miraaa heeft wat mij betreft gelijk, Sylvia is als enige een "echt" mens, en een fatsoenlijk mens.
Ik vermoed ook dat Natasia dr haatgevoelens voor Sylvia voornamelijk daarop gebaseerd zijn, en uiteraard op het feit dat ze beiden ongeveer even oud zijn en Sylvia er wel goed uitziet, geen borstlift en buikwandcorrectie nodig heeft, en lekker kan doen wat ze wil zonder kinderen....
Ja ik ben ook zo, als je weet hoe vaak ik niet dat arrogante wijf genoemd ben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Sylvia is idd een oprechte meid en iemand waar je van op aan kunt. Ik denk alleen dat mensen zich aan haar storen als ze zich zo koel en zgn cool opstelt. Die kaartenactie kon zij niet warm ontvangen en dat is jammer. Ik denk dat ze dat wel graag wil maar niet kan. In plaats daarvan probeert ze grappig te doen tot vervelens aan toe.
bedanktquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ilona is ongesteld, willen we dat weten?
Het gemengd fitnessen wordt daar bij u oogluikend toegestaan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:17 schreef Miraaa het volgende:
Bij ons op de sportschool zijn ze ook sinds 2 weken met die palen gestart......nou ik heb er ff aangehangen, maar dit is niks voor mij.
Ik hou het maar bij spinning in de mannengroep![]()
Ik denk dat Natasia oprecht even een time-out wil en oprecht niet beseft dat dat niet kan. Ze snapt niet dat deze weg geen weg uit is. Dat haar wensen niet via de DGK kunnen worden vervuld. Voor haar was de stap in die Gouwe Kooi een logische, haar waarheid. Alleen doet haar omgeving niet mee. Misschien hadden zij haar hiervan kunnen weerhouden, haar bij moeten brengen dat dit niet DE WEG is om haar wensen in vervulling te zien gaan. Ergens vind ik het sneu voor haar..... ze wil alles en dat gaat niet en zeker niet op deze manier. Ik denk niet dat ze geen zin meer heeft in het thuisfront.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja jaloezie is ook het enige wat ik kan bedenken, syl kan inderdaad doen wat ze wil zonder toestemming of verantwoording geven. Wil ze naar barcelona, dan gaat ze naar barcelona.
Maar lullig gezegt, je ziet aan Natasia dat ze het gewoon gehad heeft met haar kinderen.
Het zal ongetwijfeld komen doordat ze in een hele moeilijke periode er alleen voor heeft gestaan.
Daardoor is zij denk ik ze als last gaan zien.
En nu ook, ze heeft ergens haar zinnen op gezet en weer voelt ze de hete adem van thuis, weer de verplichtingen, en weer de verantwoording........ze heeft daar helemaal geen zin meer in.
Ja en dan staat daar inderdaad zo`n zelfde meid, die overal poep aan heeft, lol heeft , en het belangrijkste....je niet aanvliegt met een koekepan als je tegen der scheld......
You'r welcomequote:
Dat denk ik dus niet. Ze wil inderdaad een time-out, maar haar omgeving steunt haar daar juist in.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasia oprecht even een time-out wil en oprecht niet beseft dat dat niet kan. Ze snapt niet dat deze weg geen weg uit is. Dat haar wensen niet via de DGK kunnen worden vervuld. Voor haar was de stap in die Gouwe Kooi een logische, haar waarheid. Alleen doet haar omgeving niet mee. Misschien hadden zij haar hiervan kunnen weerhouden, haar bij moeten brengen dat dit niet DE WEG is om haar wensen in vervulling te zien gaan. Ergens vind ik het sneu voor haar..... ze wil alles en dat gaat niet en zeker niet op deze manier. Ik denk niet dat ze geen zin meer heeft in het thuisfront.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef Black_king het volgende:
Gaaf nummer weet iemand toevallig welk nummer het is ?
Al zóu ze, voor haar verblijf in de villa, een voorbeeldig mens, moeder en partner zijn geweest, dan nog is ze, tijdens haar verblijf in de villa, zó gruwelijk slecht met haar kinderen en Wilgo omgesprongen dat je alleen al op basis daarvan kunt zeggen dat het een egoïstisch kreng is en haar kinderen en Wilgo niet waard!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Ze wil inderdaad een time-out, maar haar omgeving steunt haar daar juist in.
Ik vroeg me dus echt af waarom haar zussen zeggen dat ze moet blijven. Toen kwam in me op mss heeft ze inderdaad zoveel meegemaakt en opgeofferd voor de kinderen, dat haar fam vindt dat ze nu zelf aan de beurt is.
Als iemand dat toch kan beoordelen dan zijn zij dat wel, lijkt mij.
Waarschijnlijk gaat half fok nu over de rooie,want uiteindelijk denkt iedereen dat het een egoistisch kreng is, die geen kinderen waard is. Ik heb dat ook telkens gedacht. Maar de reactie van haar familie brengt me aan het twijfelen.
Ik ben niet op de hoogte van haar zussen, dat ze veel heeft meegemaakt en opgeofferd. Ik zeg wat ik meen te zien. Misschien zie ik dat niet goed, kan hoor. Tot nu toe heb ik een welwillende moeder gezien (kids vinden haar lief) alleen heeft ze de realiteit ietwat (heel erg) uit het oog verloren en maakt ze keuzes die ik ook zeker niet zou maken. Maar ik denk niet dat het uit kwaaie wil is maar uit domheid.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Ze wil inderdaad een time-out, maar haar omgeving steunt haar daar juist in.
Ik vroeg me dus echt af waarom haar zussen zeggen dat ze moet blijven. Toen kwam in me op mss heeft ze inderdaad zoveel meegemaakt en opgeofferd voor de kinderen, dat haar fam vindt dat ze nu zelf aan de beurt is.
Als iemand dat toch kan beoordelen dan zijn zij dat wel, lijkt mij.
Waarschijnlijk gaat half fok nu over de rooie,want uiteindelijk denkt iedereen dat het een egoistisch kreng is, die geen kinderen waard is. Ik heb dat ook telkens gedacht. Maar de reactie van haar familie brengt me aan het twijfelen.
En daar heb je dan ook weer gelijk in!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:40 schreef demins het volgende:
Al zóu ze, voor haar verblijf in de villa, een voorbeeldig mens, moeder en partner zijn geweest, dan nog is ze, tijdens haar verblijf in de villa, zó gruwelijk slecht met haar kinderen en Wilgo omgesprongen dat je alleen al op basis daarvan kunt zeggen dat het een egoïstisch kreng is en haar kinderen en Wilgo niet waard!
Helemaar waarquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:40 schreef demins het volgende:
Al zóu ze, voor haar verblijf in de villa, een voorbeeldig mens, moeder en partner zijn geweest, dan nog is ze, tijdens haar verblijf in de villa, zó gruwelijk slecht met haar kinderen en Wilgo omgesprongen dat je alleen al op basis daarvan kunt zeggen dat het een egoïstisch kreng is en haar kinderen en Wilgo niet waard!
Ik had vanmorgen geen krant!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef partyyboyy het volgende:
nog iets boeiends gebeurd?
Ja, Bob Ross kwam langs.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef partyyboyy het volgende:
nog iets boeiends gebeurd?
Wie is dat ?quote:
Misschien dat Natasia dénkt dat ze overal alleen voor staat/stond. Ik kan me bijna niet voorstellen dat haar familie haar destijds niet heeft geholpen of dat niet wilde als ik zie wat ze nu allemaal voor haar doen. Naar mijn gevoel heeft Natasia vooral heel veel aandacht en verzorging nodig. Ze lijkt wel een finale-kandidaat in een show als één van de acht waarbij ze een lopende band met kadootjes voorbij ziet komen en geen keuze kan maken in wat ze wil hebben. Natasia wil álles hebben en als het moet over de ruggen van anderen. Van haar partner, haar kinderen en familie. Welke vrouw die bij haar volle verstand is laat haar grote liefde (haar woorden) barsten als hij aangeeft het niet meer te trekken en aangeeft dat haar kinderen het ook niet meer trekken. Ze is er voor het geld ingegaan (haar woorden in de brief aan Wilgo) en zei zelf dat ze minstens anderhalf jaar van huis zou zijn. Dat is geen time-out meer, dat is een eigen leven willen leiden. Op deze manier heeft ze geen lasten meer en kan van alle lusten (luxe) genieten. Net als jij heb ik staan kijken van de reactie van haar familie .. en dan ook nog de grote tegenstellingen daarin. Zussen: ERIN blijven/ Partner: ERUIT en wel nu! Ik denk dat er zaken meespelen waar we hier geen benul van hebben en dat het daarom (voor mij althans) zo hardstikke onbegrijpelijk is dat ze daar doodleuk blijft zitten.quote:
Leuke man die een poos schilderles gaf op TV.quote:
Dat denk ik ook!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Misschien dat Natasia dénkt dat ze overal alleen voor staat/stond. Ik kan me bijna niet voorstellen dat haar familie haar destijds niet heeft geholpen of dat niet wilde als ik zie wat ze nu allemaal voor haar doen. Naar mijn gevoel heeft Natasia vooral heel veel aandacht en verzorging nodig. Ze lijkt wel een finale-kandidaat in een show als één van de acht waarbij ze een lopende band met kadootjes voorbij ziet komen en geen keuze kan maken in wat ze wil hebben. Natasia wil álles hebben en als het moet over de ruggen van anderen. Van haar partner, haar kinderen en familie. Welke vrouw die bij haar volle verstand is laat haar grote liefde (haar woorden) barsten als hij aangeeft het niet meer te trekken en aangeeft dat haar kinderen het ook niet meer trekken. Ze is er voor het geld ingegaan (haar woorden in de brief aan Wilgo) en zei zelf dat ze minstens anderhalf jaar van huis zou zijn. Dat is geen time-out meer, dat is een eigen leven willen leiden. Op deze manier heeft ze geen lasten meer en kan van alle lusten (luxe) genieten. Net als jij heb ik staan kijken van de reactie van haar familie .. en dan ook nog de grote tegenstellingen daarin. Zussen: ERIN blijven/ Partner: ERUIT en wel nu! Ik denk dat er zaken meespelen waar we hier geen benul van hebben en dat het daarom (voor mij althans) zo hardstikke onbegrijpelijk is dat ze daar doodleuk blijft zitten.
Ja, ik denk dat Natasia idd héél véél denkt allemaal vanuit háár waarheid die niet verwezenlijkt kan worden op deze manier.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Misschien dat Natasia dénkt dat ze overal alleen voor staat/stond. Ik kan me bijna niet voorstellen dat haar familie haar destijds niet heeft geholpen of dat niet wilde als ik zie wat ze nu allemaal voor haar doen. Naar mijn gevoel heeft Natasia vooral heel veel aandacht en verzorging nodig. Ze lijkt wel een finale-kandidaat in een show als één van de acht waarbij ze een lopende band met kadootjes voorbij ziet komen en geen keuze kan maken in wat ze wil hebben. Natasia wil álles hebben en als het moet over de ruggen van anderen. Van haar partner, haar kinderen en familie. Welke vrouw die bij haar volle verstand is laat haar grote liefde (haar woorden) barsten als hij aangeeft het niet meer te trekken en aangeeft dat haar kinderen het ook niet meer trekken. Ze is er voor het geld ingegaan (haar woorden in de brief aan Wilgo) en zei zelf dat ze minstens anderhalf jaar van huis zou zijn. Dat is geen time-out meer, dat is een eigen leven willen leiden. Op deze manier heeft ze geen lasten meer en kan van alle lusten (luxe) genieten. Net als jij heb ik staan kijken van de reactie van haar familie .. en dan ook nog de grote tegenstellingen daarin. Zussen: ERIN blijven/ Partner: ERUIT en wel nu! Ik denk dat er zaken meespelen waar we hier geen benul van hebben en dat het daarom (voor mij althans) zo hardstikke onbegrijpelijk is dat ze daar doodleuk blijft zitten.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En morgen zeker André Hazes![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
deaudquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:02 schreef blomst het volgende:
Waar is de rest eigelijk?
Hopelijk op zwak ijs!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik hoop zó dat Natsia zich dalijk tekort gedaan wordt als ze hoort dat Sylvia aan de Nederlandse Kampioenschappen Paalfittnes mee mag doen ... evil grin. Misschien dat Natasia ook voor iets leuks ingeschreven kan worden ... fiets 'm erin ofzo.
Maar natuurlijk! .. er gebeurt al teveel achter ons rug omquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Uiteraard moet de coach mee met Sylviaquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik hoop zó dat Natsia zich dalijk tekort gedaan wordt als ze hoort dat Sylvia aan de Nederlandse Kampioenschappen Paalfittnes mee mag doen ... evil grin. Misschien dat Natasia ook voor iets leuks ingeschreven kan worden ... fiets 'm erin ofzo.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! .. er gebeurt al teveel achter ons rug om![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |