Ik zit morgen de hele dag in Den Helderquote:
De kern ligt dus op een gegeven moment op dezelfde locatie als de storm in 2002:quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb de vorige kaart niet gezien, en hij kan nog lager gaan, en misschien dat die nog was zuidelijker gaat.....maar hij kan ook noordelijker gaan, afwachten dus.
ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef Gunner het volgende:
Ik zit morgen de hele dag in Den Helder![]()
En dan moet ik nog rond 16.00 naar huis ook![]()
windstoten worden heul niet in bft gemetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:08 schreef 61neorej het volgende:
Lees ik het nou goed in het vorige deel dat PP windstoten verwacht tot 12 Bft.
En dat noemt zich weerman
Done.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:07 schreef michiel_merk het volgende:
op is nog niet klaar zeker ?
miss ook wel handig als je de kaartjes plaatst
dit er bij te zetten
Zwarte = 11 bft
rose = 10 bft
donker rood = 9 bft
donker oranje = 8bt
licht oranje 7bft
Deze kaart ziet er niet mooi uit, ik zit dan net in het licht oranje gebied naast Rotterdamquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
even een herhaling van mijn vorige post.
[afbeelding]
update van half 2 is dat.
Het hele zwarte vlak zit boven 50 knopen. Windverwachting voor Vlieland en Ameland is 52 knopen. Zie bv http://www.windfinder.com/forecast/vlieland
Windkracht 11 begint bij 56 knopen, die waarden heb ik nog niet gezien.
: Dus het windveld met windkracht 10 is veel
: groter. De Wadden volgens deze kaart zelfs
: bijna windkracht 11!
windstoten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:10 schreef CasB het volgende:
Hier in Zoetermeer zal het wel rond de 120-130 km/h zitten
kom gezellig naar den helderquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Nog meer Fokkers in Scheveningen morgen rond het begin van de middag?
Misschien, ik moet wel weer terug naar apeldoorn, vanwege werk. En als de treinen niet rijden (bomen op spoort) wordt dat een probleemquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
ik denk dat ik genoeg heb aan mijn twente caps, zal idd wel druk wordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef bommel17 het volgende:
Ik heb me pieper alvast voorzien van alle nieuwe capcodes voor de gehele provicie overijssel. Ik denk dat de pieper overuren maakt a.s donderdag !! Is de preciese tijd al bekend wanneer de storm over het oosten trekt? en wanneer de storm het krachtigst is?
Op basis van de kaarten in de openingspost zou je denken van 15:00 t/m 22:00.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef bommel17 het volgende:
Ik heb me pieper alvast voorzien van alle nieuwe capcodes voor de gehele provicie overijssel. Ik denk dat de pieper overuren maakt a.s donderdag !! Is de preciese tijd al bekend wanneer de storm over het oosten trekt? en wanneer de storm het krachtigst is?
eind van de middag, begin van de avond.. zoals het er nu naar uitzietquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef bommel17 het volgende:
Ik denk dat ik er toch even heen ga, maar ik heb nog geen idee van de tijd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Leuke avondspits dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op basis van de kaarten in de openingspost zou je denken van 15:00 t/m 22:00.
Met een piek rond 18:00
De trein naar Den Helder is echt té kut voor worden. Zo'n irritante stoptrein vanaf Amsterdamquote:
Maximaal 12 uur vantevoren, ergens laat in de avond dus. Tot die tijd een voorwaarschuwing.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:26 schreef IkWilbert het volgende:
Wanneer komt het KNMI nou met een weeralarm...
Ik ga voor boorplatform K13A of F3.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:29 schreef PizzaSalami het volgende:
*tvp
Denk dat het in het midden van het land wel mee zal vallen. Voor de echte storm zullen we richting de vuurtoren van Texel moeten.
Ik ben er wel in de buurt , vrederustquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
hm, wat dat betreft doet het wel denken aan 25-1-1990quote:
En dat was óók op een donderdagquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, wat dat betreft doet het wel denken aan 25-1-1990
-->[TRU]!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat was óók op een donderdag(wel toevallig)
Meteoroloog zijn is zo'n verschrikkelijk geyl beroepquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:30 schreef IkWilbert het volgende:
ik denk dat die knakkers bij het KNMI ook als een kip zonder kop rondrennen, net zo opgewonden als wij hier zijn![]()
Inderdaad wel zo verstandig, lijkt me echt niets met die windstoten, levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik denk dat ik morgen, ondanks de voorspelde 'zeer zware spits', maar met de auto naar mijn werk ga (IJmuiden) in plaats van met de motorfiets...
Och vorige keer stormde het ook wel flink hier, maar dat waait allemaal wel weer overquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:39 schreef IkWilbert het volgende:
Mijn vriendin komt morgenavond met de trein vanuit Zeeland weer deze kant op. Ik hoop dat het goed gaat allemaal...
quote:
Tis vorige week ook goed gegaan dus waarom morgen niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
volgend topic: "zwaai _hier_ beelz uit"
stuur ff een kaartje vanuit polen wil je?
Ik zie nix bewegen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef persoon14362 het volgende:
Hoort het dat die plaatjes bewegen in de openingspost?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef persoon14362 het volgende:
Ik dacht even dat ik ze zag bewegen...
Windvlaagquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef persoon14362 het volgende:
R&Pquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef persoon14362 het volgende:
welke treinquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:39 schreef IkWilbert het volgende:
Mijn vriendin komt morgenavond met de trein vanuit Zeeland weer deze kant op. Ik hoop dat het goed gaat allemaal...
Met windkracht 10 op het strand heb je niets anders dan een speelgoed vlieger opgelaten. Of je weegt een goede 150kg. Waarbij speelgoedvlieger eigenlijk alles is onder de 2m2.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef beelz het volgende:
Tis vorige week ook goed gegaan dus waarom morgen niet?
Ach ik beschouw het nu niet als de winter, maar als de herfst. Daar hoort storm wel bijquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Storm? In de Winter?
Oh dear Oh dear, waar blijven de klimaat veranderd huilies?
echt hè.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef Hi_flyer het volgende:
Kijk Limburg weer. Ze willen meedoen![]()
Wrom?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Drugshond, misschien handig om deze ook even in de OP te zetten:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
sjesus wat een kut-weer zegquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Er komt morgen een bakje regen aan.![]()
Die plaatjes zijn morgen ook over nu, die passen zich vanzelf aan namelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wrom?
Die plaatjes gaan over nu, het topic gaat over morgen!
Neuh, da's alleen als de Duitse Stormtroepen komen... maar da's wat anders.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef Robbiej het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een eventueel luchtalarm? of gaat die niet af als het weer best gevaarlijk kan worden?
Ik hoop dat het gepaard gaat met een bende onweer en de komst van de duistere prinsquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Er komt morgen een bakje regen aan.![]()
duistere prins?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gepaard gaat met een bende onweer en de komst van de duistere prins
Die tijdslijnen komen wel steeds dichter bij elkaar, en we hebben "eventueel" bij een volgend deeltje een kloppende OP.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wrom?
Nee, lijkt me niet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Luchtalarmquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef Robbiej het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een eventueel luchtalarm? of gaat die niet af als het weer best gevaarlijk kan worden?
Die worden real-time ververstquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wrom?
Satanquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn morgen ook over nu, die passen zich vanzelf aan namelijk.
whehe.. geen slecht idee..quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:02 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
![]()
Dan kijk ik morgen wel ff in de OP.
* maakt even een foto van z'n pannendak voor de bekende 'situatie voor' en 'situatie na' foto's. Dat zal de verzekeringsagent vast op prijs stellen.![]()
hopelijk zit jij er ook stevig op, en zijn de bomen in de buurt ook stevig en zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet morgen nog wel op de fiets wat boodschapjes halen, mja gelukkig heb ik een stevige fiets
ik vlieg om 17:00 terug van Parijsquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:30 schreef valek het volgende:
ik vlieg morgenmiddag om half 2 naar New York, hopelijk valt het dan nog mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |