Maak er een aap van, kijken of ze iets geleerd hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:15 schreef rainbow2007 het volgende:
- zo maken dat ze de aarde niet overbevolken
- liever
- minder gericht op materiele zaken
Goeiequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:27 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou de afvoer leidingen niet meer door een recreatie gebied laten lopen......
kanker aids, alzheimer, parkinson, suikerziekte, astma.. nee perfect iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Goeie![]()
Ik zou niks eraan veranderen we zijn wel goed genoeg zo.
laat de natuur toch zijn gang gaan johquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef Laton het volgende:
[..]
kanker aids, alzheimer, parkinson, suikerziekte, astma.. nee perfect idd
nonsens. onsterfelijkheid plus oneindig betere brein en geheugencapaciteiten graag. en constante aanmaak van lsd in het brein.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
laat de natuur toch zijn gang gaan joh![]()
cellen met nanotechnologische aanpassingen.. 1 stapje verder naar morphenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:08 schreef Double-Helix het volgende:
nee dan word ik liever "geupload" in een cyborg lichaam ala terminator.
een biologisch lichaam zou nooit de eeuwigheid kunnen benaderen,cyborg lichamen zou je zo kunnen wisselen.
DAt is wel een goeie. 1/3 van elke dag slapen we gewoon wat een onzin.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:31 schreef RainofDeath het volgende:
Dat we geen slaap meer nodig zijn.
Ik hoor daar niet bij dus daar hoef ik me geen zorgen over te makenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef erikkll het volgende:
- beter geheugen
- intelligenter
- sneller
- knapper (dit geldt voor 90% van de bevolking)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:49 schreef Hathor het volgende:
Ik zou bij vrouwen in ieder geval een derde borst erbij doen. De twee die er al waren blijven waar ze zitten, maar ik zou een derde op de rug plakken voor vast te houden tijdens het dansen. doggystyle
Lekker met je eigen manboobs spelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:30 schreef rahk-00 het volgende:
[..]
Ja man, iedereen dikke tieten. Jij ook!![]()
*likt tot zijn tepels papperig en ingezakt zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:30 schreef rahk-00 het volgende:
[..]
Ja man, iedereen dikke tieten. Jij ook!![]()
Met dat plaatje in je fotoboek kan ik me voorstellen dat je er last van hebt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:38 schreef tonja het volgende:
Dat borsten pas beginnen te groeien als je zwanger bent. Onhandige klere dingen.
Is eigenlijk nerdig, maar stiekem wel cool.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:37 schreef basm85 het volgende:
Iedereen de genetische mogelijkheid geven te kunnen transformeren in de verschillende super-saiyan stages, mits hard genoeg getraind etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |