Moet dat niet in De Elementen: Storm in een kop koffiequote:
zat ff niet te luisteren, wie?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet dat niet in De Elementen: Storm in een kop koffie
OT: Ilona heeft weer iemand aan de lijn, maar ze willen niet meewerken
Is toch OT ? Ik zag echt regen op de streamsquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet dat niet in De Elementen: Storm in een kop koffie
OT: Ilona heeft weer iemand aan de lijn, maar ze willen niet meewerken
Kloptquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is toch OT ? Ik zag echt regen op de streams![]()
ja, ik ook.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is toch OT ? Ik zag echt regen op de streams![]()
dat zou idd erg mooi zijn!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze niet verplichten dat de bewoners vanavond de nationale IQ-test moetn doen?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:33 schreef farceman het volgende:
[..]
dat zou idd erg mooi zijn!
Of zijn er al andere plannen DGK_REDACTIE?
Ik heb het ff niet gevolgt, maar waarom deed natte nel niet mee. Kater ?????quote:
Dat vroeg ik me ook af ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik heb het ff niet gevolgt, maar waarom deed natte nel niet mee. Kater ?????![]()
Zou die zichzelf in de picture hebben willen werken door in zijn uppie op 1 stream te gaan zitten.?quote:
NL deed wel mee aan het schilderen, als je dat bedoelde.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik heb het ff niet gevolgt, maar waarom deed natte nel niet mee. Kater ?????![]()
Nee, hij heeft meegedaan. Maar stream 2 liep bij mij tussen 10:00 en 10:30 vast. En dat had ik net even te laat door.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Zou die zichzelf in de picture hebben willen werken door in zijn uppie op 1 stream te gaan zitten.?![]()
Dat is nou juist de enige waar ik mee om zou willen gaan in dat huis.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Ecila111 het volgende:
Gert - woensdag 17 januari 2007 @ 15:52
Waarom vinden zoveel bewoners Sylvia irritant?
Ik snap dat niet helemaal.
Dat je Nataaasia irritant zou vinden, OK. Maar Sylvia is toch niet zo storend?
Denk dat vooral vrouwen moeite hebben met Sylvia.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat is nou juist de enige waar ik mee om zou willen gaan in dat huis.![]()
Natas had ik allang een klets met een koekepan op der bek verkocht.
Praten met iemand die het altijd met mij eens is, zoals Ilona gaat mij op een gegeven moment irriteren.
Nena, lieve meid, maar als je op je 19 nog niet weet wat je wilt, ben je een aardig leeg persoontje.
Ja Syl vind ik wel oke, dat lijkt mij juist in de buitenwereld een meid waar je echt op kan bouwen.
Bij mensen die het altijd en alleen maar over anderen hebben, daarvan heb ik ziets ,dat doe je ook over mij als ik weg ben.
Dit kan ik bij haar niet ontdekken......let maar op 9 van de 10x heeft ze het altijd over zichzelf.
jaja, de boel een beetje te lopen manupileren heh......quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, hij heeft meegedaan. Maar stream 2 liep bij mij tussen 10:00 en 10:30 vast. En dat had ik net even te laat door.
![]()
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat is nou juist de enige waar ik mee om zou willen gaan in dat huis.![]()
Natas had ik allang een klets met een koekepan op der bek verkocht.
Praten met iemand die het altijd met mij eens is, zoals Ilona gaat mij op een gegeven moment irriteren.
Nena, lieve meid, maar als je op je 19 nog niet weet wat je wilt, ben je een aardig leeg persoontje.
Ja Syl vind ik wel oke, dat lijkt mij juist in de buitenwereld een meid waar je echt op kan bouwen.
Bij mensen die het altijd en alleen maar over anderen hebben, daarvan heb ik ziets ,dat doe je ook over mij als ik weg ben.
Dit kan ik bij haar niet ontdekken......let maar op 9 van de 10x heeft ze het altijd over zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |