quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:[..]
Als die zin over een van de andere vrouwelijke bewoners zou gaan, dan zou er direct een negatieve lading aan zitten.
Maar Miraaa heeft wat mij betreft gelijk, Sylvia is als enige een "echt" mens, en een fatsoenlijk mens.
Ik vermoed ook dat Natasia dr haatgevoelens voor Sylvia voornamelijk daarop gebaseerd zijn, en uiteraard op het feit dat ze beiden ongeveer even oud zijn en Sylvia er wel goed uitziet, geen borstlift en buikwandcorrectie nodig heeft, en lekker kan doen wat ze wil zonder kinderen....
Ja jaloezie is ook het enige wat ik kan bedenken, syl kan inderdaad doen wat ze wil zonder toestemming of verantwoording geven. Wil ze naar barcelona, dan gaat ze naar barcelona.
Maar lullig gezegt, je ziet aan Natasia dat ze het gewoon gehad heeft met haar kinderen.
Het zal ongetwijfeld komen doordat ze in een hele moeilijke periode er alleen voor heeft gestaan.
Daardoor is zij denk ik ze als last gaan zien.
En nu ook, ze heeft ergens haar zinnen op gezet en weer voelt ze de hete adem van thuis, weer de verplichtingen, en weer de verantwoording........ze heeft daar helemaal geen zin meer in.
Ja en dan staat daar inderdaad zo`n zelfde meid, die overal poep aan heeft, lol heeft , en het belangrijkste....je niet aanvliegt met een koekepan als je tegen der scheld......
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------